ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.03.2010
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 31.08.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAR-2010
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Atitudine deficitara fata de oaspeti

TIPĂREȘTE

Am stat doua nopti (vineri-duminica) la acest hotel.

Camera a fost ok, insa ceea ce ne-a deranjat a fost lipsa de respect a gazdelor fata de oaspeti. In prima noapte, cand am revenit din oras la 21.30, urla in tot hotelul o muzica populara. I-am spus receptionerei sa o opreasca pentru ca vrem sa ne odihnim (asta era un motiv superflu, nu era nevoie sa ne justificam in vreun fel cererea; pur si simplu eram intr-un hotel, nu intr-o discoteca sau bodega). A spus ca o va opri. La 23.00 am sunat-o din camera, cerandu-i sa opreasca muzica - asta dupa ce am incercat o ora in zadar sa adormim. Abia atunci a oprit-o.

Multi hotelieri romani inca au de invatat ce inseamna civilizatie si respect.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de bogdanmate in 24.03.10 22:00:54

VIZUALIZĂRI: 1592 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bogdanmate); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 400 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

david
[24.03.10 22:46:10]
»

Din pacate hotelul este amplasat intr-o zona frecventata de tigani. In crama de la parter se tin chefuri prelungite si este foarte greu sa-i scoti pe baieti afara.

Nu recomand acest hotel nici macar la dusmani in ciuda pretului de 110 lei pe noapte.

Un vot din partea mea pentru avertizarea prezentata.

magdalena
[25.03.10 08:58:35]
»

Nu stiu de ce in Romania predomina aceasta atitudine fata de oaspeti...

mario 110
[25.03.10 10:24:48]
»

ora 23;00 este ora limita la care se opreste muzica in toate locatiile care au cazare: hoteluri, pensiuni, etc. exceptind desigur cluburile, discotecile, care sunt la distanta de locurile de cazare, sau care sunt bine izolate fonic. asta e si in strainatate, nu numai la noi. asta nu scuza nesimtirea unor hotelieri de a aborda problema.

hotelarinis
[26.03.10 09:04:25]
»

din pacate pot sa va zic ca sunt unii turisti care vor sa faca rau si trimit comentarii care pot induce in eroare pe ceilalti turisti.

daca sunteti atenti veti vedea ca mesajele sunt trimise in 24.03.2010, respectiv 25.03.2010- din asta se deduce ca acelasi individ a folosit mai multe ID-uri si mesajele sunt cam aceleasi.


NB hotelarinis este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDE
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
webmasterXY*
[26.03.10 09:31:23]
»

@hotelarinis, la ce mesaje te referi cand spui ca au fost scrise de aceeasi persoana?

Daca este vorba despre ecourile postate, te asigur ca sunt scrise de persoane diferite de autorul acestui review. Si stiu acest lucru pentru ca asta facem noi aici, suntem atenti.

Cat despre acest review, este dreptul fiecaruia sa isi spuna parerea despre o anumita locatie, buna sau rea, in functie de experientele traite in acea locatie, la fel cum si D-voastra, proprietarii de pensiuni sau hoteluri aveti drept la replica.

hotelarinis
[26.03.10 12:58:10]
»

buna, crede-ma ca sunt scrise de aceeasi persoana deoarece coincidenta ar fi prea mare - daca ar fi scrise de persoane diferite.

Spun ca sunt scrise de aceasi persoana deoarece am primit un mail de la d-nul M. B. iar in mail erau folosite exact aceleasi cuvinte ca si in toate cele 3 ecouri- sunt exact, exact.

Suntem siguri ca trebuie fiecare sa isi expuna parerile, fie bune, fie rele, dar pana acum nu am avut nici un mesaj pe nici un site. Tocmai din 24.03.2010 au inceput si ecourile la mesajul d-nului M. Clientii pleaca multumiti de la noi.


NB hotelarinis este (sau a fost) reprezentant al unității
webmasterXY*
[26.03.10 13:17:31]
»

Si Dv. credeti-ne ca avem metode mai evoluate de a detecta cine si de unde scrie un mesaj. Iar toate mesajele ce apar in acest topic au fost scrise de persoane diferite, de la calculatoare diferite si chiar din localitati diferite. Daca Dv. puteti explica in ce mod ar putea o persoana sa indeplineasca simultan toate conditiile de mai sus, suntem de acord ca am gresit.

Pana atunci, incercati mai bine sa faceti ceva incat astfel de intamplari neplacute (pentru ambele parti patroni/turisti) sa nu mai apara la unitatea Dv.

Va multumim,

bogdanmateAUTOR REVIEW
[26.03.10 14:13:25]
»

In calitate de client nemultumit al acestui hotel, am postat un singur mesaj. Am trimis linkul si hotelului, pentru ca in seara in care s-a intamplat ce s-a intamplat, le-am spus ca am sa postez nemultumirea mea pe acest site. M-am tinut de cuvant.

Am fost si eu surprins de numarul relativ mare de ecouri si de viteza cu care au venit. Ceea ce mi-a aratat ca nu sunt singurul nemultumit de hotel Arinis. (BM)

mario 110
[26.03.10 18:38:18]
»

@hotelarinis:

"aceleasi cuvinte ca si in toate cele 3 ecouri - sunt exact, exact"

. - al treilea ecou este al meu si daca citesti mai atent cel putin in prima parte iti iau intr-un fel apararea, incercind sa explic cum stau lucrurile in general; cum poti spune ca sunt aceeasi persoana cu cel care a scris review-ul? [***]

webmasterXY*
[26.03.10 18:47:26]
»

@ mario100 Te rog sa-ti stapanesti limbajul! Data viitoare se lasa cu cartonas! Ai dreptul sa nu fii de acord cu oricine, dar nu si sa jignesti!

david
[26.03.10 23:00:17]
»

De ce se fac atatea valuri cu hotel Arinis? fiecare persoana are dreptul la opinie indiferent daca esti de acord cu ea sau nu.

Se gasesc clienti nemultumiti la hoteluri de 5 stele si este normal sa gasim si la hoteluri de 3 stele.

annaga
[26.08.10 13:42:53]
»

anul trecut in toamna am stat la acest hotel 4 zile (3 nopti). Am avut camera de la mansarda in care am cerut sa ni se mai aduca un pat si nu au fost probleme. De asemenea, la un moment dat am cerut inca o sursa de caldura pt ca era destul de racoare in camera.. au fost draguti sa ne mai aduca o aeroterma. Nu am avut probleme cu tiganii sau cu petrecaretii (ce-i drept ajungeam de obicei dupa ora 23 seara) iar mancarea la restaurantul de la demisol era chiar buna. Poate am sa revin cu un review complet si cu poze.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
annaga, bogdanmate, david, hotelarinis, magdalena
Alte impresii din această RUBRICĂArinis Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033704996109009 sec
    ecranul dvs: 1 x 1