Întrebare [în rubrica] Nessebar Beach Hotel

Mancarea & bauturile - cat de ok?

Trimisă în 22.04.13 21:59
autor AmraUC [Pitesti]
» VIZUALIZĂRI: 1682

As vrea sa stiu cat de ok vi s-a parut mancarea in general. Nu suntem pretentiosi, dar mergem cu copii mici si nici nu as vrea sa ma procopsesc cu vreo enterocolita.

Răspunsuri

mihaela2012UC1r[23.04.13 09:25]

Mancarea a fost buna. E destul de diversificata incat sa poti gasi ceva ce sa-ti placa. Sunt o multime de salate iar felurile principale sunt vreo 4 la fiecare masa. In plus seara au si 2 feluri de ciorbe. Nu prea servesc ciorbe la pranz. Sunt tot timpul si doua feluri de paste. Pentru noi a fost mai mult decat suficient.

In ceea ce priveste bauturile ce nu as recomanda sunt coktailurile pentru copii in doua culori. Pentru mine sunt niste chimicale indulcite. In rest au sprite, fanta cola la dozator si apa plata la bidoane. Mai au la mese si doua feluri de suc dulce dar nu m-am atins de el.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

AmraUCAUTOR SOL[23.04.13 10:09]

Multumesc pt raspuns. E bine de stiut cu bauturile pt copii, mai ales ca ei sunt primii tentati de suc, iar daca mai sunt si colorate...

VIOGD1r[23.04.13 19:46]

@Amra:

buna,

Noi am fost acum 2ani daca nu ma insel... in perioada sf iulie-inceput august si cotatia pt masa a fost sa zicem acceptabila pt ceea ce ofera acest hotel tinand seama ca are 3* este unul ff bun.

Ideea este ca nu am vazut pe nimeni care sa se planga de ceva anume vis-a-vis de mancare, insa recunosc ca nu se compara cu un resort gen SOL sau IBEROSTAR, RIU, LTI... unde gasesti mancarea mult mai diversificata ca si sortimentatie... poti intra si citi ce am scris eu pe pagina hotelului pt ca tot este adevarat...

Am depunctat un pic masa pt ca au fost ff multe genuri de mancare cu sos ceea ce noua nu ne place... si mai putin gratar... insa per ansamblu este un hotel bun de aceea anul acesta ne reintoarcem aici tot asa de pe 27 iulie pana pe 03 august deoarece ne-am trezit cam tarziu pt a opta in alta parte din cauza perioadei concediului meu de la job si preturile deja ff mari in aceasta perioada...

dar ca o concluzie nu ai de ce te teme vei avea cu ce hrani copii si la cate familii de nemti sunt in locatie este exclus sa se faca de ras cu ceva... locatia este una super ok... vei vedea...

numai bine si cine stie poate ne vom intalni pe acolo... daca perioadele coincid...!

revin cu o adaugire am remarcat si eu unele bauturi cam sintetice in ceea ce priveste sucurile insa, draga mea am gasit asa ceva si la 5* in resortul DUNI la 900 euro sejurul camera dubla 7 nopti asa ca acest aspect este generalizat peste tot pe tot litoralul bulgar mai putin in resortul SOL...din NESSEBAR... STATIUNE...

BAFTA..!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

AmraUCAUTOR SOL[23.04.13 19:52]

@VIO:

Salut!

Voi ati gasit locuri? Noi stam cu sufletul la gura asteptand confirmarea bulgara a rezervarii. Maine sper sa am un raspuns, oricare ar fi ala, dar as vrea sa merg la Nessebar, pt bugetul nostru suna f bine ca hotel, iar alta varianta, in aceeasi bani e cu dus si intorsOm trai si om vedea.

Concediu placut!

P. S. Noi am optat pt sfarsit de august, tot din cauza bugetului.

VIOGD1r[23.04.13 19:58]

@Amra: Acelasi lucru am patit si noi eu am primit confirmare ff greu de la hotel abea luni..adika ieri... (saptamana asta..). a durat cam 1saptamana pana ne-au confirmat... insa dupa data de 03august sunt toate camerele ocupate...

Noi am vrut sa stam 8 nopti de pe 27 iulie si din cauza ca din 3 august nu mai aveau camere am ales sa stam doar 7nopti... insa am reusit sa primim confirmarea de la ei... de la hotel si nu turoperatorul bulgar a fost de vina... !... abea ieri am fost sunata de la agentie sa ma duc sa platesc sejurul... !

bafta... merita sa stii acest hotel banii dati... raportul pret/oferta este bun... isi merita banii... !

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

AmraUCAUTOR SOL[23.04.13 20:02]

Uau, ce rabdare ati avut! Eu nu stiu daca rezist pana maine din cauza emotiilor, ... ma rog, vorba vine, dar imi doresc f mult sa mergem la acest hotel, mai ales datorita impresiilor pozitive din partea voastra si pt ca ar fi prima oara in Bulgaria. Da, am inteles ca hotelul are un manager mai strict. Noi vrem 4 camere. Asa ca, urarea e binevenita! Sa fie!

Scuze de off!

VIOGD1r[23.04.13 20:14]

@Amra:

Crede-ma ca am sunat de zeci de ori... la agentie plus mailuri la greu desi sunt clienta lor de vreo 7 ani si ma cunosc fetele, plus ca de fiecare data de Pasti noi evadam la bulgari cam din 2007 (vb vine!)...

insa iti dau un sfat... pe viitor daca ai posibilitatea sa faci asta... cauta si fa-ti rezervare prin luna februarie pt vacanta daca stii perioada deoarece sunt oferte ff bune si hoteluri ff ok pt bebeli... cum ar fi resortul DUNI... sau SOL indiferent ce statiune fie ca-i Obzor sau... Nessebar... noua ne-au placut ff tare... cele doua locatii si poti vedea ce-am scris eu cat si pozele mele postate aici...

am avut norocul sa fac alegeri ff bune la banii dati... per ansamblu... ! nu mi-am luat nicio teapa pana acum... bafta... !

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

AmraUCAUTOR SOL[23.04.13 22:18]

@VIO:

Bun, atunci ma incarc cu rabdare, macar pana maine. Caut oricum variante, pt ca vreau sa prind ceva EB si pana pe 30 aprilie nu mai e mult. Asta e, anul asta ne-am hotarat cu totii tarziu, dar pt viitor voi tine cont de sfatul tau, mersi frumos! toate bune!

• [8] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

Abonament

• NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos