ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: galati
    ÎNSCRIS: 13.07.13
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUL-2013
    DURATA: 8 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    55.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Cazare buna, atitudinea angajatilor de 2lei

    TIPĂREȘTE

    Este pentru mine si sotul meu a doua oara cand alegem acest hotel. Prima data am fost in luna noastra de miere in iunie 2011 si ne-a placut foarte mult de aceea am hotarat sa ne intoarcem tot pe litoralul romanesc la acest hotel. Mai mult am venit si cu niste verisori si cu copilul lor.

    Cazarea a fost foarte buna, exact cum stiam dar atitudinea personalului sub limita nesimtirii. Ma refer la seful de sala care in a 2-a zi verisoara mea l-a intrebat daca poate sa ia mancare de la micul dejun in camera pt copil ca dormea. I-a zis ca este ok numai sa aduca farfuria inapoi.

    A doua zi aceeasi istorie, acelasi sef de sala dar atitudinea diferita. A venit la noi cu un ton rastit ca de ce luam mancare si de ce asa de multa mancare? Erau doar 2 cornuri si 2 cubulete de branza topita. Am intrebat... aveti room service? Nu. Atunci pot sa iau. Ne-a facut cu ou si cu otet parca eram niste sarantoci veniti la mare. Asta in conditiile in care noi toti muncim pe vapoare de croaziera si stim exact ce fel tb sa se comporte un ospatar.

    A doua problema a fost in penultima zi cand am venit de la plaja si amvrut sa facem dus si nu era apa calda. Normal ca am sunat la receptie sa intreb cat dureaza. Receptionerul pe un ton foarte nervos a tipat la mine ca nu e vina lui, ca e o problema din strada si mai dureaza 30 min.

    Nu cred ca ii convine nimanui sa se duca in vacanta si angajatii de la hotel sa tipe la tine. Cu aceeasi bani pe care i-am dat pe cazare la hotelul acesta puteam sa mergem in Grecia unde lumea este foarte amabila, ospitalieri, stiu sa-si mentina clientii.

    Este ultima oara cand alegem sa mergem in concediu in romania ca romanul stie sa ia doar banu' fara sa ofere nici un serviciu.


    [fb]
    ---
    Trimis de cristinavram* in 13.07.13 12:30:50
    Validat / Publicat: 13.07.13 13:31:49

    VIZUALIZĂRI: 2891 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristinavram*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [13.07.13 13:06:57]
    »

    @cristinavram: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    webmaster
    [14.07.13 10:09:02]
    »

    @melena: Avertisment pentru spam, nu ţineţi cont de recomandările care v-au fost făcute de către echipa administrativă. Postul dvs, identic cu alte 4 a fost şters.

    zoloft
    [15.07.13 16:04:22]
    »

    Nu vreau sa minimalizez contributia voastra prin acest review... dar daca tot "lucrati pe vapoare" si "la banii astia mergeati in Grecia" DE CE ATI ALES litoralul romanesc?? Din patriotism sau din masochism??

    Din ce in ce mai multi arunca cu vb in dreapta si stangfa ca s-ar fi dus la greci, bulgari, turci dar tot pe litoralul romanesc isi petrec vacanta intre neptun si eforie sud...

    Fratilor... serviciile din Romania sunt cum sunt, le stim cu totii... NU il putem compara nici cu turcii, grecii sau macar bulgarii... dar incercati sa fiti cat de cat obiectivi pe CE GASITI AICI raportat la cum v-ati simtit nu sa faceti comparatii seci.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    melena, zoloft
    Alte impresii din această RUBRICĂ2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040651798248291 sec
    ecranul dvs: 1 x 1