Solicitare CMR / CIRCUITE MULTI-ȚARĂ

Cum folosim Booking.com?

Trimisă în 20.09.11 15:21
autor TraianSSE [Radauti]
» VIZUALIZĂRI: 73889

Inainte de a-mi face cont pe Amfostacolo nu stiam de booking.com. Citind mai multe reviewuri am vazut ca foarte multi utilizatori folosesc acest site pentru a-si rezerva hotelul.

De curand mi-am facut si eu cont pe booking.com, dar nu stiu cum sa-l folosesc pentru a profita la maxim.

Cum folositi voi acest site? Asteptati pana in ultima clipa pentru a profita de "oferte fulger"? Faceti rezervari la mai multe hoteluri cu mult timp inainte, profitand apoi de "free cancelation" si alegand pana la urma cel mai potrivit? Orice sfaturi sau idei mi-ar fi de folos.

Ma pregatesc pentru o vacanta si incerc sa inteleg acest site mai bine. Cred ca orice contributii pe acest subiect ar fi foarte de folos si altor utilizatori.

Multumesc pentru eventualele raspunsuri.



Răspunsuri — pag 1 / 6

Dragoș_MDAU1r[20.09.11 16:01]

Eu folosesc in mod curent booking.com si m-a ajutat de fiecare data cand am avut nevoie de o cazare decenta si cat mai potrivita bugetului alocat.

Strategia mea este urmatoarea:

- aleg destinatia si perioada sejurului;

- pe booking dau o cautare 'generala' si selectez cateva oferte. Criteriul de baza fiind pretul, dar nu in ultimul rand si parerile celor ce au scris recenzii despre cazarea respectiva. La criterii secundare ar mai intra serviciile oferite (m.d., parcare, internet etc.) dar si amplasarea fata de zonele de interes (plaja daca e la mare, partii de schi pentru munte, muzee/centru pentru city break-uri);

- rezerv cel putin la una dintre aceste "tinte" (in functie si de criteriile de anulare gratuita);

- cu vreo doua trei zile inaintea plecarii (si in general si a expirarii perioadei de anulare gratuita a rezervarii), mai dau o cautare rapida pe aceeasi destinatie si perioada. Pot aparea surprize de genul 'last minute'! Am gasit astfel o reducere de pret fata de pretul initial la un hotel la Paris, deci am anulat rezervarea pe pret vechi si am refacut-o pentru noul pret iar cu alta ocazie, am gasit o 'superoferta' la Grifid (actualul Vistamar) pentru care am platit ceva mai putin chiar decat as fi dat la un alt hotel fara A.I. Si clar mai slab calitativ... Dar astea merg doar cand incepi 'vanatoarea' din timp.

Mai exista si varianta de a alege ofertele cu achitare integrala, pe loc, a sumei, si fara posibilitatea de a recupera banii in caz de anulare. Pretul e (mult) mai bun, dar exista riscul pierderii intregii sume, in caz ca din varii motive trebuie s arenunti la vacanta cu totul sau s-o decalezi.

PS pe booking.com nu e musai sa iti creezi cont ca sa-l poti folosi. Dar e util. In schimb, pe venere.com, clientii vechi/fideli beneficiaza de reduceri... Cu toate aceastea, inca nu l-am folosit si pe el.

PS2 Cititi cu atentie toti termenii si conditiile fiecarei rezervari! Unele hoteluri au cerinte specifice si va puteti trezi la fata locului ca e nevoie de nu stiu mai ce (parcare platita, de pilda), sau nu accepta decat anumite tipuri de card-uri, sau cine stie ce chichite ce va pot face vacanta un cosmar, in loc de incantare... Daca nu le luati in calcul inca din momentul rezervarii!

PS3 mai sunt si alte saituri de rezervare online! in plus, e bine sa faceti si o cautare pe google (sau alt motor de cautare) pentru "cazare in ****" / "accomodation/hotels/hostels/motels/boarding houses/ in ***" si sa luati legatura direct cu unitatile de cazare gasite. Pot apare surprize si de aici!

Bafta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 7700 PMA (11 voturi)

tm67bruPA[20.09.11 16:27]

si eu folosesc des booking (de fapt e singurul site de folosit, pentru orice fel de nevoi de cazare "ocazionale", fie ca sunt in Romania, fie in strainatate).

Din experienta mea de pana acum, *toate* hotelurile alese au fost super-okey (banui ca selecteaza, cumva, hotelurile/pensiunile ofertate, in sensul ca nu incheie astfel de contracte cu oricine!)

O alta constare nascuta tot din experienta, de asta data usor neplacuta: cateodata la anularea rezervarii suma respectiva iti ramane blocata pe card (o perioada destul de lunga! - poate fi neplacut, mai ales daca suma e mare sau ai un numar mare de astfel de rezervari anulate)

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3150 PMA (6 voturi)

nickroSR1r[20.09.11 19:28]

Eu, dupa cumpararea biletelor de avion, caut cazare prin booking, aleg vreo 2-3 oferte convenabile, doar cu free cancellation, si apoi mai astept daca mai iese la iveala vreo oferta (de obicei nu prea se brodeste , asa ca, atunci cand se apropie plecarea, anulez ce nu-mi place si ramane variant castigatoare.

E important sa citesti la conditiile camerei: sa nu-ti ia bani pe prima noapte sau, de exemplu, eu mai profitam cand ziceau ca un copil sub 8 ani doarme gratis intr-un pat existent.

Poti compara preturile cu venere sau hotel.com prin trip advisor, cautand hotelul si apoi show prices. Oferte bune mai sunt si pe homelidays, pt. apartamente dar nu am inchiriat inca prin ei.

Eu am mai si gresit: am rezervat o camera non refundable, crezand ca e free cancellation, normal ca au vrut sa-mi ia banii de pe card, noroc ca nu tin sume mari pe el decat cand am ceva de plata. Nu s-a intamplat nimic, pur si simplu s-a anulat rezervarea apoi.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (5 voturi)

MichaellSR[20.09.11 19:36]

incearca si [****]editare webmaster. de (sau ro) un portal care cauta oferte avantajoase pe mai multe site-uri.


webmaster15[20.09.11 19:50]

@Michaell

Saitul indicat de tine mai sus ( cel putin cel .ro ), functioneaza pe principii comerciale si mentionarea lui contravine regulamentului AmFostAcolo.

Si, aici vorbim de booking.com, nu-i asa ?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ionescunicPR[20.09.11 19:51]

Deci nu e greu deloc. Trebuie sa ai un card de credit in cel mai bun caz, sau unul de debit in cel mai rau caz. Unele hoteluri am vazut accepta si fara card, rezervarea, dar astea au proprietarii cei mai disperati, si mie mi-ar fi greu sa ma cazez la unul din asta.

Insa mai intai stabilesti destinatia , asta e primul lucru, nu pleci oriunde ci unde iti doresti.

Cu cateva luni inainte cauti cazari la locul faptei si cercetezi si ofertele fulger, nu se stie de unde sare iepurele (sau iepuroaica), eu am rezervat prin ei in multe locuri si niciodata nu am avut probleme.

Daca nota hotelului depaseste 7, hotelul e ok. Trebuie citite review-urile de pe site si cautate si altele pentru a nu avea probleme.

Intotdeuna sa te uiti la harta sa vezi pozitia hotelului, niciodata nu va fi exacta, dar macar iti faci o idee.

In general am rezervat din timp, dar am folosit si ofertele fulger, macar odata, si le studiez mereu, chiar si acum cand nu mai am nimic la orizont.

Sper sa te ajute!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3150 PMA (5 voturi)

MichaellSR[20.09.11 20:00]

sa-mi fie cu iertare dar.....faptul ca user-ul nickro aminteste in postingul lui de adresele web: hotel.com si tripadvisor nu contravine regulamentului acestui site...?


webmaster15[20.09.11 20:31]

Ba da, in aceeasi masura ca si booking.com Adica nu, nu contravin fiind saituri straine.

Ce ai recomandat tu era (parca) si .ro, nu?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

TraianSSEAUTOR SOL1r[21.09.11 11:34]

Va multumesc pentru raspunsuri.

Daca nu as fi citit pe amfostacolo despre acest site nu l-as fi folosit. Sunt o multime de siteuri asemanatoare si e greu de stiut in care sa ai incredere. Foarte rar folosesc numarul de la credit card pe internet.

Chestia cu harta de la booking e foarte buna, deoarece de obicei eu intai imi iau biletul de avion, apoi aleg hotelul in functie de locatie.

Am sa incerc sa contactez si hotelurile direct sa vad daca au un pret mai bun decat la booking.com, ma gandesc ca ar putea fi o diferenta deoarece trebuie sa fie pe undeva un "procent" pentru servicii, care in final tot in pretul camerei intra.

M-am abonat la "ofertele fulger" si am sa vad daca am sa gasesc ceva.

Multumesc pentru toate raspunsurile, sunt foarte utile.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

cristi_an3000PA4r[21.09.11 14:41]

Inca ceva ce mie mi se pare important, din cate vad nu s-a spus mai sus: din experienta mea e bine ca atunci cand iti cauti cazare sa o faci cu cel putin 3-4 luni inainte, dar sa nu te arunci din prima la cumparat/rezervat. Ci intri cateva zile la rand si testezi piata, adica vezi cam in ce plaja de preturi se situeaza hotelurile din orasul/zona respectiva, si cam ce preturi sunt la hotelurile de 3 stele, sau de 4 stele, sau 2 stele, care te intereseaza pe tine, dupa caz.

Eh, daca o sa ai rabdare sa intri zilnic si sa verifici preturile o sa ai surpriza ca la un moment dat sa dai peste super-oferte, de genul hoteluri bune (scumpe) care ieri aveau preturile de 80 EUR/camera, azi sa il gasesti la 50 EUR/camera sau chiar mai ieftin.

Eu asa fac cand merg undeva, timp de 1-2 saptamani verific zilnic hotelurile pentru destinatia X si la un moment dat cu siguranta prind o superoferta.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (5 voturi)

cristi_an3000PA4r[21.09.11 14:46]

Inca ceva: eu atunci cand nu merg cu masina proprie, un foarte important criteriu este distanta pana la o statie de autobuz/metrou, care sa ma duca in centrul orasului respectiv. Este foarte usor de aflat asta, in primul rand din commenturile celor care au fost cazati si isi lasa impresiile, foarte multi specifica asta.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (4 voturi)

dananeculaPA[21.09.11 16:29]

@TraianS

Si pentru noi anul acesta a fost tot prima experienta cu rezervarea prin booking.com.

Intr-adevar si eu aveam ceva temeri cu acest tip de rezervare on-line, dar tot citind recomandarile de aici de pe AFA, am prins curaj si am zis sa incerc.

In prealabil, bineinteles ca am facut diverse simulari, am batut netul in lung si-n lat, dar pana la urma tot la booking.com am rezervat.

S-acum sa-ti dau exemplu cum am facut noi.

La inceput am verificat in primul rand tarifele si ofertele de la hotel Pemier Inn Hammersmith, Londra, unde am si rezervat din timp (cu 3 luni inainte) pentru excursia noastra din vara.

Ulterior am aruncat o privire pe booking.com si stupoare. Tarife cu 159 £ mai mult ca la hotel. Mai, sa fie, mi-am zis! Imposibil! Atat de mult sa-si traga comision cei de la booking.com pentru aceste servicii?

Dar, deschizand ochii mai bine si recitind ofertele de la hotel am obervat urmatoarele 2 variante:

1. Premier Saver - Pre-pay, no amends or refunds – 618 £ (7 zile camera pentru 2 adulti+2 copii)

2. Premier Flexible - Amend up to 1pm on arrival day - 777 £ (7 zile camera pentru 2 adulti+2copii)

Dau click din nou la bookig.com: Free cancellation - 777 £ (7 zile camera pentru 2 adulti+2copii)

Care va sa zica varianta 2 de la hotel era identica cu cea de pe booking.com. Si eu care inepusem deja sa bomban si sa calculez cam cat comision s-ar trage booking de pe urma acestor servicii. Hmmm….

La prima vedere am fost tentata sa zic gata, la hotel facem rezervarea ca e pret mai bun, siguranta mai mare, in ei avem deplina incredere, ce rezervare on-line pe booking.

Totusi, cum la noi deciziile se iau in familie, am inceput atunci sa cantarim avantajele si dezavantajele.

Rezervarea la hotel presupunea:

Avantaj: economie de 159 £

Dezavantaj: banii luati 100% cu 3 luni inainte de a beneficia de acele servicii de cazare, riscul sa apara Doamne fereste ceva probleme de: sanatate, familie, zbor anulat si sa nu mai putem ajunge la destinatie. Deci banii luati si … nema recuperati …

Punand in balanta am deliberat ca tot booking.com e mai ok si varianta rezervarii on-line e cu cele mai mici riscuri.

Mai bine o rezervare virtuala, fara nici un leut real, decat o bataie de cap s-o frica-n san cu banii luati din cont cu 3 luni inaintea cazarii.

Si … departe de a fi cobit catusi de putin inaintea plecarii, a venit si ziua mult asteptata si ajungem la Baneasa aeroport … stupoare avionul avea intarziere 2 ore, care ulterior avea sa se prelungeasca la 4 ore. Va dati seama ce senzatie am avut in momentele acelea?

Singura chestie ce ne stresa era faptul ca aparuse mprevizibilul, iar noi, conform regulilor booking trebuia sa anuntam totusi hotelul Premier Inn ca vom ajunge, nu c-am anula cumva rezervarea.

Asta-i singura problema pe care nu trebuie s-o uitati la booking: in caz de anulare a rezervarii musai trebuie sa anunti cu o ora inaintea check-in-ului la hotel. Cum la noi incepea check-in la ora 14.00, teoretic trebuia sa anuntam la 13.00 ceva probleme daca apar.

Si cum Dumnezeu nu ne lasa la greu, solutia salvatoare a aparut din partea unui irlandez, (ce astepta acelasi avion) care foarte amabil s-a oferit sa trimita el mesaj de pe mobilul sau direct la receptia hotelului si sa anunte ca noi, cu orice pret , nu vom renunta si excursia in Londra, n-o vom rata si-n miez de noapte la Luton vom ateriza, iar la Premier Inn Hammersmith tot ne vom caza

Cand am ajuns la hotel, receptionerii bineinteles ca ne asteptau cu zambetul pe buze si ne-au comunicat ca politica este oricum timp de 24 ore dupa data rezervarii camera sa fie inca ,,blocata'', abia de-a doua zi fiind,,pusa pe liber’’ pentru alt client.

Treaba pe care noi n-am stitut-o!

Bineinteles timp in care ei ,,trag’’ deja din contul tau contravaloarea primei zile de cazare, lucru ce se subintelegea firesc si nu a mai fost cazul sa ne explice.

Deci, una peste alta eu recomand cu caldura si incredere rezervarea pe booking.com, cu urmatoarea precizare:

Atentie mare, la cancell-are!!! Daca uiti sa faci anularea din timp datorita diferitelor motive, esti bun de plata imediat dupa 1 ora de la data si ora rezervarii.

Scuze de kilometrica mea recomandare. Sper ca ceva, ceva util sa poti spicui din ea

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 5600 PMA (9 voturi)

magdalenaSE[22.09.11 08:49]

Eu folosesc booking.com cu ani de zile inainte sa folosesc site-ul AFA...De fapt, asa am ajuns pe AFA, cautand informatii despre un hotel.

Site-ul este foarte bun de informare, in primul rand, pentru ca accesand numai prima pagina a hotelului gasesti un rezumat cu toate facilitatile acestuia, inclusiv fotografii. Comentariile postate, sunt colosal de importante. Eu nu plec nicaieri pana nu citesc comentariile de pe AFA sau booking cu privire la un hotel si aleg hotelul in functie de comentarii.

Anul acesta am prins curaj sa incerc si rezervari, insa nu le-au placut cardurile mele si rezervarile au fost anulate. Si eu tot free cancellation am cautat.

Am observat, insa, ca multe tarife practicate pot fi chiar mai mari decat la hotelul respectiv, pentru ca daca ma intereseaza ceva, verific simultan.

In afara de asta, am mai vazut ca poti avea niste surprize extrem de placute cu ofertele last minute. Desi este riscant sa astepti pana in ultimul moment sa gasesti o cazare buna. Daca insa nu aveai de gand sa pleci si te decizi in ultimul moment, vei putea constata ca gasesti tarife si cu 70% mai mici decat normal si ca poti pleca la un hotel de 5 stele foarte bun platind un tarif extrem de mic! Tarifele pot fluctua zilnic, prin urmare, e bine sa frunzaresti site-ul zilnic pana te decizi.

Vizavi de rezervarea directa la un hotel, cum a vrut sa faca @dananecula, eu caut hotelurile care nu solicita bani in avans si plata se face la receptie, asa am fost cazata anul trecut in Budapesta, dupa ce am ales hotelul datorita AFA. Si pentru a nu intampina probleme legate de intarzierea avioanelor, eu recomand tuturor ca inainte sa plecati cu rezervare fie de pe booking, fie altfel, sa luati legatura directa cu hotelul inaintea plecarii si sa ii rugati sa va confirme si ei rezervarea si sa specificati ca veti sosi, indiferent de ora la care ajungeti. Ba chiar sa intrebati daca receptia este deschisa 24 de ore si acest lucru nu este un impediment. Pentru ca am citit comentarii pe booking la unele hoteluri b&b (care sunt micute in general si au cateva camere) in care clientii erau nemultumiti ca era poarta inchisa cand au ajuns la hotel....

Avand confirmarea rezervarii din partea hotelului, precum si confirmarea ca sunt acolo oricand ajungeti in prima zi, stati linistiti chiar daca sunt intarzieri de zbor.

Cand receptia nu este deschisa 24 de ore va pot furniza un numar de telefon la care sa sunati in momentul in care ajungeti in zona.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 4900 PMA (8 voturi)

johnnyredlabel †PA[22.09.11 11:36]

Folosesc booking.com de vreo doi ani si pot spune ca nu am luat teapa niciodata, indiferent ca am mers afara sau in tara.

Mai mult, am observat ca atunci cand te prezinti la receptia hotelului cu rezervare prin Booking, nasul meu simte ca receptionerul are un sentiment de respect - nu stiu, asta a fost senzatia mea cam de fiecare data. In mod cert, firma este foarte tare si de aici si respectul acordat turistilor ce vin prin ei.

Anul trecut am avut o mica problema cu o rezervare la Viena in sensul ca-mi blocasera de doaua ori suma pentru prima noapte. I-am sesizat si problema a fost lamurita foarte repede.

In rest, ce sa zic, colegii de mai sus au dat destule detalii ca sa te convinga ca utilizarea Booking.com este o solutie foarte buna si convenabila.

Vacante frumoase tuturor!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (3 voturi)

magdalenaSE[22.09.11 11:55]

Vizavi de receptie, cand te prezinti la hotel cu rezervarea de pe booking, citeam la un moment dat intr-unul dintre comentariile de pe booking ca turistului i s-a comunica faptul ca pretul nu este cel din rezervare, ci mai mare, fapt care l-a intrigat.

Prin urmare, eu insisit asupra faptului ca rezervarea sa fie confirmata de catre hotel prin email, atat in ceea ce priveste perioada, cat mai ales pretul, pentru a nu exista surprize de acest gen.

Pentru cei care folosesc booking-ul, cred ca ati observat ca la unele hoteluri se precizeaza ca nu mai se pot face rezervari prin booking (probabil contracte expirate sau alte neintelegeri). Rezervarea poate ca ati facut-o inainte si ar trebui sa fie valabila, dar, eu cred ca pentru evitarea oricaror confuzii, este necesara confirmarea hotelului via email.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

johnnyredlabel †PA[22.09.11 12:00]

E bine ce spune @magdalena, eu am primit mailuri de confirmare din Germania si Ungaria (din alte parti, nu prea), insa astea in special pentru a ma informa de taxa suplimentara de parcare (dar pe care o stiam din momentul rezervarii) sau pentru a le transmite ETA (estimated time of arrival).

In ceea ce priveste sa-mi spuna la hotel de alt pret... n-am intalnit

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (4 voturi)

magdalenaSE[22.09.11 12:05]

Si acesta este un lucru important de stiut cand faceti o rezervare prin booking, dupa cum spune @johnnyredlabel. Sa intrebati la hotel de taxele suplimentare, fie de cea hoteliera, fie cea de parcare, in cazul in care se doreste acest lucru.

Sunt site-uri asemanatoare cu booking, care, la calculul rezervarii, afiseaza separat taxa hoteliera si apoi o include in tariful total.

Trebuie sa stiti daca tariful la care ati rezervat camera include si alte taxe. La booking, in dreptul tipului de camera se precizeaza daca TVA este inclus si, eventual, micul dejun, dar fiti atenti daca si alte taxe solicitate de hotelier sunt sau nu incluse.

Si inca ceva, pentru cei care merg cu un copil mic. Pretul pe booking e pe camera dubla. In descrierea facuta, apare in general politica referitoare la copii, atat in ceea ce priveste gratuitatea pana la o anumita varsta, cat si daca un anume tip de camera permite suplimentarea cu un patut de copil sau nu. Insa, am intalnit de nenumarate ori discordante in ceea ce priveste acest aspect, adica pe booking se precizeaza intr-un fel, pe site-ul hotelului altfel. Mare atentie, deci, la acest aspect, care poate modifica tariful la care ati rezervat camera pe booking.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

Dragoș_MDAU1r[22.09.11 12:08]

In cazul nefericit cand la receptie se solicita alt pret decat cel convenit in momentul rezervarii, booking.com e obligat sa te despagubeasca pentru diferenta in plus (vezi prin paginile lor de termeni si garantii). Doar ca... dureaza.

Mai poate sa apara (in cazul unor unitati de cazare mai "dubioase") si fenomenul de overbooking - cand te duci si la fata locului ti se spune cu nonsalanta ca nu mai au locuri! Si pe astea trebuie sa le reclami la booking.com, sa nu retina plata pentru 'neprezentare'. [un caz din acesta tocmai a fost prezentat de o colega, referitor la o pensiune din Oltenia, intr-un articol publicat zilele trecute pe sait]. E drept ca o corespondenta prealabila cu hotelierul poate preintampina o parte a acestor situatii, dar uneori lucrurile se pot schimba si ulterior acestor (re)confirmari...

In sfarsit, ideea este ca, din cate stiu, cei de la booking.com isi respecta clientii si repara ulterior chiar si aceste inadvertente.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (4 voturi)

magdalenaSE[22.09.11 12:17]

@Dragos, ai dreptate. Insa e bine sa nu ajungem la solicitarea de despagubiri, ci sa sa preintampinam asemenea neajunsuri. Cum ai spus, dureaza.

Cat priveste corespondenta prealabila, aceasta poate fi reconfirmata chiar inaintea plecarii.

Eu dupa ce am primit mailul de confirmare, l-am printat si am plecat linistita.

In situatia in care o presupui tu, ca unele lucruri se pot schimba ulterior unei confirmari, avand confirmarea hotelierului tiparita si prezentata la receptie, lucrurile se rezolva pe loc, pentru ca vina va fi a hotelierului care nu a anuntat schimbarea. Asa ca lucrurile merg mai simplu.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

Dragoș_MDAU1r[22.09.11 13:09]

Apropo de ceea ce spuneam mai sus:

Termeni si conditii booking.com

Politica de confidentialitate booking.com

Pe de alta parte, exista pe internet o seama de plangeri (dintre care, in opinia mea, multe sunt intemeiate!) din partea unor utilizatori booking.com care au avut de suferit in diverse feluri de pe urma utilizarii acestui sait.

Daca noi pana acum nu am avut astfel de experiente, asta nu inseamna ca ele nu exista si e bine sa fie cunoscute si aici:

consumeraffairs.com

complaintsboard.com

etc.

Asadar, pentru a evita orice risc, folositi un card de debit pe care sa nu aveti niciodata mai mult decat (sa zicem) 100 euro (eu personal asa am facut - am un card dedicat acestor 'experiente'), cititi si RAScititi toate conditiile si termenii unei rezervari INAINTE sa apasati ultima oara butonul de [OK, sunt de acord, fac rezervarea]!!! si nu in ultimul rand, in cazul anularilor efectuate in termenul de gratie, sa aveti dovada/confirmarea de catre sait si eventual de catre hotel ca vi s-a anulat rezervarea facuta, pentru a nu mai avea ulterior vreo pretentie!

Bafta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

magdalenaSE[22.09.11 13:11]

Normal, e bine sa fie un card numai pentru asa ceva si sa aiba doar banii necesari rezervarii. Mie imi cerea card de credit...Acum fiecare cu norocul lui, @dragos ...


johnnyredlabel †PA[22.09.11 14:08]

Mi-am mai adus aminte o intamplare -fericita- care nu a putut fi posibila - sunt convins - decat datorita celor de la Booking.com.

In luna iulie am avut programata o vacanta in Corfu, la Paleokastritsa (rezervarea aici am facut-o direct pe site-ul hotelului). ca sa umplu bne sejurul si sa nu ma obosesc prea tare parcurgand multi km by car, am facut rezervare pe Booking, in acelasi timp, 2 nopti la Salonic (la dus) si o noapte la Serres (tot in Grecia, dar aproape de granita cu bulgaria), la intoarcere.

Imediat dupa ce am facut rezervarile, ca de obicei, veneau si informarile de la banca unde am cardul in care ma informau despre tranzactiile facute pentru rezervari (blocarea sumelor respective).

Ei bine, pentru cazarea de la Serres mi-a venit mesajul de tranzactie blocata . cand m-am uitat cu atentie, din viteza, trecusem la data cazarii aceeasi data de la Salonic!

Imediat am intrat pe modificarea rezervarii si am trecut datele corecte, iar de aici totul a fost ok.

Sunt absolut convins ca cei de la booking au partea lor, astfel incat am fost atentionat de greseala facuta!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ameroPR[22.09.11 14:43]

site este foarte bun dupa parerea mea, pentru ca datorita comentariilor clientilor care au stat in locatiile respective poti sa-ti faci o parere cat de cat avizata, atat in privinta conditiilor cat mai ales a situarii fata de mijloacele de transport sau/si a obiectivelor care te intereseaza.

este important ca poti discerne din comentariile scrise ce te intereseaza mai mult, pentru ca ele sunt prezentate pe grupe - familii cu copii mici, cu copii mari, fara copii.

scriu impresii oameni din intreaga lume si cu atat mai mult consider ca este convingator.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

dandanaPM1r[22.09.11 16:05]

@TraianS

Cerinta este cumva vaga... #circuit multitari#, presupunem ca te referi la Europa.

Booking.com este super OK, nu are cele mai mici preturi, dar eu n-am avut nici o surpriza cu rezervarile facute prin acest site. Am rezervat atit in Europa cit si in Romania.

Este f important sa cititi cu mare atentie tot ce scrie ref condiii si termeni pt tariful/camera alese. In unele locuri micul dejun poate fi inclus, in altele este optional si daca dati click pe conditii gasiti pretul pt micul dejun.

Ce mi-a placut este ca se indica distanta de la hotel pina in centrul localitatii si ai si harta sa te orientezi.

In general gasesti toate informatiile de care ai nevoie, DAR recomand cu caldura sa vizitati si site-ul oficial al unitatii de cazare, s-ar putea sa beneficiati de anumite oferte. Apoi ar fi foarte util sa consultati si parerile clientilor fie pe booking.com fie pe AFA.

In general o nota peste 7 e o recomandare. Daca aveti copii mici, e f important sa cautati review-uri scrise de parinti, sau de persoane apropiate de virsta dvs. Aceleasi conditii sint privite in mod diferi in fnctie de virsta, status marital, etc.

Recomand confirmarea rezervarii direct cu unitatea de cazare. Eu, cel putin, asa procedez. Printez ambele confirmari si le iau cu mine. N-am avut niciodata probleme.

Foarte important este de confirmat si anularile. Le-am verificat de fiecare data cind a fost cazul.

Pentru Europa un site care pe mine m-a ajutat foarte mult, pregatindu-mi o calatorie Olanda, Germania de acasa din fotoliu, cu cazari, bilete de avion, bilete de tren... - www.bahn.de aici gasesti de toate, hoteluri, bilete de tren/avion, rent a car...

Are corespondent si in Olanda, Elvetia, Germania, Austria, Franta, UK, parca. Cel din Olanda nu accepta carduri romanesti. Cel din Germnania, da.

Pentru anumite orase din Europa exista site-uri de unde se pot achizitiona niste pass-uri care contin reduceri pt intrari la diverse obiective turistice, se pot folosi pt transportul in comun, pot contine reduceri la diverse restaurante, bilete pt vaporase (Olanda), etc.

La fel, exista multipass-uri (EuroRail, EuropaSpezial etc) pt calatoria in mai multe tari. Site-ul contine o gramada de informatii ajutatoare. Din pacate unele dintre ele sint doar in germana. Dar site-ul are versiuni in mai multe limbi.

Iti faci cont pe site si ai la dispozitie mai multe facilitati, dintre care una reprezinta o mapa i. e. folder in care aduni toate informatiile pe care le consideri necesare pt caltoria ta: biletele de tren, o harta a vreunei gari/vreunui aeroport/portiuni de oras etc, obiective pecare vrei sa le vizitezi, adrese de restaurante, hoteluri, rent a car... etc. orice info in general. Ai si posibilitatea de a anula rezervarile facute, evident in termenii precizati in momentul rezervarii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

dananeculaPA[23.09.11 00:45]

Intr-adevar @magdalena, referitor la Budapesta si noi am rezervat anul trecut tot direct la receptia hotelului, respectiv Ramada Resort Aquaword Budapest, despre care am scris aici.

Cu booking la acea oferta de la Ramada n-am avut grad de comparatie, deoarece la vremea aceea exista acel pachet special doar la hotelul din Budapesta si la o agentie din tara, care pur si simplu vroia sa ne pacaleasca, umfland pretul.

Bineinteles ca rezervarea am facut-o pe e-mail, cu rezervare si confirmare de la receptia hotelului, fara vreun banut in avans. Plata a fost facuta integral la hotel.

Dar asta a fost in Budapesta, insa pentru cazare in Londra cautarile au fost mult mai laborioase. La toate hotelurile ce le-am filtrat sa intruneasca 3 detalii esentiale: localizare, pret si camera cu 4 locuri (destul de rare si daca existau se rezervau primele, fiind in marea majoritate pentru familii) n-am reusit sa gasim la nici unul varianta platii direct la receptia hotelului, nu in avans, ci cand ajungeam la destinatie. Toti cereau plata integrala in avans cu cardul. Daca as fi gasit o varianta similara cu Budapesta: rezervat, confimat si platit la destinatie, pe bune ca si in Londra procedam la fel.

Nu stiu ce sa zic, or fi englezii mai rigurosi si mai scortosi, ori isi iau masuri de siguranta mai drastice?

Cat despre suspiciunea ca ar fi vreo problema cu rezervarea, ca ce scrie pe confirmare n-ar fi intocmai cu ce ne-ar oferi la hotel sau e-mail-ul listat de-acasa n-ar fi recunoscut la receptie… n-am avut-o niciodata.

Ba din contra, vreau sa va spun ca la Premier Inn, in miez de noapte cand am ajuns, incercam sa scormon in rucsac rezervarea sa le-o arat receptionerilor, dar nici macar n-a fost nevoie. Nu ne-au intrebat decat tara, numele, tipul de camera si … cu un simplu click au gasit imediat rezervarea noastra de pe booking.

I-am admirat la faza asta. Probabil ca au softul foarte bine pus la punct, implicit si programul de facturare, deoarece dupa ce am achitat contravaloarea celor 7 nopti de cazare cu cardul, imediat cu un alt click au listat si factura color. Alta bila alba! Ce bine-ar fi si la noi sa se intample la fel!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

dananeculaPA[23.09.11 12:07]

@TraianS &

Mi-am amintit inca un aspect iarasi foarte important in cazul rezervarii pe booking.com.

Cand ajungi la hotel, fii cu lectia invatata foarte bine de acasa si nu te lasa ,,fentat'' de cei de la receptia hotelului

Sa-ti spun de ce si la ce ma refer.

Pe booking exista camere duble atat cu pat matrimonial cat si cu 2 paturi, la fel si cele de 4 persoane: 2 adulti+2 copii (cele pentru copii peste 12 ani pot fi cu paturi normale de-o persoana sau cu paturi extensibile pentru cei mici).

Deci cand ai facut rezervarea de camera dubla cu pat matrimonial pe booking, la receptia hotelului musai matrimonial sa-ti ofere, nu dubla cu 2 paturi

@all in special cu copii

Sincer, pe noi la Premier Inn, au incercat sa ne fenteze, dandu-ne initial o camera cu pat matrimonial (imens ce-i drept) si adaugate inca 2 paturi pliante. S-or fi gandit ca somnorosi si obositi dupa drum, n-o sa ne mai pese de camera repartizata. Dar, dupa ce-am vazut camera, bineinteles c-am facut stanga-mprejur, m-am dus iar la receptie si cu zambetul pe buze le-am explicat ca in rezervarea mea scrie clar varsta copiilor: 12 si 14 ani, implicit ne trebuie camera cu pat matrimonial + 2 paturi normale de cate-o persoana.

Au zambit, n-au vociferat, iar a doua zi imediat ne-au mutat la dotarile si conditiile reale rezervate si achitate

Adevarul este ca citisem eu pe booking pareri si pareri: unii familisti nemultumiti de camera mica, altii super incantati de camera mare si … normal, fiind cu lectia invatata am putut sa-i intorc si eu ca la Ploiesit

Deci mare atentie si la acest amanunt zic eu foarte important!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1049 PMA (3 voturi)

alinutza_jlSV[26.09.11 11:54]

Vreau sa rezerv o camera la un hotel/pensiune din Romania prin booking.com pentru Revelion , insa sunt sceptic in privinta seriozitatii proprietarilor din RO , deoarece exista o diferenta mare de pret intre booking si alte site-uri de profil din RO. Ma gandesc ca ajung la receptie si imi spun ca nu au camere sau nu au primit rezervarea mea ( desi obisnuiesc sa confirm si telefonic sau prin mail ). Intrebarea mea este daca exista persoane cau au rezervat camere pentru Revelion prin booking si daca da...ati intampinat probleme?

Multumesc!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

Corina SirbuCH[26.06.13 09:49]

si pe mine ma intereseaza o kestie... agigurarea si transportul ni-l asiguram noi singuri, da? si de ce pe booking.com preturile sunt mai mici ca la agentii???


Dragoș_MDAU1r[28.06.13 13:11]

@Corina Sirbu: nu prea am priceput care sunt nelămuririle tale?


TraianSSEAUTOR SOL1r[28.06.13 14:41]

@Corina Sirbu:

La booking.com rezervi doar camera. Cum ajungi acolo e treaba ta.

Nu intotdeauna preturile sunt mai mici ca la agentii. Agentiile de obicei lucreaza cu pachete in care includ zborul, transportul de la aeroport etc.

Booking.com e mai de folos celor care isi fac singuri vacanta/itinerariul.

Unele hoteluri lucreaza mai bine cu agentiile si de aceea nu au nici un interes sa scada pretul la booking.com

Alte hoteluri (de obicei cele de prin marile orase) lucreaza mult cu turisti care isi fac singuri rezervarile (fie ca sunt in vacanta sau business). Nu exista o regula generala ca la booking.com sunt cele mai bune preturi, dar de regula au preturi bune, deoarece acest site le furnizeaza clienti constant, mai ales daca primesc note bune.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

  • AFIȘATE rsp [1-30] — din total 162 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.085195064544678 sec
    ecranul dvs: 1 x 1