Solicitare CMR / GRECIA

Grecia....

Trimisă în 15.05.12 17:23
autor NasshuSE [Bascov [AG]]
» VIZUALIZĂRI: 4844

anul asta as fi vrut sa merg in Grecia in Asini (cca 150 KM de Atena) insa datorita situatiei din actuale din Grecia sunt un pic in dubiu.

voi ce ati face in locul meu?



Răspunsuri

danoradeaPA24r[15.05.12 17:36]

@Nasshu singurele "puncte fierbinti" din Grecia sunt/vor fi piata Sintagma din Atena si eventula centrul Salonicului. Ele reprezinta punctele in care sunt organizate manifestatii si care pot degenera in batai cu fortele de ordine.

Nu cred ca Asini a fost/este/sau va fi vreodata un astfel de loc. Ce pot sa-ti recomand este doar sa eviti zonele mentionate mai sus in rest nu ai avea de ce sa te temi - poate doar de unele greve ale vamesilor. Eu unul nu voi renunta la vacanta mea din Grecia de anul acesta, ori ce s-ar intampla...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU37r[15.05.12 18:18]

Eu aş face pauză (şi chiar fac - anul ăsta am renunţat la Grecia dintre variantele de vacanţă la malul mării).

Greva generală - destul de probabilă în situaţia economico-politică actuală a Greciei ar da nu doar vămile, ci toată viaţa socială peste cap: transporturi (inclusiv drumuri şi autostrăzi blocate, poate chiar vămi; n-ar fi prima dată!), aprovizionarea cu alimente de bază (nu mai socotim acum pe alea de "lux" de prin restaurante), combustibili etc. Să nu mai vorbim că pot "exploda" preţurile... şi nicio socoteală de acasă nu se va mai potrivi la târgurile lor...

Nu ştiu, nu ţin să par 'apocaliptic', nici nu le doresc bieţilor oameni din ţara aia nimic din cele enumerate mai sus, dar după cum merg lucrurile, nici nu sunt prea improbabile. Că imposibile am văzut din anii anteriori că nu sunt.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

NasshuSEAUTOR SOL15r[15.05.12 18:43]

@Dan - exact zonele alea nu am cum sa le evit...

1. pe aproape de Salonic trec

2. ma duc in Asini sa fiu aproape de Atena sa o vizitez.

de batai nu mie frica ca pot fi ocolite, imi e teama de greve (carburanti, alimente, autostrazi), imi e frica de posibila iesire din zona euro care inseamna reintoarcere la drahma, si posibile scumpiri in lant. in plus sunt si cu doi copii dupa mine. Cam asta m-a facut sa imi iau gandul copt inca de anul trecut ptr zona Grecia.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

danoradeaPA24r[15.05.12 23:04]

@Nasshu:

1. eu ma refeream strict la centrul Salonicului, faptul ca treci pe centura nu are nici o relevanta, e departe de clocotele din centru - pe de alta parte in Salonic demonstratiile sunt mai rare;

2. daca in Atena au loc demonstratii nu inseamna ca nu poti vizita orasul, grecii se concentraza in general pe cladirile administratiei centrale (cand vine vorba de violente), si sa nu uitam ca ei ii respecta pe turisti.

In ceea ce priveste greve/penurii:

- tot ce inseamna transport - intotdeauna se gasesc alternative, singura dificultate reala ar fi o greva a personalului de pe ferry-uri, iar tu sa fii pe o insula, totusi si in acest caz grevele nu tin mult, dar nu este caszul tau;

- vami - acum 2 ani o cunostiinta a prins o mica greva a vamesilor de care a auzit chiar la plecare de la hotel, asa ca a ales un punct de frontiera mai mic (la granita cu bulgarii), ceva gen mic trafic unde a trecut fara probleme (pe motiv "medical");

- probleme cu combustibilul - din acest punct de vedere a ramas in urma celebrei greve a transportatorilor de anul trecut, acea lege care obliga armata sa se ocupe de aprovizionare;

- preturile la ei au crescut dar si ei sunt constienti ca trebuie si sa vanda, iar o eventuala revenire la drahma pe turisti iar avantaja, nu intru in detalii sunt chestiuni pur economice.

Totusi parerea mea sau a altora nu are nici o importanta sau nu ar trebui sa aiba nici o importanta pentru tine. Ca sa ai un concediu reusit e important sa te simti tu "safe", daca insa ai indoieli renunta, ar fi pacat sa-ti strice vacanta...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

motaneataSR4r[15.05.12 23:18]

@Nasshu,

- referitor la "frica de posibila iesire a Greciei din zona euro: tu crezi ca eventuala iesire a Greciei din zona EURO se va face peste noapte? Stai linistit, e un proces care va dura luni. Chiar daca se va emite noua DRAHMA, aceasta va circula o perioada in paralel cu EURO. Si apoi grecii nu vor renunta atat de usor la EURO. Stii ce-mi spunea un profesor grec de liceu anul trecut? "Populatia are EURO, guvernul nu are!" Crezi ca scoaterea Greciei in afara zonei EURO va insemna "nationalizarea valutei"? In nici un caz! Euro va circula mult si bine pe piata greaca. Circula el in Romania, care inca nu a adoptat moneda unica, si nu va circula in Grecia? Va mai amintiti cum circula dolarul in Grecia pe vremea drahmei, inainte de trecerea la EURO? Intr-o veselie! Cu EURO va fi si mai si, pentru ca EURO exista in cantitati mari la populatie! Iar populatia nu se va duce sa schimbe imediat toti EURO in DRAHME, pentru ca ar pierde (Drahma va suferi un proces continuu de devalorizare, toata ineficienta economiei se va duce pe curs). Asa ca cel putin vreo doi- trei ani nu ai nici un motiv sa-ti faci probleme din acest punct de vedere. Si nici dupa aceea, pentru ca tu te vei duce cu EURO si-i vei schimba pe DRAHME, care-i problema?

Eu cred ca nici macar nu se va ajunge la DRAHMA, vom trai si vom vedea, noi sa fim sanatosi!

- referitor la frica de miscari sociale: daca scopul tau nu este sa te duci in Piata Sintagma si sa te sui pe baricade, nu ai de ce sa-ti fie teama! A nu se confunda miscarile de protest cu razboiul civil! La ei miscarile de protest nu inseamna ca ies la drumul mare, sau ca blocheaza soselele. De trei ani de cand sunt miscari de protest in Grecia, nici un fir de par al vreunui turist nu s-a miscat din loc! Vei fi in deplina siguranta in Grecia!

- referitor la frica de greve (carburanti, alimente, autostrazi): eu am prins acum doi ani doua greve in timpul vacantei mele in Grecia. Prima a fost o greva generala, chiar in prima zi se vacanta, cand trebuia sa parcurg cu masina Grecia de la granita cu Bulgaria si pana la Atena. Greva a afectat si autostrada! Urmarea? Am gasit toate barierele ridicate, astfel incat am parcurs traseul pe autostrada pana la Atena fara sa platesc nimic! Motorina luasem la iesirea din Bulgaria (asa se face, pentru ca este mai ieftina). Oricum, benzinariile erau deschise in Grecia in ziua grevei. A doua greva am prins-o in Santorini: transportul cu feribotul a fost suspendat pentru 24 de ore, astfel incat mi-am prelungit sederea cu inca o zi in frumoasa insula. Bucuria noastra, chiar cautam motiv sa mai stam macar o zi acolo. Cei de la hotel ne-au asigurat cazarea fara probleme (in locul turistilor care trebuiau sa vina), iar tariful a fost la jumatate!

Asa ca mergi linistit, vacanta ta in Grecia nu va avea de suferit! Grecii sunt un popor cald si primitor, dar mai ales cu un respect total pentru turisti. Si apoi nu uita ca la ei grevele se anunta din timp.

Eu unul ma simt in deplina siguranta in Grecia, merg acolo aproape in fiecare vara si nu am nici un pic de teama! Peste cateva zile plec din nou, abia astept! Sper sa prind o greva ca sa nu platesc taxa de autostrada

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

AndoxPACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA3r[16.05.12 00:06]

Total de acord cu motaneata. Pana si criza, la greci este mai faina ca in Romania

N.B.: Andox este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA

johnnyredlabel †PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA19r[16.05.12 07:00]

@motaneata: ai maare dreptate, nu e nici o problema In Grecia. Poate doar in mintea marilor strategi europeni care, au e o problema, insa, in nici un cazz nu vor exclude Grecia din zona EURO pentru ca vor avea ei mai mult de pierdut decat grecii! In alta ordine de idei, unde pleci acum, cine stie, poate o punem de o minireuniune AFA? Eu plec de Rusalii iarasi in Halkidiki...

N.B.: johnnyredlabel † este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

sandu.53PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA31r[16.05.12 10:38]

@motaneata excelent raspuns... eu merg in fiecare an in Grecia de cand tot vorbesc astia de criza si m-am simtit foarte bine! ma enerveaza uneori panica creata la unele posturi de televiziune care amplifica criza din Grecia de parca in Romania ar fi raiul de pe pamant! Intodeauna aproape ca m-a deprimat revenirea in Romania din Grecia, comparand chipurile lor amabile, zambitoare, relaxate (mai ales in zonele turistice dar si in Salonic un oras mare) la tristetea vazuta pe figurile romanilor... Grecii raman in continuare amabili, primitori si destul de relaxati in timp ce noi suntem resemnati, tristi cu niste figuri de vai de noi! Oricate restrictii li s-ar impune tot le este mult mai bine decat noua romanilor! Oricand m-as duce in Grecia si chiar in acest moment ma gandesc daca sa nu profit de ofertele deja reduse ale agentiilor de turism! Asa ca @Nasshu nu mai ezita mergi acolo in vacanta si apoi spune-ne cum a fost!

N.B.: sandu.53 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

motaneataSR4r[16.05.12 11:46]

eu nu spun ca Grecia nu are probleme. Sunt insa probleme ale statului grec si mai putin ale cetateanului de rand. Grecia este o tara prost condusa, asta e o boala balcanica veche. Ca si la noi, populatia nu mai stie ce sa mai aleaga: mergi la vot si tot prost iese! In timpul asta cetateanul grec "se chinuie" cu "austeritatea": anul trecut salariul minim in Grecia a fost de 877 EUR, adica mai mare decat in SUA!!! La noi salariul minim este de 158 EUR!!! Atunci despre ce vorbim? saracie in Grecia? NU, cetatenii nu sunt saraci, statul grec este sarac! Criza este la nivelul statului, nu la nivelul cetateanului!

Datoria publica a statului grec a ajuns la cote incredibile, dar nu din vina cetateanului de rand ci datorita unei guvernari dazastruase. Cheltuielile publice sunt imense si lasate la voia intamplarii. Merg des in Grecia si ma crucesc de exemplele pe care le intalnesc: un spital din Atena are angajati 40 de gradinari. Dar spitalul nu are gradina! Sau: administratia financiara din Kassandra are 22 de angajati, dar la munca vin numai cate 2/zi, prin rotatie, ceilalti 20 se ocupa de administrarea vilelor personale pe care le inchiriaza! Fiecare are cate 3-4 vile. Cu alte cuvinte, "cetateanul" se descurca, turismul merge. Nu mi s-a parut ca in ultimii 3 ani Grecia ar arata mai rau decat acum 10 ani, ba dimpotriva!

Asa cum spunea si @sandu.53, in Grecia criza se simte mult mai putin decat pe televizoarele din Romania!

Mi-a placut ce a zis @Andox: "criza, la greci este mai faina ca in Romania "

@johnnyredlabel, voi pleca in Grecia peste o saptamana, sa iau o portie de criza pe malul Marii Ionice. De data asta voi merge in Corfu si in Parga. Pacat ca nu putem bea o bere de Rusalii impreuna!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2800 PMA (4 voturi)

NasshuSEAUTOR SOL15r[16.05.12 21:03]

@pepsi70ro: sincer.. NU MA INTERESEAZA NICI O PARERE A UNEI INSTITUTII DIN TARA ASTA.. avand in vedere ca am copii si merg cu mine in concediu .. avand in vedere ca acolo pe linga STANGA , DREAPTA au aparut si nush ce NAZISTI .. voi faca pauza anul asta si voi alege o alta destinatie.. mai ales ca daca nu ma insel GRECIA nu o sa plece de acolo.. dar prefer cum a zis si userul danoradea .. am indoieli ..renunt.. mai sunt zile..

azi am citit postarile celor care au raspuns la mesajul meu desi multi cred ca nu au remarcat faptul ca pe ma duc si cu copiii , am primit un mail din Grecia de la un prieten care nu mi-a zis sa nu merg , dar nici sa merg... asa ca anul asta TURCIA ..

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

hlliSR5r[16.05.12 21:39]

Si totusi cit de in siguranta va sta masina in parcare in Grecia?!!!!! Daca s-a ajuns sa fie furat un autocar, un autoturism nu va fi o tentatie pentru hoti?

Simbata, 19 mai, plec nu cu prea mare entuziasm, in vacanta in Grecia.....

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

snigaSR20r[17.05.12 07:21]

Pe data de 3 iunie voi pleca in Grecia cu autocarul. Nu am nici cea mai mica strangere de inima, plec cu aceeasi bucurie ca-ntotdeauna. Nu ma-ndoiesc de faptul ca voi avea o vacanta frumoasa si n-am sa cred ca voi ramane fara autocar pe acolo, sau fara masina daca as fi avut.

Pana la proba contrarie Grecia ramane ca si pana acum. Speculatii genul ,,daca si cu parca'', nu-si au rostul atata timp cat inca nu s-a intamplat nimic. Faza cu autocarul... discutabila. Poate ca vor veni clipe grele pentru greci, cat si pentru noi... poate. Deocamdata nu gasesc nici un motiv sa-mi fac griji. Daca intra-n faliment... parca tot m-as mai duce. Daca si cu parca... Pana nu va fi stare de urgenta in tara aia, nu vad nici un pericol. Singurul pericol ar fi acela ca va trebui sa-mi fac pasaport, probabil, desi ma-ndoiesc.

Totul este pura speculatie deocamdata. Panica, autocarul, drahma, falimentul, nazistii... par rupte dintr-un film. Milioane de turisti o vor vizita anual, ca si pana acum. Grecia nu va disparea si nici nu va fi vreodata un loc mai periculos decat multe altele. Vacante placute in Grecia.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

sandu.53PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA31r[17.05.12 08:16]

@sniga: excelent comentariul tau... asa cum am scris si eu gandesc la fel ca tine si as proceda la fel! vacanta placuta

N.B.: sandu.53 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA

meesanCH[21.05.12 12:16]

buna,

am urmarit postarile voastre legate de "problema" Greciei. Si noi plecam in iulie in Thassos... Singurul impediment din punctul nostru de vedere ar fi impunerea pasaportului

Ma gandeam sa trec pe la agentie pt mai multe informatii, dar pana la urma nu cred ca exista un raspuns sigur respectiv daca ar trebui sa ne facem pasaport sau nu. Poate pana in iulie (cei care a-ti plecat si v-ati intors) mai scrieti niste informatii legat de aceasta problema Multumesc.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

sandu.53PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA31r[21.05.12 12:34]

@meesan: in Grecia nu se cere pasaport si nici in Bulgaria... trebuie sa ai cartea de identitate (atentie sa nu fie expirata caci am vazut un caz cu o d-na avand buletin expirat si reintoarsa la granita la bulgari inapoi la Giurgiu) si doar atat! in plus iti recomand sa ai asigurare medicala desi nici aceea nu este obligatorie, insa doamen fereste nu se stie cand e necesara! este prima oara cand calatoresti in Grecia? daca te gandesti la ceva schimbari politice in Grecia in termen scurt si eventual intrarea acolo cu pasaport (nu cred ca se va intampla treaba asta, nici macar daca prin absurd Grecia ar iesii din UE!) e prea scurt termenul pana in iulie! asa ca... pregateste-ti buletinul (cartea de identitate)!

N.B.: sandu.53 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

meesanCH[21.05.12 13:44]

@sandu.53: Multumesc sandu pt raspunsul prompt!

Da, este prima oara cand (intentionez sa) plec in Grecia.

Asa e, nu se cere pasaport sau cel putin pana acum... temerea mea este daca nu cumva se va introduce acum cu nebuniile UE. Conform multor surse vor iesi din Uniune in luna iunie...si atunci.... . Sincer nu mi-as face pasaport, ca cine stie cand si daca voi mai avea ocazia sa-l folosesc, apoi si costurile ce le implica etc. Ne-am face pasapoarte desigur daca am stii cu siguranta ca se cer.

Asigurare medicala ne facem sigur, vorba ta, nu se stie niciodata, iar buletinul expira in octombrie (sper ca nu e o problema ca expira anul acesta, dat fiind ca noi plecam in iulie).

Iti multumesc mult pentru raspuns si daca mai ai informatii sau sfaturi legate de aceasta tema sau de Grecia in general, le primesc cu drag.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Cristian_h*PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA30r[21.05.12 13:54]

a nu se confunda U.E cu spatiul Schengen, chiar daca Grecia paraseste Uniunea Europeana aceasta ramane in Schengen, desfintarea obligativitatii prezentarii pasaportului este in primul rand un acord interstatal, in cazul de fata semnat intre Romania si Grecia, nu se va pune problema obligativitatii pasaportului, atat timp cat putem circula doar cu buletinul in Serbia, mi-e greu sa cred ca vom merge cu pasaport in Grecia,.... o tara turistica care vrea sa incurajeze turistii nu sa-i descurajeze!!!

N.B.: Cristian_h* este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

meesanCH[21.05.12 14:48]

@sandu.53: acum am observat completarea ta... Da la schimbari politice ma refer si la necesitatea pasaportului pt intrarea in tara. Cu asta incerc sa ma consolez si eu, cum ca e prea scurt termenul, adica nu pot avea loc astfel de schimbari majore peste noapte... Dar totusi...

Sa speram ca va fi totul ok pt ca entuziasmul e prea mare

mersi pt amabilitate

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

sandu.53PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA31r[21.05.12 15:14]

@meesan: pastreaza-ti entuziasmul si nu-ti fa probleme... Thassosul este minunat si foarte linistit, lumea acolo traieste natural fiind departe parca de "tulburarile" din jur... bucura-te de vacanta si iti spun clar ca grecii acolo sunt amabili, zambitori, relaxati... ca fapt divers mi-am reamintit de un mic amanunt... la studioul in care am stat in Thassos usile la camere nu se inchid cand pleci la plaja sau oriunde... nu stiam obiceiul si cand am mers intr-o dimineata la plaja ne-a vazut proprietarul, un batranel cumsecade cum inchidem usa... ne-a facut semn deranjat , ca nu trebuie sa inchidem camera cu cheia, ca nu se intampla nimic, cred ca s-a simtit jignit ca gazda... zilele urmatoare nu am mai inchis deloc usa cu cheia si a fost totul OK... am aflat de la ghidul nostru ca in insula nu mai avusese loc o infractiune de foarte multa vreme... si apoi unde era sa fuga un hot, cu ferry-botul si de pe o insula mica cu doar ceva mai mult de 13 mii de locuitori... asa ca revin cu urarea sa te simti bine acolo, sa reusesti sa te plimbi cat mai mult pe insula (citeste eventual daca nu ai facut lucrul asta si ceea ce au scis multi useri despre Thassos...)! vacanta placuta, fara griji!

N.B.: sandu.53 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

motaneataSR4r[21.05.12 15:14]

@meesan, cum poti sa crezi asemenea prostii, fie ele si "conform multor surse"?

Nu s-a pus niciodata in discutie ca Grecia sa iasa din Uniunea Europeana. Si nici nu se va pune. Se discuta doar problema iesirii Greciei din zona EURO (ca moneda), nu din Uniunea Europeana. Daca Grecia va iesi din zona EURO (repet, ca moneda), ea va ramane membra a Uniunii Europene. Adica va avea acelasi statut ca orice tara membra a Uniunii cu alta moneda decat EURO, respectiv va avea acelasi statut ca Anglia, Bulgaria, Danemarca, Letonia, Lituania, Polonia, Republica Cehă, România, Suedia şi Ungaria. Fata de Romania si Bulgaria va avea niste drepturi in plus pana cand vom intra si noi in Schengen.

Mor de ciuda cand vad cat de mult au reusit "Antenele" sa ne manipuleze si sa ne buimaceasca!

Mergi linistit/a in Grecia si vei avea cea mai frumoasa vacanta de pana acum, o sa vezi, imi vei da dreptate. In Grecia nu vei gasi nici "nazisti", nici "teroristi" (doamne, ce bazaconii am putut sa aud!), ci doar o tara incredibil de frumoasa, cu o mare albastra, limpede, curata si calda, cu munti care se reflecta in mare, cu oameni buni si primitori! Nu-ti trebuie nici pasaport si nici viza! Doar ceva bani (nu multi), mintea libera si ochii deschisi!

Vacanta frumoasa!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3150 PMA (5 voturi)

sandu.53PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA31r[21.05.12 15:29]

@motaneata: ai perfecta dreptate si eu am constatat "politica" agresiva dusa de Antena 3 in mod special drept pentru care nu ma mai uit la acest post! l-am vazut recent pe "marele" analist Radu Tudor jignindu-i pe greci de nu mi-au crezut urechile... era in pragul isteriei! eu unul i-as interzice pe viata sa mai calce pe acolo! din fericire am constatat ca foarte multi romani merg in continuare in Grecia si acest lucru nu poate decat sa ma bucure... Thassosul este parca in acest an "vedeta" printre romani, cred ca si impresiile de pe AFA au contat mult dar si apropierea geografica de noi ,costurile rezonabile si mai ales frumusetea insulei! vacanta placuta tuturor celor care ajung in Grecia!

N.B.: sandu.53 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

meesanCH[21.05.12 15:32]

sa speram ca sunt doar prostii... chiar azi am dat de o stire mare si grasa "Grecia pasibila de suspendare temporara din Schengen", ceea ce m-a si determinat sa-mi fac cont pe acest site.

Am citit multe despre Thassos si intradevar, pare a fi un loc mirifc . Cat despre liniste si non-aglomeratie, e exact ceea ce cautam. Iar cat despre ne-inchiderea usilor... nu stiu ce sa spun interesant cum o alta cultura si educatie te fac uneori sa crezi ca ceva nu e in regula cu ceilalti.

Va multumesc frumos (sandu. 53, motaneata) pt raspunsuri, pt micile descrieri si pt urari!


snigaSR20r[21.05.12 15:56]

Ma incearca rasu'-plansu' cand unii dintre cunoscuti ne intreaba ''unde mergeti in vacanta, tot in Grecia? ''. Da, le raspund, are Grecia atatea insule, incat nu avem nici ani, nici bani, incat sa le vedem pe toate. Ma supar, dar imi trece cand constat ignoranta acelor oameni. Sant persoane care se lauda ca au vazut nu stiu cate tari, dar de fapt au trecut doar prin ele. Sa mergi o singura data intr-o tara, nu inseamna ca ai vazut-o.

@motaneata, doar ceva bani, mintea libera si ochii deschisi... frumos spus, dar daca nu avem si sufletul deschis, nu vedem si cu inima, degeaba. Grecia ramane din pacate pentru multi, tara grevelor, a grecilor lenesi, asa cum bine spunea mai sus, @sandu. 53, oamenii sant manipulati si cred multe prostii de la tv.

Din pacate noi doar informam, unii mai mult, altii mai putin, in functie de experienta fiecaruia in Grecia. Cunosc persoane care-au fost in Grecia si nu au mai calcat pe acolo. Nu pot fi condamnati. Asa cum am spus, daca nu vezi frumusetea, simplitatea, traditia si toate celelalte minuni descoperite de noi in Grecia, cu sufletul deschis, degeaba...

Speram ca vom mai avea vacante linistite si la fel de frumoase ca si pana acum, speram ca Grecia ramane raiul nostru atat de apropiat, atat de la indemana, incat pretul unui pasaport sa para mic. Speram sa nu fie nevoie, iar scepticii sa-si deschida sufletul si sa primeasca frumusetea acestei tari, a oamenilor ei, a muzicii si-a florilor de tot felul, in inima lor. Vacante frumoase va doresc tuturor iubitorilor de Sirtaki si nu numai!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

johnnyredlabel †PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA19r[21.05.12 16:02]

Daca tot stam asa si discutam, cred ca batem apa-n piua! Cred ca este foarte clar: daca vrei cu adevarat... poti (spunea o reclama de la inceputul anilor '90). Intr-adevar, gusturile nu se discuta, dar aici pe site, pur si simplu fiecare dintre noi povesteste trairile pe care le-a avut, la un moment dat, intr-un anumit context, intr-un anumit loc! Nimeni nu este obligat sa fie de acord cu noi, insa, in acelasi tim, site-ul AFA este, dupa umila mea parere, unul dintre cele mai de incredere din Romania. Asa ca, decat sa mai scriem acum la aceste recomandari... lasati-ma sa ma pregatesc de viitoarea mea escapada in Grecia .

Efharisto poli!

N.B.: johnnyredlabel † este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

paponePA5r[21.05.12 18:07]

@sniga: tot pe 3 iunie plecam si noi, tot cu autocarul.

destinatie: zakynthos, tsilivi. griji? ioc. emotii? nici atat. nerabdare? daaaaa, abia astept sa vad navagio de sus.

vacante perfecte!


Silvana5GD4r[22.05.12 14:27]

Dragi colegi AFA, si noi plecam in Skopelos in 7 iulie.

Suntem 2 familii cu 5 copii in total, vom traversa Grecia de sus pana in Volos-mai jos de Salonic si nu ne facem nici o grija!

Mizeriile politice sunt mizerii politice, Grecia stie ca singura ei sansa este sa ramana ceea ce este: O tara binecuvantata de Dumnezeu si mai putin de oamenii " bine intentionati" de pe acolo si aiurea.. ..

Asa ca, lasati Cezar-ilor ce este al Cezar-ilor si noua ce este al nostru :

Vacante minunate: apa, aer, munte, traditii, mancare super, atmosfera pe masura, liniste, pace. Stiti si voi, ca de aia nu rezistati fara sa o vedeti, iar si iar...

Numai bine tuturor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

boseSR12r[14.06.12 14:46]

Ce a fost mai important legat de subiectul in cauza s-a spus! Ma bucur sa vad ca intre noi sunt destul de multi oameni care inteleg bine care este fenomenul si ce este in realitate criza economica mondiala si in special cum poate afecta aceasta criza economia Greciei si implcit evolutia pe termen scurt si mediu a acestei tari. Televizorul si politicienii incapabili, corupti si incompetenti ne sperie cu Bau Baul crizei din Grecia incercaind sa ne ameteasca cu ideea ca putem ajunge chipurile si noi atit de rau cum ar fi grecii. Cita ipocrizie!!! Am vrea noi sa fim in locul grecilor si sa traim ca ei cu salariile si pensiile lor. Dar pentru ca noi suntem in criza de zeci de ani am ajuns sa credem ca asa e normal si aratam cu degetul la greci. Rusinica!!!

Mergeti cu incredere acolo in concedii si nu va mai faceti atitea griji... nu veti simti mai nimic din ceea ce noi numim criza. Nu veti ramine fara transport sau fara hrana, nu va fura nimeni masina. Nu o sa va trebuiasca pasaport pentru ca Grecia nu iese din UE. Nici nu se gindeste la asa ceva. Poate unii din Grecia cocheteaza cu ideea de a iesi din zona Euro, care este cu totul atceva dar asta nu ar afecta in niciun fel turismul si turistii.

Daca nu credeti, eu anul acesta tot la greci merg si dupa ce ma intorc va povestesc despre frumusetile litoralului grecesc, despre peisajele de vis, despre apa incredibil de tranparenta cu irizatii de albastru, verde sau indigo, despre muzica lor traditionala si de foarte bun gust, despre mincarea specifica delicioasa... SI CITE AR MAI FI DE SPUS.

Si daca la greci e criza si o duc rau... inseamna ca la noi e sfirsitul lumii!!!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

sandu.53PACONSILIER ONORIFIC AFA / GRECIA31r[14.06.12 15:19]

@bose: felicitari pentru acest punct de vedere exprimat aici! sunt total de acord cu tine si ceea ce am mai scris si altora chiar si maine as pleca spre Grecia fara sa am vreo emotie! anul asta nu am planificat nici-o iesire in strainatate si deci nici spre Grecia dar anul viitor cu siguranta Grecia va fi destinatia mea principala! vacanta placuta tuturor celor care isi vor face concediile oriunde in Grecia si asteptam impresiile voastre la intoarcere!

N.B.: sandu.53 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația GRECIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • [34] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.27417206764221 sec
    ecranul dvs: 1 x 1