RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
2D = de 2 ori dezastru
Este a doua oara cand ne cazam la acest hotel.
Prima data, in 2018, am fost cazati in camera dubla superioara, in corpul 3, cu mic dejun. Conditiile au fost acceptabile: camera spatioasa, mobilier modern, clima. Singurul dezavantaj a fost lipsa balconului.
Anul acesta, am ales aceeasi locatie, all inclusive. Mare greseala.
Din cauza unei erori ale agentiei de turism (pe care o vom rezolva cu siguranta cand vom ajunge acasa), am ajuns sa fim cazati in camerele numite duble etaj din corpul 2. Desi am sunat cu o saptamana inainte la hotel si i-am intrebat daca putem face check-in-ul mai devreme, in jur de 12,13 (check-in-ul se face in mod normal la ora 18... ceea ce mi se pare putin cam deplasat), la care am primit un raspuns afirmativ, abia in jur de ora 15 am primit "camerele".
Camerele sunt extrem de mici. Desi pe voucher suntem trecute 2 persoane + copil (3ani), sotul a trebuit sa doarma pe jos, pe o saltea, patul fiind foarte mic. Patul pentru copil ar fi costat in plus, inca 50% din valoarea unei zile de cazare. Plus ca nu stiu unde ar fi incaput in aceasta "camera".
Mirosul de mucegai este impregnat peste tot: pat, canepele, aer... chiar si in draperiile vechi si murdare si peretii patati ai camerei. Toaleta este insalubra. Pe toata perioada sederii a mirosit groaznic, a fecale, a hoit, a WC dintr-o bodega. De fiecare data cand vecinul de deasupra o foloseste, mirosul devene si mai puternic. Plus ca se simte foarte tare si in camera.
Doamnele de serviciu si-au facut treaba si au schimbat prosoape, cearsafuri. Insa la capitolul curatenie, nu ai ce sa ii faci mai mult. Doar sa ii dai foc si sa faci altul nou in loc. Mirosul persista.
All inclusive. 174 de lei in plus/persoana. All inclusive in care nu sunt incluse bauturile din frigiderul din camera, unde, la barul de la piscina ai incluse doar cateva bauturi (cafea, Pepsi, Mirinda, Cappy (turnat intr-un pahar de ceva plastic mai tare, returnabil, dintr-un pet; au si Cappy la sticluta, dar contra cost), si cateva bauturi alcoolice). All inclusive cu o singura gustare pe zi: de la 17 la 18, gustare unde ti se serveste mancarea probabil ramasa, regatita sub alte forme: pizza, hamburgeri, etc. Ceea ce nu mi se pare a fi o idee rea, insa crenvurstii aia reci țapeni, chiflele uscate... lasa de dorit. All inclusive cu care nu poti da un telefon de la receptie. Noroc de doamna de serviciu care m-a ajutat.
All inclusive, la care nu beneficiezi de servicii civilizate de all inclusive. Este doar o denumire pompoasa pentru un hotel plin de familisti, fara un loc de joaca amenajat pentru copii. Doua mini-tobogane stricate si 2 casute dezmembrate. Un all inclusive cu un balcon de tot rasul, cu o sarma de intins rufe ruginita si pereti care cersesc o mana de var.
Sa mai zic ceva de wifi-ul hotelului? Da, routere peste tot. Care au functionat doar 2 zile din 5.
Avantaje. Da, exista cateva: mancare buna si diversificata, personal dragut (mai putin cativa tineri cu aere de mari domni, angajati probabil sezonier) si doamnele de serviciu. A, si cele doua piscine (interioara si exterioara adulti). Atat.
P. S. Scriu aceste randuri, din hotel, ultima noapte de cazare. Am si fundal muzical: o alarma de incendiu, care tipa de o ora in tot hotelul si nimeni nu stie sa o opreasca. Si care a scos capete de oameni pe la toate usile hotelului. Noapte buna, Neptun!
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Frumoasa e tara noastra. Pacat ca e populata.
Trimis de ux121069 in 20.07.21 23:34:27
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux121069); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.86785000 N, 28.59791600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux121069: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".
Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux121069 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut”
— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
Chiar in momentul acesta am anulat rezervarea de la Hotel 2D Resort and Spa la indemnul celor de la Booking.
Totul a inceput dupa ce am primit confirmarea ca e totul ok de la Booking, 2 adulti si un copil de 13 ani ALL, 4 zile 3250.80 lei. Dupa 4 ore primesc mesaj din partea hotelului de la un anume Octavian care nu a vrut sa imi zica ce functie detine la acel hotel lasandu-mi impresia ca totusi e o fixa de 13 si el pe acolo, ca mai trebuie sa achit la hotel 588 de lei pentru masa copilului deoarece " Booking nu intelege oferta lor stufoasa in ceea ce priveste mesesele ". Am luat legatura cu cei de la Booking la care au specificat ca nu se poate asa ceva, ca nu au mai intalnit vreodata sa iti ceara in plus peste pretul din confirmare. Un gust amar si chiar m-am convins ca Octavian a copilarit in Germania iar eu in Romania dupa cum i-am si zis ca lasa impresia, mare om mare caracter.
-
BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca articol distinct, a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2022 Ne-a plăcut! — scris în 14.07.22 de Rofri din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Aug.2019 2D impresiile mele — scris în 01.09.19 de Alina Ni din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2019 De toate! — scris în 29.08.19 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Oribil!! — scris în 10.08.19 de Alina Elena89 din CURTEA DE ARGES
- Jun.2019 Vom reveni cu drag si anul urmator — scris în 06.07.19 de Miky_28 din BRAșOV - RECOMANDĂ
- Aug.2018 Un hotel super — scris în 16.08.18 de lauraBz din BUZAU - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Excelent pentru cele 3* — scris în 18.08.18 de fishman din BUCURESTI - RECOMANDĂ