Vila Arizto (ex Vila Sinaia 1929) / SINAIA

• SEPTEMBRIE, 2019
    • trimis de: diana2015 SENATOR — în 03.09.19

Aș reveni cu plăcere

Pe data de 1 septembrie am aniversat "majoratul" căsătoriei și soțul din dotare a vrut să sărbătorim evenimentul așa cum se cuvine, inițial a vrut să rezerve la mare dar aglomerație mare "mon cher" și așa ne-am hotărât pentru Sinaia. Tot vroiam să vizităm cele două castele și ocazia a fost mai mult decât perfectă :)) Deci pune-te @gabipuf și caută cazare. Amândurora ne-a făcut cu ochiul și am decis în unanimitate de voturi Vila Arizto mai ales că [...] — vezi review [+25 poze]
    • AUGUST, 2014
    • trimis de: Mari_t UCENIC — în 06.08.14

Vila Sinaia 1929

Am stat la Vila Sinaia timp de 4 nopti si am fost surprinsa placut inca de cand am ajuns in gara, cand am sunat sa intreb cum ajungem, s-au oferit sa trimita pe cinva sa ne ia. Vila este destul de aproape atat de centru cat si de castelul Peles. Angajatii de aici sunt foarte draguti, atenti, amabili, gata oricand sa satisfaca orice cerere. Camera a fost foarte curata, mobilata cu bun gust si foarte calduroasa (ma refer la noptile reci de munte). Prosoapele si lenjeria au fost schimbate la [...] — vezi review
    • FEBRUARIE, 2014
    • trimis de: mirunat PREMIUM — în 25.07.16

Cazare superba

Am fost de doua ori la Vila Sinaia in luna februarie atat in 2014 cat si in 2013. Vila Sinaia 1929 se numeste acum Vila Arizto, celputin asa am gasit-o pe siteul booking.com prin intermediul caruia am facut rezervarea. Mi-a placut pentru ca este destul de aproape de centru, cocotata pe un deal astfel incat se poate vedea frumos muntele. Distanta de la gara nu este foarte mare, dar destul de greu de parcurs iarna cand este zapada si mergi pe jos. Vila este cocheta, mi-a placut mult [...] — vezi review
    • DECEMBRIE, 2012
    • trimis de: MadalinaS JUNIOR — în 29.12.12

Cazare decenta

Am fost cazati la Vila Sinaia 1929 in luna decembrie 2012. Am gasit foarte usor vila, iar drumul a fost OK, ce-i drept inca nu ninsese. Este o cazare decenta si se vede ca vila a fost renovata de curand. Camerele sunt spatioase, curate, dotate cu televizor (cat un monitor asa cum s-a mai spus intr-un alt review). Baia este curata, prosoapele au fost schimbate a2a zi. Desi am stat la parter, exact langa usa de la intrare si ma temeam ca ne vom trezi dimineata auzind toata agitatia, nu a fost [...] — vezi review
    • FEBRUARIE, 2012
    • trimis de: station5* SENIOR — în 03.03.12

Pensiunea Vila Sinaia 1929

Vila Sinaia 1929... hmmm... mai greu cu aprecierile super-pozitive... mai ales dupa ce, zilele anterioare, am locuit mai ieftin in centrul Bucurestiului la hotelul Prince Residence intr-un apartament de 46mp ptr 25 euro/noapte (vezi impresii), apoi la Ramada Parc Bucuresti cu un pret decent (nu cu mult mai scump si e totusi Ramada)... Dar sa incercam... Dupa terminarea experientei bucurestene, am "aterizat" aproape simultan: eu la Sinaia, prietena mea la Chamonix (la ski). Eu am aterizat la [...] — vezi review [+15 poze]
    PT PROPRIETARI: RĂSPUNDE acestui review
  • Aifostacolo — Vila Arizto (ex Vila Sinaia 1929)? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [1 - 5] din total 5 impresii Vila Arizto (ex Vila Sinaia 1929)

REZERVĂ CAZARE la Vila Arizto (ex Vila Sinaia 1929) — la PMM* = 40.00 EUR per camera dbl standard (2 ad.)