Impresii și recomandări [282 / 10511]

Rezervatia de zimbri Bucșani [DB] / TÂRGOVIȘTE [DB]
  • de: Michi [27.05.23]

La Zimbrăria Neagră Bucşani repopularea cu animale dispărute din ţara noastră

M-am bucurat foarte mult că în cadrul excursiei de o zi făcută în sâmbăta Floriilor şi în care preponderent se vizitau mănăstiri a fost intercalată şi o zimbrărie, Neagra de la Bucşani. Mai văzusem o zimbrărie pe lângă Piatra Neamţ cu ani în urmă- dar ce spun eu? cu vreo 50, pentru că o vizitasem cu băiatul meu care era un ţânc şi acum are 54 de ani. Despre acea zimbrărie nu-mi mai aduc aminte decât că soţul purta băiatul pe umeri, aşa cum a făcut şi în [...] — vezi review [+24 poze]
Muzeul Național al Agriculturii / SLOBOZIA

Agricultura.... la muzeu, în Slobozia

Agricultura, o ocupație ancestrală care asigură cea mai mare parte din hrana oamenilor, o bătaie de cap pentru unii, sursă de venit pentru alții. Agricultura = muncă asiduă. Ne îndreptăm spre Galați, spre Hotelul Faleza by Vega (vezi impresii) care avea să ne fie gazdă în timpul minivacanței de 1 Mai petrecută în orașele dunărene Brăila-Galați. Ca de obicei nu căutăm să mergem direct spre unitatea de cazare, ci încercăm să mai vizităm câte ceva pe parcursul [...] — vezi review [+58 poze]
Puerta America Hotel 4 / MADRID
  • de: k-lator [26.05.23]

Puerta América Madrid – Un hotel ceva mai altfel

Mini-vacanța asta a picat pe neașteptate, într-o zi mohorâtă, când n-aveam niciun gând de ducă, dar cum nimic nu este întâmplător, o conferință organizată de alții la care participa soțul, a fost șansa mea să văd Madridul. Am ajuns acolo într-un moment foarte bun din an - zic eu, un pic după jumătatea lunii aprilie. Vremea a fost călduță, fără ploi și fără arșițele din mijlocul verii, când îmi imaginez că centrul Spaniei, deci și Madridul, clocotește sub [...] — vezi review [+45 poze]
Riu Palace Costa Mujeres Hotel 5 / CANCUN

Excelentă alegere pentru această destinație

Prezentarea hotelului în câteva cuvinte: Transport: Transfer de la aeroport oferit gratuit de hotel (așteptare puțin prea lungă din cauza unor turiști care nu s-au prezentat niciodată chiar dacă erau în același avion cu noi... sfat: există o mare agitație în zona de îmbarcare în autobuzele de transfer. Asigurați-vă că întrebați la punctul de informații unde trebuie să mergeți înainte de a ieși din aeroport). Călătoria spre hotel a durat mult din cauza blocajului din [...] — vezi review [+23 poze]
La pas prin împrejurimile Bucureştiului / BUCUREȘTI
  • de: Michi [24.05.23]

˝La maici˝ sau mănăstirea Bâldana

Nu, nu e o greşeală în titlu. Aşa i se spune ˝La maici˝ deşi este mănăstire de călugări. Dar să nu mă arunc în mijlocul reviewului ci s-o iau da capo. Mănăstirea Bâldana se află pe DN7 la ieşirea din Tărtăşeşti, în satul Bâldana, la 33 km de Bucureşti spre Piteşti. Off topic, în Epoca de Aur mergeam în fiecare toamnă în Tărtăşeşti şi luam 100 kg de cartofi pentru că la Aprozar erau numai gunoaie. (vă daţi seama cât de diversificat mâncam? După 1990 ne [...] — vezi review [+20 poze]
Complex turistic Satu Muscelean [Albeștii de Muscel] [?] / CÂMPULUNG-MUSCEL
  • de: Robeflo [22.05.23]
  • RECOMANDĂ

Cea mai frumoasă și liniștită vacanță, unde am ales sa-mi petrec ziua de naștere

Am introdus criterii de căutare pe internet, iar Satul Muscelean a fost ceea ce am căutat. Drumul a fost acceptabil, cu excepția unei porțiuni (Bughea de Sus), până in satul Cîndești, unde se află Complexul. Ultima parte a drumului (aproximativ 1,5 km) a fost de-a lungul unui râu, unde peisajul a fost superb. La fel și locul unde se află căsuțele de poveste. [...] — vezi review
Asterix - parc de distracţii [Plailly, Oise] / PARIS

O zi de distracții în parcul Asterix

Copilăria mi-a fost încântată de filmele Disney, dar cele mai noi nu îmi mai plac și de vină nu este numai vârsta. Între parcul Disneyland și Asterix, ambele aflate lângă Paris, l-am ales pe cel de al 2-lea, mai simpatic, mai puțin aglomerat și mai ieftin, oferind același tip de distracții. Înlocuiți-i pe Mickey, Pluto, Minnie, Dumbo sau Pinocchio cu Asterix, Obelix, Falbala, Idefix sau Cezar și va veți distra lafel. Ne-am asterixizat în patru: doi adulți și doi [...] — vezi review [+25 poze]
Bisericile Galațiului / GALAȚI

Fortăreața de pe Dunăre – biserica Sfânta Precista din Galați

Pe parcursul întregului minisejur petrecut la Galați din camera avută la Hotelul Faleza by Vega (vezi impresii) am avut sub ochi silueta impunătoare a unei biserici ușor deosebite. Chiar și în timpul plimbărilor pe faleză poți observa în anumite momente turlele locașului de cult situat pe faleza superioară a fluviului. Biserica Sfânta Precista este un punct de reper pentru gălățeni și vizitatori, reper spiritual, istoric și geografic. Vizită: aprilie 2023 Adresă: str. [...] — vezi review [+23 poze]
Pensiunea Popasul Iancului [Mărișel] 5 / BELIȘ-FÂNTÂNELE

Minivacanta la Popasul Iancului Marisel

De 1 Mai am facut o minivacanta Marisel cu familia (sotia si un baiat de 15 ani). Ne-am cazat pe Pensiunea Popasul Iancului de sambata pana luni. Cand am ajuns la pensiune, ne-a intampinat un "parfum de Avicola" (un miros oribil), d-l P. (proprietarul) ne-a spus ca e perioada fertilizarii terenurilor agricole de catre localnici, iar pe acestia se pare ca nu ii intereseaza confortul turistilor. Norocul nostru ca aveam camera cu geam deasupra bucatariei si stiam ce delicii culinare se pregatesc, [...] — vezi review
Cap Kaliakra / KAVARNA
  • de: Michi [19.05.23]
  • RECOMANDĂ

Cap Kaliakra, o amintire de neuitat

Cu o zi înainte de terminarea sejurului nostru ne-am gândit să ne odihnim după obositoarea vizită la Grădina Botanică şi a Cuibului Singuratic (castelul reginei Maria) din Balcic. Vremea nu se anunţa prea promiţătoare, cu ploaie dupăamiaza, aşa că dimineaţa am fi putut sta la o caféa la malul mării pe terasa hotelului Selena. Ar mai fi fost de văzut Capul Kaliakra la care am fi putut face o oprire de o oră- două a doua zi în drum spre Bucureşti. Pe măsură însă ce [...] — vezi review [+37 poze]