Solicitare CMR / CIRCUITE MULTI-ȚARĂ

Cum folosim Booking.com?

Trimisă în 20.09.11 15:21
autor TraianSSE [Radauti]
» VIZUALIZĂRI: 73931

Inainte de a-mi face cont pe Amfostacolo nu stiam de booking.com. Citind mai multe reviewuri am vazut ca foarte multi utilizatori folosesc acest site pentru a-si rezerva hotelul.

De curand mi-am facut si eu cont pe booking.com, dar nu stiu cum sa-l folosesc pentru a profita la maxim.

Cum folositi voi acest site? Asteptati pana in ultima clipa pentru a profita de "oferte fulger"? Faceti rezervari la mai multe hoteluri cu mult timp inainte, profitand apoi de "free cancelation" si alegand pana la urma cel mai potrivit? Orice sfaturi sau idei mi-ar fi de folos.

Ma pregatesc pentru o vacanta si incerc sa inteleg acest site mai bine. Cred ca orice contributii pe acest subiect ar fi foarte de folos si altor utilizatori.

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.



Răspunsuri — pag 2 / 6

Alinutza79JR[08.08.13 16:32]

va rog sa ma ajutati cu cateva nelamuriri in privinta acestui site!

Aseara am facut prima rezervare din viata mea pe booking.com

Acolo am gasit locuri la Hotelul la care vroiam si mi s-a parut si oferta buna cu all inclusive.

intrebarea nr 1 - in timp ce rezervam mi-a aparut o optiune sa bifez - "mic dejun inclus in pretul camerei" - oare ce inseamna asta? in oferta scria all inclusive!

intrebarea nr 2 - cat de sigura este aceasta rezervare deoarece la toate agentiile pe unde am mai cautat nu mai au locuri disponibile, cum pe booking am gasit (scriau ca mai au 2)?! Cum ma pot asigura ca am unde sa stau sa nu ma trezesc la receptia hotelului ca habar n-au de aceasta rezervare!

intrebarea nr 3 - cum voi plati la receptia Hotelului? Platesc cu card visa direct in lei? Trebuie sa-mi fac depozit separat cu euro, pot plati si cash cu euro?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

traian.leuca †AU1r[08.08.13 19:22]

@Alinutza79: Rezervarea pe Booking.com este foarte sigură.

La confirmarea pe care o primeşti pe mail, în josul paginii scrie cum trebuie să plăteşti, cash sau cu cardul.

Nu este nevoie să ai un card în euro.

Banca se va ocupa de plata respectivă, iar de pe card se vor retrage lei, conform cursului valutar practicat de banca care a eliberat cardul.

Unele unităţi de cazare acceptă şi cash în euro.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[08.08.13 20:24]

@Alinutza79: uite un exemplu de plată în avans la o rezervare prin booking.com (ING Bank):

29 iulie 2013 Nr. card: zzxx xxxx xxxx yyyy

Terminal: ORFEI HOTEL AD BG DEVIN

Data: 25-07-2013 Autorizare: uuuuuuu

Suma: 750,26 BGN

Suma transmisa de catre banca acceptanta: 384,95 EUR Rata: 4.4616

Credit 1.717,49 (lei)

Așa... pe rând:

1. Și la rezervarea mea era opțiunea de a comanda MD (deși e inclus în preț) - probabil e o pagină standard care afișează diverse opțiuni care nu sunt neapărat și utilizabile (sau utile);

2. pe confirmarea de la booking.com, primită după efectuarea rezervării, ai datele de contact ale hotelului - telefon și e-mail. Poți lua legătura cu ei direct. E bine, de asemeni, să ai acea confirmare printată (în limba celor de la hotel sau măcar în engleză) când te prezinți la recepție. Dacă nu pt. altceva, măcar pentru a le fi mai ușor să te găsească în sistem;

3. Plata o vei face la recepție, în condițiile specificate pe aceeași confirmare despre care am mai pomenit. Ai omis să spui în ce țară e hotelul/pensiunea unde ai făcut rezervarea, ca să pot confirma dacă vei putea plăti eventual cu €uro. Dar ca idee, în țările ce au altă monedă națională decât €uro, vei plăti în moneda respectivă. Dacă e disponibilă plata prin POS, vei putea achita cu un card (de credit sau de debit) atașat unui cont în lei. E bine să verifici cu ofițerul tău de cont (funcționarul de la bancă), dacă este activată opțiunea de plăți în străinătate la acel card, să nu te trezești că ești acolo și ai bani, dar nu-i poți scoate...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

dandanaPM1r[08.08.13 21:36]

2. exista cazuri in care nu toate camerele unitatii de cazare sunt alocate pe booking.com. E irelevanta mentiunea de pe site ca "au mai ramas 2". Pe confirmarea rezervarii sunt trecute si datele de contact ale unitatii de cazare si ii poti contacta direct pentru a avea si confirmarea lor.

3. De regula la sectiunea "Politicile hotelului" sunt descrise si date despre modalitatea de plata, daca sunt acceptate carduri, care din ele, sau daca se accepta doar plata cash.

Trebuie citite cu atentie sectiunile "Facilitati" si Politicile hotelului". Desigur, contactul direct cu unitatea de cazare ofera toate lamuririle.

O copie a confirmarii rezervarii pe booking este foarte utila, eu o iau intotdeauna cu mine.

La fel, mai verificati inca o data cu banca daca cardul poate fi folosit in strainatate, care e limita in ce priveste sumele retrase de la bancomat, care e limita in ce priveste numarul de plati cu cardul la comercianti si suma, comisioane, etc.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Alinutza79JR[08.08.13 22:21]

Va multumesc tuturor pentru informatii, foarte utile, maine merg la banca sa vad daca pot plati cu cardul meu si in strainatate!

Rezervarea este in Bulgaria la hotel Imperial statiunea Sunny Beach.


Miky20CH[15.10.13 20:07]

Salut!

Am facut si eu de curand rezervare pe booking.com si am ramas cu o nelamurire. Cand si cum trebuie sa platesc? Ca sa intelegeti mai bine nelamurirea mea fac un copy-paste din mailul de confirmare:

"Plată în avans:

Nu va fi încasat nici un depozit.

Politica de anulare:

Dacă rezervarea este anulată cu până la 21 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision. Dacă rezervarea este anulată sau modificată mai târziu, se va încasa 30% din preţul total al rezervării. În caz de neprezentare, se va încasa 100% din preţul total al rezervării.

Taxele de anulare sau modificare sunt stabilite de proprietate. Veți plăti costurile suplimentare la proprietate.

Costuri de anulare ora locală a hotelului:

Până la 29 iunie 2014 23:59: EUR 0

De la 30 iunie 2014 00:00: EUR 132.30

EUR 441

Această unitate de cazare acceptă următoarele metode de plată:

Nu sunt acceptate carduri de credit, doar numerar. "

Acum sa va spun ce n-am priceput... daca nu se percepe avans si daca nu sunt acceptate carduri de credit cum incaseaza ei 30% din bani cu 21 de zile lucratoare inainte de sejur? . Fac un drum pana acolo sa le dau avansul? )

Va rog luminati-ma ca nu pricep. Multumesc anticipat

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

CostiCO4r[15.10.13 23:11]

@Miky20:

Răspunsul e foarte simplu.

Nu trebuie să te duci până acolo ca să plăteşti 30%, sau întreaga sumă.

Când vine timpul (în funcţie de condiţiile de rezervare), banii sunt extraşi din cardul cu care ai făcut rezervarea. Nu e nevoie să le dai pinul.

Atenţie, dacă acel card cu care ai făcut rezervarea nu are acoperire, nu vei putea beneficia de rezervare. Oricum, în astfel de cazuri te anunţă cei de la booking.com.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[15.10.13 23:41]

@Miky20: ei încasează 30% dacă anulezi (sau modifici?) rezervarea în intervalul de timp 30.06... 20/21.07. Iar dacă nu te duci de loc, îți iau toată suma reprezentând prețul total al rezervării.

Plata efectivă o vei face la fața locului (probabil la începutul sejurului, dar e posibil să aștepte și până la final). În numerar, așa cum se specifică în mail-ul primit.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Miky20CH[16.10.13 10:04]

Va multumesc mult pentru raspunsuri, dar nu am folosit niciun card sa fac rezervarea. Mai ales ca in oferta scria: "Rezervarea este posibilă fără un card de credit. ": D


CostiCO4r[16.10.13 14:53]

@Miky20:

Mă gândeam eu că este posibil să fie această situaţie.

În acest caz, poţi să ignori toate "ameninţările" din formularul de rezervare. Acestea sunt puse de hotelieri, pentru că aşa este rubricaţia generală a celor de la booking.com, dar în cazul în care rezervarea se poate face fără card, ele sunt total inutile, ba chiar ridicole.

Pe de altă parte, totuşi, în astfel de cazuri, când rezervarea se face doar "pe vorbe", nu este deloc imposibil să se întâmple un overbooking. Asta dintr-un motiv foarte simplu: vine altul şi pune banul jos, moment în care hotelierul te dă la o parte, chiar dacă astfel îşi şifonează puţin "blazonul". Mai ales în anumite zone mai "balcanice", unde se aplică principiul "ce-i în mână nu-i minciună". Și mai ales în cazuri de genul rezervării tale, făcute pentru aproape peste un an. Pentru că nici hotelierul nu se poate baza pe faptul că turistul va veni cu siguranţă.

În astfel de cazuri (mai ales dacă rezervarea este în Grecia, sau, mai general, în zona mediteraneană), eu îţi recomand să procedezi astfel (pentru a-ţi securiza rezervarea şi a nu avea surprize): ia legătura direct cu hotelul unde ai făcut rezervarea şi întreabă-i direct ce trebuie să faci ca să fii sigură de rezervare. Mai mult ca sigur, îţi vor spune că e nevoie de un avans.

Ce mă surprinde mai mult pe mine este faptul că booking.com acceptă şi astfel de rezervări, pentru că şi ei, la rândul lor, pot fi traşi în ţeapă de hotelier. Pur şi simplu, acesta poate să spună că turistul nu s-a prezentat (deşi el încasează banii) şi astfel nu mai plăteşte comisionul de 14% celor de la booking.com. E drept, asta nu poate merge la infinit, dar un anumit procent din încasări pot fi scoase totuşi din circuitul celor afectate de cota de 14%.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Miky20CH[17.10.13 13:29]

@Costi:

La riscurile prezentate de tine m-am gandit si eu. Asa ca am dat mail la unitatea de cazare respectiva (mai exact Elena's Studios Vourvourou, Grecia) si am intrebat daca ma pot baza pe rezervare si cand pot sa plataesc. Mi s-a raspuns:

"Yes, everything is ok about your reservation. You will pay directly at our location when you arrive. We are looking forward to welcome you in Vourvourou. "

Acum ramane de vazut, am sa mai iau legatura cu ei si inainte de plecare si sper sa nu ma duc de pomana pana acolo: D Va tin la curent si va multumesc tuturor pentru raspunsuri

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

milusimonaUC[24.04.14 21:51]

Si eu fac rezervari de vreo doi ani pe booking si nu am intampinat nici un fel de probleme (plata am facut-o mareu la hotelul respectiv, niciodata in avans) pana astazi cand am facut o rezervare la Nisipurile de Aur hotel Grifid Metropol. Am primit emailul de confirmare iar la putin timp am primit un sms de la banca ca hotelul mai sus mentionat a incercat sa debiteze cardul dar nu erau fonduri suficiente. Dupa aceea la 10 min am primit alt email de la booking prin care-mi cerea sa alimentez cardul sau sa dau datele altui card care sa acopere suma respectiva altfel imi anuleaza rezervarea, am facut intocmai (am dat datele altui card) dar nu am mai primit nici un email, ... nimic!! Intrebarea mea este daca hotelul iti debiteaza cardul iti trimite vreun email ceva ca sa-l printez sa pot dovedi la hotel ca banii au fost incasati deja??? Va multumesc!!!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[24.04.14 23:18]

Eu am luat cu mine, pe lângă confirmarea printată de la booking.com, și un extras de cont al operațiunii de plată a sumei către hotel. (Nu Booking.com îți încasează banii, ci hotelul). Nu au fost niciun fel de probleme.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

milusimonaUC[24.04.14 23:35]

ok va multumesc mult pt raspuns!


Abby.asdCH[27.06.14 01:36]

Ce se intampla daca am facut rezervarea cu datele mele de card iar apoi am schimbat datele cardului cu altele false (le-am generat pe internet printr-un generator de carduri) ?

Nu mai pot ajunge si nu pot anula rezervarea decat contra cost deci m-am gandit ca dand un card fals nu ma mai pot taxa cei de la hotel.

Se poate intampla ceva? Din punct de vedere legal pot aparea probleme?

Mentionez ca nu am primit nici un e-mail prin care sa-mi spuna cei de la booking/hotel ca este ceva in neregula, doar mailul de confirmare si atat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -8 PMA (8 voturi)

Dragoș_MDAU1r[27.06.14 08:07]

@Abby. asd: nu e nimic grav, decât ori fals și uz de fals, ori tentativă de falsificare de instrumente de plată. Ori ambele. Sper să dea repede de tine. Pentru că poate!

PșiS: din termenii și condițiile de utilizare Booking.com:

Plăţi întârziate, banca incorectă, detalii greşite ale cardului de credit sau de debit, carduri de credit/debit invalide sau fonduri insuficiente sunt pe riscul şi socoteala dumneavoastră (...).

(pct. 6. Anulare). Iar la punctul 11. Diverse mai putem citi că:

În limitele permise de lege, aceşti termeni, condiţii şi prevederi ale serviciilor noastre vor fi guvernate de legea olandeză şi analizate în conformitate cu aceasta, iar orice dispută care poate apărea din aceşti termeni şi condiţii generale şi din serviciile noastre vor fi supuse exclusiv autorităţilor legale competente din Amsterdam, Olanda.

Așadar, va fi nevoie de un avocat destul de bun. Nu cred că un proces în Olanda se poate mânări ca pe la noi.

Exemplu - cu răspunsuri date de juriști: avvo.com/legal-answers/wi ... ge-1373901.html

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

MichaellSR[27.06.14 08:53]

@Dragos: Exact asa este. Citisem deja azi dimineata postul lui @Abby. asd si am crezut ca inca nu m-am trezit bine... mai exact, nu mi-a venit sa cred ce citisem. Dragos a spus ce-am avut eu pe limba.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

alynutzaGD[01.07.14 21:29]

1. In afara de confirmarea celor de la booking.com imi mai trebuie ceva? Trebuie sa contactez hotelul?

2. Poate fi o problema faptul ca initial am trecut numele meu si cardul sotului, uitand sa mentionez in casuta speciala acest lucru, ulterior modificand la nume, respectiv langa numele meu apare si numele lui? PUN ACEASTA INTREBARE PT CA IN POLITICA DE ANULARE se precizeaza ca trebuie sa platesc intreaga suma daca anulez sau modific rezervarea. Aceasta modificare de nume poate anula rezervarea sau se refera exclusiv la schimbari de nume, perioada, etc?

E prima data cand rezerv pe booking, de obicei apelez la agentii de turism, asa ca imi cer scuze daca par intrebari stupide.

tks

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[01.07.14 22:59]

@alynutza: 1. În principiu nu ai de ce contacta hotelul, decât dacă ai ceva deosebit de comunicat (de exemplu: „Băi tolomacilor, mă-nvârt de juma de oră pe străzi și nu dau de dugheana voastră. În clipa asta stau chiar în fața [gării? ] și aș vrea să-mi spuneți pas cu pas cum ajungem”. Sau: „O să ajungem la Dv. abia după ora 22. Speră că nu e o problemă... ”).

1,5. E totuși bine să printezi o foaie cu copia rezervării primită de la booking.com și s-o ai cu tine. Preferabil în engleză sau în limba țării de unde e hotelul.

2. Modificarea se referă exclusiv la schimbarea duratei și / sau a datelor rezervării, nu la adăugarea unui nume pe formular.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

alynutzaGD[02.07.14 08:37]

mersi mult pt raspuns!!! o zi frumoasa


Sir_AdyJR[03.07.14 22:08]

Am facut cateva rezervari cu anulare gratuita pentru o destinatie cu fostul card de salariu pe care nu mai am bani... Pana sa treaca perioadele de anulare gratuita, o sa ma decid care hotel este alesul si celelalte rezervari o sa le anulez.

Acum va intreb:

1 Pot/trebuie sa inlocuiesc cardul actual cu altul pe care sa am toata contravaloarea si fara sa pierd rezervarea?

2 Cand incearca hotelul sa-mi debiteze cardul?

3 Daca hotelul imi blocheaza prima noapte sa zicem pe card, eu platesc cash rezervarea la check in? sau cu cardul? si ce se intampla cu banii blocati? Cand se vor debloca?

merci anticipat!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[04.07.14 23:59]

@Sir_Ady:

1. nu e nevoie de card pentru achitare - poți plăti și ca$h la recepție (plus că unii nici măcar n-au POS în dugheană, chiar de-ai vrea să plătești cu cardu'). Așadar, nu are importanță ce bani ai pe cardul expirat;

2. când scrie pe mailul trimis de booking.com la momentul rezervării. De obicei, cardul NU se debitează decât la rezervările NE-rambursabile sau în caz de anulare / no-show;

3. Rareori hotelul blochează vreo sumă pe card. Plata se face de obicei la hotel, la recepție, fie la sosire, fie (cel mai adesea) la plecare. Oricum - toate aceste date trebuie să fie clar menționate (și chiar sunt!) pe mailul primit de la booking.com în momentul când ai rezervat cazarea.


anjsutehSV[11.08.14 12:25]

Buna ziua,

Am facut o rezervare pe booking.com cu plata integrala in ziua rezervarii - au trecut 2 zile si nu mi-au rezervat sau retras banii.

Care ar fi riscul sa pierd rezervarea; stiti de cazuri cand banii sunt retrasi mai tarziu?

Multumesc.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

traian.leuca †AU1r[11.08.14 12:29]

@anjsuteh: Aţi primit un mail de confirmare a rezervării?


anjsutehSV[11.08.14 12:34]

@traian. leuca: Da, am primit mail de confirmare a rezervarii.


traian.leuca †AU1r[11.08.14 12:41]

@anjsuteh: Dacă aţi primit acel mail de confirmare este în regulă. Booking.com este un site serios şi rezervarea este sigură, chiar dacă (încă) nu v-a fost debitat cardul.

Vacanţă frumoasă!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

CostiCO4r[11.08.14 12:46]

@anjsuteh:

Păi dacă ai primit rezervarea, atunci ea este sigură.

Chiar și scrie acest lucru pe rezervarea respectivă.

Faptul că tranzacția nu apare ca fiind efectuată, nu înseamnă că banii nu au fost luați, ci doar faptul că ei sunt undeva, pe parcursul traiectului complicat de transferuri (inter)bancare.

De altfel, dacă te vei uita cu atenția la datele contului de card, vei putea observa că tranzacția apare ca fiind ”în așteptare”, asta însemnând ce spuneam mai sus. Oricum, în acest moment nu mai poți da înapoi și nu mai poți renunța la rezervare decât cu plata penalităților, care înseamnă, în acest caz, întreaga sumă.

Concediu plăcut și să te bucuri de rezervarea făcută!

P. S. Nu uita: scoate la imprimantă rezervarea, sau instalează-ți pe smarphone sau tabletă cu cartelă de telefon aplicația de la booking.com care-ți permite să arăți rezervarea făcută chiar pe ecranul telefonului (tabletei).

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

anjsutehSV[11.08.14 13:24]

@Costi: Va multumesc pentru raspunsuri!


Corina_GhitaCH[12.08.14 11:03]

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu o lamurire.

Tatal meu a facut o rezervare la un hotel din Grecia folosind un card de debit pe care nu are niciun ban. De obicei il alimenteaza atunci cand are nevoie, isi face treaba si il lasa din nou gol.

Procedeaza astfel pentru ca la un moment dat cineva a folosit datele cardului lui pentru a face cumparaturi online. Din fericire banca s-a sesizat si i-a blocat cardul. Nu stie nici acum cum s-a putut intampla asta, cert este ca a pierdut atunci in jur de 3000 de lei. De atunci nu se mai risca. Nu stim daca i s-a clonat cardul sau ce s-a intamplat dar omul daca s-a ars cu ciorba acum sufla si-n iaurt

Din greseala a facut rezervare la un hotel pe booking.com unde scria ca in ziua rezervarii se va incasa 50% din pretul total. Nu s-a intamplat asta, nici nu avea cum din moment ce cardul lui e gol. Spun din greseala pentru ca de obicei face rezervari cu anulare gratuita.

Nu a primit nimic de la banca, nimic de la booking, doar clasicul mail de confirmare a rezervarii.

Din pacate nu mai poate ajunge in perioada respectiva iar asta inseamna ca ar trebui sa plateasca toata suma.

Intrebarea mea este: daca nu a primit nimic de la banca sau de la booking (asta inseamna ca hotelul nu a facut preautorizarea platii???) si cardul respectiv e gol ce i se poate intampla? Nu ar vrea sa plateasca acesti bani mai ales ca datele concediului lui nu s-au modificat la cererea lui. Ar trebui sa contacteze hotelul si sa le explice situatia?

Multumesc anticipat pentru raspuns!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Dragoș_MDAU1r[12.08.14 11:22]

@Corina_Ghita: Probabil booking.com îl va anunța când vor fi la rândul lor sesizați de către hotel că nu au putut încasa avansul (booking.com NU ia niciodată bani de la turiști, ci doar de la hoteluri cu care au contracte) că e o problemă cu cardul și e rugat fie să dea datele pentru un alt card valid, fie nu va beneficia de rezervare. Nu cred să aibă pretenția să fie plătită suma, deși în mod normal așa ar fi corect. Indiferent de motivele pentru care nu va beneficia de rezervare.

În altă ordine de idei, cardul poate fi „setat” astfel încât să i se limiteze suma maximă ce poate fi extrasă de pe el precum și numărul maxim de tranzacții permise (pe zi) la POS, ATM sau internet. Sau unele variante pot fi chiar blocate total. Să vorbească la bancă, asta dacă nu cumva nu are internet banking și poate schimba singur setările.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • AFIȘATE rsp [31-60] — din total 162 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.076985120773315 sec
    ecranul dvs: 1 x 1