Solicitare CMR / BULGARIA - #LITORAL NORD

Cazare pe litoral BG, verdeaţă multă, peşte, linişte, nisip fin

Trimisă în 04.06.21 17:07
autor viorelpascaGD [Timişoara]
» VIZUALIZĂRI: 3012

Vă salut cu drag pe toţi!

Anul acesta merg pentru prima dată la mare, în Bulgaria. Sunt sătul de Grecia, Portugalia, Croaţia, Muntenegru, Albania.

Nu suport hotelurile mamut, aglomeraţia, gălăgia, manelele sau muzica la volum mare. Preferăm cazările private, mici şi cochete.

Nu mă încântă nici excesul de vorbitori de limba română, pentru că e un stress inutil să înţeleg tot ce se urlă în jurul meu.

Merg cu soţia să ne relaxăm, să înotăm, să facem plajă dar să stăm şi la umbră, să vizităm locuri noi, să avem experienţe inedite.

Nu mă încântă deloc sistemul all inclusive, mai ales după ce am văzut că turistul poate merge şi cu 5-6 farfurii pe o mână... prefer restaurantele pescăreşti, muzica în surdină, la umbră, nu ne place să depindem de programul meselor de la all inclusive. Mai şi gătim orice, de la peşte la specialităţi chinezeşti. Numai să avem o piaţă, o pescărie, măcelărie şi un magazin pe aproape.

De regulă, căutăm cazare tip apartament, studio, bungallow, la parter, baie şi bucătărie sau chicinetă, cu intrare separată, în vilă, pensiune sau hotel mic, foarte curate, fără club sau discotecă, cu vegetaţie multă, piscină proprie, aproape de plajă cu nisip şi padure lângă, ideal în zonă de deal sau de munte, cu posibilitate de prânz şi cină pescăreşti sau cu specific local. Dacă are şi o saună, mai bine.

Prefer să nu văd prea mulţi beţivi, mai ales briţi sau ruşi, evit aşa numita "viaţă de noapte".

Din păcate, pot pleca doar în primele 10 zile din august, pe vârf de sezon, ceea ce urăsc. Sunt sătul de caniculă (lucrez în agricultură), deci caut umbră!!!

Deplasare cu auto propriu, din Timişoara.

Buget nedefinit pentru cazare. 1000,2000 EUR, cât o fi. Nu mă scot banii din casă, dar, decât să îmi ratez concediul cu 1000 de EUR, mai bine fac unul reuşit cu 2000. Am găsit ceva rezonabil sub 400 EUR, pe b... g.com, dar nu e ce visez. În Sveti Vlas. Habar nu am ce e acolo, dar cred că aş evita staţiunile aglomerate, de genul Albena, Nisipurile de aur, etc.

Vă rog să mă ajutaţi cu sugestii, link-uri, contacte.

Eventual şi o rută dinspre Timişoara spre locul visat, cu cât mai multă autostradă.

Vă mulţumesc şi vă doresc o vară de vis!

• PERIOADA: august -- NOPŢI CAZARE: 10
  • BUGET: 1000-2000[euro] -- TRANSPORT: personal
  • ADULŢI: 2

Răspunsuri

crismisPOS60r[04.06.21 17:57]

Hmm, genul meu de vacanță...

Îmi vine în minte un loc pe care eu și soțul meu îl iubim foarte mult, am fost deja de 2 ori acolo în mini-vacanțe de 3-4 zile și visăm la un sejur mai lung, în care să uităm de toate... Se numește Kabakum, este o mică stațiune fără fițe și fără pretenții, între Nisipurile de Aur și Constantin și Elena. Prima dată am stat la Villa White Dove - vezi impresii, apoi la Kabakum Holiday Houses (sunt vecine oricum și manageriate la comun) - vezi impresii; ultimele îndeplinesc cu prisosință cerințele tale (bungalouri moderne, frumos decorare, dotate cu tot confortul, inclusiv parcare, în plus toate oferă o priveliște de vis asupra plajei!). Am scris la vremea respectivă câte un articol aici, pe site.

Alte atuuri: restaurant la baza locației, unde poți lua toate cele 3 mese (opțional), o sumedenie de taverne și Beach-baruri la câteva minute de mers (stațiunea e destul de mică), o plajă superbă, cu nisip fin, la 2 pași. La capătul digului dinspre Constantin și Elena, vin dimineața pescarii din larg și poți cumpăra de la ei pește sau midii (aici am mâncat cele mai bune midii din viața mea!).

Altfel... Am fost și la Sveti Vlaș, dar nu în ultimii ani, am înțeles că devine din ce în ce mai aglomerat și mai turistic. Oricum, e mult mai bine decât vecinul Sunny Beach.

M-aș uita și pe zona sudică a litoralului bulgăresc, noi n-am ajuns acolo decât o dată, în trecere, acum vreo 7-8 ani și ne-a plăcut ce am văzut, ne-am tot propus să mai mergem, dar deocamdată nu s-a mai întâmplat.

Mi-a plăcut și plaja din Obzor, extrema sudică (nu unde sunt marile resorturi, acolo nu-i nici de mine), am poposit acum 2 ani la venirea din Turcia la un hotelaș, Coral parcă. Dar mi-a plăcut mai mult de vecinul lui Bizer, unde am mâncat seara, când am ajuns.

Vacanță frumoasă, orice ați alege!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

jimyJR[04.06.21 18:11]

Hotel THERMA PALACE KRANEVO

webmasterX[04.06.21 18:19]

@jimy:

Dac-ați fost cazați acolo: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acelei destinații.

În plus, când vei solicita informaţii despre o anumită destinaţie, cei care îţi răspund vor putea să o facă adecvat "profilului" tău turistic (vor putea vedea, de exemplu, în istoricul tău, locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poți folosi linkul SCRIE REVIEW (îl găseşti şi în pagina 1)

viorelpascaGDAUTOR SOL1r[04.06.21 18:32]

@crismis: Daaaaaa! Asta caut! Parcă mi-ai citit în suflet! Am văzut review-urile şi mi-e clar: Kabakum Holiday Houses rămâne. Mulţumesc din tot sufletul!

crismisPOS60r[04.06.21 18:36]

@viorelpasca: Doamne ajută! Dacă nu găsești loc pe Booking, scrie-le pe site! Sper să fie cu noroc!

peterrGD3r[04.06.21 18:59]

Sea Sense Boutique Hotel se află în Sozopol, este un hotel mic dar ok la care am stat - vezi impresii - si la care as reveni mereu...

lipsa doar nisipul fin.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

viorelpascaGDAUTOR SOL1r[04.06.21 19:00]

@crismis: Nu am găsit niciun site, doar pagină de facebook. Pe booking nu au liber nimic în perioada aia... O adresă web, nr. de telefon, email, ceva? Mulţumesc mult!

crismisPOS60r[04.06.21 19:04]

@viorelpasca: Trimis PM.

Gabriel18JR1r[04.06.21 23:13]

Prima Sol Sineva Beach pentru un sejur liniștit și cu all - vezi impresii.

Complex Anthony tot în Sunny Beach pentru apartament cu chicinetă și piscină proprie, parcare nu foarte departe de plajă dar o plajă frumoasă și o zonă liniștită și cu magazine și cu aprozarl.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

viorelgeorgescuSR4r[05.06.21 15:57]

Trei ani la rând am fost in zona Kavarna 9 km de Balcic„Aparthotel golf coast" piscină, parcare, izolat, plajă izolată fără acces din afara, un golf micuț, apa lină, bună și pt copii, nisip restaurant propriu, program muzical, preturi accesibile. Proprietara Datina Ivanova ff de treabă... hotel curat, camere mari, aer condiționat, tv, parcare... in zona mai sunt câteva hoteluri și multe taverne, unde se poate mânca, nu le-am testat că am rămas fidel restaurantului propriu... răspunde la mesajele pe pagina de Facebook și la Nr de tel de pe contul de Facebook. Revomand.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

maverick30JR1r[06.06.21 01:57]

nu te complica

daca ai copii mergi desigur doar la Albena, exclus Duni si doar la 5 stelute adica... Blue da

apoi de nu ai copii inca, mergi negresit la Balcik

ai tot ce vrei acolo si este un fel de pol al plimbarilor

o zi plaja nesebar... una zi plaja la obzor... una zi plaja albena... dar in vale papi scoici si calcani si tot ce vrei ieftin jos da la apa la mare in balcik, . „plimbi in gradina la cactusi„racoare... ca e cam sus nah... e padure muta... e coasta acolo... bine mergi si la clob la suny da... o noapte... dar eu cunosc bulgarie extra... merg an de an... ador bg si leva da

KavarnapSR11r[07.06.21 16:31]

Kavarna poate fi o idee bună, zona golfului e separată de oraș, liniștită, are plajă, restaurante cu terase îmbietoare și e străjuită de versanți semeți care oferă priveliști frumoase către sud-sud-est. Plimbări se pot face la Balcic, ferma de scoici Dalboka, capul Kaliakra sau plaja Bolata.

Însă dacă doriți mai multe opțiuni de plimbare și nu doriți atîția români în preajmă, aveți varianta drumului Timișoara - prin Serbia (sau prin Drobeta Tr. Severin apoi Calafat, Vidin) - centură Sofia apoi aveți de urmat autostrada A1 Tracia și după 370 km ajungeți la Burgas. Mi s-a părut o zonă foarte frumoasă și împădurită la sud de Burgas și sunt convins că veți putea găsi o cazare decentă în zona Cernomorețului sau a Sozopolului, de ce nu mai la sud la Primorsko sau chiar în complexul Sf. Toma amplasat pe stâncile din Arkutino, imediat la sud de Duni.

Cazări nu pot recomanda pentru că noi în general avem cerințe legate și de mese și distracții pentru copii

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

milusJR1r[03.08.21 09:27]

@crismis: Buna. Iti urmaresc insemnarile de calatorie, am fost si la Green Village in aprilie dupa review tau. As dori sa intreb daca ai un nr de tel sau email de la hotel boutique din Bulgaria, Kabakum Holiday Houses sau VillaWhite Dove prin care sa ii pot contacta. Mentionez ca nu vreau aglomeratie dar in acelasi timp doresc si plaja cu nisip.

Evit all inclusiv si nu am incercat sudul litoralului bulgaresc... daca sunt plaje bune, linisite ai putea saimi recomanzi ceva? Multumesc din suflet

viorelpascaGDAUTOR SOL1r[01.02.22 04:05]

@milus: Iti recomand cu drag statiunea Sveti Vlas, noi am stat la Hotel Consul, cam 600 de EUR pe 2 apartamente ok, cu vedere la mare, terasa, 10 zile, mic dejun inclus pentru 4 persoane. Nu e lux, dar e decent, curat, linistit, piscina mare, parc cu verdeata, la 10 minute de plaja cu nisip fin. Are si restaurant si bar unde poti manca exagerat de ieftin, 15-20 EUR/4 persoane.

Statiunea e superba, linistita, foarte curata, are 2-3 magazine si 6-7 restaurante pe plaja. Ai Sunny Beach la vreo 5 km si desttule de vazut in zona.

Gasesti hotelul pe siteul binecunoscut...

• [14] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

Abonament

• NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos