Florida Hotel / MAMAIA

• SEPTEMBRIE, 2012
    • trimis de: GabiBucuresti SILVER — în 08.09.12

Foarte bun

Am fost intr-un mic sejur in septembrie anul acesta. Am beneficiat de un voucher de reducere chiar de la hotel (era postat pe site-ul lor). Hotelul are trei etaje plus parter, este curat, linistit si rezonabil ca pret (sigur, nu si daca apari pe nepusa masa la receptie si ceri o camera, in acest caz, dubla era 450 RON / noapte, ceea ce este cu mult peste ceea ce iti ofera hotelul in schimbul banilor). Intr-adevar, este localizat in spatele hotelului Laguna, in capatul dinspre sud al [...] — vezi review
    • trimis de: cryss27 PREMIUM — în 14.08.12

Oribil, groaznic, de evitat

Am fost cazati la acest hotel in perioada 5-12 august. Noi am ajuns aici prin intermediul serviciului sotului care a urmat niste cursuri organizate. Pretul a fost 2100 lei (regim single dar se putea lua un insotitor adult si un copil) 7 nopti fiind incluse cazarea, micul dejun si o cartela de masa in valoare de 700 ron. La receptie tariful afisat era de 450/noapte/camera dubla. Hotelul se afla pe malul lacului Siutghiol, in spatele hotelului Laguna, intrarea se face pe langa acest hotel. [...] — vezi review [+14 poze]
    • trimis de: adriana99 UCENIC — în 06.08.12
    • VIZUALIZĂRI: 1937

Super

Conditii super, un sejur bine ales! Tocmai m-am intors dintr-o excursie frumoasa, in Mamaia. Drumul a fost foarte obositor, am mers cu masina timp de doua zie cu oprire. Odata ajunsi in statiune a fost o mica provocare sa gasim hotelul. E situat pe malul lacului, peste drum de hotelul flora, in spatele hotelului laguna. Hotelul are parcare proprie. Am intrat, am mers la receptie si am primit camera 321 (de fapt apartamentul) imediat (camera era deja curata, am avut oroc. Altfel trebuia sa [...] — vezi review
    • REVIEW [FĂRĂ NOTE*] — vezi, în articol, motivele
    • trimis de: bobp CHIBIȚ — în 06.08.12

Naspet

Un loc unde nu se merita sa te duci decat, daca nu ai unde sa stai. este curatel hotelul imic de spus, dar la capitolul papa sta jalnic, eu nu stiu cum are 3 stele. Cred ca au fost dat din burta pt ca bucataria este jalnica stiu doar snitel friptura si cartof pai. NU AS RECOMANDA NIMANUI ACEST LOC [...] — vezi review
    • IULIE, 2012
    • trimis de: alyna_kytty UCENIC — în 18.07.12

Nu faceti aceeasi greseala

Am achizitionat 2 vouchere pentru cazare la un Hotel de 4* in Mamaia (Hotel Florida) pe 28 iunie 2012. Am facut rezervare, am plecat la mare, am ajuns in fata hotelului… si surpriza mare, hotel de 3*. Am intrebat la receptia Hotelului Florida 3* daca exista un alt hotel in zona de 4* care se numeste tot Hotel Florida (naivi desigur). De la receptie am fost informati ca acesta este hotelul dar ca a fost retrogradat de la 4* la 3*+. Am ramas stupefiati, daca stiam ca e de 3* nu faceam aceasta [...] — vezi review
    • AUGUST, 2011
    • trimis de: florinsta GOLD — în 09.01.12

Hotel Florida Mamaia

In August 2011 am fost acolo in urma unei rezervari facute telefonic. Cind am ajuns mi s-a propus, intr-o maniera foarte eleganta, un alt hotel pentru ca, exact in perioada pentru care am rezervat, era un concurs cu barci pe lacul Siutghiol. Am spus ca nu vreau in alta parte si atunci mi-a fost repartizata camera rezervata. Nu a fost nimic ostentativ sau imperativ. Fiind foarte aproape de lac, hotelul era preferat de cei de la concursul de barci, concurenti sau ‘chibiti’. Daca am refuzat [...] — vezi review [+20 poze]
    • AUGUST, 2010
    • trimis de: calator avizat JUNIOR — în 18.08.11

Nu mergeti acolo

Curatenie zero - am facut curat in camera pentru prima noapte, dupa care am plecat a doua zi. Praf pe jos, un parfum dulce persistent - probabil cei care statusera inainte au scapat sticluta cu parfum pe jos. Dupa ce am spalat tot cu solutie pentru geamuri - am avut noroc ca pe jos era gresie - nu mai mirosea. Mobila ieftina, televizor minuscul, lumina de la neon. Terasa era spre intrarea de serviciu, unde permanent ieseau cei de la personal si faceau galagie. Pe scurt, [...] — vezi review
    • IULIE, 2010
    • trimis de: Gealy GOLD — în 19.07.10

Conditii rezonabile dpdv al raportului calitate/pret

Am fost un week-end pe litoralul romanesc si ne-am rezervat o noapte de cazare la Hotel Florida (Mamaia) 4 stele. 1. Hotelul este pozitionat intre Flora si Sulina dar pe partea cu lacul, langa hotel Laguna. Dispune de o parcare cu bariera (bariera statea tot timpul ridicata) sub forma de triunghi de aproximativ 20 locuri. Parcarea si zona din jurul hotelului era foarte aglomerata cu masini in aceasta perioada a anului. Personalul de la receptie a fost foarte amabil. Am avut noroc ca erau [...] — vezi review [+17 poze]
    • IULIE, 2009
    • trimis de: eftimiemihaela* SILVER — în 25.07.09

Ocoliti-l, nu merita!

Discrepanta uriasa intre nr de stele si ceea ce ar trebui sa ofere: mic dejun saracacios si abia dupa 3 zile bufet suedez, asa cum scria pe bilet; explicatia - eram doar 8 persoane in hotel si ptr asa putini nu ofera bufet suedez. Nu aveau, sau cel putin asa mi s-a spus, nici prajitor de paine. Ptr pranz sau cina trebuia sa spunem cu o zi inainte ce ciorba vrem si doar pe aceea o faceau. Nu aveau plaja concesionata, nu mai vorbesc de sezlonguri sau umbrele gratis - cum am avut anul trecut la [...] — vezi review
    • IULIE, 2008
    • trimis de: Kyandra PARTENER — în 23.01.10
    • VIZUALIZĂRI: 2043

Mi-a placut

Am ajuns "in Florida":) tot cu ocazia unor cursuri de perfectionare (traiasca serviciul de resurse umane!! ) in 2008 si indraznesc sa spun ca mi-a placut (comparativ cu Bavaria Blu, unde am nimerit in 2009, nici nu se compara). 1. Camera la etajul 3, vedere partiala pe lac, aer conditionat, o baie bine amenajata, curatenie, balcon, prosoape schimbate zilnic (fara pete si alte ate...) schimbata si lenjeria de pat... am avut minibar in camera cu apa plata... chiar am fost multumita. 2. cand [...] — vezi review [+3 poze]