• RUBRICĂ de CĂLĂTORIE

Descoperă Băile Tuşnad / BĂILE TUȘNAD

• CLASIF. OFICIALĂ:
  • TOTAL REVIEW(s): 36 din care: 10 VECHI (DE ARHIVAT)
  • MEDIA NOTELOR acordate de TURIȘTI: 9.27
    9.27
  • GRAD RECOMANDARE: 100.00%
  • INFO ON WEB: N/A

Descoperă Băile Tuşnad / BĂILE TUȘNAD - impresii și recomandări [pag 2 / 3]

• Grad satisf.:
    • IULIE, 2015
    • trimis de: Lucien SENATOR — în 21.10.16

Băile Lăzărești (băi tradiționale secuiești)

https://www.youtube.com/watch?v=Hv-r4MlLanY Băile Lăzărești (în ungurește Nyir Furdo = Băile Mesteacănu, nyir = mesteacăn) sunt niște băi tradiționale secuiești, recent renovate (printr-un program european), deosebit de frumoase și interesante. Fiind aproape de Miercurea Ciuc, eu încerc să merg ajung aici anual pentru-că au o mulțime de puncte tari pe care voi încerca să vi le prezint în continuare. Dacă am musafiri amatori de plimbare, este unul din punctele [...] — vezi review [+12 poze]
    • IUNIE, 2015
    • trimis de: mugur007 SENIOR — în 10.06.15

La noi ca la ei

Daca intrebi pe cineva unde poti sa faci bai termale in conditii decente o sa-ti spuna sa mergi in Ungaria. Daca stai in vest, poate e ok, dar daca esti mai la sud-sud est, e problema. Pai, te omaoara drumul... sa conduci 600km nu e florare la ureche pentru orice sofer. Si mai trebuie sa te si intorci. Iar 600km. Si trebuie sa faci si multe opriri. Ai 2 zile pierdute pe drum din start si ajungi si obosit. Daca ai o zi-doua la dispozitie alege Baile Tusnad (Centru wellnes). Ai conditii [...] — vezi review [+16 poze]
    • trimis de: Lucien SENATOR — în 09.11.16

”Termopile” al secuilor la Nyerges - Complexul comemorativ al eroilor maghiari pașoptiști

https://www.youtube.com/watch?v=6zkPiQC4dEU Complexul comemorativ al eroilor unguri pașoptiști din zona pasului Nyerges (judeţul Harghita) este situat în șaua omonimă care separă spre est depresiunea Cașin, iar spre vest depresiunea Ciuc. Pasul Nyerges, cunoscut și sub numele de pasul Cașin, are altitudinea de 870 m și desparte Munții Ciucului (spre nord, vf. Ferteș, 1051 m)) de masivul Ciomad (spre sud, vf. Balaj, 1074 m, masivul care cantonează lacul Sfânta Ana și tinovul [...] — vezi review [+18 poze]
    • trimis de: Lucien SENATOR — în 31.10.16

Băile Fântâna Sărată - Sóskút Fürdő (Băi tradiționale secuiești din zona Cașin)

youtube Sub denumirea cunoscută de localnici de Sóskút Fürdő, în traducere Băile Fântâna Sărată, o denumire nu foarte rar auzită (só = sare, sós = sărat, kút = fântână), prezentăm niște băi mici, puțin cunoscute și vizitate, situate în partea vestică a depresiunii Cașin (harta). Pe cât de mici, pe atât sunt de interesante și frumos amenajate, iar potențialul curativ este, probabil, foarte mare. Cu toate acestea, sunt foarte puțin folosite. Depresiunea Cașin [...] — vezi review [+18 poze]
    • trimis de: Lucien SENATOR — în 27.10.16

Băile Cozmeni - Sószékfürdő (băi tradiționale secuiești)

Băile Cozmeni, sau pre limba localnicilor Sószékfürdő (în ungureste: so = sare, szék = scaun, fürdő = băi), cu alte cuvinte Băile Scaunul Sărat (oricum, să nu întrebați pe nimeni de Băile Scaunul Sărat, decât dacă vreți neapărat să stârniți ilaritate) sunt foarte accesibile, fiind situate la circa 25 Km sud de Miercurea Ciuc, la marginea sud-estică a comunei Cozmeni, aproape de drumul spre Târgu Secuiesc (DN11B) - vezi harta. Folosesc termenul de ”Băile Cozmeni”, [...] — vezi review [+35 poze]
    • IULIE, 2014
    • trimis de: veteranu PREMIUM — în 16.08.14

Frumos si civilizat

Dupa o "goneta" de 3.5 ore, o cazare rapida si o echipare de strand si mai rapida ce mi-a adus aminte de perioada petrecuta in armata romana, iata-ne "fortand" intrarea la complexul wellnes care se afla amplasat in centrul micutei statiuni langa lacul de agrement. Accesul se face foarte usor atat cu masina (din soseaua principala care traverseaza localitatea spre Miercurea Ciuc se desprinde pe partea stanga un drum ingust care in partea dreapta ajunge la gara, iar in stanga dupa cateva sute de [...] — vezi review [+12 poze]
    • IANUARIE, 2014
    • trimis de: vega06 PRETOR — în 26.12.14

Intai ianuarie, adevarata distractie de revelion, la Lacul Sfanta Ana si inapoi in Tusnad la hotelul Ciucas

”Urmare de aici vezi impresii Dupa cum v-am spus deja, am fost cazati in Hotelul Ciucas trei stele din Tusnad, hotel in care am petrecut revelionul 2013-2014, impreuna cu o gasca formata din patru familii, in total 9 adulti si un copil. Dupa revelionul ratat din noaptea de 31 decembrie, incepem ziua de 1 ianuarie de dimineata in forta. Si unde credeti c-am aterizat ? Normal, la Grand Hotel Balvanios, iubirea noastra iremediabila si declarata, stiti deja asta daca ati citit review-ul meu [...] — vezi review [+38 poze]
    • IULIE, 2012
    • trimis de: cristisch2003 PARTENER — în 10.08.12

Margaritare amestecate cu gunoiMG

Titlul acestei descrieri de vacanta mi-a venit in minte incercand sa parafrazez o personalitate cunoscuta care a facut o descriere oarecum asemanatoare calatoriei sale prin India. Pastrand proportiile, nu m-am putut abtine sa nu fac o comparatie intre lucrurile extraordinare pe care le-am vazut si multele aspecte care mi-au lasat un gust amar, de aici fiind si nota acordata. Astfel, profitand de cele cateva zile de minivacanta la pensiunea despre care deja am scris (vezi impresii), am zis ca [...] — vezi review [+71 poze]
    • MAI, 2012
    • trimis de: CODR GOLD — în 14.05.12

Excursie prin padure la Lacul Sfanta Ana

Sambata 12 mai 2012, am plecat pe traseul Tusnad Bai pana la Lacul Sfanta Ana. Noi avem doua fetite de 9 si 5 ani iar excursiile pe munte fac parte din viata noastra la sfarsit de saptamana. Suntem obisnuiti cu excursiile prin padure, suntem echipati si preferam acest gen de distractii, cand timpul permite. In consecinta sambata am plecat pe traseul amintit. Nu l-am mai facut de foarte multi ani si ne-am gandit ca ar putea fi o experienta placuta. Am ajuns in Tusanad Bai, o statiune [...] — vezi review [+7 poze]
    • FEBRUARIE, 2012
    • trimis de: Yersinia Pestis AUGUSTUS — în 15.09.14

Iarna pe utca... ăstaaa, pe uliță. La Tușnad

Nu, nu m-a lovit trenul și nici n-am mâncat de pe jos! Faptul că vreau să scriu despre iarnă și Tușnad, nu importă ordinea, este legat doar de o oareșce melancolie legată de anotimpul alb, de tot ceea ce-nseamnă el pentru aminitrile mele. Ce vreți, abia după ce am terminat armata am aflat că Moș Crăciun nu există și că pe copii nu-i aduce barza! După cum ați realizat, sunt un tip împlinit plenar, pe toate palierele socio- profesionale, am nenumărate talente... știu [...] — vezi review [+18 poze]
    • IULIE, 2011
    • trimis de: biancuta SENATOR — în 26.11.11

O zi in Baile TusnadMG

O zi in Baile Tusnad Cea de a doua zi petrecuta la Baile Tusnad se anunta ploioasa. Era innorat si ne asteptam dintr-un moment in altul sa ploua. Ce sa facem? Ne-am facut un plan pentru a vizita cate ceva si pentru a mai face putina miscare in mijlocul naturii. Aveam de acasa o lista cu obiective, dar nu stiam toate amanuntele: cum ajungem la ele si cat timp ne ia parcurgerea drumului. Prin urmare, ne-am indreptat spre Centrul de informare turistica din statiune, care se gaseste vis-a-vis de [...] — vezi review [+23 poze]
    • IANUARIE, 2011
    • trimis de: tabache PREMIUM — în 16.01.11

Tusnad - cateva informatii utileMG

In centrul statiunii exista un Info Center. Este situat vis a vis de Hotel Tusnad si are o parcare destul de larga in fata. Langa acest hotel este o alimentara care este foarte bine dotata. Are si un automat pentru lapte proaspat de la producatori. Functioneaza cu fise care se iau din magazin. Langa info center, spre Miercurea Ciuc este un restaurant foarte bun si cu o terasa superba, cu umbrele albe. Din spatele magazinului/Hotelului Tusnad incepe traseul montan spre Turnul Apor. Durata [...] — vezi review
    • SEPTEMBRIE, 2010
    • trimis de: LauraB. JUNIOR — în 27.09.10

Tusnad - 3 drumetii

Am fost la Baile Tusnad la inceputul lunii septembrie, am avut o vreme nesperat de frumoasa asa ca am putut face cateva drumetii: Piatra Soimilor si Turnul lui Apor intr-o zi, in alta zi Lacul Sf Ana si Tinovul Mohos. In jurul Bailor Tusnad sunt in jur de 30 de ursi (asa spun localnicii) si seara de multe ori coboara in statiune. Este recomandat ca in drumetii sa faceti galagie pentru a nu-i intalni. Cel mai scurt si mai usor traseu este cel catre Turnul lui Apor. In spatele hotelului [...] — vezi review [+17 poze]
    • IULIE, 2010
    • trimis de: Lucien SENATOR — în 26.10.16

Băile Nadaș (Nadas Fürdő, băi tradiționale secuiești)

Băile Nadaș, sau mai curând denumirea folosită de localnici Nadas Fürdő = Băile cu Stuf (fürdő = băi, nadas = cu stuf) se găsesc în apropiere de Băile Tușnad, pe flancul nordic al masivului Ciomad care găzduiește lacul Sfânta Ana și tinovul Mohoș și la circa 25 km sud de Miercurea Ciuc. Aceste băi, cu izvor și bazine cu apă minerală, sunt situate pe flancul vestic al dealului Haromul Mic, Băile Lăzărești, prezentate anterior, fiind aproape, pe partea estică a [...] — vezi review [+19 poze]
    • MAI, 2010
    • trimis de: biancuta SENATOR — în 13.06.10

Baile Tusnad – ideal pentru odihna si relaxare

La intoarcerea de la Lacul Sf.Ana , am oprit putin si in Baile Tusnad, mai exact la Lacul Ciucas din statiune. Drumul de la Tg. Mures spre Baile Tusnad a fost o reala incantare, soseaua coteste printre munti si dealuri impadurite si pe tot parcursul am intalnit o multime de bai si statiuni. Prima data am intalnit Baile Sarate Sovata, in judetul Mures, dupa care imediat intram in judetul Harghita. Prima localitate Prsid, cu binecunoscuta salina, langa care se gasesc Baile sarate Praid; pe [...] — vezi review [+19 poze]