Solicitare CMR / zSTRATOSFERA

Contestaţie bani luaţi Booking

Trimisă în 13.07.14 16:21
autor cloverinaPA [Târgovişte]
» VIZUALIZĂRI: 25769

Cum nu toate pot fi roz şi frumoase, întorşi acasă din sejurul în Turcia am realizat că mi-a fost trasă o sumă de bani de pe card, de către un hotel la care făcusem rezervare prin aprilie şi pe care o anulasem (gratuit, conform termenilor şi condiţiilor booking) la sfârşitul lui mai.

Am trimis mail la hotel, au recunoscut greşeala, dar nu acţionează în niciun fel.

Am trimis o plângere şi la booking, m-au anunţat că o să contacteze hotelul respectiv şi atât.

Ştiţi care ar trebui să fie următorul pas?

Hotelul vorbea despre o contestaţie făcută la bancă (ceva gen contestare a operaţiunii bancare), iar apoi banca îi va contacta pe ei.

A mai păţit-o cineva sau sunt Stan păţitul?


  • PERIOADA: -- -- NOPŢI CAZARE: --
  • BUGET: - -- TRANSPORT: -
  • ADULŢI: --

Răspunsuri — pag 1 / 2

DoreDGD[13.07.14 16:40]

Nu mi s-a intâmplat chiar asta, dar mi s-au luat de două ori bani de pe card pentru un singur serviciu.

Rezolvarea constă în completarea unui formular de refuz de plată la banca emitentă a cardului.

Trebuie anexate toate documentele care pot ajuta banca să acționeze: chitanțe, copii de pe mail-uri, cu descrierea cât mai exactă a circumstanțelor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

johnnyredlabel †PA[13.07.14 17:55]

Acum câțiva ani, deși achitasem la hotel o noapte la Viena, am observat că rămăsese blocată suma pe card inclusiv după ce m-am întors în țară.

Am completat un formular de respingere al plății la banca unde aveam cardul și chestia s-a rezolvat relativ repede.

Sfatul meu este să te interesezi în primul rând la banca ta, însoțit, evident de documentele doveditoare la ceea ce ai spus mai sus (că ai anulat în termen). Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

Dragoș_MDAU16r[13.07.14 18:31]

@cloverina: booking.com spune (oficial):

Vă rugăm verificați condițiile de plată din e-mailul de confirmare pentru a vă asigura că acest cost nu face parte din politica de rezervare a hotelului. Dacă credeți că vi s-a perceput o sumă incorectă, vă rugăm contactați hotelul direct.

Și eu știu că primul pas în astfel de situații este să iei legătura cu banca pentru a bloca plata. Ei îți vor spune apoi ce documente au nevoie pentru a demara acțiunea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

nicole33APL[13.07.14 19:57]

@cloverina:

Am trimis mail la hotel, au recunoscut greşeala, dar nu acţionează în niciun fel.

Așa cum te-au sfătuit toți cei de mai sus, soluția este să te duci la bancă și să inițiezi un refuz de plată pentru tranzacția respectivă, la care să atașezi documentele pe care ți le va solicita banca. Cred că mailul de la booking prin care îți confirmă anularea gratuită a rezervării este cel mai important.

Nu am pățit-o cu cei de la booking, dar am pățit-o în cazul unei tranzacții în valută care a fost stornată, banca neînregistrându-mi și operațiunea cu semnul minus. Am prezentat cele două chitanțe de la POS, am descris pe scurt ce și cum și în 24 de ore am avut banii înapoi în cont.

Să fii atentă că există un termen pentru a contesta o tranzacție care nu trebuie depășit.

Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

cloverinaPAAUTOR SOL[13.07.14 21:47]

Am sunat la bancă, am dat şi mail, dar am fost anunţată că toate aceste lucruri se fac personal. Aşa că mâine mă duc tiptil tiptil să rezolv (sau măcar sper că voi rezolva).

Am mailurile dintre mine şi hotel (care a recunoscut că a tras banii în mod eronat), între mine şi booking, dar şi anularea rezervării. Sper că se va rezolva...

Ştiţi cam cât durează întoarcerea banilor la mine?

Mulţumesc tuturor pentru răspunsuri!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

dianameaSE3r[13.07.14 23:34]

Exista la unele rezervari pe booking atentionarea ca hotelul isi rezerva dreptul de a verifica valabilitatea cardului, si mi s-a intamplat sa am pe extrasul de card o suma fictiva, in curs de autorizare, care a stat cam o luna in curs de autorizare si apoi a fost refuzata de banca fara sa fac vreo reclamatie.

Dar suma nu a fost efectiv debitata din cont, a fost doar suma blocata.

Mi s-a mai intamplat sa am si aceeasi suma debitata de 2 ori, am facut reclamatie la banca si suma mi-a fost restituita in cateva zile.

Trebuie sa insistati si veti recupera banii.

Succes!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

adnana70UC[15.07.14 12:53]

Am avut ceva probleme cu o rezervare acum 3 ani (eram in drum spre Austria) si am incercat sa stam o noapte in Ungaria (era Craciunul si era foarte frig)

Binenteles, cand am ajuns sa ne cazam cei din Tatabanya nu ne-au anuntat ca acel hotel este inchis asa incat, am cautat sa ne cazam la un alt hotel mai scump! nu am avut de ales (eram si cu fetita noastra) dar la intoarcere am pastrat chitanta de la hotel si le-am descris situatia celor de la Booking.com. sa stiti ca ne-au trimis diferenta de euro si si-au cerur scuze! deci... eu chiar am incredere in serviciile lor! zi buna va doresc!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

cloverinaPAAUTOR SOL[15.07.14 14:19]

Și eu am fost sunata de cei de la Booking, am conversat cu ei pe mail. La finalul poveștii o sa scriu un rw despre toate acestea.


fetinCH[18.07.14 00:37]

am facut o rezervare prin booking pe data de 30 mai pt 1 noapte cazare istandul pe data de 24 iunie. pana aici toate bune si frumoase, ajungem in istanbul si constatam ca banii nu erau virati in contul lor. ok, le platim cash, plecam mai departe sprea antalya, ne petrecem sejurul acolo, si la intoarcerea acasa verific cardul, era ok nu se efectuase nici o plata, asta pe data de 6 iulie. pe data de 16 iulie ma duc sa imi verific cardul si... surpriza, booking-ul mi-a debitat cardul abia dupa 1 luna jumate dupa ce facusem rezervarea desi in mod normal trebuiau sa-mi retina banii in momentul rezervarii. am luat legatura cu ei si imi cer o factura de la hotelul din istanbul ceea ce nu am de unde sa iau deoarece nu mi-au dat de hotel nici o factura. nu am sa mai fac nici o rezervare niciodata prin ei.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

Dragoș_MDAU16r[18.07.14 01:34]

@fetin: nu e vina lor că tu dai bani din buzunar fără niciun document în schimb, mai ales știind că este o oarecare neînțelegere la mijloc!

Chiar ți-ar fi restituit suma dacă ai fi avut documente justificative.

(Ți-o spune cineva care a recuperat de la ei ceva bani. Dar pe bază de factură).

PS. Ar trebui totuși să iei legătura cu hotelul și să le ceri socoteală. Ar trebui să poată trimite o copie a facturii în format electronic. Dar există (evident) și riscul să fi fost un angajat neglijent care nu a înregistrat plata. Și atunci... adio. Dar repet: NU e vina booking.com. Aceștia te-ar fi despăgubit, în măsura în care le puteai face dovada plății cu documente. Își reglau ei pe urmă conturile cu hotelul.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

nicole33APL[18.07.14 06:24]

@fetin:

pe data de 16 iulie ma duc sa imi verific cardul si... surpriza, booking-ul mi-a debitat cardul abia dupa 1 luna jumate dupa ce facusem rezervarea desi in mod normal trebuiau sa-mi retina banii in momentul rezervarii. am luat legatura cu ei si imi cer o factura de la hotelul din istanbul ceea ce nu am de unde sa iau deoarece nu mi-au dat de hotel nici o factura. nu am sa mai fac nici o rezervare niciodata prin ei.

Formularea nu corespunde tocmai realității. NU Booking-ul ți-a debitat cardul, ci hotelul la care ai fost cazat. Ei doar pun la dispoziția hotelului datele cardului cu care ai garantat rezervarea. Dacă ai fi putut justifica plata cash cu documente, ți-ai fi recuperat banii retrași de pe card.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

traian.leuca †AU2r[18.07.14 10:49]

@cloverina:

Ştiţi cam cât durează întoarcerea banilor la mine?

În iunie a. c. mi s-au blocat pe card (preautorizare) de către hotelul Oceanis din Kalithea 60 de euro în două tranşe (30 de euro pe 10 iunie şi 30 euro pe 12 iunie). Deşi pe 22 iunie am achitat cash, la hotel, suma totală datorată sejurului (126 euro), cei 60 de euro au rămas blocaţi pe card.

Nu ştiu exact cât va dura în cazul dumneavostră, dar în cazul meu deblocarea a avut loc abia astăzi 18 iulie.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

webmasterX[18.07.14 10:53]

@traian. leuca:

În iunie a. c. mi s-au blocat pe card (preautorizare) de către hotelul Oceanis din Kalithea 60 de euro

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de la Hotel Oceanis scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Poţi folosi linkul Oceanis Hotel


nana72SV[07.08.14 08:34]

Din pacate si eu ma numar printre cei ce au probleme de acest fel.

Am anulat o rezervare in Valencia, exact in conditiile prevazute, cu anulare gratuita si ma trezesc ca dupa doua zile de la anulare mi se retrage din cont toata suma pentru tot sejurul. Nu am observat imediat ci dupa o luna si jumatate cand mi-am verificat cardul. Am facut imediat sesizarea, la locatia respectiva, la booking si la banca. La inceput mi-au raspuns ca vor verifica, apoi mi-au cerut datele legate de contul de unde s-a retras, le-am transmis celor de la booking totul si de atunci pauza!!! De 3 saptamani nimeni nu-mi mai raspunde la nimic si nici banii nu s-au intors in cont. La banca au spus sa astept raspunsul la refuzul de plata 45 de zile dar cei de la booking de ce nu-mi mai raspund ca se va rezolva? Sunt ingrozita pentru ca nu e o suma prea mica. Ce sa mai fac? Sa contactez un avocat?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cloverinaPAAUTOR SOL[07.08.14 09:19]

@nana72: eu încă aștept (tot după 3 săptămâni) deși am făcut contestație la bancă, cu booking m-am conversat în nspe mailuri și o dată la telefon (am fost contactata de o domnișoară care mi-a spus că se va rezolva în 20 de zile, dar ca de obicei se rezolvă în 14). Au trecut 14, au trecut 20. Mai am speranță în bancă. Booking nu face altceva decât să îmi ceară extrasul de cont de fiecare dată când ii contactez.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nana72SV[07.08.14 09:38]

Te rog frumos, daca la tine, cloverina, se va rezolva sa-mi dai de veste... eu sunt tare suparata pentru ca este vorba de suma foarte mare. Azi, din nou, le-am trimis email si le-am spus ca imi voi lua avocat.

Extrasul de cont tu il trimiti scanat, doar pagina cu suma respectiva?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cloverinaPAAUTOR SOL[07.08.14 10:09]

@nana72: Am norocul ca mama sa lucreze in banca si îmi trimite ea situația, deci nu mai sunt nevoită să îl scanez. La mine e vorba de 500 lei, dar și pentru mine e important, că de banii aia mai stăteam o noapte în Istanbul.

Te anunț, bineînțeles. Și tu pe mine, te rog, dacă ai mai mult noroc.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

fetinCH[07.08.14 12:50]

@nana72: nana72 suna-i pe cei de la booking la nr de tel. 0373788021 si cand iti raspunde spune-le sa vrei sa vorbesti cu un operator in limba romana care iti va da toate informatiile de care ai nevoie.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cloverinaPAAUTOR SOL[11.08.14 17:29]

@nana72: Am fost contactată de Booking vineri, pe email. Mi s-a spus că au dat termen unității de cazare încă 2 zile, la finalul acestora garantându-mi că dacă nu îmi vor înapoia banii, Bookingul îmi va transfera suma. Mi-au cerut contul, iar acum aștept. Fiind weekend m-am gândit că durează să finalizeze toată operațiunea. Mâine îi contactez dacă nu am banii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nana72SV[12.08.14 08:17]

Se intampla minunile, si pe mine m-au contactat si mi-au oferit solutia de a face plata ei catre mine direct. Mi-au trimis un link securizat unde am completat niste date ca si atunci cand am facut rezervarea si mi-au spus ca in 3 zile imi vor intra banii in cont. Acum astept si eu. Sper din inima sa termin cu aceasta nebunie. Bafta si sa auzim vesti bune.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cloverinaPAAUTOR SOL[14.08.14 14:03]

@nana72: Ţi-au intrat banii în cont? Eu aştept de vineri... şi tot aştept! Le-am mai dat încă un mail, dar încep să îmi pierd răbdarea... şi speranţele!


nana72SV[14.08.14 14:27]

Nu, din pacate nici mie... Astept si in afara de acest aspect ce ma enerveaza la culme am mai patit ceva. La o alta rezervare mi-au solicitat un depozit de 200E ca o garantie pe perioada sederii, bani ce se returneaza la plecare. Mi-au spus ca totul este in regula la predarea cheii si ca banii se vor debloca automat. Au trecut 2 saptamani si tot blocati sunt in cont. Le-am trimis email sa le spun si nimic... sa astept. Oare cat? Incep sa ma indoiesc de rezervarile online.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

nana72SV[20.08.14 12:23]

Cloverina in sfarsit am gasit rezolvarea problemei cu booking. Mi-au fost returnati banii de catre booking chiar daca cei de la hotelul la care imi anulasem rezervarea si imi retrasesera banii ilegal, repet, era o suma foarte mare, nici nu mai vroiau sa-i raspunda la email. In sfarsit mi-am recuperat acei bani. A mai ramas o garantie de 200E care sper sa mi-o recuperez. E de la alt hotel si acestia imi spun ca banca mea imi tine blocati banii. Sper sa imi dai vesti bune ca ai rezolvat si tu.

Concluzia: cand sunt probleme comunicati cu booking, si mai mult de atat, fiti insistenti pentru ca altfel nu veti reusi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

cloverinaPAAUTOR SOL[20.08.14 12:27]

@nana72: Eu încă aștept. Mi-au dat mail că în 2 săptămâni (după ce m-au mai amânat așa de 3 ori) și sunt tare supărată. Nu îmi place cum gestionează problemele, iar eu cred că o să renunț la serviciile lor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cloverinaPAAUTOR SOL[21.08.14 21:19]

Am primit banii si eu! Aleluia!


cristina47*SE[02.10.16 10:53]

Ma bucur ca am gasit acest fir de discutie. Si eu am probleme cu booking.

Saptamana aceasta am facut o rezervarem mai exact, marti. Urmeaza sa plec in Milano. Plecarea este sigura, deci am ales varianta "nerambursabil". Dupa ce am cautat si rascautat, am optat sa stau tot unde am stat si data trecuta, la Villa Melchiore (despre care am scris), fiindca macar cunosc deja zona.

Suma mi-a fost retrasa de pe card imediat. Am primit un email prin care mi s-a spus ca rezervarea este facuta si plata efectuata. Adica, marti, 27 septembrie.

Sunt clienta BRD si am activat serviciul My BRD Mobile. Ieri verificam ce bani mai aveam in cont si am constatat ca lipsea o suma de bani. Am citit notificarile si am vazut ca suma pentru rezervarea facuta si platita marti, a fost retrasa inca o data, ieri, 1 septembrie.

Am sunat la banca (au serviciu cu clientii inclusiv sambata), Domnul care mi-a raspuns a verificat datele contului si intr-adevar, asa era. S-au efectuat doua plati la POS comerciant strain, respectiv Booking com Amsterdam NLD si Vila Melchiore ITA. Angajatul bancii mi-a spus sa iau legatura cu Booking. Am scris un mesaj in limba engleza, asa cum m-a sfatuit domnul de la banca. Am primit raspuns: sesizarea dumneavoastra a fost trimisa la hotel. Cei de la hotel mi-au scris ca probabil eu am facut o alta rezervare cu aceeasi suma.

Mi se pare incredibil sa mi se spuna ca nu stiu ce am facut, cand stiu foarte bine ce am facut cu banii mei si unde urmeaza sa calatoresc.

Ce ma sfatuiti sa fac?


Dragoș_MDAU16r[02.10.16 12:49]

@cristina47:

Ce ma sfatuiti sa fac?

Păi... simplu: dacă tot ai rezervat (și plătit) două camere, mai iei pe cineva cu tine!

Dacă nu, atunci ai dreptul să contești a doua plată către bancă. Exact cum spuneam mai demult, mai sus.

Cei care au scris deja aici așa au procedat și a funcționat - mai multe persoane au spus că au primit banii înapoi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

adnana70UC[02.10.16 14:04]

@cristina47: Parerea mea e ca trebuie sa verificati la banca daca pentru fiecare plata aveti ca, corespondent un numar diferit de rezervare... asa eliminati prima cauza

daca nu e greseala bancii, incercati sa rezolvati cu hotelul solicitând anularea celei de-a doua rezervari. daca nici asa nu rezolvati, rugati pe cei de la booking sa va ajute (motivati ceva de genul-eroare retea, v-a cazut calculatorul... s. a.) in concluzie, trebuie sa insistati si poate veti avea ceva sanse... Baftă!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

cristina47*SE[02.10.16 14:07]

@Dragos: Multumesc pentru raspuns.

Am rezervat o camera, o singura data, insa... a fost platita de doua ori.

Am scris si astazi mesaj catre booking, insa ei l-au trimis uniytatii de cazare. Care au raspuns deja ca probabil am facut eu doua rezervari si sa iau legatura cu booking. Insa pe factura emisa se vede clar ca eu am platit pe data de 27, deci prima data, pentru Villamelchiorre.

Ma enerveza faptul ca desi eu sunt aia pagubita si cea care are dreptate, trebuie sa mai si alerg ca poate, poate se va rezolva problema.

Cert este ca m-am lamurit cu booking. -ul si cu rezervarile on line.

Nu voi mai apela la ei.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cristina47*SE[02.10.16 14:15]

@adnana70: Maine voi merge la banca sa cer extras de cont si sa vedem daca ei pot vedea numarul de rezervare. Fiindca la notificari pe My BRD Mobile apare doar tranzactie POS comerciant strain.

Cum spuneam si mai sus booking-ul ma paseaza hotelului.

Cand voi ajunge la hotel, voi duce si extrasul de la banca, si factura. Nu stiu in ce limba ma voi intelege cu ei, fiindca sunt niste chinezi. Eu nu vorbesc decat romana, franceza si spaniola.

Ei sustin ca stiu engleza si italiana. Cert este ca prima data cand am fost la ei, ne-am inteles cumva, eu vorbind in spaniola.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

  • AFIȘATE rsp [1-30] — din total 36 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.090801000595093 sec
    ecranul dvs: 1 x 1