Solicitare CMR / GRECIA - I. CORFU (i. Ionice)

Cazare intermediara pe drumul spre Zakynthos

Trimisă în 02.07.13 09:07
autor musette2008GD [Ploiesti]
» VIZUALIZĂRI: 11763

Buna ziua. La sfarsitul lunii august vreau sa plec in Zakintos dar mi se pare cam mare distanta de 1303 km din Ploiesti, mai ales ca nu suntem 2 soferi si, deaceea cred ca ar fi bine sa dormim undeva in Grecia.

Imi puteti spune unde as putea innopta, in ce oras?

Multumesc.

• PERIOADA: 8 nopti
  • BUGET: 1000 euro

Răspunsuri

shaoJR1r[02.07.13 09:46]

@musette2008:

Buna

Noi am dormit in Amfilochia. La inceputul lunii iunie cand am fost noi... fiind in extrasezon, am platit 35 euro/noapte/3 persoane. Nu stiu sa-ti spun cum se numeste hotelul... dar e chiar la intrarea in Amfilochia unde incepe faleza.

Acuma totul depinde pe unde vrei sa mergi. Noi am mers pe Ioannina, drumul este foarte bun, marea majoritate autostrada, si am platit undeva la 8-9 euro pentru autostrazi.

Podul de la Rio e undeva la 12 euro/ trecere... iar feribotul din Killini pana in Zakinthos este 68 euro pentru o masina si 4 persoane.

Daca te mai pot ajuta cu alte informatii... te rog

bibiluluSV3r[02.07.13 09:46]

@musette2008: Noi am stat in Salonic si la dus si la intors, hotel de 2 stele, 20 E/noapte, e ok pt. o noapte.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

NasshuSE15r[02.07.13 10:10]

@musette2008: eu plec vineri acum si am ales pentru prima cazare la dus Raches - sunt din Pitesti cca 1000 km pentru ca am ales aceasta varianta de drum click aici. E drept ca e destul de mult pentru prima zi, dar am ales aceasta varianta pentru a putea ajunge fara mare efort a doua zi in Killini pentru ferry de ora 13:30.

Cand alegi cazarea intermediara, trebuie sa verifici si orarul ferry, ca sa le colerezi cum trebuie, altfel risti sa ajungi la destinatia finala undeva pe seara si practic s-a cam dus ziua.

Pentru orar ferry poti da click aici

CostiCO18r[02.07.13 10:22]

@musette2008:

În primul rând, trebuie să ştii programul feribotului din Killini spre Zakintos. Informaţiile necesare le găseşti aici.

În funcţie de când doreşti să ajungi în Zakintos vezi şi la ce oră pleacă o cursă de feribot convenabilă, iar în funcţie de aceasta şi de timpul pe care ţi-l ia drumul, stabileşti cam în ce zonă vei lua cazare.

În mod normal, neţinând cont că spre capătul drumului ai de luat un feribot, ar trebui să-ţi împarţi drumul în două părţi egale, mai ales că a doua jumătate este în mare parte pe autostradă. În acest caz, ţi-aş recomanda un loc foarte plăcut, la Sidirokastro, Agnantio Hotel & Spa, îl găseşti pe booking.com

Am stat acolo acum o săptămână şi a fost foarte bine. Camera de două persoane costă 40 de euro, cu un mic dejun foarte bogat inclus.

Ioan RaitaPA32r[02.07.13 17:08]

@musette2008: Noi am fost cu autocarul. Am făcut doar câteva popasuri... Trei În Bulgaria și două în Grecia. Pe drum am văzut multe moteluri dar nu pot să vă recomand cava.

shaoJR1r[02.07.13 17:16]

@Nasshu:

Vezi ca e greu drumul pe unde vrei tu sa mergi... si platesti mai mult pentru autostrazi. Sfatul meu e sa mergi pe ioannina din thessaloniki. Ne-am intalnit cu niste prieteni in zakinthos... si ei au venit pe drumul pe care l-ai ales tu... si au platit 15 euro pentru autostrazi. Si se plangeau ca drumul e prin munti... si e foarte greu.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

edbica2000GD[03.07.13 01:22]

@musette: Alegerea trebuie sa o faci luand in considerare cel putin 2 motive:

1. cand plecati din Romania - una este sa pleci seara tarziu si sa fii in Grecia dimineata alta e sa pleci dimineata devreme si sa ajungi seara in Grecia

2. daca tot veti face o oprire intermediara ar fi pacat sa nu vedeti si ceva cu aceasta ocazie

Personal iti sugerez sa plecati pe la 01-02 dim din RO, sa ajungeti undeva in jur de 10-12.00 in Thessalonik, cazare (ultracentral, hotel El Greco, 55 euro/dubla BB) sa va delectati cu o cafea pe faleza (Bdul Nikis), vizite la obiectivele importante din centru plus o idee de shopping (in august sunt reducerile).

Si a doua zi dimineata, drum intins pe noua autostrada (Ioannina) catre Kyllini.

Vacanta placuta

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

musette2008GDAUTOR SOL5r[03.07.13 09:03]

@shao: Multumesc pentru informatii daca mai am nelamuriri voi apela la tine.

musette2008GDAUTOR SOL5r[03.07.13 09:07]

@edbica2000: Multumesc mult, mi-ai dat o idee foarte buna cu plecatul dis de dimineata din Romania pentru a ne bucura de frumusetea orasului Thessalonic, se odihneste si trupul, se bucura si ochiul.

musette2008GDAUTOR SOL5r[03.07.13 09:11]

@Costi: La orarul feribotului nu m-am gandit, ai dreptate, trebuie sa ne corelam si cu ferry sa nu stam 2 ore in port cum am patit-o in Thassos, multumesc.

cata1968JR1r[03.07.13 09:25]

@musette2008: Buna!

Eu am fost in Zante anul trecut, cu masina personala si am facut escala, o noapte, in METSOVO, un orasel f. frumos de munte, care se aseamana cu SIBIUL sau SIGHISOARA de la noi.

Am plecat din BUCURESTI, cam pe la ora 04.00 si in jur de ora 15.00 eram in METSOVO.

Noi am fost 2 familii si am rezervat un apartament cu 2 camere prin booking.com cu 60e.

Daca doresti mai multe informatii ma poti intreba.

Numai bine si concediu placut!

webmaster20r[03.07.13 09:28]

NasshuSE15r[03.07.13 09:34]

@shao: 15 euro fata de costurile ferry, motorina, sunt o bagatela. Ai impresia ca pe ruta Ioanina nu sunt munti?

1000km e o distanta destul de mare am si spus, insa depinde si pe ce drumuri si in ce conditii ii parcurgi.

Daca ar fi toti pe teritoriul Romananiei as fi avut nevoie de doua nopti intermediare.

Bulgaria nu ma sperie, si faptul ca drumul european nu trece ca la noi din sat in sat, media orara este net superioara fata de Ro. Odata intrat la greci, nu mai e nici o problema.

Prefer sa imi impart asa drumul la dus, pentru ca vreau sa ajung in Zakynthos la hotel la ora 16, ceea ce insemana 1/2 din ptr plaja, plimbari etc. Nu vreau sa dorm in Salanic si sa ajung la 19 la hotel, ca sa platesc o noapte cazare de pomana.

Din Salonic mai sunt cca 700 km, care sub 7-8 ore nu pot fi parcursi, + 1 ora trecerea cu feryy + in jur de 1 ora imbarcarea (ca nu poti sa pici la tanc in port) ajungi la cca 10 ore. Deci sub ora 18 nu ai cum sa ajungi la hotel in Zakynthos, ca sa nu mai spun ca ajungi la locul distractiei dupa o calatorie de 10 ore. Adica rupt de oboseala.

Oprirea ideeala ptr majoritatea este in cazul in care aleg traseul meu zona Nei-Pori/Katerini. Pe traseul asta Salonic e prea devreme, trebuie trecut de Salonic cit se poate de mult in prima zi - fiecare cit il tin puterile.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

shaoJR1r[03.07.13 10:09]

@Nasshu:

Ai dreptate... 15 euro chiar nu e mult daca pui in balanta restul costurilor. Diferenta la km dintre ruta pe care ai ales-o tu si ruta pe care am fost eu e de aprox 10-15 km.

Mie mi-a placut mult ruta pe care am fost... si daca e sa ma mai duc in zona respectiva tot aceeasi ruta am sa o urmez.

Nici eu nu tineam neaparat sa ma opresc sa dorm... dar ajungeam mult prea devreme pe insula si oricum trebuia sa platesc o noapte de cazare.

Fiind primul drum cu masina in grecia nu am tinut cont de multe aspecte, dar pe viitor stiu ce si cum

edbica2000GD[03.07.13 10:32]

@Nasshu: diferenta Thessalonik - Paralia este de 45 min maxim 1 h. Asa ca nu ai castigat mare lucru. Teoria ta nu tine.

Pe ruta Ioannina este autostrada chiar daca sunt munti. Ca sa nu mai spun cat de spectaculoase sunt viaductele (peste 20 la numar).

Cea mai buna cazare intermediara la dus este Metsovo si pe retur Thessalonik.

cata1968JR1r[03.07.13 12:12]

@musette2008: Inainte sa plec pe ruta spre METSOVO m-am documentat si daca tot plecam in concediu de ce sa nu vedem si locuri noi?

Mai ales drumul, ce spectaculos este cu cele aproape 50 de viaducte, nu doar 20, si unele de 4km prin munte! O frumusete! Si eram in concediu, de ce sa merg ca nebunu si sa nu admir in voie peisajul!

Dimineata am plecat la ora 07.00 din METSOVO si la ora 12.30 luam ferry spre ZANTE si la ora 14.00 ma cazam in TSILIVI.

Eu zic ca am mers si relaxat si am vazut si peisaje spectaculoase si un orasel de nota 10 si drumul a fost f. bun si deloc aglomerat cum este pe ruta spre LARISA!

La intoarcere pe aceeasi ruta am luat-o numai ca am oprit o noapte in SIATISTA, un orasel langa autostrada, mai putin frumos ca METSOVO!

CONCEDIU PLACUT!

La intoarcere

musette2008GDAUTOR SOL5r[03.07.13 13:04]

@cata1968: Multumesc pentru informatii, voi povesti la intoarcere despre drum si concediul in sine.

• [18] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

Abonament

• NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos