Pensiunea Paradise Delta House / MILA 23

• AUGUST, 2015
    • trimis de: paulad UCENIC — în 08.09.15

O vacanta minunata

La sfarsitul lunii august, pentru a doua parte a concediului nostru, am ales Delta Dunarii. Dupa indelungi cautari pe internet, m-am oprit la pensiunea Paradis Delta House. Din fericire pentru noi, a fost cea mai buna alegere pe care as fi putut sa o facem. Din Tulcea, unde am lasat masina noastra, cei de la pensiune au venit si ne-au luat cu barca lor. Drumul a fost minunat, mai ales ca noi nu mai vizitasem Delta niciodata. Locatia pensiunii este pe o insula de unde nu poti pleca decat [...] — vezi review
    • APRILIE, 2015
    • trimis de: Pop_Gabriel UCENIC — în 08.04.15

Foarte tare!!!

Eu am venit acuma a treia oara aici, in Delta Dunarii si de fiecare data am stat aici. De fiecare data eram trist cand plecam de aici. Parca nu mai vroiam sa merg acasa. Atmosfera aici este una de prietenie constanta si de fericire. Fie ca e soare si frumos afara sau ploua si era innorat toata lumea era vesela si se distrau cu totii. Conditiile in care am stat, mancat, dormit si mi-am petrecut timpul liber au fost EXCELENTE!!! Mancarea a fost minunata: multe specialitati locale din peste, [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • IULIE, 2014
    • trimis de: kykyta UCENIC — în 21.07.14

Relaxare

Am lasat in urma pentru 3 zile Bucurestiul cu zgomotul lui si cu traficul infernal pentru cateva zile de liniste in inima Deltei pe undeva pe la Mila 23 un loc fascinant care il apreciez de la an la an si anume Paradise Delta House (i se potriveste numele). Personalul acestei pensiuni este foarte primitor ceea ce imi place cel mai mult intr-un loc unde ma duc, mancarea este foarte gustoasa, iar camerele primitoare. Am reusit sa pescuiesc impreuna cu prietenii cu care am venit si am luat [...] — vezi review [+4 poze]
    • IULIE, 2014
    • trimis de: b23huk UCENIC — în 21.07.14

O destinatie de poveste

Am ales da revin la domnul Dorin pentru ca este o gazda perfecta, am plecat din bucuresti vineri cu destinatia mila 23 drumul a fost ok am ajuns in parcare am lasat masina acolo, am ales transportul pensiuni pentru a ajunge la locatie, pe apa totul a fost frumos peisajele, pasarile etc totul mirific "soferul" de barca foarte bun. Cand am ajuns la pensiune bineinteles am fost intampinati cu o palinca foarte buna ne-am cazat am si dat la peste de pe pontonul pensiuni, a doua zi am mers la [...] — vezi review [+1 poze]
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • IUNIE, 2014
    • trimis de: cezar22 JUNIOR — în 15.06.14

De ce am ales Delta

De ce am ales Delta? •Aveam un timp liber, dar putine zile la dispozitie •Nu era prea cald, deci sanse scazute de tantari •Fusese ziua baietelului, am dorit sa ii facem o bucurie •Am ales Paradise Delta a dnului D. F. doar dupa poze, localizare si ce am mai citit pe net … si celelalte date: •Am plecat de acasa obositi, stresati si nervosi, Insa totul s-a schimbat… din momentul in care am pasit pe ambarcatiune cu destinatia Paradise Delta - Mila 23: •Decorul: drum pe [...] — vezi review
    • NOIEMBRIE, 2013
    • trimis de: kykyta UCENIC — în 04.11.13

Relaxare

Este a treia oara cand ajungem la domnul Dorin, am fost intampinati cu palinca si vorbe bune ceea ce rar mai intalnesti in ziua de azi, conditiile sunt foarte bune, manacare pentru toate gusturile specifice din peste si nu numai. Se poate pescui de la ponton, insa noi am mers si la pescuitul de stiuca ajutati si indrumati de domnul Dorin. Recomand cu caldura aceasta pensiune (noi am cautat mult timp genul acesta de pensiune si in sfarsit am gasit) sper sa gasiti si voi ceea ce noi am [...] — vezi review [+1 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2013
    • trimis de: b23huk UCENIC — în 16.09.13

O vacanta de vis

Am ajuns la pensiune am fost intampinati cu o palinca, si cu preparate traditionale, masa foarte ok... meniu bogat pentru cei ce nu mananca peste, personalul de nota 10 bine pregatit, camere curate, peisaj frumos am fost si la pescuit pe lacuri dar si in fata pensiuni pe ponton se poate pescuii fara probleme si inca ceva peste se poate da la curatat, in final felicitari domnului Dorin pentru tot ce a facut acolo! Recomand cu cea mai mare placere. [...] — vezi review [+1 poze]
    • trimis de: aida UCENIC — în 22.11.13

Casa noastra departe de casa

De 3 ani venim cu drag aici la Paradise Delta si ne intoarcem la Sibiu cu bateriile incarcate. Am stat cu cortul, dar am nu ne-a lipsit nimic. Toaleta, duș, papa buuuun si pescuit din plin. Oamenii de aici sunt extraordinari, veseli si gata sa te ajute oricand ai nevoie, lucru care te face sa iti doresti sa revii in fiecare an. Tuturor voua [***] (notă webmaster: sters numele persoanelor din staful pensiunii) celor de la Paradise va multumim ca ne primiti mereu cu bratele deschise. [...] — vezi review [+10 poze]
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • trimis de: Lucian Ionescu UCENIC — în 05.08.13

O alegere foarte buna pentru cateva zile relaxate in delta

As vrea sa folosesc oportunitatea data de internet pentru un scurt feed-back. Pensiunea Paradise Delta House a fost o alegere foarte buna pentru cateva zile relaxate in delta dunarii. Ceea ce o recomanda in special e calitatea serviciilor, locatia excelenta (cu terasa plasata pe canalul navigabil si cu portul respectiv pentru barci de mici si medii dimensiuni), ospitalitatea gazdelor (incepand cu domnul Dorin Forgo). Am facut rezervarea cu doar o zi inainte cu intentia unui sejur scurt de [...] — vezi review [+11 poze]
    • trimis de: silvica UCENIC — în 26.07.13

Cea mai tare vacanta la Paradise Delta House

Tin sa-l felicit pe domnu forgu doru pentru cazarea pe care o oferta turistilor este o locatie foarte relaxanta si placuta. in primu rand cand am ajuns la paradise delta house am fost intampinati cu o tuica din partea casei cu toate bunatatile pe masa. din punctu meu de vedere este o zona foarte frumoasa cu un personal foarte bine pregatit profesional si cu absolut toate facilitatile de care ai nevoie. am fost plimbati pana pe bratul sulina apoi pe niste canale prin zona cu o apa foarte [...] — vezi review
    • IULIE, 2012
    • trimis de: claudiac UCENIC — în 26.07.12
    • VIZUALIZĂRI: 2054

O excursie si relaxare de vis

Aceasta experienta a fost mult mai mult decat la ce mam asteptat. Cand am ajuns la pensiunea Paradise Delta House am fost intampinati de un personal foarte profesional si de Foro Dorin in felul lor traditional. Am fost uimiti cat de multe se pot face aici si cate locuri se pot vizita. Principalele atracţii ale zonei sunt situate convenabil si nu foarte departe de pensiune cum ar fi Sulina, Padurea Letea si cele 3 Lacuri. Paradise Delta House are de oferit mult si la preturi foarte [...] — vezi review [+2 poze]
    • APRILIE, 2012
    • trimis de: zgubea CHIBIȚ — în 24.04.12

Inca o saptamana minunata....

La Mila 23, acasa la Dorin Forgo... a fost asa cum ne asteptam, si cum multi dintre colegii si prietenii nostri din APC 21 o stiu. A fost o saptamana de vis in acel cadru minunat pe care-l reprezinta Mila si imprejurimile sale, orchestrata nemaipomenit de nea' Dorin, care s-a dovedit inca odata o gazda perfecta. Multumim inca odata nea' Dorin, multumim si echipei de la pensiune, sperand intr-o cat mai apropiata revedere! Dragos [...] — vezi review
    • APRILIE, 2012
    • trimis de: robert_13 JUNIOR — în 20.04.12

un Paradis..real!

Este a treia oara cand merg la aceasta pensiune: prima oara a fost la sfarsitul lunii martie - inceput de aprilie 2011 (pana sa inceapa prohibitia), apoi, fiindca mi-a placut, am repetat experienta in octombrie 2011 si ultima oara, iar, inainte de prohibitie, de pe 05 aprilie pana pe 10 apr. 2012. Locatia este ideala atat pentru pescari, cat si pentru cei care vor sa deguste linistea si frumusetea Deltei: pensiunea este amplasata pe o insula, pe partea opusa satului Mila 23, aflat in mijlocul [...] — vezi review [+12 poze]
    • IULIE, 2011
    • trimis de: traian53 GOLD — în 09.07.11

Un adevarat paradis!

Am petrecut trei zile foarte frumoase la aceasta pensiune, inaugurata relativ recent, si am fost impresionati de ospitalitatea gazdei, de gradul ridicat de confort, de bucataria specifica deltei si zonei dobrogene. Am fost cazati intr-o camera cu vedere panoramica, mai mare decat un apartament de la bloc, masa era un adevarat festin, cu surprize in fiecare seara, peisajul superb. Am sa revin cu drag [...] — vezi review [+16 poze]
  • Aifostacolo — Pensiunea Paradise Delta House? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [16 - 29] din total 29 impresii Pensiunea Paradise Delta House