• RUBRICĂ de CĂLĂTORIE

• Grad satisf.:
    • APRILIE, 2023
    • trimis de: Michi TITAN — în 03.06.23

Mănăstirea Nucet, oază de linişte şi reculegere

Auzisem despre mănăstirea Nucet din judeţul Dâmboviţa de la o prietenă care mi-a descris-o ca pe o oază de linişte şi frumos. Citisem şi câteva reviewuri pe AFA, numai că neavând maşină nu aveam cum ajunge acolo. Ocazia s-a ivit când am citit prospectul unei excursii de o zi organizate la mănăstiri şi la o zimbrărie în sâmbăta Floriilor. În ordine am vizitat mănăstirea Bâldana, Nucet şi apoi zimbrăria Neagră de la Bucşani pentru a fi acolo pe la ora 10.30 când [...] — vezi review [+26 poze]
    • OCTOMBRIE, 2022
    • trimis de: ⭐ValentinB_88⭐ PRETOR — în 03.10.22

Mănăstirea Nucet - 6 monumente istorice la un loc

„"Mănăstirea este tinda Raiului, casa Lui Dumnezeu, poarta cerului, locul împlinirilor, cerul cel de pe pământ, locul fericirii, împărăția Lui Dumnezeu. " Părintele Teofil Părăian (1929 - 2009) ” După o scurtă vizită în Târgoviște, la întoarcere, după 20 km de Târgoviște spre București, am făcut dreapta de pe DN71, pe DJ711C. La nici 4 km sau 5 minute, se află Mănăstirea Nucet, în comuna cu aceași nume. Comuna Nucet se află la o altitudine de 202 m, se [...] — vezi review [+21 poze]
    • IANUARIE, 2021
    • trimis de: ⭐ValentinB_88⭐ PRETOR — în 02.01.21

Prima dată la Nucet. O zonă liniștită și frumoasă

Venind dinspre Targoviste de la Gradina Zoologica (vezi impresii) spre București, și văzând semnul spre Mănăstirea Nucet, am zis că nu ar strica un scurt ocol, mai ales că nu mai fusesem niciodată aici! De pe drumul principal, întrăm pe un drum secundar și mai mergem 10-15 minute maxim. Ajunși în fața porților mănăstirii, parcăm mașină într-un soi de parcare semi-amenajată. Nu erau turiști la ora asta (16-17) așa că este perfect. Intrăm și suntem întâmpinați de [...] — vezi review [+34 poze]
    • IANUARIE, 2019
    • trimis de: tata123 🔱 POSEIDON — în 12.02.19

La Nucet, pe malul Dâmboviței

În apropierea Cetății de Scaun a Țării Românești, la marginea pădurii, se află un ansamblu mănăstiresc care pe lângă rolul spiritual și cultural a constituit și un punct de apărare, un avanpost fortificat al Cetății Târgoviștei. Din momentul în care am fost prima dată la Mănăstirea Nucet mi-a plăcut amplasamentul și liniștea din interior, deși complexul monahal e practic alipit de sat. Am revenit cam la fiecare doi ani în acest loc observând etapele reconstrucției [...] — vezi review [+24 poze]
    • APRILIE, 2017
    • trimis de: Dan&Ema TITAN — în 20.05.17

Mai mult decat o vizita la Manastirea Nucet (DB)MG

Desi pentru noi a fost o plimbare reconfortanta in familie pe pamanturile natale ale unei jumatati de familie, cu adulti si copii, in gasca, in care plimbarea in sine a fost obiectivul principal si punctarea celor prezentate aici succinct in ultimul capitol al articolului, eu voi prezenta totusi mai pe larg Manastirea Nucet – ca obiectiv turistic, demn de vizitat, cu atat mai mult cu cat pe langa vizita la manastire va puteti completa programul precum am facut-o noi. Situare si [...] — vezi review [+39 poze]
    • IUNIE, 2015
    • trimis de: iulianic APOLLO — în 03.08.15

La Mănăstirea Nucet - Comuna Nucet, Dambovita

Dacă Ansamblul brâncovenesc de la Potlogi a fost alegerea mea, privind harta cu traseul pe care trebuia să-l urmăm în continuare până la Pucioasa, soţul meu a mai propus un popas, de fapt o mică abatere de la drumul principal, la Mănăstirea Nucet pe care nici unul dintre noi nu o văzuse încă. Din DN71, în localitatea Mircea Vodă, la un moment dat, un indicator informează că pe primul drum la stânga, după 6 km, ajungi la Nucet. Trebuie să spun însă că acest indicator [...] — vezi review [+29 poze]