GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Anul acesta am ales sa merg in Grecia de Revelion si am gasit oferta celor de la Tramp Travel. Am fost incantata de pretul mic, stiam ca nu trebuie sa ma astept la conditii exceptionale tinand cont de faptul ca nu am platit mult ptr aceasta excursie. M-am uitat la comentariile de pe acest site si am zis totusi sa imi iau inima in dinti si sa vedem cum o iesi.
Drumul a fost ok, am mers cu un autocar de 68 de locuri, era unul imens si spre surprinderea mea foarte bine incalzit (o bila alba din partea mea). Desi autocarul avea o capacitate mare, am fost doar 35 de persoane, ceea ce a fost bine. Dar, desi am fost putini, opririle au fost lungi, unele si de aproape o ora (pentru ca nu am avut ghid pe autocar, ci doar in Grecia ne-a asteptat ghidul).
Cand am ajuns acolo (aprox pe la ora 14:00) ne-am cazat rapid (camerele erau deja pregatite). Camera a fost ok, arata foarte bine, dar era cam frig. In prima noapte am dardait de frig, toti eram bocna si inghetati a doua zi de dimineata din cauza ca cei de la hotel nu s-au gandit ca acea camera trebuia incalzita cu cel putin o zi inainte de a ajunge noi acolo si au deschis caloriferele doar cand am ajuns noi acolo. In a 2-a zi s-a inacalzit si a fost ok.
Spre surprinderea noastra in ziua cand am ajuns am avut un fel de mini-excursie gratuita din partea agentiei in orasul Katerini. Plimbarea a fost foarte scurta, nici nu am apucat sa facem cumparaturi cum trebuie ca a trebuit sa ne intoarcem la locul de intalnire.
Seara mancarea a fost buna, fiind toti obositi de pe drum chiar a fost ok mancarea. Dar... dimineata am avut o surpriza, neplacuta. Mancarea era atat de putina ca nu aveai ce alege. Niste felii de cascaval, un fel se salam pe care nu il puteai manca, paine, unt, cafea, ceai si lapte. Oau... Am zis ok, asta o sa fie in prima dimineata, dar... din pacate NU. In fiecare dimineata aceleasi lucuri, intr-o singura dimineata au dat masline si oua. Oau, oau, oau, de trei ori oau. Nu suntem pretentiosi, dar totusi, nu eram un grup atat de numeros incat sa nu isi permita sa dea si altceva de mancare. Am trecut si peste asta, am fost in excuriile optionale, foarte frumos, nimic de reprosat.
Sa mai aveti grija cu ceva: daca pierdeti o excursie optionala nu va dau banii inapoi. A fost cineva din grup care nu s-a trezit sa mearga intr-o excursie, ghida nici macar nu s-a schinchisit sa bata la usa, a sunat o data (dar persoanele in cauza isi inchisesera telefonul in camera) si au pierdut excursia. La sfarsit le-a dat un voucher in valoarea excursiei, obligandu-i astefel sa revina in Grecia (macar nu i-a obligat sa mearga cu agentia***).
Hotelul Akti Musson ne-a „facut-o” si in seara de Revelion: pe 31.12.2011 nimeni din hotel nu avea apa calda sau incalzire centrala. Am crezut cu totii ca innebunim de frig, vroiam sa ne aranjam, sa ne spalam pe cap, ca inainte de Revelion. Dar... nu... Au dat drumul la caldura doar pe la ora 20:00.
Noaptea de Revelion a fost ok, dar nu puteau sa lipseasca problemele. Cand am plecat, de la agentie ni s-a dat programul, am platit 15 euro in plus ptr masa de revelion (iar oferta includea 4 cine dar noi am avut doar 3 deoarece in noaptea de revelion nu s-a mai dat nici o cina, ci doar ce am platit noi). Daca nu vroiai sa platesti cei 15 euro, nu iti dadea nimeni cina normala, ci mureai de foame. Oricum, nu va asteptati la ceva exceptional: ciorba, apoi o farfurie la doua persoane de mancare. Da... o farfurie la doua persoane. Pe asta nu am mai vazut-o in viata mea si sper sa nu o mai vad, poate doar la hotelul Akti Musson. In program scria o sampanie la doua persoane, au dat o sampanie la o masa, indiferent daca la masa se aflau 3,4 sau 8 persoane... Mda... Dj-ul a fost ok sa zicem, dar spre final a inceput sa bage doar melodii lente ca sa ne spuna in mod voalat sa plecam.
Ce mi s-a parut altceva urat din partea hotelului si a agentiei a fost organizarea unui concurs de dans. Se castiga o cafetiera. Ok, foarte frumos. Dar concursul de dans a fost pentru perechi. Cei care nu aveau pereche si daca doreau sa participe nu puteau. In fine...
Aaaa, inca ceva. Sa nu va luati dupa ce scrie pe site-ul hotelului ca ar avea internet. Mai multe persoane din grup s-au carat ba cu laptop-uri, ba cu tablete, telefoane si altele, dar... spre surprinderea lor: nu au avut wirless. Saracii, chiar au fost dezamagiti.
Ne mai lipsea sa ni se ia curentul, ca in rest le-am avut pe toate.
Unul dintre putinele lucruri bune la hotel era curantenia: facuta zilnic. Bravo pentru asta.
Alt aspect ce m-a deranjat enorm a fost faptul ca agentia avea intelegere cu fiecare restaurant/taverna/magazin in parte, nu doar in Grecia, ci si in Bulgaria si opreau doar unde vroiau ei, fiind mana in mana cu acestia.
Plecarea am facut-o la ora 10:00 dupa ce a reusit cineva sa o convinga pe ghida ca este prea devreme ora 09:00, tinand cont ca de la agentii ni s-a spus ca plecarea va fii de la ora 17:00 (mai castigam timp)... dar cica acela ar fi fost programul de vara...
Nu stiu de ce se spun multe lucruri, si la agentii si pe internet si in oferte daca aceste lucruri nu se respecta.
Oricum orasul este frumos, atunci cand nu este plin de romani. Preturile sunt ok, plaja curata, cel putin iarna, haha.
Cam atat am avut sa va spun, sper ca impresiile mele v-au ajutat, nu vreau sa par o persoana care doar critica, dar toti din grup au observat aceste lucruri, dar nimeni nu a avut curaj sau nu a vrut sa isi strice acest concediu ca sa se certe cu ghidul, agentia sau hotelul.
Toate cele bune.
Trimis de Monnicca in 06.01.12 20:32:10
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Monnicca); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 40.27003400 N, 22.59703600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Monnicca: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
@webmaster28:
Stimati domni,
As dori sa raspund comentariului doamnei Monicca in calitate de ghid insotitor al grupului de turisti ai agentiei Tramp Travel si organizator al Revelionului 2012 la Hotel Akti Musson din Paralia Katerini.
Ii multumim doamnei Monicca pentru comentariile pozitive si ne asumam in mod constructiv comentatiile negative, incercand in permanenta sa imbunatatim calitatea serviciilor oferite. As dori totusi sa mentionez cateva aspecte care sunt probabil mai putin cunoscute de turisti, dar care sunt importante pentru a avea un nivel de asteptari corect.
Primul comentariu se refera la cina si petrecerea de Revelion, care a fost optionala, la un pret simbolic de 15 EUR / persoana. Programul turistic achizitionat de doamna Monicca a costat 169 EUR / persoana si a inclus transport dus - intors Cluj - Paralia Katerini - Cluj, 4 nopti cazare cu demipensiune (mic dejun si cina) la Hotel Akti Musson 3*. In plus, agentia a oferit bonus o excursie in orasul Katerini si o excursie la Muntele Olimp. Optionala a fost petrecerea de Revelion (15 EUR / persoana) si intrucat toti participantii au achitat contravaloarea petrecerii, pentru o mai buna organizare, am organizat cina si petrecerea de Revelion impreuna.
Urmatorul comentariu se refera la opririle pe care le fac soferii pe traseul Romania- Grecia si Grecia- Romania. Turistii trebuie sa fie constienti de faptul ca autocarul are restrictii de viteza diferite fata de un autoturism, iar soferii sunt obligati prin legislatie sa respecte orele de condus si orele de odihna. Pentru nerespectarea acestor pauze (care asigura odihna conducatorului auto si implicit siguranta pasagerilor) se dau amezi drastice firmelor de transport. Pauzele sunt facute pe traseu in locuri in care exista facilitati pentru turisti si autocar (parcare, toalete, restaurant, gift shop etc). Este adevarat ca drumul cu autocarul este lung si obositor, dar daca ni-l asumam, trebuie sa avem asteptarile corecte.
Un alt comentariu se refera la cantitatea si felurile de mancare oferite la micul dejun si la cina. Excluzand orice opinie subiectiva, va rog sa luati in considerare faptul ca fiecare tara are traditii locale cu privire la traditiile culinare (inclusiv cantitatea oferita). De exemplu, sunt anumite aperitive (cum ar fi tzatziki sau anumite salate) care nu se servesc individual, ci se sevesc la mijlocul mesei.
Cu privire la excursia optionala pe care cineva din grup a pierdut-o, intrucat nu s-a trezit la ora de plecare, vina apartine exclusiv turistului respectiv. De altfel, familia in discutie si-a asumat vina si, dorind sa revina intr-un sejur la vara la Hotel Akti Musson, agentia i-a oferit doamnei respective un voucher cu contravaloarea excursiei pierdute.
Feed back-ul general al grupului cu privire la acest program a fost unul pozitiv. Va invit sa vizualizati fotografiile de la petrecerea de Revelion pe pagina de Facebook a Hotelului Akti Musson.
Va multumesc,
Luiza Dumitrascu
totusi, aceasta pagina fiind una despre hotel, am regasit prea putine informatii referitoare la cazare, servicii hoteliere, facilitati in hotel, etc.
se poate completa si cu aceste informatii, sau poate ca rw-ul ar trebui mutat la impresii de calatorie?
va urez numai vacante frumoase.
@cosminp: Am dat la informatii de nici nu cred ca mai este nevoie sa va spun altceva
@luiza_stefania:
Aceasta este parerea dvs proprie si personala, bineinteles subiectiva.
Imi pare rau ca a trebuit sa scriu toate aceste lucruri dar se pare ca doar eu am avut curajul sa o fac. Toata lumea din autocar la plecare a fost foarte revoltata dar in fata nimeni nu a zis nimic, toti erau fericiti. Asa ca am apelat la aceasta minunata pagina de internet pentru a-mi face vocea auzita.
In legatura cu mancarea nu este o opinie subiectiva, toti turistii au fost nemultumiti de mancarea de dimineata, iar seara am spus ca era foarte buna mancarea.
In primul rand nu ma refeream la pauze (stiu ca trebuie respectat un anumit program), ma refeream la faptul ca opresc numai unde au intelegere soferii, opresc si in locuri cu plata la toaleta, ceea ce nu este bine.
Poate am fost eu prost informata, dar intr-o oprire facuta la intoarecere stateam cu totii de vorba cu persoanele in cauza care au pierdut excursia optionala si au spus ca nu vor merge din nou la Akti Musson ci vor opta pentru altceva si cu masina proprie.
Asta am avut de spus, nu folosesc site-ul asta, am intrat o data pentru a lasa acel comentariu deoarece lumea trebuia sa stie parerea tuturor.
Va multumesc si eu
si noi vom merge din 14 august acolo... speram sa nu avem probleme mai ales cu mancarea... adica ne cam doar in patina ca mancam niste shaorma )))) sau mancam cate ceva in oras... sunt sigur ca la 50-60 de ani astepti poate si ceva masaj thailandez
@luiza_stefania:
am citit si eu cometariul monicai inainte sa plec am zis ca e fitoasa cu mancarea dar las o ...... de traditie - acelasi salam 7 zile??? acelasi cascaval??? bufet suesez cu un singur fel de mezel asta o fi traditia grecilor???
asta e bataia voastra de joc cu care duce la faliment.
de ce aveti uma romani?? ca ii puteti prosti cum vreti, daca aveati un neamt ala chema protectia consumatorului si toate autoritatile peste vi dar la romani va permiteti ca romanu asa e obijnuit!
Stimate domnule sau stimata doamna "Nokia20008",
Din comentariul postat de Dvs deducem ca ati fost oaspete al hotelului Akti Musson in luna august 2012. Micul dejun pe care il serveste hotelul este un bufet continental care consta in urmatoarele tipuri de alimente: un tip de cascaval si un tip de sunca, paine, unt, doua tipuri de marmelada, miere, lapte, doua tipuri de cereale, suc, cafea, ceai. Acest meniu zilnic de baza este completat cu alte alimente care sunt servite prin rotatie in diverse zile ale saptamanii: masline, iaurt, oua fiete sau omleta.
Gradul de satisfactie al turistilor depinde de mai multi factori, printre care si experienta anterioara de calatorie a acestora, care le permite sa aiba o viziune reala a raportului pret versus servicii oferite. In luna august, un sejur la acest hotel care consta in transport dus-intors cu autocarul Romania-Grecia-Romania + 7 nopti cazare + demipensiune (mic dejun si cina) costa 229 EUR/ persoana. Micul dejun si cina sunt servite in sistem bufet, insa la aceasta suma nu ne putem astepta la o cantitate nelimitata de tipul all inclusive sau la o diversitate foarte mare. Cred ca cei care aleg acest gen de pachet turistic economic trebuie sa aiba asteptari rezonabile in aceasta privinta.
In comentariul postat de Dvs era o intrebare de genul de ce la acest hotel sunt doar turisti din Romania. In general pe Riviera Olimpica veti gasi doar turisti din zona Balcanilor sau din Europa de Est (Romania, Serbia, Ungaria, Polonia). Asta pentru ca toate hotelurile din zona practica o politica de preturi foarte competitiva, ce corespunde puterii de cumparare a turistilor din aceste tari. Daca un hotel ar ridica pretul sejurului cu 100 eur/ persoana (astfel incat de exemplu micul dejun sa fie mult mai bogat), din pacate vanzarile si gradul de ocupare al hotelului ar scadea dramatic.
Va multumesc,
Luiza Dumitrascu - reprezentanta a agentiei Tramp Travel in Paralia Katerini's
@TrampTravel: aveti rabdare ca am sa scriu si eu de ordinariile gasite si suportate la acest hotel si bataia de joc facuta de firma ****
Mentionarea numelui agentiilor de turism romanesti este interzisa.
@TrampTravel: ce scriu eu si ce scrieti voi inapoi copy and paste
Da, asa e drumul cu agentia respectiva si in 2014. Asa a fost si in 2012 si in 2013. Asa e si cu eliberarea camerei la ora 10 si plecarea spre tara la ora 17 (program de vara). Cu ghizii e o poveste intreaga. Pe langa fapul ca unii sunt total nepregatiti si destul de dezinteresati, timpul acordat pentru diversele etape ale excursiilor nu e calculat in functie de posibilitati, ghidul te alearga in sus pe dealuri, daca esti mai in varsta trebuie sa renunti la anumite obiective turistice pt care ai platit, nu ti se spune de la inceput ce dificultati prevede vizitarea fiecarui obiectiv. Totusi trebuie sa mentionez ca au si cativa ghizi talentati (sau poate mai bine zis au avut).
In mod special pentru 2014 s-a mai adaugat ceva: fenomenul overbooking=platesti cazare (si mai primesti si confirmarea) pentru hotel cu "piscina si internet" si te trezesti cazat la casa particulara. S-a intamplat cu zeci de turisti din Romania (aveti noroc daca sunteti din Sibiu unde are agentia sediu, de turistii din Sibiu parca au un pic mai multa grija cu cazarea) si s-a intamplat si cu cei din Republica Moldova. Eu am patit-o in Leptokaria (cu Balkan Hellas, hotelul agentiei, la fel caum este si Akti Mousson din Paralia, doar ca hotelul din Leptokaria arata in 2014 mult mai rau). Exprimarea perfecta a situatiei am auzit-o din gura unui turist din Republica Moldova: te pregatesti sa mergi la super-hotelul (conform descrierii facute de agentie) si te trezesti cazat la ograda. Exact asa!
Pe insula Evia in schimb sunt o multime de cladiri care se cheama "Vila Sofia" - deci problema overbooking-ului e rezolvata cu multa iscusinta (am aflat de la turisti care au fost cazati acolo si alaturi de care am calatorit dus-intors pe autocarul firmei).
Au mai patit-o si altii in 2014 cu acelasi tour operator in Zakynthos: http://www.monitorulcj.ro/timp-liber/39945-cum-am-fost-%E2%80%9Ebagaj-in-concediu-in-grecia#sthash. G08sdyQl. Lyd7jhDA. dpbs
@luiza_stefania:
@TrampTravel:
O singura intrebare am: de ce va bateti joc de noi?
Nu va obliga nimeni sa oferiti cazare la preturi derizorii, daca conditiile normale costa mult, puneti si dumneavoastra preturile pe care le pun altii, dar oferiti in schimb ceva de calitate.
@emp -
Stimata doamna “Emp”,
In primul rand va multumim pentru feed-back (apreciem feed-back-urile turistilor nostri si le luam in permanenta in considerare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite).
Trebuie totusi sa mentionam faptul ca “ecoul” Dvs a fost scris la rubrica dedicata hotelului Akti Musson, ceea ce nu este cazul – Dvs nu ati fost cazata la acest hotel, de aceea rugam administratorii acestui site sa elimine comentariul Dvs de la rubrica hotelului Akti Musson, intrucat acesta nu are nici o legatura cu hotelul si induce in eroare cititorii acestei rubrici.
Va asiguram insa de transparenta noastra in ceea ce priveste serviciile oferite turistilor si de aceea dorim sa raspundem afirmatiilor/ intrebarilor Dvs :
In primul rand deducem ca sunteti o clienta fidela a agentiei noastre – afirmati ca ati beneficiat de conditii similare de transport si in 2012 si in 2013. Daca nu ati fost multumita de serviciile agentiei noastre, care a fost motivul pentru care ati apelat la ele si in anul 2014? Este important pentru noi sa aflam raspunsul la aceasta intrebare, pentru a afla psihologia clientelei noastre, care sta la baza ofertelor comerciale pe care le facem. Cand mentionati ca asa a fost drumul si in anul 2012 si in anul 2013 la ce anume va referiti? Drumul Romania – Grecia efectuat cu autocarul poate fi unul lung si obositor (in functie de punctul de imbarcare, acesta dureaza in jur de 24 de ore– cu imbarcare din Ardeal). Agentia noastra avertizeaza clientii cu privire la nr de km parcursi si timpul estimat de calatorie, pentru ca turistii sa aiba asteptarile corecte. Sosirea autocarului in Grecia are loc in general in jurul pranzului, astfel incat turistii sunt cazati in cel mai scurt timp (oficial, cazarea la hoteluri pe Riviera Olimpica a Greciei se face la ora 14 si in ultima zi eliberarea camerelor se face la ora 10, astfel incat personalul hotelului sa aiba timp in 4 ore – de la 10 la 14 – sa curete camerele pentru grupul nou sosit).
Intrucat sosirea in Grecia a autocarului are loc in jurul pranzului, plecarea spre tara este intre orele 17:00-18:00, astfel incat si soferii sa aiba timp sa manance, sa se odihneasca, sa curete autocarul pentru grupul care pleaca spre tara, sa se faca schimbul de soferi.
In tot acest timp, de la ora 10 pana la plecare, turistii au la dispozitie : loc de depozitare a bagajelor, toalete si dusuri la parterul hotelului, sezlonguri gratuite la piscina hotelului, astfel incat sa se bucure de ziua respectiva de plaja. Practic, in ziua sosirii turistii se pot bucura doar de jumatate de zi de plaja (ajungand dupa pranz in Grecia), iar in ultima zi pot completa cu inca o zi de plaja, care compenseaza orele de plaja pierdute in prima zi.
Toate aceste informatii se transmit turistilor la inscrierea in excursie; Dvs le cunosteati cu siguranta daca ati mai calatorit cu agentia noastra. Problema apare atunci cand sunt turisti inscrisi la agentii partenere din tara si care primesc informatiile incomplete. Agentia noastra colaboreaza cu diverse agentii revanzatoare din tara – din pacate in multe agentii personalul este fluctuant, apar noi angajati cu mai putina experienta de vanzare, care poate nu cunosc locatiile foarte bine si nu explica turistilor clar conditiile ofertei, astfel incat acestia sa aiba asteptarile corecte.
In plus, fiind un drum lung, pot aparea diverse situatii neasteptate – de genul : drum in lucru, trafic blocat, formalitati vamale de durata – in special la granita cu tarile non-UE, o defectiune tehnica a autocarului, un turist care si-a uitat/pierdut pasaportul, un turist cu probleme de sanatate, o greva etc. Sunt situatii de viata care apar si noi contam pe faptul ca turistii sunt persoane rationale care pot intelege o situatie de acest gen. Intarzieri, defectiuni tehnice sau alte situatii precum cele mentionate mai sus pot aparea si la transportul cu avionul, si la transportul cu masina personala.
Dorim sa mentionam un singur lucru in aceasta privinta : in cazul in care autocarul are o defectiune tehnica, firma transportatoare este obligata prin legislatia in vigoare sa remedieze problema tehnica sau sa inlocuiasca mijlocul de transport in maxim 8 ore de la incidentul tehnic.
In ceea ce priveste ghizii locali / excursiile optionale organizate local, acestea sunt realizate de catre agentia locala partenera, licentiata in Grecia si nu ne putem pronunta in numele agentiei locale partenere. Daca doriti sa ne trimiteti un feed-back detaaliat despre un anumit ghid/ o anumita excursie la care ati participat, va rugam sa ne trimiteti un mail detaliat cu nume/ date si il vom transmite cu placere agentiei partenere, care va va da mai multe detalii.
In comentariul Dvs faceti referire la “overbooking”. Deducem faptul ca ati achizitionat un anumit hotel/vila si ati primit cazare in alt hotel/vila in Leptokaria.
Pentru ca fenomenul de overbooking se poate intampla in turism (iar colegii din domeniu pot confirma faptul ca acesta se intampla inclusiv la hoteluri de 5*), in contractul semnat cu turistul, agentia are o clauza ce prevede aceasta situatie:
” Art 3. În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenţia constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată:
a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate;
b) să restituie turistului sumele ce reprezintă diferenţa dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătorie;
c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta şi, după caz, despăgubirea pentru serviciile neprestate.
De cele mai multe ori, cazarea se face in conditii similare sau superioare (fara costuri suplimentare pentru turist), iar in cazul in care acest lucru nu este posibil, agentia ofera un serviciu care se compenseze diferenta de cazare (de ex masa, excursie optionala) sau restituirea diferentei impuse, la solicitarea turistului.
In ceea ce priveste cazurile pe care Dvs le mentionati despre turistii din Republica Moldova, trebuie sa mentionam faptul ca acestia achizitioneaza cazarea direct de la hotel, prin intermediul unui touroperator de la Chisinau. Astfel, nu intra in atributiile noastre sau ale Dvs sa ne pronuntam despre acestia, intrucat nu cunoastem contractul dintre tour-operatorul moldovean si hotel, conditiile ofertei etc.
De asemenea, pentru ca faceti referire la turistii cazati la insulele Evia sau Zakynthos, va rugam sa nu emiteti comentarii /observatii despre situatii pe care nu le cunoasteti din experienta personala, intrucat acestea sunt complet eronate si duc la dezinformarea cititorilor acestor randuri. Dorim doar sa mentionam faptul ca agentia noastra a demarat, prin intermediul avocatului nostru, actiunile legale necesare impotriva articolului scris de “ziarul” on-line mentionat de Dvs, pentru afirmatii mincinoase si calomnioase la adresa agentiei noastre. Instantele in vigoare se vor pronunta in acest caz.
In ceea ce priveste intrebarea Dvs cu privire la preturile “derizorii”, trebuie sa mentionam faptul ca politica noastra de preturi se bazeaza pe servicii de calitate la preturi CORECTE si nu supraevaluate, asa cum este cazul altor tour-operatori. Nu inseamna ca ceea ce este ieftin este neaparat de proasta calitate, insa turistii trebuie sa aiba asteptari corecte cu privire la raportul pret vs servicii oferite. Misiunea noastra este sa oferim vacante la preturi accesibile, intrucat putem realiza acest lucru prin infrastructura firmei si rulajul acesteia. In opinia noastra, vacanta nu trebuie sa fie un lux sau un privilegiu al turistului, ci un drept al oricarui cetatean. Ne bucuram atunci cand an de an turistii revin la noi (cu siguranta in autocarul cu care ati mers in Grecia ati intalnit turisti fideli ai agentiei noastre), iar rezultatele de vanzare si aprecierea majoritatii turistilor nostri ne ofera increderea si entuziasmul de a merge mai departe si de a ne continua misiunea de a oferi turistilor vacante de calitate la preturi accesibile.
Va multumim si toate cele bune,
Agentia Tramp Travel
@TrampTravel - Stimati Domni,
Va multumesc pentru timpul acordat elaborarii unui raspuns atat de exhaustiv la "ecoul" meu legat de comentariul altcuiva. Ar fi fost poate de mai mare ajutor pentru Dumneavoastra sa-mi dati un raspuns direct la comentariul pe care l-am scris in legatura cu hotelul din Leptokaria.
Ca sa lamurim discutia cu transportul: din punctul meu de vedere e in mare parte ok, si nici autoarea review-ului nu a spus ceva foarte ofensiv. Eu m-am simtit in siguranta pe drum, pe autocar, si asta cred ca e cel mai important lucru. Nu am scris decat ca vara se eliberaza camerele in jurul orei 10 si plecarea e in jurul orei 17 si ca asa a fost si in 2012 si in 2013. Aspectul asta pe mine nu m-a deranjat niciodata. Opririle pe parcurs se fac in principal acolo unde doreste soferul autocarului, dar pana la urma nu e o problema, pentru ca dansii cunosc mai bine localurile si probabil chiar fac alegeri bune. Dar e ciudat sa se faca un anunt la microfon de genul "prima oprire va fi la Brasov" si te trezesti fara sa-ti mai spuna cineva ceva ca opreste pentru masa la Comarnic. Ar fi frumos, politicos, sa spuna macar "oameni buni, m-am razgandit, oprim aici si nu unde v-am spus acum 10 minute" sau "mi-am depasit programul de condus si trebuie sa fac pauza" e om si soferul si poate sa se razgandeasca, ca nu-i face nimeni nimic. Doar ca transportul e patit din banii nostri si asteptam sa fim tratati cu politete.
Singura problema reala cu autocarele firmei e ca nu li se permite turistilor sa foloseasca toaleta din autocar sub niciun motiv, nici macar pentru urgente. Si atunci autocarul opreste la marginea drumului si omul cauta o tufa... Stiu ce mi-ati putea raspunde: ca la pornire se anunta ca se vor face opriri la intervale de aproximativ 3 ore. Dar totusi eu cred ca ar fi mai cinstit sa anuntati in oferta de servicii pentru transport ca autocarul nu este dotat cu toaleta (WC).
Avand in vedere ca mi-ati raspuns si la afirmatia referitoare la cazarea alternativa, ma vad obligata sa fac urmatoarele precizari:
1. am primit in locul rezervarii in hotel o camera la vila. Camera, conditiile de cazare propriu-zisa si proprietara vilei absolut OK = asemanatoare cu ce am avut in 2012 sau 2013 in respectivul aparthotel. Totusi o cazare la vila particulara care are doar camere si nu are dotarile hotelului (piscina, restaurant, bar etc) e in mod logic ceva mai ieftina decat un hotel
2. nu ni s-a oferit nici o excursie optionala in contul vreunei diferente de pret, nu ni s-au oferit nici macar scuze sau explicatii
Ma bucur mult ca imi spuneti ca practicati preturi corecte, asta e dovada clara a faptului ca anumite deficiente nu se datoreaza pretului aparent mic platit de turisti.
In legatura cu clientii fideli: Dumneavoastra chiar nu ati citit ce am scris pe acest site in legatura cu hotelul din Leptokaria administrat de agentia partenera dvs. din Grecia. Asta ma face sa cred ca dorinta de a afla care este psihologia clientelei Dvs. nu este sincera. In 2012 si 2013 pot spune acum ca am avut noroc si am fost cazata in aparthotelul din Leptokaria pentru care am avut rezervare. Atunci am fost multumita si chiar inainte de a pleca in Grecia anul acesta am scris un review pozitiv. Am crezut ca cei care scriu comentarii negative sunt oameni pretentiosi si neintelegatori. Acum, dupa ce am trecut prin patania cu cazarea de anul acesta, cand 21 de persoane (majoritatea din Cluj) din acelasi autocar am fost dusi pe-aiurea prin statiune fara o scuza sau o explicatie, nu mai pot sa fiu multumita. Turistii din Sibiu care au ajuns exact cand noi plecam la diverse cazari au avut loc in hotel, noi nu. Si nu am fost singura clienta fidela nemultumita.
@emp -
Stimata doamna,
Va multumim si noi pentru raspuns.
Comentariul nostru la "ecoul" Dvs a fost facut intrucat ne-ati adresat o intrebare directa si am fost notificati printr-o alerta de la administratorii site-ului despre comentariul Dvs. In ceea ce priveste comentariul facut la rubrica hotelului Balkan Hellas, acum am luat cunosinta de el si va vom raspunde in cel mai scurt timp.
Trebuie sa mentionam faptul ca agentia nostra colecteaza feed-back de la clienti sub forma unor chestionare pe care le analizam periodic, facem statistici cu privire la gradul de satisfactie al turistilor, colectam baza de date, ne descoperim punctele forte si punctele slabe ale ofertei / ale serviciilor si pe baza lor luam mai departe decizii de management. Anul acesta am colectat cateva mii de chestionare cu feed-back-ul clientilor nostri. Pe forum-urile de genul "amfostacolo.ro" scriu cativa turisti pe an, ceea ce este nesemnifiativ ca procent raportat la numarul de turisti pe care il are agentia noastra anual. Feed-back-ul general primit in urma acestor chestionare este unul foarte bun.
Din pacate cei care scriu pe internet de obicei posteaza comentarii negative sub un pseudonim, astfel incat noi banuim despre ce ar putea fi vorba, dar nu putem verifica o situatie care s-a intamplat.
De exemplu, in cazul de fata nu stim cu cine discutam. Trebuie sa mentionam faptul ca nici la agentia din Romania, nici la agentia locala din Grecia nu s-a inregistrat nici un fel de plangere de genul celei mentionate de Dvs. Daca v-a deranjat faptul ca ati primit cazare in alta vila decat in cea contractata, de ce nu ati facut o reclamatie in primul rand la agentia locala din Grecia, apoi la agentia din Romania la intoarcerea din sejur?
Revenind la comentariul Dvs, intelegem ca principala nemultumire a Dvs a fost faptul ca nu s-a comunicat corect de catre agentia locala faptul ca ati fost cazata in alta vila si ca de fapt nu serviciile in sine v-au nemultumit. Ne cerem scuze pentru aceasta greseala de comunicare si va asiguram ca pe viitor comunicarea cu clientii nostri va fi o prioritate pentru noi.
In ceea ce priveste intrebarea Dvs despre toaletele din autocar, raspunsul este ca nici o firma de transport din Romania nu le foloseste din doua motive : primul este pentru confortul olfactiv al pasagerilor (daca toaletele nu sunt folosite corect, in special de catre domni, poate fi un disconfort foarte mare pentru pasageri) si al doilea faptul ca in Romania/ Bulgaria/ Grecia nu exista benzinarii cu statii de vidanjare unde sa se poata goli continutul acestor toalete din autocar. Autocarele sunt in general fabricate in Germania, Belgia, Olanda, Spania - tari care au si infrastructura necesara mentionata mai sus.
In speranta ca am clarificat cele solicitate de dvs,
Cu consideratie,
Agentia Tramp Travel
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Akti Muson Hotel — praf și pulbere!!! Feriți-va de el!!! — scris în 18.08.23 de ux130399 din ALBA IULIA - nu recomandă
- Apr.2023 O vacanta de neuitat — scris în 27.04.23 de Ștefan1977 din GRIVIţA [IL] - RECOMANDĂ
- Jan.2022 Cel mai groaznic revelion din istorie — scris în 02.01.22 de CristianaTeo din BUCURESTI
- Jul.2019 Un hotel in care nu as reveni nici gratis... — scris în 15.07.19 de MihaiBv din BRAşOV - nu recomandă
- Jun.2019 Prima vacanţă în Grecia — scris în 01.07.19 de costyy † din TâRGU JIU - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Superb de jalnic — scris în 12.07.17 de Raulmadrid din TIMISOARA - nu recomandă
- Jan.2017 Esec sau mizerie organizatorica — scris în 07.01.17 de HORICA62 din BRAşOV - RECOMANDĂ