ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.09.2022
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: România
ÎNSCRIS: 30.09.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2022
DURATA: 3 nopți
Prieteni
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 7 MIN

Un sejur de coșmar

TIPĂREȘTE

Am ales cazarea la hotelul Afrodita deoarece zona este deosebită. Am dorit să ajung aici alături de prieteni dragi.


despre SERVICII

Am așteptat mai mult timp până când am primit cartela de la cameră. Nu am primit decât o cartelă, fără cartelă pentru prosoape, deși aveam cazare al-inclusive.

După ce am ajuns în cameră, am primit un telefon prin care eram anunțați că putem veni la recepție pentru a primi cartela de la cameră. Am crezut că nu-i adevărat ce aud. I-am spus că deja ne-am cazat, iar domnișoara a fost surprinsă. La un hotel de 4 stele nu se pot face astfel de gafe.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Acesta este un hotel de 4 stele doar la sumele achitate de turiști.

Camera este mică, întunecoasă, cu o mochetă murdară la intrare. Când am deschis lanterna telefonului mobil, am observat că nu se folosise aspiratorul. Lenjeria a fost una modestă, neapretată (așa cum era normal), iar pernele de proastă calitate. Nu funcționa decât una din cele 2 veioze de la pat. Cele 2 scaune care se aflau la ușa de ieșire spre balcon aveau huse pătate. Spațiu de depozitare extrem de sărăcăcios: doar un simplu dulap, cu o singură ușă în care erau 6 umerașe de proastă calitate.

Un modul modest, pe care se afla o cană electrică cu 2 pahare de unică folosință și 2 căni negre, pentru ceai și câteva pliculețe cu ceai și o sticlă de 2 litri cu apă plată. O perdea și o draperie prost fixate pe bare (mult prea lungi) și pline de praf. Clar, camera nu fusese aerisită de mult timp. Televizorul, unul cu diagonală mică, nepotrivit pentru o cameră care se dorește a fi cu pretenții.

Un aparat de aer condiționat vechi care nu funcționa. Un cuier modest la intrare, plin de praf.

Balconul murdar, cu 2 scaune era prevăzut cu un suport de prosoape. De ce oare, nu am putut afla!!! În cameră nu există decât o priză accesibilă: cea aflată jos, lângă baie. Așadar, nu uitați bateria externă dacă doriți să vă încărcați telefonul mobil. Oricum, este destul de dificil să te miști prin cameră (datorită lățimii patului) dacă turistul este mai corpolent.

Baia: sărăcăcioasă, cu prosoape vechi, care ar mai trebui schimbate din când în când deoarece este vorba de un hotel cu pretenții. Nu exista decât o singură rolă de hârtie igienică deși sub chiuvetă există un spațiu de depozitare. Când am dorit să fac duș, o altă surpriză: apa era destul de rece.

În cameră există un singur calorifer îngust, rece, deși afară era foarte frig!!! Ar trebui ca afară să scadă temperatura sub 0 grade Celsius pentru ca turiștii să aibă căldură în cameră sau este o strategie să se comande la bar băuturi alcoolice cât mai tari??? Am dormit îmbrăcați în trening și cu o căciuliță pe cap. Primul hotel în care nu am găsit o priză pentru aparatul de ras al soțului.

ȘI ACUM CEVA ABSOLUT ȘOCANT: AM GĂSIT UN GÂNDAC DE BUCĂTĂRIE PE BANCHETA DE LÂNGĂ CUIER. AȘA CEVA ESTE DE NECONCEPUT LA HOTEL CU PRETENȚII. Evident, indignată am anunțat la recepție. Mi-am dat imediat seama, după grimasa recepționerei că acest "amănunt" era cunoscut. Am luat bagajele și le-am dus la mașină de teamă ca nu cumva să iau pe haine și gândaci să-i duc acasă; și în fiecare dimineață duceam la mașină hainele murdare și luam doar câteva haine curate. Un alt disconfort pentru noi. Nu s-a luat nicio măsură pe durata sejurului. În ziua plecării, am aflat că urma să se facă curățenie. Am auzit pe hol și alți turiști care erau nemulțumiți. Sunt curioasă de ce managerul acestui hotel nu este interesat de curățenie? Își permite să nu aibă turiști în hotel???


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

În restaurant am sesizat lipsă de personal. A fost un grup numeros (peste 100 de persoane) care a servit masa alături de ceilalți turiști. De ce oare managerul nu s-a gândit ca acest grup să servească masa în sala de la parter??? Clar: DATORITĂ LIPSEI DE PERSONAL.

La micul dejun, aceleași produse, pe întreaga perioadă a sejurului. Greu credibil să accepți ca manager să prezinți în locul gemului porționat (așa cum era untul Lurpak) boluri mari cu gem sau cu nutela. Am mai găsit și felii de ananas din compot tot în boluri mari de sticlă. Pe platourile pe care se aflau legumele se puteau distinge cu ușurință, feliile de roșii proaspăt tăiate și cele de roșii "obosite". În același fel erau prezentați și castraveții.

În ceea ce privește pâinea, DEZASTRU!!! Fie chifle sau minibaghete erau din aluat congelat. În momentul în care doreai să rupi o bucățică, se împrăștia pe masă coaja. Bolurile pentru musli erau ori ciobite, ori crăpate. Ceștile pentru ceai erau prea puține, iar când rugam un ospătar să aducă, răspunsul era invariabil: IMEDIAT... ceea ce însemna minimum 10-12 minute. Ori când știi din start câți turiști servesc masa, de ce nu pregătești din timp ceea ce ai nevoie?

Farfuriile au fost și ele neclătite deoarece dacă priveai suprafața acestora vedeai urme de pete. O altă mare problemă a constituit-o cafeaua: erau 3 aparate, foarte aproape unul de celălalt. Dacă era o persoană mai corpolentă se lovea automat de turistul din dreptul celuilalt aparat, existând pericolul să se ardă.

O adevărată aventură a fost dacă trebuia să servești un ceai: la foarte mică distanță de cel de-al treilea aparat de cafea era un recipient cu apă fiartă pentru ceai. Trebuia să te miști foarte repede să poți lua ceaiul (de obicei ceai de fructe și ceai de mentă), o cană pentru ceai care se afla pe o măsuță lângă recipientul cu apă fiartă, apoi să torni și apă fiartă și să ai grijă să nu te lovească cineva peste mână. Normal era ca pentru ceai să se găsească un alt spațiu de amplasare.

Fructele??? O mare problemă pentru că erau mereu înghețate. Cu siguranță, erau păstrate la congelator. Apă plată și apă minerală nu exista decât la sticle de 2 litri. Turiștii luau sticle din frigider la mese, numai că nu toată cantitatea din sticle era consumată. Sticlele cu conținutul rămas (o jumătate, o treime) erau din nou duse la frigider. Nu era mai simplu de adus doar sticle cu apa plată și apă minerală de 500 ml. ??? Existau și câteva minicornulețe, dar dacă platoul se termina, pentru aducerea unui alt platou trebuia să aștepți. Semn că și aici există o grijă "deosebită" față de turist.

Respectuoasă așa cum sunt, am rugat un ospătar să mai aducă fructe. Se vedea că nu este român și am avut grijă să vorbesc mai rar, să mă asigur că mă poate urmări. Mi-a răspuns că nu înțelege ce vreau. Atunci m-am adresat în limba engleză și nu a avut de ales și mi-a spus să mai aștept puțin. Adică... 12 minute. Am avut răbdare să văd cât de "prompt" este acest ospătar. Probabil că nu s-a gândit că voi aștepta. Ce s-ar fi întâmplat dacă nu știam limba engleză???

Să discutăm acum, despre prânz: farfurii care nu au fost clătite corect (se vedeau urme pe ele) boluri pentru ciorbă ciobite sau crăpate, tacâmuri clătite necorespunzător (lipicioase) și insuficiente, șervețele foarte puține. Ciorba: doar de 2 feluri, cu legume mai puține. Felul principal, destul de sărăcăcios: dacă întârziai puțin, riscai să servești doar bucățele de friptură cu sos, așa că am servit doar legume trase la tigaie. Desertul: același tip de prăjituri, semn că bucătarul nu dorea să impresioneze cu nimic. Cina a fost și ea modestă. Curățenia a lăsat de dorit (podele lipicioase).


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Hotelul este amplasat într-o zonă deosebită. Gara este foarte frumoasă: o bijuterie arhitecturală. Din păcate, Se vede că de centrul istoric nu s-a mai ocupat nimeni. Arată la fel de foarte mult timp.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Piscina hotelului avea apă destul de rece.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Georgiana2022 in 30.09.22 16:50:53
Validat / Publicat: 30.09.22 21:51:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE. A mai fost în/la: Hotelurile: Minerva, Dacia

VIZUALIZĂRI: 5128 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Georgiana2022); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Acestea sunt scaunele din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 15 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [30.09.22 16:59:25]
    »

    Review nefinalizat - rog folosește linkul EDIT IMPRESII pentru a completa „datele tehnice” lipsă — nr. nopți, transport, preț/calitate etc

    Suspendat până la conformitate

    Georgiana2022PHONEAUTOR REVIEW
    [30.09.22 20:41:58]
    »

    Se pare că nu vă place să fiți criticați și de aceea, acceptați foarte puține critici. Din păcate, nu mai păcăliți pe nimeni. Chiar dacă nu va apărea această recenzie a mea și eu îmi voi anunța prietenii să vă ocolească.

    webmasterX
    [30.09.22 21:44:31]
    »

    Stupid people

    Mulțumiri pentru completări, impresiile vor fi publicate în scurt timp

    webmasterX
    [30.09.22 21:48:39]
    »

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux127349 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    resita2009
    [01.10.22 08:42:46]
    »

    Sunt curioasă de ce managerul acestui hotel nu este interesat de curățenie? Își permite să nu aibă turiști în hotel???

    Atat timp cat are turisti si functioneaza la capacitate 80-90% il doare la basca pe manager, sunt destui turisti care vin in necunostiinta de cauza la un hotel, cum e si cazul tau iar dupa aceea se plang.

    Pacat de statiune dar am spus-os si am repet, desi sunt la 100 km de herculane merg doar daca e musai, 1-2 nopti la pensiunii verificate de prieteni inainte, chit ca platesc 100 euro/noapte, altfel ...

    k-latorPHONE
    [01.10.22 10:38:37]
    »

    @webmasterX: Dacă tot ați cumpărat acțiuni la Afrodita, de ce nu acceptați dom' ne și critica constructivă?? ????????????????

    Din păcate, nu mai păcăliți pe nimeni.

    Acum trebuie să fiți sincer, că v-a prins cu mâța-n sac! ????????????

    nicole33
    [01.10.22 11:01:59]
    »

    @ux127349:

    Am ales cazarea la hotelul Afrodita deoarece zona este deosebită. Am dorit să ajung aici alături de prieteni dragi.

    Pfff. Pe mine ai reuşit să mă păcăleşti.

    Citind lungul şir al celor reclamate mai sus puteam jura că ai fost la Afrodita în interes de serviciu... în inspecţie, mai exact

    Nu am primit decât o cartelă, fără cartelă pentru prosoape, deși aveam cazare al-inclusive.

    Nu ştiam că dacă nu iei cazare cu all inclusive nu ai dreptul la prosoape pentru piscină. Interesant, dar şi ciudat totodată.

    De ce oare managerul nu s-a gândit ca acest grup să servească masa în sala de la parter??? Clar: DATORITĂ LIPSEI DE PERSONAL.

    Poate "DIN CAUZA" , dar nu mai contează.

    Lenjeria a fost una modestă, neapretată (așa cum era normal), iar pernele de proastă calitate.

    Mie cred că mi-ar fi plăcut lenjeria respectivă. Sunt alergică şi nu suport lenjeria apretată, aşa că pentru mine ar fi fost un mare PLUS.

    Balconul murdar, cu 2 scaune era prevăzut cu un suport de prosoape.

    Mie scaunele din balcon chiar mi-au plăcut şi nu înţeleg ce a fost în neregulă cu ele.

    =

    Despre parcarea hotelului poţi să detaliezi?

    webmasterX
    [03.10.22 14:19:09]
    »

    @Georgiana2022: Mulțumiri pentru schimbarea username.

    ⭐ValentinB_88⭐
    [06.10.22 09:39:02]
    »

    Bine ai venit pe AFA! Din pacate cu o recenzie negativa, adeverind inca o data trend-ul de a scrie ceva doar atunci cand avem parte de o experienta nasoala si mai putin atunci cand avem parte de una frumoasa.

    Nu am primit decât o cartelă

    O cartela se da mai mereu, ca sa zic asa este "standard" dar daca rogi frumos receptionerul cu siguranta iti va da 2. Am facut asta si in Turcia si in Romania si nu s-a suparat nimeni.

    Când am deschis lanterna telefonului mobil, am observat că nu se folosise aspiratorul

    Credeam ca eu sunt un mic inspector ANPC cand ma duc prin cazari dar pare ca altii ma depasesc cu brio. ???? La asta cu verificatul mochetei folosind o sursa de lumina puternica, chiar nu m-am gandit.

    Nu funcționa decât una din cele 2 veioze de la pat.

    Asta se intampla destul de des si cam peste tot, cel putin in cazul meu. Probabil pentru ca nu exista o persoana desemnata sa le verifice periodic si sa schimbe becurile. Deja m-am obisnuit cu minusul asta de a nu avea parte de toate becurile.

    Spațiu de depozitare extrem de sărăcăcios: doar un simplu dulap, cu o singură ușă în care erau 6 umerașe de proastă calitate.

    Am observat ca si in fotografia cu dulapul ati reclamat acelasi lucru, faptul ca era prea mic. Totusi sunteti la un hotel... nu in gazda pe termen mediu-lung. Se presupune ca esti in concediu 1-2-7 zile, nu 3 luni astfel incat sa te muti cu toate bagajele acolo.

    În cameră există un singur calorifer îngust, rece, deși afară era foarte frig!!! Ar trebui ca afară să scadă temperatura sub 0 grade Celsius pentru ca turiștii să aibă căldură în cameră sau este o strategie să se comande la bar băuturi alcoolice cât mai tari??? Am dormit îmbrăcați în trening și cu o căciuliță pe cap.

    Pentru turist se numeste frig, pentru management se numeste cost control. ???? Dar este buna si ideea ta... vrei sa te incalzesti? Hai la parter sa iei o tărie. Probabil nu au dat drumul pentru a face economii, tinand cont de preturile gazelor din ultima perioada. Practica este des intalnita in turismul autohton. Pot confirma asta pentru zeci de cazari. Foarte foarte rar sa fie caloriferele calde in permanenta. De obicei exist aun termostat in camera sau pe hol, pus la... 20-22 maxim care nu reflecta temperatura reala din camera turistilor. Asa ca pe hol unde este termostatul ajung sa fie 21-22 dar in camera sunt 19-20 asadar se resimte frigul.

    ȘI ACUM CEVA ABSOLUT ȘOCANT: AM GĂSIT UN GÂNDAC DE BUCĂTĂRIE PE BANCHETA DE LÂNGĂ CUIER.

    Asta este chiar nasol. Poza si plangere la ANPC.

    Sunt curioasă de ce managerul acestui hotel nu este interesat de curățenie? Își permite să nu aibă turiști în hotel???

    Pentru ca probabil gradul de ocupare este suficient cat sa acopere cheltuielile si sa genereze un profit constant mai ales ca nu profitul (o parte din el) nu este reinvestita asa cum ar trebui.

    Despre mancare... nu cred ca mai are rost sa mai zic ceva... dezastru. Pretul platit mi se pare enorm pentru ceea ce ati primit. Ar insemna 116 euro/noapte/2 persoane. Anul asta in vara am platit 137 / noapte pentru 3 adulti la all inclusive in Turcia. Si oricum nu se compara la nici un capitol. Dar mno, fiecare face ce vrea cu bănuții lui.

    Multa sanatate si alegeri (mai) inspirate pe viitor. Vorba aceea... la pomul laudat sa nu te duci cu sacul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    DoraExplorerPHONE
    [19.10.22 10:43:56]
    »

    @nicole33: Bună, suntem încă acolo. În legătură cu prosoapele pentru piscină, se primesc doua cartele de la receptie in momentul cazării, indiferent de regimul de masa ales. Noi am primit de fiecare dată si luăm mereu cazare cu demipensiune. In legătură cu parcarea, in strada in fata hotelului incap aproximativ 30 de mașini, unde am parcat si noi. Mai exista o parcare in laterala hotelului, cu barieră, accesibilă cu cardul camerei, deci doar dupa cazare. Noi de regulă nu parcam acolo, de lene, dar cred ca intra 30 de mașini. Venim aici a 5-a oară si întotdeauna am găsit loc de parcare. Locurile din fata intrării în hotel sunt rezervate pentru ATV-uri si mașini electrice (au stație de încărcare). Nu cred că exista supraveghere video in stradă sau în parcarea cu barieră. O sa scriu review când plec si o sa pun poze cu parcările. Toate cele bune! ????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33
    [20.10.22 23:22:18]
    »

    @DoraExplorer:

    În legătură cu prosoapele pentru piscină, se primesc doua cartele de la receptie in momentul cazării, indiferent de regimul de masa ales. Noi am primit de fiecare dată si luăm mereu cazare cu demipensiune.

    Absolut previzibilă oferirea de prosoape pentru piscină la un hotel cu piscină/SPA şi fără vreo legătură cu regimul de masă ales. Exact cum bănuiam şi eu.

    In legătură cu parcarea, in strada in fata hotelului incap aproximativ 30 de mașini, unde am parcat si noi. Mai exista o parcare in laterala hotelului, cu barieră, accesibilă cu cardul camerei, deci doar dupa cazare. Noi de regulă nu parcam acolo, de lene, dar cred ca intra 30 de mașini. Venim aici a 5-a oară si întotdeauna am găsit loc de parcare.

    Mulţumesc pentru precizările şi informaţiile încurajatoare. Parcarea cu barieră o ştiam, însă mi-a părut cam mică şi insuficientă ca număr de locuri raportat la capacitatea de cazare.

    Sejur plăcut şi aştept impresiile!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Crist12, DoraExplorer, Georgiana2022, k-lator, ⭐ValentinB_88⭐
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.11974000930786 sec
    ecranul dvs: 1 x 1