Cometa Hotel [Jupiter] / JUPITER / AURORA

• AUGUST, 2011
    • trimis de: angela322001* CHIBIȚ — în 08.09.11

o destinatie linistita

am fost intr-o perioada aglomerata dar a fost frumos. noi am cautat liniste ceea ce in acest hotel am gasit. speram ca la anul sa-i cautam din [...] — vezi review [+7 poze]
    • IULIE, 2011
    • trimis de: floro UCENIC — în 01.08.11

Hotel bun

Parti bune: personalul hotelului este foarte amabil. In camere s-a facut curatenie zilnic, prosoapele au fost schimbate dupa trei nopti iar lenjeria dupa patru. Mobilierul este nou in camere, baia -modernizata si suficient de incapatoare iar la wc nu a lipsit niciodata hirtia igienica (f. important! :)) Lifturi care, desi sunt vechi, functioneaza bine si sunt mari. Hotelul este situat in "buricul targului". In luna iulie, pe partea sudica a hotelului (unde am fost cazati), nu [...] — vezi review
    • IULIE, 2011
    • trimis de: doru58 JUNIOR — în 24.07.11

Excelent

O surpriză mai mult decât placută privind raportul calitate-preț. O locație excelentă, (am avut camera cu vedere catre stațiunea Neptun), și așa cum mai spunea cineva aici, marea este vizibilă din cameră si daca stai in pat. O mențiune specială pentru personalul hotelului care trateaza turiștii dupa principiul " clientul nostru - stăpânul nostru", si care nu a uitat un lucru esențial: sa zâmbească clienților mereu. Din păcate nu mai există o plajă acceptabilă decât [...] — vezi review [+7 poze]
    • IULIE, 2010
    • trimis de: mmihaela UCENIC — în 07.08.10

Super frumos!

Am fost in aceasat vara la hotelul Cometa, tocmai m-am intors de acolo si sincer a fost mai mult decat frumos, a fost super, nu ma asteptam sa fie chiar asa, dar a intrecut asteptarile mele. Hotelul e curat, in camere se face curat zi de zi, prosoapele se schimba o data la 2 zile, iar lenjeria se schimba atunci cand e nevoie. Personalul este foarte amabil, fara sa se dea vreun ciubuc sau vreo atentie, isi face treaba foarte bine. Masa e cu bonuri valorice pe care le poti cheltui la 5 [...] — vezi review
    • IUNIE, 2010
    • trimis de: GStan UCENIC — în 04.07.10

Excelent

Un hotel excelent pentru pretul platit (900 ron / garsoniera de 25 mp cu o terasa de 15 mp), curat, linisit, foarte bine plasat in Jupiter, personal amabil. Plaja din apropierea hotelului are multe scoici, perfecta insa pentru familii cu copii foarte mici care se joaca putin in apa. Golfurile sunt pavate cu pietre, destul de dificil de intrat/iesit in/din apa, exista cateva nise cu nisip de pot fi [...] — vezi review
    • trimis de: lacry CHIBIȚ — în 20.09.09

Super OK

Foarte frumos! Vedere la mare, curatenie facuta in camera zilnic, lenjerie schimbata fara spaga, mobilier nou in camerele modernizate, baia curata fara vase ruginite si vechi. Noi am fost destul de multumiti tinand cont ca este un hotel de 2 stele. Atata doar ca faceam plaja putin mai incolo spre Saturn la 4 min de hotel. Golfuletele din fata hotelului erau mai mult pentru copii mici si cam multisoare alge. In rest super [...] — vezi review
    • trimis de: razvanniko JUNIOR — în 17.09.09
    • VIZUALIZĂRI: 2027

Liniste

Foarte multumit de acest hotel. Am stat la inceputul lunii august in camere modernizate si a fost ok, inclusiv parcarea pazita. Personalul foarte amabil si corect. Singura problema ar fi plaja din fata hotelului, de fapt fundul marii care este stancos. In rest ne-am distrat foarte bine in statiune care este linistita facuta pentru familisti cu [...] — vezi review
    • trimis de: diana_cosma* SILVER — în 12.09.09

Am fost multumiti atat de hotel, cat si de statiune.

Subscriu celor afirmate pana acum. Fara galagie la hotel si in statiune. Camera si baia dotate ca la 2 **, dar curate si fara defectiuni ale mobilierului, usilor sau instalatiilor sanitare si de iluminat. Apa calda aveam oricand, chiar daca am stat la etajul 8. De curat era curat si se vedea ca trecea cineva si mai curata cate ceva zilnic. Lenjeria de pat si prosoapele au fost schimbate doar o singura data in 7 zile, dar sa zicem... In concluzie, am fost multumiti atat de hotel, cat si de [...] — vezi review [+1 poze]
    • trimis de: oana sirbu UCENIC — în 24.08.09

Ieftin si bun....

Ne-am intors din Jupiter in urma cu o zi (as mai fi stat cel putin o saptamana dar ce sa-i faci, trebuia sa incepem serviciul...) Statiunea este super ok (mai mult pentru familisti) ceea ce pe noi ne-a incantat, liniste multa, fara fite, terase berechet unde poti manca tot ce doresti la preturi acceptabile. Cat despre hotel pot spune ca este mai mult decat ma asteptam pentru un hotel de 2 stele (am stat in camera dubla standard), curatenie se face in fiecare zi, lenjeria se [...] — vezi review
    • IULIE, 2009
    • trimis de: arsenecristescu JUNIOR — în 03.05.10

Neasteptat de fain

Am cumparat bilete pentru un sejur la acest hotel inca din martie 2009. Pretul fiind mic (cam 3. 5 mil/pers/sejur), evident ca eram destul de rezervati in asteptari. Realitatea a fost neasteptat de buna. Hotelul este in stare buna, camerele curate au strictul necesar (apa calda la orice ora, curatenie, frigider, TV si mai ales... liniste). Se face curatenie zilnic (daca doreste si clientul sa permita accesul in camera), iar doamnele care fac asta sunt foarte amabile. De asemenea, doamnele de la [...] — vezi review
    • IULIE, 2009
    • trimis de: natty* UCENIC — în 04.08.09

Priveliste superba, curatenie, liniste

Am fost la Hotel Cometa din Jupiter la sfirsitul lunii iulie 2009. Pe linga lucrurile ce s-au mai spus (afirm corectitudinea lor), ar mai fi de adaugat faptul ca hotelul, plaja si apa marii sunt perfecte pt. cei care au copii mici, deoarece hotelul este plasat practic pe faleza, toate camerele au vedere spre mare, plaja desi mica nu este aglomerata, nisipul este fin iar marea in cele doua intranduri asemanatoare unor piscine imense este foarte mica, foarte curata si linistita. Recomand acest [...] — vezi review
    • IUNIE, 2009
    • trimis de: xbpp0670 JUNIOR — în 21.07.11
    • VIZUALIZĂRI: 1931

Dezamagire totala

In anul 2009 am fost la hotelul cometa din jupiter. Cin am ajuns acolo au inceput problemele. Am cerut camera modernizata si la receptie am primit una proasta pe colt. Intr-seara am gasit in camera urechelnita dar am crezut ca este de la mare. Intr-o noapte cind dormeam am sintit ceva pe mina, m-am dat jos vad ce este, cind ma uit era o urchelnita pe mina mea si foarte multi gindaci in camera. Am vobit cu camerista a venita dat cu sprei dar tot apareau. Atunci am luat pe o bucata de hartie [...] — vezi review
    • AUGUST, 2008
    • trimis de: camydinu UCENIC — în 02.04.09

Super multumit

Mergem in fiecare vara in luna august la acelasi hotel de pe litoral: Cometa (2+) din statiunea Jupiter. Cazarea este super ok - apa calda fara surprize, curatenie zilnica, frigider si vedere la mare. Plus ca masa este asigurata in varianta de bonuri de masa si se poate servi la mai multe terase din zona. Noi suntem super multumiti. Chiar daca plecam in vacante si afara nu concepem sa nu ne facem un mic concediu si la Cometa. [...] — vezi review [+3 poze]
    • IULIE, 2007
    • trimis de: florinvsc PREMIUM — în 07.03.11

Experienta nefericita (poate am fost eu ghinionist)

In 2007 am primit un concediu neasteptat, a renuntat un coleg la concediul lui si mi-am luat eu concediu (si) in locului, asa ca am beneficiat de doua concedii la mare. Initial am cautat la hotelul Capitol, tot din Jupiter, dar fiind in scurt nu am gasit locuri disponibile pentru perioada respectiva. Doamna de la agentia de turism, nu spun numele ca nu e voie, dar e o mare agentie de turism la nivel national, mi-a recomandat cu caldura hotelul Cometa. Ca e de 2 stele+, ca e minunat, ca e [...] — vezi review
    • IULIE, 2004
    • trimis de: chelie_d GOLD — în 08.01.10

Un hotel satisfacator !

Am stat la acest hotel de 3 ori in 2000, 2003 si 2004, cate un sejur de 6 nopti. Este un hotel linistit, bine amplasat, pe malul marii, cu personal amabil, camere destul de incapatoare, toate cu vedere spre mare din lateral. Statiunea este una linistita, cu cateva terase unde se poate manca pranzul si cina bine si la preturi acceptabile. In ceea ce priveste distractia, nu are prea multe de oferit, dar te poti plimba pe jos pana in Neptun, unde posibilitatile de a te simti bine sunt mult mai [...] — vezi review