• RUBRICĂ de CĂLĂTORIE

Descoperă zona Padina [şi împrejurimile] / MASIVUL BUCEGI

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 23 din care: 8 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 9.38
    9.38
  • GRAD RECOMANDARE: 100.00%
  • INFO ON WEB: N/A

Descoperă zona Padina [şi împrejurimile] / MASIVUL BUCEGI - impresii și recomandări [pag 2 / 2]

• [de ARHIVAT]
    • SEPTEMBRIE, 2011
    • trimis de: rita GOLD — în 19.04.12

Off road

Cand m-am trezit in dimineata calda a zilei de 28 septembrie, stiam ca urma sa fac ceva extraordinar. Si am facut: i-am propus sotului meu sa mergem la munte dar nu oriunde ci la Bolboci. Isi dorea de mult sa vada lacul. A doua zi am plecat pregatiti pentru doar o zi de aventura off-road pana la pestera si inapoi in Bucuresti. Ce a urmat mi-a depasit asteptarile iar punctul terminus al calatoriei, adica o noapte la hotel Pestera, l-am descris intr-in alt review postat acum cateva [...] — vezi review [+8 poze]
    • IULIE, 2011
    • trimis de: mirelaviolet GOLD — în 24.07.11

Prin Parcul National Bucegi spre Saua Dichiu

In a doua jumatate a zilei de duminica ce tocmai a trecut am incercat sa fugim de caldura si de agitatia orasului, si chiar am reusit... Am mers cu masina din Targoviste pe drumul spre Sinaia (prin Pucioasa), si dupa ce se urca varful Paduchiosu, sii ncepe coborasul exista indicatorul spre cabana Cuibul Dorului. Am gasit alegand traseul acesta un drum proaspat asfaltat si putin circulat, de aprox 25 km, ce merge prin Parcul National Bucegi spre saua Dichiu Ne-am oprit si ne-am incarcat [...] — vezi review [+5 poze]
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • APRILIE, 2011
    • trimis de: Tempo GOLD — în 09.05.11

La Padina

Pe 30 aprilie, am decis impreuna cu familia sa facem o excursie la Padina unde sa petrecem si ziua de 1 Mai. Bineinteles, drumul este la fel de groaznic si parca nu se mai termina. Peisajul de vis este cel care linisteste spiritul nervos al omului dupa gropile pe care masina le-a suportat cu stoicism (pana cand oare?). Am vrut sa ne cazam la Hotel Pestera dar pretul ne-a mai domolit din elan (240 lei/dubla/noapte) plus ca (surpriza!) nu mai aveau camere duble libere. Am hotarat asadar sa [...] — vezi review [+4 poze]
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • IUNIE, 2010
    • trimis de: Chloe SENATOR — în 21.06.10

O destinatie de o zi sau de weekend

Ne-am hotarit sa facem o excursie de o zi la Padina: baietii sa urce de la hotel Pestera la Piatra Arsa, iar noi, fetele si copiii sa-i asteptam la Padina. Drumul Moroieni-hotel Pestera (30 km) are asfalt spart pina la sanatoriu, apoi drumul forestier stiut Din totalul celor 30 de km, primii 20 km mi s-au parut mai "netezi", iar ultimii 10 km mai "stricati" Mers incet, cu ocolirea gropilor mari, cei 30 km i-am strabatut cam in 1. 5 ore... Noi am fost cu un Logan, insa la Padina am vazut [...] — vezi review
    • IULIE, 2009
    • trimis de: vlado2 SENATOR — în 29.02.12

Padina tineretii meleMG

Cabana Padina a fost cabana tineretii mele. Vreo 3 revelioane, de 6-7 ori Pastele, tot la fel si ziua mea de nastere. Dar cum nimic nu mai este cu era inainte, nici la Cabana Padina nu mai vin oamenii care veneau pe acolo. Ca ea, biata, a ramas tot cam asa. Ce mai nopti! Ce mai betii! Ce mai focuri de tabara! Ce mai relaxare, zacand printre branduse, la venirea primaverii! Eh… la ultimul drum am plecat cu un grup mai mofturos, asa ca am ales Vila Coteanu ca si loc de cazare. Eram la a doua [...] — vezi review [+20 poze]
    • IULIE, 2008
    • trimis de: sandu.53 PARTENER — în 28.08.10

O zi la cabana Padina

Cunosc cabana Padina de zeci de ani, cand lacul actual creat pe raul Ialomita nici macar nu exista! Putini isi reamintesc salbaticia zonei, frumusetea peisajelor de atunci, drumul intre Zanoaga si Padina trecand printr-o serie de chei acoperite astazi in buna parte de apele lacului. Am petrecut la cabana Padina cateva vacante de iarna, inclusiv revelioane, iar pe atunci cabanele Bolboci, Zanoaga, Pestera chiar Scropoasa (unde de asemenea am stat) erau oarecum izolate. Pe vremea aceea la [...] — vezi review
    • AUGUST, 2007
    • trimis de: mirelaviolet GOLD — în 13.11.10

Descopera Valea Ialomitei

Privind la fotografiile facute atunci, in vara 2007, imi aduc cu mare placere aminte de escapada facuta intr-un weekend in zona Bolboci-Pestera, in muntii Bucegi, pe Valea Ialomitei. Pe noi, astfel de minivacante ne ajuta sa scapam de stresul cotidian si ne ,,incarca bateriile “ in scurt timp, poate mai mult decat un concediu petrecut numai in acelasi loc pentru 10-12 zile…Ma gandesc ca astfel traiesti mai intens fiecare clipa, pentru a nu pierde din pretiosul timp oferit pentru [...] — vezi review [+53 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2006
    • trimis de: georgiana SENATOR — în 20.01.10

Manastirea Pestera Ialomicioarei

Ocarina Eram cazati la Hotel Pestera, la cota 1600, in inima Bucegilor si era o dimineata de septembrie. Duminica! Sosisem in urma cu o zi pe o ploaie care incerca sa ne strice planurile. Dar n-a reusit! Dupa micul dejun am iesit din hotel un pic sa inspectam zona. Si tot mergand fara nici o tinta anume... am auzit ceva... de undeva! Exact asa a fost cum va povestesc! Se auzea un alt fel de muzica... si ne-am continuat drumul, pe cararuia serpuinda, uda de la ploaia de ieri. Cu cat [...] — vezi review [+22 poze]
    PT PROPRIETARI: RĂSPUNDE acestui review
  • Aifostacolo — Descoperă zona Padina [şi împrejurimile]? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [16 - 23] din total 23 impresii Descoperă zona Padina [şi împrejurimile]