Pensiunea 'La Marele Moft' / SLĂNIC [PH]

• MARTIE, 2017
    • trimis de: clau70 GOLD — în 21.03.17

Slanic - 'La Marele Moft'

Va pup si va imbratisez cu drag... - ("Dupa ani si ani", cum bine suna cel mai mare remix al trupei Compact) -suparat, bosumflat, ofticat si absent... motivat de la dementiala petrecere AFA-ista, m-am hotarat sa-mi inec amarul tot la Slanic, dar la Slanicul nostru prahovean situat la 50km de Ploiesti. Slanic Prahova este statiune balneoclimaterica, centru al sarii, incluzand Muntele de Sare (ce a mai ramas din el :(( (...) unic in lume, cu cea mai mare salina din Europa, asezata in vatra [...] — vezi review [+31 poze]
    • AUGUST, 2015
    • trimis de: vreausastiu JUNIOR — în 19.08.15

Omul sfinteste locul

o pensiune superba la slanic prahova. Remarcabil amenajata, stil, confort si curatenie la nivel inalt. Intrand in Slanic dinspre Ploiesti se urca spre pensiune pe un drumeag ingust de munte din pietris. Ascunsa in spatele portilor inalte se ascunde "La marele moft", o pensiune cu putine camere dar cu multa personalitate, oglinda celei ce i-a dat viata: D-na Magda. Am locuit pentru trei zile intr-un colt de rai. Camera ca dealtfel intrega pensiune este mobilata cu suflet, detalii nenumarate [...] — vezi review
    • MAI, 2015
    • trimis de: usernou JUNIOR — în 03.06.15

Locatie de vis administrata de o doamna ACRA rau

Pensiunea este superba, facuta cu mult bun gust. Toate camerele sunt superbe, curtea, foisorul, totul. Ce nu mi-a placut mie personal este doamna care se ocupa de pensiune a avut cateva indicatii acre: - copiii nu au voie sa calce pe iarba din curte pentru ca e gazon si e tratata (e cam greu daca vii cu copii sa le spui sa mearga doar pe poteca, degeaba ai foisor) - dimineata desi micul dejun se servea intre 8jumate si 11 a venit sa ne intrebe la 9 daca mai luam micul dejun pentru ca mai [...] — vezi review
    • FEBRUARIE, 2015
    • trimis de: adriana perte JUNIOR — în 03.03.15

Un concediu de vis

Pensiune de vis. Este o oaza de liniste. Am luat legatura telefonic cu doamna Magda, am rezolvat totul telefonic, fara nici un fel de probleme, atit cazarea cit si meniul pe care am vrut sa-l servim. Am rugat-o, pe doamna Magda sa-mi rezolve si o problema mai delicata, sa-mi comande un tort pt. sotul meu care avea ziua de nastere, si am avut placuta surpriza sa se rezolve totul fara nici o problema, iar surpriza a fost ca, atunci cind am ajuns in camera, tortul si o sticla de sampanie erau [...] — vezi review
    • OCTOMBRIE, 2014
    • trimis de: dynamic SILVER — în 21.10.14

O pensiune minunata!

Weekendul trecut am avut placerea de a fi cazati impreuna cu nasii nostri in cele 2 camere duble de lux ale acestei pensiuni. A fost o experienta de neuitat, in pofida vremii de afara care a fost tare neprietenoasa. Camerele sunt foarte spatioase (40mp), foarte frumos decorate, fiecare fiind unica in felul ei. Mentionez faptul ca am servit acolo micul dejun si cina si am fost foarte placut impresionati de calitatea mancarii si a serviciilor oferite. Pentru aceasta, le multumim Doamnei [...] — vezi review
    • AUGUST, 2013
    • trimis de: gabriela stan JUNIOR — în 22.08.13

O oaza de liniste si relaxare

Cautand pe internet un loc de cazare in Slanic Prahova, ochii mi s-au oprit asupra pensiunii "Marele Moft", o pensiune de 4 stele care arata si ofera conditii de 5 stele. Asta s-a intamplat in vara lui 2012, iar in 2013 am revenit cu drag in acest loc superb unde ai tot ce-ti trebuie ca sa te relaxezi si sa simti viata in ritmul ei normal. Pensiunea este foarte frumoasa, amenajata cu mult gust bun, cu curte mare, piscina, foisor, terasa, mult aer curat si liniste sufleteasca!! Camerele [...] — vezi review
    • IULIE, 2013
    • trimis de: bogdanuc UCENIC — în 11.08.13
    • VIZUALIZĂRI: 2095

Timpul sta in loc la "Marele moft"

Suntem foarte bucuroși am reușit să ajungem aici deoarece ne-am simțit foarte bine din toate punctele de vedere. Pensiunea - atât în exterior cât și în interior - este poate chiar mai frumoasă decât se poate vedea în fotografiile afișate pe site. Este superba, are 4* pe care si le merita (4 stele la adevarata valoare a stelelor). EXTERIOR: foisor, pavilion acoperit, parau cu helesteu, piscina cu apa dulce, sezlonguri si umbrele, muzica ambientala. Peste tot este foarte curat. [...] — vezi review [+10 poze]
    • MAI, 2012
    • trimis de: crisco GOLD — în 10.04.13

Un colt de rai

Pensiunea la Marele Moft este ceva deosebit, ceva unic, este o pensiune pe care gazdele nu au conceput-o ca si locatie turistica ci ca pe o casa de vacanta, drept pentru care detaliile de mare finete si eleganta in constructie si decorare fac diferenta. La masa esti servit cu tacamuri de argint, cu vesela de portelan esti rasfatat din cap pana in picioare. Aici am avut surpriza deosebita de a descoperi atmosfera pensiunilor bavareze, conditii de 5 stele, servicii de o calitate deosebita, un [...] — vezi review
  • Aifostacolo — Pensiunea 'La Marele Moft'? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [1 - 8] din total 8 impresii Pensiunea 'La Marele Moft'

REZERVĂ CAZARE la Pensiunea 'La Marele Moft' — la PMM* = 50.00 EUR per camera dbl standard (2 ad.)