Caribbean Bay Hotel [Arenal] / MALLORCA

• IULIE, 2019
    • trimis de: ovulpehoata JUNIOR — în 06.08.19

Un hotel sub 3*

Un hotel slab (conform celor cazati aici), dar datorita faptului ca nu am gasit alta oferta de la agentii, am acceptat. Acest hotel dispune de camere care nu sunt prezentate pe site, este vorba de fostele magazii de pe fiecare etaj care au fost transformate in camere. Am primit o asemenea camera si a doua zi, numai cu tam-tam-ul de rigoare am reusit sa o schimb. Se face curatenie zilnic dar prosoapele nu au fost schimbate de loc in timpul sejurului. Masa se serveste in restaurantul de la [...] — vezi review
    Grad satisf.:
    RECOMANDĂ
    • IUNIE, 2019
    • trimis de: vacantamea2012 PREMIUM — în 01.07.19

Modest si accesibil

Este un hotel al grupului MLL, are trei stele si este situat pe linia 3 de la plaja. Sejurul a fost in 17-24 iunie, o camera single, cu demipensiune. Pe scurt, cateva detalii semnificative: Locatie: Este in Arenal, la 10 minute de mers pe jos de plaja larga. De la aeroport se ajunge in 3 variante: Taxi, nu merita pentru o persoana, Bus 21 vine la ora, costa 5E calatoria pana la Arenal, dar e de mers pe jos apoi cam 15-20 minute pana la hotel si cea mai comoda varianta si lejera este transferul [...] — vezi review [+14 poze]
    Grad satisf.:
    NU RECOMANDĂ
    • IUNIE, 2015
    • trimis de: grup UCENIC — în 02.07.15

Hotel de petrecareti

Am fost cazati la Carribean Bay in Arenal. Hotelul este bun avand in vedere raportul caliate-pret. Mancarea foarte buna, curatenie in camera. Ceea a lipsit a fost linistea. Acest hotel este recomandat pentru cei care nu doresc sa doarma. Era plin de tineri care urlau si cantau toata noaptea si nimeni nu i-a oprit. Pot sa spun ca au vandalizat hotelul. Data viitoare cand voi ajunge in Mallorca voi alege alt hotel si chiar alta statiune. Plaja si apa marii sunt superbe. Insula este foarte [...] — vezi review
    • IUNIE, 2014
    • trimis de: ciobicj JUNIOR — în 01.07.14

Marea deziluzie

Ne-am dorit mult sa vedem si aceasta parte a lumii deoarece se spune ca e faimoasa. Asadar in data de 15.06.2014 am plecat (cu o mica intarziere) din Cluj-Napoca. Zborul cu comp. Vizzair a fost normal si s-a mai recuperat din timp. Am ajuns in aeroportul Palma de Mallorca, iar aici dupa ce am trecut usor de toate barierele am mers catre poarta la care trebuia sa fim asteptati pentru a ne duce in El Arenal, o statiune la cca. 15-20km. Nu ne-a asteptat nimeni, ne-am enervat ca toti si-au [...] — vezi review [+3 poze]