GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel 2D - o alegere neinspirată, corpul I (fost Hotel Dobrogea) nu e în niciun caz de trei stele
La preţurile practicate de acest hotel, te-ai aştepta cel puţin la o cădiţă în baie şi nu la cabina de duş trântită în colţul încăperii, direct pe pardoseală, încât chiar şi copilul meu de 9 ani şi-a dat seama dintr-o privire că o să curgă apa în afara cabinei. Apa de la duş se scurge prin scurgerea de pardoseală a băii.
De ce să mai cheltuiască hotelierul cu cădiţa şi ţevile aferente, precum şi cu întreţinerea lor, când baia are oricum scurgere de pardoseală? Turiştii pot face duşul direct pe pardoseală şi toată lumea câştigă!
Logic, apa de la duş se scurge (şi) în afara cabinei de duş (în lipsa cădiţei e o utopie izolaţia perfectă, cu atât mai puţin cu 2-3 mm spaţiu între perete şi marginea cabinei de duş), prin spatele veceului, fiind menţinută în partea băii opusă intrării doar de înclinarea uşoară a pardoselii şi de forţa de gravitaţie.
Logic, după ce termini duşul, parte din apa scursă în afara cabinei de duş bălteşte, parte curge înapoi, spre scurgerea de pardoseală, după ce a clătit bine baza vasului WC, fundul coşului de gunoi şi suportul periei de veceu (noroc că ultimele două pot fi mutate la loc uscat).
Altă consecinţă logică a lipsei cădiţei: apa se infiltrează prin tavan de la vecinii de deasupra (puteţi vedea în poze) care beneficiază de aceleaşi condiţii ca şi noi. În lipsa cădiţei, apa scursă la fiecare duş patrunde prin orice fisură din plafon. Apa e parşivă, nu ascultă de hotelier şi gaseşte întotdeauna fisuri.
Baia nu e dotată cu uscător de păr (în camere standard).
În concluzie, cel puţin în corpul I (fost Hotel Dobrogea), băile sunt INSALUBRE, iar baia e un lux indispensabil îndeosebi la mare, aşa încât condiţiile din baie au atârnat foarte greu în modul în care am evaluat hotelul 2D.
Am înţeles că ar fi condiţii mai bune într-un corp modernizat (hotelul are trei corpuri) în care ar fi "camerele superioare". Dar şi corpul I e de fapt modernizat (nu are mobilier vechi), dar o modernizare de proastă calitate.
Personal, nu am întâlnit aşa ceva în niciun hotel indiferent de stele (am fost de la două stele în sus) nici înainte nici după revoluţie, mai jos de atât au fost doar cabane şi pensiuni montane fără baie în cameră.
Dar spiritul de economie al hotelierului nu se opreşte aici.
În cameră sunt doar două pahare de sticlă. În baie, izolate frumos în pungi de plastic, am găsit două pahare... tot de plastic!
În cameră am identificat o singură priză liberă (în afara celor pentru televizor şi frigider, evident). A trebuit să scot cardul de pe inelul de chei şi să las curentul electric deschis în lipsa noastră pentru a ne putea încărca bateriile (telefoane, aparat foto, tabletă). Nu există fotolii sau scaune - doar două taburete.
Uşile şifonierului încastrat în perete nu se închid (sunt glisante şi probabil suportul pe care glisează e în pantă, aşa că una dintre cele două uşi glisează singură în poziţia deschis).
Camerista este conştiincioasă, dar ce poate face când după fiecare duş apa se scurge în afara cabinei? A schimbat aşternuturile o dată în 8 zile, ceea ce consider suficient, ne-a adus zilnic consumabile (hârtie igienică, săpun), a spălat pe jos (nu ştiu dacă zilnic).
Am plătit un preţ ceva mai mare pentru cameră cu "acces gratuit la piscina interioară și în aer liber, precum și la saună, cada cu hidromasaj și zona de fitness", cum s-au exprimat în mesajul de rezervare, deşi camera fiind de fapt mai scumpă aşa, nu înteleg ce fel "acces gratuit" a fost.
La faţa locului, am aflat că de fapt toţi turiştii cazaţi au acces la piscine.
De fapt, nimeni nu păzea nimic, la recepţia zonei de spa nu era nimeni niciodată, aşa că simplul acces la piscine permitea implicit şi accesul la saune sau sala de fitness, iar simplul acces în hotel permitea accesul la piscină, aşa că nu ştiu pentru ce am plătit în plus.
Marea zona de spa "inclusă" se reduce la o singură saună finlandeză funcţională (au hamam şi saună cu sare dar nu le încălzesc). Iar acea saună e încălzită la maxim 65 de grade. Programul e până la ora 20.00, dar într-o zi (duminică, 08.07.2018) m-am dus câteva minute după ora 19.00 şi sauna deja se răcea, avea vreo 45 de grade - perioada de răcire a saunei probabil era inclusă în programul de funcţionare.
Au un singur jacuzzi.
Piscina interioară mi-a plăcut: e destul de spaţioasă, are şi porţiuni cu apă mică pentru copii şi cu apă mare în care se poate înota, apa mi s-a părut curată deşi cam rece. Nimeni nu supraveghează, se sare în voie, noroc că e destul de mare şi nu aglomerată din cale afară. Cea de afară avea apa prea rece şi nu am intrat. Există animator care se ocupă de copii la piscine.
Micul dejun a fost bogat şi variat. Minusul a fost reprezentat de curăţenia precară a farfuriilor.
Pentru prânz şi cină, preţurile restaurantului sunt SF pentru acest tip de local: sumă fixă 55 lei/persoană adultă, cu bufet suedez. Poţi să mănânci cât vrei de 55 lei, dar cum nu am decât o singură burtă, am considerat că preţul nu mă avantajează, aşa că prânzul şi cina le-am luat în altă parte. Dacă vrei să şi bei, trebuie să mai plăteşti 20 de lei peste cei 55.
Meniul pentru bufetul suedez de la prânz şi cină, afişat dimineaţa în restaurant, mi s-a părut sărăcăcios, cu doar 3-4 variante pentru fiecare fel.
Am plătit 2200 pentru 8 nopţi, dar asta cu rezervare din februarie, preţul curent de la recepţie era mult mai mare.
Trimis de cod_gabriel in 11.07.18 00:19:08
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cod_gabriel); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.86785000 N, 28.59791600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2022 Ne-a plăcut! — scris în 14.07.22 de Rofri din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Jul.2021 2D = de 2 ori dezastru — scris în 20.07.21 de ux121069 din FOCşANI - nu recomandă
- Aug.2019 2D impresiile mele — scris în 01.09.19 de Alina Ni din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2019 De toate! — scris în 29.08.19 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Oribil!! — scris în 10.08.19 de Alina Elena89 din CURTEA DE ARGES
- Jun.2019 Vom reveni cu drag si anul urmator — scris în 06.07.19 de Miky_28 din BRAșOV - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Un hotel super — scris în 16.08.18 de lauraBz din BUZAU - RECOMANDĂ