--- ? ---

SCRIS ÎN: 13.10.10 20:31
RUBRICA: Descoperă Iașul și împrejurimile sale
SATISFACȚIE: 92.00%
Sep-2010Am ajuns anul acesta si la Iasi, am apucat sa vizitam in putinul timp pe care l-am avut la dispozitie Gradina Botanica care mi s-a parut absolut superba (fata de ce a din Bucuresti), teiul lui Eminescu, bojdeuca lui Creanga unde am avut si pe cineva care ne-a vorbit foarte frumos despre viata lui [...] citește

Oameni deosebiti

SCRIS ÎN: 13.10.10 18:53
RUBRICA: Pensiunea Old City
SATISFACȚIE: 97.00%
Nov-2009Aveam rezervare si tb sa ajungem pana in ora 21.00 ca sa nu o pierdem, fata de la receptie ne-a sunat si ne-a indrumat cum sa ajungem pana la pensiune, cand am ajuns ne-a intampinat afara si ne-am ales singuri camera... a fost o surpriza pentru noi acest lucru. A doua zii fiind weekend s-au [...] citește

Merita vizitat

SCRIS ÎN: 13.10.10 18:40
RUBRICA: Riviera Hotel
SATISFACȚIE: 98.00%
Oct-2008Am ajuns seara la ora 20.00 la acest hotel, camere curate, baie in camera, pat matrimonial, balcon... , in spatele hotelului este un rau. La receptie este cineva care te poate ajuta cu un nr de taxi si cu o recomandare... poti vizita pe jos Castelul Peles, orasul... si se mananca bine la [...] citește

Bordusani, un loc cu istorie - O zona superba

SCRIS ÎN: 13.10.10 17:46
RUBRICA: Descoperă Braţul Borcea şi împrejurimile
SATISFACȚIE: 96.67%
Jul-2010Daca doriti sa va relaxati, alegeti aceasta locatie... pe aici trece Bratul Borcea, navigabil... se poate pescui, daca aveti permis, plimbari cu barca, vizita pe insula, daca treceti cu barca si ajungeti in padure, dupa aproape 1 h de mers gasiti un deal numit Popina, unde se afla un santier [...] citește

Mini vacanta

SCRIS ÎN: 13.10.10 17:32
RUBRICA: Descoperă zona Piatra Neamț
SATISFACȚIE: 97.00%
Aug-2010Am stat la niste cunostinte si nu am platit cazarea, stateam in orasul Piatra-Neamt, de altfel un oras foarte curat si ingrijit. Obiective turistice sunt multe, cel mai bine este daca esti cu masina, poti sa te duci oriunde... ajungi usor la manastiri, cetate, Humulesti... merita vizitat si [...] citește

Cea mai frumoasa vacanta

SCRIS ÎN: 13.10.10 16:34
RUBRICA: Miracle Resort Hotel
SATISFACȚIE: 100.00%
May-2010Am fost pentru prima data in Turcia si sincer am fost foarte multumita, de servicii, conditii, mancare, etc. Curatenie in camere se facea in fiecare zi, asternutul se schimba la 2 zile, minibarul se completa in fiecare zi, prosoape cald pentru plaja... bar pe plaja, sezlong, umbrele, ice-coffe, [...] citește

total 6 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 11 total

13.10.10 20:34da: -), era vorba de anul trecut 2009, dar nu pot sa modific, pe viitor o sa fiu mai atenta
LA REVIEW Oameni deosebiti - scris de tatarussilvia în rubrica Pensiunea Old City
13.10.10 20:11Am urcat si la Cetate Neamtului, mi-a placut faptul ca a fost renovata si cu mici exceptii a putut fii vizitata toata cetatea. Nu inteleg de ce arunca unele persoane bani si alte chestii in fantana de acolo... Mai bine ar face o urna in care sa se poata face mici donatii in vederea pastrarii si [...]
LA REVIEW Mini vacanta - scris de tatarussilvia în rubrica Descoperă zona Piatra Neamț
13.10.10 20:02da, scz multumesc
LA REVIEW Cea mai frumoasa vacanta - scris de tatarussilvia în rubrica Miracle Resort Hotel
13.10.10 19:56Multumesc, promit sa revin cu fotografii si atunci o sa fie mai concret pentru toata lumea. Astazi am descoperit acest site, ma bucur ca exista si ca mai putem impartasii si altora din experientele noastre.
LA REVIEW Bordusani, un loc cu istorie - O zona superba - scris de tatarussilvia în rubrica Descoperă Braţul Borcea şi împrejurimile
13.10.10 19:52imi cer scuze ca am scris la repezeala, nu, masa nu a intrat in pret dar in prezent o camera este 79 lei ceea ce mi se pare ok, la restaurantul de acolo se servesc mancaruri foarte bune si mai ieftine decat in alte locuri, hotelul este la 1500 metri de gara, se poate lua un taxi, noi am mers pe jos [...]
LA REVIEW Merita vizitat - scris de tatarussilvia în rubrica Riviera Hotel
13.10.10 19:35M-am nascut in Bucuresti dar am fost crescuta de bunici in aceasta comuna, am locuit pana la varsta de 16 ani in Bordusani iar dupa aceea m-am mutat in Bucuresti si m-am transferat la un liceu de aici. Am lucrat si pe santierul arheologic in vacantele de vara si ii cunosc pe majoritatea [...]
13.10.10 19:28imi cer scuze, nu am vrut sa te jignesc
13.10.10 19:24nu stiam de acest loc dar iti multumesc ca ne-ai spus... probabil ajungi mai des ca mine la Bordusani, ajung cam pe la 2 luni...
13.10.10 19:11o sa revin cu fotografii, deocamdata am niste pb cu laptopul pe care aveam toate fotografiile, exact in comuna nu sunt pensiuni dar exista hotel in Fetesti si este ok, tot acolo se gasesc si restaurante... bineinteles se poate gasii cazare si in comuna, in "gazda" ca sa zic asa, oamenii sunt [...]
13.10.10 17:57Multumesc, stiam ca nu sunt singura care adora aceasta zona.
13.10.10 17:33Astept impresii
Afișate 11 ecouri

3. Solicitări CMR trimise

Nu a trimis (încă) nicio Solicitare CMR.

4. Răspunsuri scrise

Nu a scris (încă) niciun RĂSPUNS

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.