California Hotel [Cap Aurora] / JUPITER / AURORA

LOCALIZARE:
Situat la limita dintre statiunile Cap Aurora si Jupiter, Hotel California este asezat pe o peninsula cu aspect de promontoriu care înainteaza spectaculos în mare si beneficiaza de o arhitectura unica în peisajul litoralului românesc.
FACILITĂŢI:

California Hotel [Cap Aurora] / JUPITER / AURORA - impresii și recomandări [pag 3 / 4]

• [de ARHIVAT]
    • trimis de: IrinaMihaila JUNIOR — în 31.07.15

Litoralul altfel

Cred că este ideal să încep cu următoarele versuri din faimoasa piesă Hotel California a formației Eagles (și ar putea sa fie în același timp o idee de marketing, dar nu este la latitudinea mea): "Welcome to the Hotel California Such a lovely place (such a lovely place) Such a lovely face. Plenty of room at the Hotel California Any time of year (any time of year) you can find it here" Suntem o familie formata din 2 adulți și 2 copii, eu fiind "copilul" cel mare al [...] — vezi review [+4 poze]
    • trimis de: charisteas GOLD — în 14.07.15

Calitate/pret=Bun

Salut colegi! Prima iesire la mare anul asta a fost la Hotel California din Jupiter/Cap Aurora, este situat chiar la sensul giratoriu care delimiteaza statiunile de aceea pe unele site-uri e trecut Jupiter pe altele Aurora pe altele amandoua, e o cladire mare impartita in mai multe hoteluri, partea cea mare in doua jumatati: California si Opal iar continuarea lor inseamna hotelurile Cristal si Topaz. Parcarea la California inseamna un sens mic giratoriu si un trotuar cam mica comparativ cu [...] — vezi review [+17 poze]
    • trimis de: lgh30 JUNIOR — în 11.07.15

Neasteptat de bine

Dupa cateva vacante in Bulgaria si Grecia, anul acesta am hotarat sa ne orientam spre litoralul romanesc. Si bine am facut. Desi in urma cu doi ani fusesem la Venus si ne-am jurat ca nu vom mai calca prin zona (nu din cauza hotelului ci a statiunii in general), am mai facut o incercare. Avand doi copii, am ales un hotel cu multe facilitati pentru copii si (mai ales) care ofera gratuitate celor mici. Astfel am ajuns la hotel California. Cu pensiune completa. Si de aici o intreaga aventura [...] — vezi review
    • IUNIE, 2015
    • trimis de: California JUNIOR — în 22.06.15

Un concediu de vis intr-un colt de rai pe un picior de plai mioritic

Multumesc din suflet pentru un concediu de vis intr-un colt de rai pe un picior de plai mioritic cu Oameni buni, frumosi, minunati, care muncesc cu drag, ba chiar cu pasiune... Un loc cu peisaje deosebit de frumoase, cu o priveliste senzationala, unica pe litoral, completata intr-un mod ce nu deranjeaza de imbunatatiri, un mic rai pentru copii, dar si pentru mine... Un bar la piscina cu o muzica senzationala, cu restaurante deosebit de apreciate si cu adevarati Oamenii de calitate si aici [...] — vezi review
    • AUGUST, 2014
    • trimis de: skodafabiacombi* JUNIOR — în 07.09.14

Decent spre f. bine

Am ales acest hotel dupa o lunga cautare pe forumuri, per total multumit, masa de exceptie datorita muzicii formatie la cina si cafe concert la pranz, dar nu la restaurantul hotelului ci la restaurantul Delta din apropiere (150m). Parcarea f. mica, dar am gasit un parculet in apropiere unde nu am avut probleme. Babyland ok pt copii pana in zece ani, DE EVITAT plaja din apropiere (am ales sa merg cu masina -5 min-pana pe plaja dintre venus si saturn e super ok 30 lei umbrela cu 2 sezlonguri) [...] — vezi review [+4 poze]
    • AUGUST, 2014
    • trimis de: vali.ilie GOLD — în 24.08.14

La Marea Neagra in Romania

Salutari tuturor, Dupa 3 ani de petrecut vacanta in Bulgaria anul asta am riscat si am mers pe litoralul romanesc. Nu sunt mare patriot dar mi-ar place sa cheltui banii in Romania pe servicii/produse romanesti. Din nefericire nu prea sunt incurajat sa fac asta. Hai sa incepem cu inceputul: am ajuns la hotel in jurul orei 13. Mi s-a spus de la receptie ca dupa ora 14 se va face cazarea. Am cerut si am primit camera cu vedere la mare (16). Cu parcarea m-am "inteles'' cu omul ce se ocupa de [...] — vezi review
    • trimis de: monikutza GOLD — în 25.07.14

Bucuria copiilor

incep prin a va spune ca recomand acest hotel familiilor cu copii, garantat nu se vor plictisi exista un loc de joaca pe plaja pentru copii mai mici, casute, leagane, topogane, 2 piscine micute plaja curata, intrarea in apa cu pietre, sezlonguri care se pot inchiria de la receptia hotelului pentru tot sejurul la piscina sezlongurile sunt gratis pe baza unui tichet luat zilnic tot de la receptie, apa curata, exista si o piscina mai mica pentru copii, bar de unde se poate plati si cu cardul de [...] — vezi review [+3 poze]
    • trimis de: diadiro GOLD — în 25.07.14

Ne-am simtit excelent... ca de fiecare data

Am fost cazati la Hotel California in perioada 04 - 14.07.2014; biletul fiind cumparat in perioada ofertelor earlybooking a avut un pret foarte bun (138 lei / camera / noapte, 2 adulti + 2 copiii, inclusiv pat suplimentar in camera). Este pentru a 3-a oara cand petrecem vacanta aici si, ca de fiecare data, ne-am simtit excelent. Per total, pe scurt (pt ca deja am detaliat in review-ul scris in 2013) impresia generala a fost ca timpul a stat in loc: aproape toate erau de la fel :) Ca si [...] — vezi review [+13 poze]
    • trimis de: ioanatel UCENIC — în 19.07.14

Aproape perfect

Buna! Inainte de a incepe vreau sa spun ca varsta nu corespunde!! Am luat bilete in Jupiter la h. California. A fost un drum ff lung (din Radauti, SV). Prima impresie: superb!! Era ingrijit, cu flori multicolore. Ne am dus sa ne interesam de camera. La parter era curat si cea de la receptie ne zambea si se purta cumsecade cu noi. Ne a zis ca e o camera disponibila la etajul 1, dar nu ne a placut: era o terasa cu gunoaie si nu prea vedeai marea. Am vrut o camera la etajul 3, dar ni s a zis ca [...] — vezi review
    • IUNIE, 2014
    • trimis de: rubrodica SILVER — în 02.07.14

Prima impresie - exceptional; ultima impresie - ma mai gandesc...

Buna ziua, sunt un fan "am fost acolo" si nu plec in nici un concediu fara sa studiez in profunzime tot ce se scrie despre locatia respectiva. Spre sfarsitul lunii iunie am ales sa plecam in concediu la Hotel California (rezervarea am facut-o din luna martie si am platit si avansul). am plecat cu o strangere de inima pentru ca toata lumea spunea ca sunt camerele ingrozitoare. noi am avut un apartament la etajul 2 care este superb, intrai intr-un hol care avea un dressing cu patru usi [...] — vezi review
    • AUGUST, 2013
    • trimis de: mirceaionutrus SILVER — în 20.08.13

O vacanta reusita per ansamblu

Dupa un drum lung si obositor am ajuns la hotel in jur de ora 13:00. Prima impresie, vazand pozitia hotelului, a fost extrem de placuta. Fetele de la receptie primitoare. A trebuit sa asteptam o ora ca sa primim camera. Asta nu a fost o problema. In schimb, cand am primit camera si am vazut cum arata, primul impuls a fost sa plecam. Dar... ne-am stapanit. Ca sa fie clar si la obiect, o sa descriu fiecare obiectiv in parte. Hotelul. Are o pozitie deosebita, pe faleza, cu o vedere [...] — vezi review
    • trimis de: joni joni JUNIOR — în 02.08.13
    • VIZUALIZĂRI: 2085

Interesant, dar e loc de mai bine

Dragilor familisti cu copii, hotelul este relativ ok, tarifele destul de ridicate pentru un hotel de 3 stele in jupiter (apx 250 lei/ zi FARA MASA). Ce mi-a placut: piscina! e liniste, e curata, cu bar si restaurant, vedere la mare; restaurantul e ok, preturile in regula, ospatarii si ei amabili; suficiente feluri de mancare. In general zona e linistita, dupa ora 24.00 se inchide tot in statiune si poti dormi linistit. Gunoiul se strange zilnic in camera. Personalul in general amabil. [...] — vezi review
    • trimis de: diadiro GOLD — în 24.07.13

Ne-a placut... mai venim!

Tocmai am revenit de la California dupa un sejur de 10 nopti, veseli si odihniti, atat noi cat si cele 2 fetite ale noastre. Am avut parte de un sejur fain, asa cum ne si asteptam (este a doua vacanta pe care o petrecem la acest hotel), si cum biletul a fost rezervat din timp am beneficiat si de un pret foarte bun (150 lei/camera/zi in luna iulie) Au fost foarte multe lucruri care ne-au placut printre care: - personalul amabil, atat la receptie cat si la piscina si restaurant - curatenia [...] — vezi review [+23 poze]
    • trimis de: lyanna JUNIOR — în 08.07.13

Copii il vor adora!

Sa incep cu relele ca nu sunt multe :) Camera arata rau. Calciu de pe vremea bunicii, crapat ici-colo, mobila dintr-o combinatie foarte nefericita de pal maro-deschis (fix cel mai ieftin, am renovat de curand, stiu) si un albastru electric de iti ia ochii. Am fost cu inca un cuplu. Camera noastra dadea deasupra-in-spatele pizzeriei de la piscina. La etajul 1 toti nenea ai lor care ieseau la o tigara se uitau in camera. Fereastra aceea, care nici nu se deschidea, nu avea nici un fel de perdea. [...] — vezi review
    • IUNIE, 2013
    • trimis de: nosferatoo SENIOR — în 27.02.14

Cel mai linistit loc de pe Litoralul Romanesc

Am fost la Hotel California de 3 ori, incepand cu 2008. Ultima oara am prins un pachet Litoralul pentru toti, pentru perioada 16-22.06.2013. Oricum, pot sa certific ca hotelul isi merita banii si in plin sezon, cand o camera costa in jur de 250 - 280 lei / noapte (inclusive mic dejun). Este ultimul hotel din statiunea Cap Aurora, la capatul dinspre Jupiter. Zona foarte pitoreasca, constructiile fiind inaltate pe o faleza stancoasa, cu vedere panoramica asupra marii. Recomandat celor [...] — vezi review [+5 poze]
  • Aifostacolo — California Hotel [Cap Aurora]? SCRIE IMPRESII » ÎNCARCĂ FOTO
  • Afișate impresii [31 - 45] din total 53 impresii California Hotel [Cap Aurora]