Impresii și recomandări [10184 / 10508]

Afișate impresii [101831 - 101840]
Florida Hotel 3 / MAMAIA

Mi-a placut

Am ajuns "in Florida":) tot cu ocazia unor cursuri de perfectionare (traiasca serviciul de resurse umane!! ) in 2008 si indraznesc sa spun ca mi-a placut (comparativ cu Bavaria Blu, unde am nimerit in 2009, nici nu se compara). 1. Camera la etajul 3, vedere partiala pe lac, aer conditionat, o baie bine amenajata, curatenie, balcon, prosoape schimbate zilnic (fara pete si alte ate...) schimbata si lenjeria de pat... am avut minibar in camera cu apa plata... chiar am fost multumita. 2. cand [...] — vezi review [+3 poze]
Vacanța în Halkidiki / #EXCURSII și CĂLĂTORII

Hai-hui prin Paradisul secret - Halkidiki

Muzica greceasca Pentru ca am citit acum un review despre Sithonia, m-au invadat cu varf si indesat amintirile (ah, ticaloasele, nu ma lasa nici acum la inceput de saptamana) despre acest loc dar nu numai. Si, deci, iarasi sunt in Grecia... de data aceasta, in Halkidiki. (chiar daca afara totul este alb, ninge ca-n povesti si totul e de cel mai frumos vis de iarna... in Bucuresti)... Halkidiki!... Halkidiki!!!... cum va suna acest cuvant? ! Eu cand l-am auzit prima data, mi-a dat impresia [...] — vezi review [+29 poze]
Descoperă zona Voineasa / VOINEASA / VALEA LOTRULUI

Merita să fie vizitata statiunea si doar atat

Am fost doar in vizita. Sincer nu prea ai ce face la Voineasa, dar pt relaxare cateva zile cred că [...] — vezi review [+11 poze]
Mânăstirea Corbii de Piatră [Corbi] / NUCȘOARA [AG]
  • de: Costi [13.01.10]

Corbii de Piatră, o mănăstire săpată în stâncă [Corbi, AG]

Într-una din zilele călduroase de iulie ale anului 2008, am decis să ne mai răcorim un pic şi am plecat mai spre munte. Am ales valea Râului Doamnei, în zona Nucşoara. Este o zonă foarte frumoasă, care păstrează încă suficientă sălbăticie şi naturaleţe, pentru că nu este încă decât foarte puţin exploatată turistic. Am plecat din Piteşti spre Câmpulung, pe DN3/E574. După vreo 10 km, după ce am trecut de Mioveni (nu prin Mioveni, pe lângă), pe acel drum mult [...] — vezi review [+14 poze]
Vila Plaja Azur 3 / EFORIE NORD

Plaja Azur - cine vrea, reuseste

Ma aflam pe litoralul romanesc ca un adevarat patriot. Cazarea o aveam in Tuzla si la plaja mergeam in Eforie Nord. Faceam drumul asta de doua ori, cu pauza de pranz. Eram satul de plaja din Eforie nord unde era muzica proasta 95%, galagie, mizerie, personaje colorate, diferenta fata de alte statiuni nefiind semnificativa. Vazusem din mersul masinii un panou cu reclama la plaja privata Azur, dar la inceput nu i-am acordat mare atentie. A doua zi mi-am spus ca nu am ce pierde, nu poate fi mai [...] — vezi review
Festivaluri, evenimente sighişorene / SIGHIȘOARA [MS]

Festivalul medieval

intamplarea a facut sa ajungem la sighisoara in timpul festivalului medieval. si asta pentru aveam bilete la baile felix si am vrut sa facem drumul in 2 etape. cand am inceput sa caut locuri de cazare la sighisoara inca nu stiam ca in aceesi perioada este si festivalul. eu am vazut doua aspecte diferite ale festivalului. prima imagine este a unui spectacol de arta in care au loc si spectacole distractive, gen clovni si actori/artisti al caror rol este de a distra lumea, iar a doua imagine [...] — vezi review [+16 poze]
Pensiunea Julia 3 / SIGHIȘOARA [MS]

O oaza de liniste

Dupa ce am "aranjat" concediul pentru baile felix, am inceput sa schitez planuri de traseu. asa am ajuns la ideea de a face traseul in 2 etape, prima oprire fiind la ducere la sighisoara sau in apropiere. Au inceput cautarile pe net dupa cazari care sa nu fie prea scumpe, dar curate si linistite. dupa mai multe incercari, am ajuns la sighisoara. cautand pe net, am gasit oferta de la pensiunea Julia, care la inceput nu prea m-a inspirat. totusi, negasind nimic, toate locatiile fiind ocupate [...] — vezi review
DRR Marina Royal Palace Hotel 5 / DUNI / DJUNI
  • de: tavy [04.01.10]

Atit de mult ne-a placut incit in 2009 am fost de 2 ori, de 1 mai si in iulie

Eu nu visez altceva decit Duni. As merge si de 4 ori pe an, in fiecare anotimp, si cred ca 4 sejururi la Duni, in perioade diferite, nu te costa cit un sejur la noi in plin sezon (sa zicem litoral), 4 persoane, sa dormi in conditii de 5 stele, sa maninci, sa bei, sa te distrezi, sa te relaxezi. Nimeni nu credea cind povesteam ce am trait acolo, dar cind i-am luat cu noi, au revenit. Nu vreau sa fiu rautacioasa, imi iubesc tara, dar nu am mai fost pe litoralul romanesc din 2005. Mergem la Duni [...] — vezi review
Vile diverse 3 / SIOFOK - BALATONSZEPLAK
  • de: crivel [30.12.09]

Excelent

Si noi am fost in Siofok, am avut rezervata o vila pentru ca am fost impreuna cu inca trei familii. A fost super pentru ca totul a fost inchiriat de catre noi, cei care ne cunosteam... :) Fiecare camera cu living, bucatarie si baie. Curatenie trebuie sa-ti faci tu pentru ca nu este regim de hotel dar tinand cont de timpul petrecut in camera nu vei simti acest incovenient. Lacul in sine, minunat. Mergi 500 m prin acel lac si nu calci pe o piatra... doar nicip fin si fiind lac apa foarte [...] — vezi review
Pensiunea Izvorul Ariesului 2 / VÂRTOP [AB / BH]

O pensiune rustica

Pensiunea Izvorul Ariesului. Acolo am stat in 2008 pentru cateva zile cu familia. Situata in Muntii Apuseni, localitatea Arieseni, pe drumul national, este o pensiune de doua margarete intrata de ceva vreme in circuitul turistic. Ne-am dorit sa ajungem cateva zile in Arieseni, este un loc minunat, de altfel Apusenii sunt incantatori, zone minunate pe care n-ai cum sa le vizitezi doar in cateva zile. Insa noi am facut un adevarat tur de viteza si am incercat sa vedem cat mai multe in cele 5 [...] — vezi review [+22 poze]