Perla Hotel [1 Mai] / BĂILE FELIX / '1 MAI'

LOCALIZARE:
Baile 1 Mai, Nr. 65/B Oradea, jud. Bihor - Romania.
FACILITĂŢI:

Perla Hotel [1 Mai] / BĂILE FELIX / '1 MAI' - impresii și recomandări [pag 2 / 3]

• [de ARHIVAT]
    • FEBRUARIE, 2013
    • trimis de: Dianitta SILVER — în 29.05.13

Un loc unde speram sa revenim cand ne va permite timpul

Nu as vrea sa repet multe din cele relatate de Dragos (vezi aici), dar trebuie sa spun si eu cateva cuvinte pentru locul in care am fost, chiar merita. Impreuna cu sotul meu, am reusit sa obtinem doar 5 nopti de cazare in luna februarie intrucat se apropia ziua indragotitilor si hotelul avea rezervarile facute cu mult timp in urma, dar ne-au fost suficiente pt o relaxare deplina. Am avut apartamentul cu nr. 24, parca. Atunci cand am vazut sistemul de incalzire, mi-a fost putin teama ca imi [...] — vezi review [+9 poze]
    • IANUARIE, 2013
    • trimis de: Dragoș_MD AUGUSTUS — în 14.01.13

O săptămână de relaxare şi desfătare la Perla

Deşi ne propusesem să plecăm după revelion undeva la munte, la ski cu piciul, socoteala de acasă nu s-a potrivit de fel cu aia din târg. Copilul a decis că n-are chef să plece nicăieri (sincer, chiar îmi pare rău, dar m-am învăţat să-i respect alegerile), aşa că ne-am decis brusc asupra destinaţiei: băile 1 Mai, hotelul Perla. Mai ales că au o ofertă foarte tentantă (de fapt, au mai multe, fiecare fiind tentante!!!): 118 € de persoană, reprezentând cazare 7 nopţi, mic [...] — vezi review [+32 poze]
    • NOIEMBRIE, 2012
    • trimis de: Vasile Pop* UCENIC — în 31.12.12

Un exemplu pentru Romania

Imi permit sa imi fac publice parerile despre conditiile si serviciile oferite de Hotelul si SPA-ul Perla deoarece am petrecut foarte multe zile de vacanta in foarte multe locatii din tara si strainatate (peste 10 tari). La Hotelul Perla venim cu familia (trei generatii) si de fiecare data am fost foarte multumiti de toate serviciile oferite: cazare, masa, SPA, ospitalitate. Credem ca fata de calitatea acestor servicii preturile sunt extrem de convenabile, ceea ce ne face sa revenim pentru [...] — vezi review
    • AUGUST, 2012
    • trimis de: lumi11 SILVER — în 09.09.12

Hotel Perla cu bune si cu rele

Am plecat din Bucuresti pe 11 august, am ramas o noapte la pensiunea Irina din Tilisca (langa Sibiu) Pensiunea frumoasa, conditii bune de cazare, foarte curat, gazde ospitaliere. Nu mi-a placut insa mancarea, pt cina am solicitat sa ne gateasca ceva fara tocatura, gandindu-ma ca este seara, ne-a facut carne prajita de porc care fusese tinuta in untura. (f grasa, mai ales vara nu pot manca asa ceva). Drumul pana la Felix a fost greu, de la Deva spre Oradea-drum plin de denivelari, se lucra; [...] — vezi review [+8 poze]
    • IULIE, 2012
    • trimis de: turista GOLD — în 15.08.12

Frumos

AM FOST LA ACEST HOTEL IN PERIOADA 29.07--04.08.2012. Cazarea s-a facut la ora 14, desi la receptie scria ora 16. Camerele ar fi OK daca ar avea balcon, dar pana la urma nu am vrut sa ne stricam sejurul si am trecut peste asta. Am stat la etajul 2, iar la et. 1 camerele aveau balcon tip terasadar nu se numeau duble cum aveam noi pe voucher ci duble executive si erau ocupate in totalitate. Masa a fost acceptabila, mic dejun bufet, pranz si cina la alegere intre 2 variante de meniu. [...] — vezi review
    • APRILIE, 2012
    • trimis de: sunflower SENATOR — în 20.04.12

Perla Hotel - gazda noastra pentru 24 de ore

Dupa o saptamana de evenimente in urma carora ma simteam epuizata, am decis, val-vartej sa petrecem sarbatoarea Floriilor undeva in afara orasului si a casei. Doream relaxare, apa calda, relaxare …Incurajata de reviewurile pozitive de aici si pentru faptul ca piscinele sunt in incinta , fiind foarte facil accesul daca esti cu copii, am ales in graba, cu doar 2 zile inainte Perla Hotel din statiunea 1 Mai. Am rezervat prin mail, am luat legatura cu d-na Viviana, a carei disponibilitate e de [...] — vezi review [+30 poze]
    • FEBRUARIE, 2012
    • trimis de: padureanu PREMIUM — în 30.07.12

O surpriza placuta

Hotel Perla l-am descoperit pe acest site si a fost o surpriza foarte placuta pentru noi. Deci se poate si in Romania... Am incercat o multime de proceduri la spa si de asemenea am incercat multe feluri de mancare iar totul a fost la superlativ! serviciile foarte bune, preturile decente iar personalul foarte amabil. Recomand cu toata increderea aceasta [...] — vezi review
    • FEBRUARIE, 2012
    • trimis de: bianca_deac UCENIC — în 23.02.12

O vacanta reusita de Valentine's Day

Mi-a placut foarte mult aceasta mica vacanta. Camerele, baia si centrul spa sunt ingrijite si curate. Personalul este bine instruit si amabil. Mancarea este la peturi accesibile si foarte frumos ornata. Preturi bune la masaj si diverse proceduri. O atmosfera extraordinara. Cu siguranta voi mai reveni! Sunt si cateva lucruri care nu mi-au placut, dar nu e un lucru peste care nu se poate trece cu vederea. Apa din piscina exterioara era cam rece. In camera era un sistem de incalzire cam [...] — vezi review
    • IUNIE, 2011
    • trimis de: roth SENATOR — în 13.06.11

PERLA — 1MAI

VACANTA DE RELAXARE pentru o buna informare acesta va fi un rw duplex (aflat-vazut) aflat = din documentare net, intrebari pe ici pe colo, mapa camera vazut= asa cum am perceput eu Locatia: Hotel Perla Spa&Wellness-1Mai Perioada: 05.06 - 11.06.2011 Coordonate GPS N 45.50'45”/E 26.12'49” Sait oficial: www.perla1mai.ro Tel +40-259-3187135 sau +40-259-318-230 Traseu: Bucuresti-Sibiu-Deva-Oradea ( la dus) si Oradea- Alba Iulia-Sebes-Sibiu-Bucuresti (la [...] — vezi review [+38 poze]
    • APRILIE, 2011
    • trimis de: nicolas UCENIC — în 07.05.11

Super concediu

Ne-am simtit nemaipomenit la acest hotel!!! Sincer, nu ne asteptam sa gasim asa conditii deosebite si asa oameni amabili si respectuosi. Mai rar in Romania! Centrul SPA iti ofera tot ce ai avea nevoie, curatenie impecabila si respectarea calitatii apei, pentru a face un concediu relaxant si linistit. Restaurantul deosebit, cu preparate numai specialitati si, incredibil, preturi foarte bune. De abia asteptam sa revenim din nou la toamna pentru un sejur de 2 saptamani, ca sa facem si [...] — vezi review
    • FEBRUARIE, 2011
    • trimis de: danvoinescu SILVER — în 19.04.12

un sejur frumos

Am petrecut 3 nopti frumoase, de valentine's day, anul trecut si am mai revenit o data in luna septembrie 2011, am fost placut impresionat, camere curate, destul de mari, bine aerisite, curatenie, camerele aranjate frumos, cu petale de flori, prosoape schimbate zilnic, zona de spa curata si intretinuta, poate putin prea rece apa... dar nu pot spune ca asta a fost un minus. oricand as reveni cu mare [...] — vezi review [+6 poze]
    • IANUARIE, 2011
    • trimis de: Deimara JUNIOR — în 25.01.11

Un concediu extrem de placut si relaxant

Am petrecut la Hotel Perla un sejur de 7 zile in luna ianuarie a acestui an. In primul rand trebuie sa spun ca am fost placut impresionata de serviciile de calitate, ma bucur ca si in Romania poate exista asa ceva. Am luat un pachet cu masa inclusa (3 mese pe zi) si proceduri la spa. Avand 2 copii, din care unul peste 6 ani, am platit pentru el 30% din pretul pentru o persoana. Personal amabil, discret, care te face sa te simti ca acasa, curatenie impecabila. In fiecare zi se facea [...] — vezi review [+4 poze]
    • IANUARIE, 2011
    • trimis de: BiancaIancu JUNIOR — în 24.01.11

Servicii foarte bune

Am fost la Hotel Perla din 1 Mai in ianuarie 2011. Hotelul isi merita cele 3 stele, personalul este de bun simt iar apa din piscine era foarte curata. Camera primita a fost spatioasa cu o baie curata, prosoape si tot ce presupune 3 stele. Mancarea de la restaurnatul hotelului este foarte buna, gustoasa si servita in mod impecabil. Singurlul minus este ca se poate intra la baza de tratament si din afara hotelului la un pret mai mic 20 ron, astfel ca bazinele erau cam pline. Mi-a placut ca [...] — vezi review
    • AUGUST, 2010
    • trimis de: draganu35* JUNIOR — în 29.08.11

Daca vrei RELAXARE, aici trebuie sa vii

Am ajuns la acest hotel dupa ora 12.00 si am fost cazati imediat. Personalul este foarte amabil si foarte prietenos -suntem in Ardeal doar. Dupa ce ne-am cazat am trecut la inspectarea locului ca sastim ce se poate si ce nu se poate face. Asta am facut noi parintii, ca ai nostri copii au mers direct la piscina. Pot sa va spun ca acest hotel ofera o oaza de liniste cum in putine locuri gasesti: ai piscine (da, mai multe, cu apa calda binenteles), ai saune (umeda si uscata, parca), ai masaj, ai [...] — vezi review
    • IULIE, 2010
    • trimis de: universitatea UCENIC — în 29.08.10
    • VIZUALIZĂRI: 1977

Pasi marunti dar siguri spre lumea civilizata

Buna ziua, am fost si eu acolo, anul trecut prima data, iar anul acesta am revenit sigur fiind ca stiu ce fac. Daca anul trecut nu stiam ce gasesc acolo, anul acesta, dupa ce am aratat prietenilor mei filmarile si fotografiile facute acolo, am "reusit" sa fiu luat pe sus si sa ne luam pachetul cu servicii din luna februarie. Asta pentru ca prietenii mei se temeau ca nu cumva inaintand in timp sa ne trezim ca este prea tarziu si nu gasim bilete in perioada dorita. Totul se poate incadra [...] — vezi review
  • Aifostacolo — Perla Hotel [1 Mai]? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [16 - 30] din total 41 impresii Perla Hotel [1 Mai]

REZERVĂ CAZARE la Perla Hotel [1 Mai] — la PMM* = 38.00 EUR per camera dbl standard (2 ad.)