Impresii și recomandări [10187 / 10519]

Afișate impresii [101861 - 101870]
Pensiunea Flora 3 / PIATRA NEAMȚ
  • de: dannek [22.06.10]

O pensiune draguta si linistita

Fiind cu ceva probleme prin Piatra Neamt mai exact la cumparaturi dar nu orice fel. Vestimentatie de dama pentru o nunta (nasa) am fost indrumati la o casa de moda unde profesionalismul si amabilitatea este la ea acasa. Daca este permis intr-un ecou pot aminti de acesta casa de moda. Misiunea nu a fost chiar asa de usoara faza unu alegerea a durat ceva timp, dar faza doi, ajustarea a fost cea mai dureroasa dar si de durata 24 ore. Asa ca am fost nevoiti sa cautam o pensiune unde sa [...] — vezi review [+3 poze]
Bellevue Hotel [Orebic] 3 / KORCULA [insula]

O altfel de mare, un litoral aparte. Munte & mare

Am inscris hotelul pe insula Korcula intucat este vis a vis cam 2 km de Orebic unde se afla hotelul Bellevue. Peninsula Peljsac care nu am gasit-o intre zonele care le ofera site-ul. O sa incep cu ce e mai rau (nu va panicati) Hotelul este un hotel vechi de prin anii 65 reamenajat, camere mici tipic mediteraniene, servicii mediocre, croatii nu cred ca exceleaza prin ospitalitate. Mancare in schimb buna am avut all inclusiv. dar pretul a fost bun, o sa mai vizitam sigur aceasta zona dar [...] — vezi review [+10 poze]
Sentido Palmet Beach Resort 5 / KEMER

Palmet, un hotel sub orice critica

Dupa cum am promis am sa postez azi despre Palmet resort din Kemer care dupa ce ii vezi pagina de net salivezi de numa, asta pana ajungi acolo. F multi dintre noi am trait experienta pozelor minunate, pagini de net superb realizate si la fata locului dezamagire totala. Cazul meu cu palmet un mini hotel vezi doamne de 5 stele inghesuit printre altele. Eram ca cu matizu intre jeepuri asa arata Palmetu. Piscine 2, una pt copii si alta pt adulti, de dimensiuni chinezesti, adica minuscule, [...] — vezi review
Pensiunea Casa Moţilor [Bucium, AB] 3 / ABRUD [AB]

In mijlocul naturii

Intr-un sejur de 10 zile facut prin Apuseni in urma cu 2 ani, am ajuns pret de 2 nopti la aceasta pensiune. Pentru cei ce nu cunosc regiunea, Bucium Sasa este situata la aproximativ 9 km de Rosia Montana, intr-o zona superba, in imediata apropiere a Detunatelor (singurul munte de bazalt din Europa). Drumul pana in zona este excelent, fiind reabilitat din temelii, iar unde pana nu demult nu puteai ajunge decat cu ARO sau o masina de teren acum poti ajunge cu absolut orice masina. [...] — vezi review [+6 poze]
Pensiunea Juliana 4 / ARIEȘENI [AB]

Mediocru

Am stat 5 zile la Pensiunea Iuliana in urma cu 2 ani (iulie 2008). Pensiunea nu are nici pe departe 4 stele cat este mentionat aici pe site. Sunt doua corpuri: unul vechi clasificat cu 2 stele si unul nou clasificat cu 3 stele. Din pacate, in perioada in care am fost am gasit camera doar in corpul vechi. Camera a fost extrem de micuta, mobilierul vechi, iar televizorul dintr-o alta era, unde mai pui ca prindea un singur post. O parte din dotarile prezentate pe site nu au fost de asemenea [...] — vezi review [+4 poze]
Tosca Hotel 2 / SATURN

Cu sindicatul la Saturn

Am facut rost acum doi ani de un bilet cu reducere, de la sindicat, asa ca am considerat sa mergem, sa nu pierdem asa pomana. A costat biletul vreo 400 lei, aveam si masa asigurata. Cu spaga la receptie am reusit sa luam o camera "mai buna". Ma gandesc si acum daca ne-a pacalit sau daca celelalte camere erau mai naspa decat asta: igrasie, mocheta imbacsita, miros de mucegai, mobila reparata cu cuiul si sarma. La masa ne-am riscat doar o data, apoi am mancat pe la terase in apropiere. [...] — vezi review
Poienița Hotel [Băile Felix] 3 / BĂILE FELIX / '1 MAI'
  • de: c_d [07.06.10]

Un hotel ponosit dar cu pretentii

Este la fel ca celelalte hoteluri de 2 stele din statiune, doar ca are o faima ceva mai buna. Acelasi mobilier vechi de peste 20 ani, covoare uzate sau chiar rupte, in baie instalatii vechi si uneori ruginite, apa abia curge. La receptie personalul este relativ amabil. De obicei hotelul este aglomerat, datorita pretului relativ mic. Micul dejun este bufet suedez, bazat pe parizer si salamuri ieftine. La masa de pranz poti comanda doar "mancare gatita", nu poti comanda de exemplu gratar, [...] — vezi review
Vacanța în Atena / ATENA

Atena - un leagan al istoriei

Calatoria incepe din Piata Sintagma, unde schimbarea garzii la Palatul Parlamentului este un adevarat ritual pentru greci si un adevarat spectacol pentru turisti. Ne continuam deplasarea prin Parcul Dendrologic catre Templul lui Zeus si Arcul lui Adrian. Pasii te duc catre Plaka, cartierul care te face sa te indragostesti iremediabil de Atena. Parthenonul, Cariatidele si nu in ultimul rind panorama face uitata oboseala urcusului pina pe Acropole, iar Templul lui Hefaistos se desfasoara in [...] — vezi review
Ozcelik Hotel 4 / KUSADASI

O vacanta reusita

Am fost pentru prima data in Turcia la Kusadasi in iulie 2008. Am ales hotelul Ozcelik printr-o agentie de turism si am platit 156 eur+300 lei de persoana, plata am facut-o pana in 15 martie asa ca am avut reducere. Drumul a fost destul de obositor, am mers cam 17 ore cu autocarul si s-au facut vreo 4 opriri de vreo 20-30 min. In vama la turci am stat destul de multisor, vreo 2 ore. Cu ferry-boatul am mers cam 20 minute. Am ajuns in Kusadasi in jurul orei 10 dimineata (s-au mirat si soferii [...] — vezi review [+11 poze]
Pam Thermal Hotel 5 / PAMUKKALE
  • de: C05T1N [27.05.10]

O pata de culoare in mijlocul pustietatii

Ne-am oprit aici in drumul spre Pamukkale - in excursie era inclus un pranz aici, alaturi de o ora-doua de petrecut la izvorul termal. Partea cu pranzul n-a iesit cu nimic in evidenta - mancarea a fost destul de buna (specific european), dar chelnerii stateau cu ochii pe noi ca pe hoti - lucru deloc placut. N-am mai avut ocazia sa mergem in statiuni balneo, deci vizita la izvorul termal a fost o premiera. Fara discutie, o baie aici e o experienta cel putin interesanta - izvorul e [...] — vezi review [+5 poze]