Impresii și recomandări [8 / 3751]

2024 Întâlnirea anuală AFA redivivus / ÎNTÂLNIRILE AFA
  • de: Marius 72 [25.03.24]

Sufletele din spatele măştilor

Pe vremuri aşteptam seara de sâmbătă pentru a urmări emisiunea "Cu mască, fără mască". M-au dus gândurile într-acolo ziua de ieri şi drumul spre casă - chiar dacă al doilea cel mai scurt, după @AZE - suficient de lung pentru a rumega cele mai proaspete şi, încă, neprelucrate, impresii. Totul pe "coloana sonoră" a melodiei cu studenta când prezentă, când absentă pe care Camelia i-a dedicat-o lui @icata24 şi l-a dansat de tremurau de nerăbdare chelnerii să apuce pe [...] — vezi review
2024 Întâlnirea anuală AFA redivivus / ÎNTÂLNIRILE AFA
  • de: Michi [25.03.24]

Întâlnire AFA 2024 Păltiniş, N-AmFostAcolo

Încă de la aparitia anunţului pinned  postat pe 21.10.23 vezi impresii m-am hotărât să particip. Ultima dată am fost la întâlnirea de la Slănic în 2017. După ce din motive obiective nu am putut veni la Herculane şi Alba Iulia, venise timpul să reînnod firul cu cei pe care-i consider a doua mea familie. La fixarea locaţiei la Păltinis ştiam ce paşi voi face: îl rugasem pe Dragoș să mă ia de joi cu maşina lui, apoi m-am răzgândit şi mi-am zis că dacă vin cu [...] — vezi review [+26 poze]
Descoperă Monaco / #EXCURSII şi CĂLĂTORII
  • de: robert [18.05.24]

Lux și opulență

Citatul zilei - Nu primim înțelepciunea mura în gură; trebuie să o descoperim noi înșine după o călătorie pe care nimeni nu o poate în locul nostru și de care nu ne poate scuti nimeni. - Marcel Proust Lux și opulență? Sincer cam despre asta este vorba aici.  În momentul în care am spus că vreau să merg la Nisa nu am fost foarte sincer, eu vroiam neapărat să ajung să vizitez Principatul Monaco. Astfel că a doua zi din sejurul nostru, am luat autobuzul spre [...] — vezi review [+55 poze]
Descoperă Nisa şi împrejurimile / NISA [NICE]
  • de: robert [16.05.24]

Coasta de Azur. Nisa mereu o idee bună

Citatul zilei - Paris este mereu o idee bună – Audrey Hepburn. Extrapolez aici doar un pic și spun - Franța este mereu o idee bună! - Robert Coasta de Azur. Nisa După Coasta de Aur din Ghana și Coasta de Fildeș, urma în mod natural Coasta de Azur din Franța! Glumesc desigur, dar așa s-a nimerit! Prin iarnă a găsit fii-mea niște bilete ieftine de avion spre Nisa, doar 600 de lei pentru două persoane și mă întreba dacă merită. I-am spus, fără discuție luați și [...] — vezi review [+48 poze]
Descoperă Aix-en-Provence / AIX-EN-PROVENCE
  • de: Yolanda [08.05.24]

Paul Cezanne (1839- 1906) în Aix-en-Provence

Atelierul de creatie al pictorului în perioada 1901- 1906 Str Paul Cezanne, sunt indicatoare si chiar un semafor în dreptul muzeului. Prezenta lui Cezanne în Aix si-a pus amprenta asupra orasului si a operei sale. Am vrut sa vizitez atelierul de lucru al artistului situat în nordul orasului pe strada ce-i poarta numele, un drum lejer pe jos dar cu ultima portiune din drum  mai solicitanta, este un urcus pâna în vârful dealului Des Lauves. Nu am urmat traseul indicat de placutele [...] — vezi review [+50 poze]
Locuri de reculegere în Rm. Vâlcea și împrejurimi / RÂMNICU VÂLCEA

Mănăstirea Berislăvești – biserica-bijuterie din mijlocul cetății monahale

Hristos a Înviat! Nu departe de orașul Râmnicu Vâlcea, într-o zonă submontană pitorească, descoperim o veche „cetate” mănăstirească restaurată integral în ultimii ani. Suntem pe frumoasa vale a Oltului unde o familie boierească – Bucșenescu – va întemeia la jumătatea anilor 1700 un schit bine închegat. La desăvârșirea ctitoririi au contribuit și fețe bisericești ale momentului astfel că așezământul a completat salba de mănăstiri din zonă, dominată de [...] — vezi review [+20 poze]
Vacanța pe Costa del Sol / #DESCOPERĂ COSTA del SOL
  • de: Chloe [05.05.24]

Minunata Costa del Sol

Experienta mea de turist in Spania a fost destul de limitata: am vazut doar Madrid, Toledo  si Tenerife, asa ca mi-am propus sa indrept putin situatia si sa aleg spre vizitare Costa del Sol. Am tot urmarit biletele de avion Wizz pentru Malaga, al caror pret nu voia sa scada deloc. Pana intr-o zi, cand s-au aliniat astrele si s-au activat “ciacrele” si am gasit bilete cu un minunat si nemaivazut pret de doar 90 euro/persoana (fara bagaje si locuri incluse), pentru luna martie. Le-am [...] — vezi review [+51 poze]
Descoperă Praga și împrejurimile / PRAGA
  • de: scubi [25.04.24]

Praga... la superlativ

Praga? Mărturisesc... Consideram că văzusem destule țări în călătoriile mele, astfel încât Praga era în mintea mea un oraș ca oricare altă capitală europeană dintre cele vizitate deja. Și totuși, mărturisesc... ​După un zbor liniștit, ne-am trezit într-o țară în care niciunul dintre noi nu mai fusese și a cărei limbă părea de nepătruns. Din fericire pentru noi, fiind vorba de locuitori ai capitalei, aceștia se descurcă destul de bine în engleză sau măcar [...] — vezi review [+10 poze]
Unde mâncăm în Curtea de Argeş? / CURTEA DE ARGEŞ
  • de: Yolanda [18.04.24]
  • RECOMANDĂ

"La Urmuz", o experienta culinara si literala

Restaurantul NO COMMENT sau La URMUZ Curtea de Arges, blvd Basarabilor, la parterul unui bloc F12A   Foarte des ne oprim în orasul Curtea de Arges pentru a mânca câte ceva în drumul nostru catre casa, plecând de la casa de la tara. De  obicei ne opream la restaurantul Curtea Veche, vestit pentru mâncarea buna, portiile mari si preturile decente, dar de data asta un fapt petrecut în fata noastra ne-a facut sa facem cale întoarsa si sa cautam un alt restaurant. Sâmbata si duminica [...] — vezi review [+21 poze]
Vacanța în insula Rhodos / #EXCURSII și CĂLĂTORII
  • de: mprofeanu [16.04.24]

O zi de primăvară pe Coasta Estică a Insulei Rodos

Voi continua plimbarea pe Insula Rodos mergând acum pe Coasta ei Estică, despre ea voi povesti aici. Ca de obicei, dimineața, puțin după ora 8, plecam din strada Creta părăsind apoi orașul pe Drumul Național EO95 pentru a vedea Coasta Estică a Insulei, Lindos fiind prima destinație a acelei zile. Aveam de văzut mai multe obiective și am plecat direct spre cel mai îndepărtat. Lindos aflat la circa 50 kilometri de Rodos, drum pe care l-am parcurs în circa 50 de minute, prima [...] — vezi review [+96 poze]