Solicitare CMR / TURCIA

Anulare sejur in Turcia

Trimisă în 23.04.20 11:04
autor hlliSR [Timişoara]
» VIZUALIZĂRI: 5712

Bună ziua.

Am plătit în ianuarie, un sejur pentru data de 13 iunie, în Antalya.

Mi s-a spus de la agenția de turism că sejur s-a amânat pentru data de 19 septembrie. Dacă nu doresc efectuarea sejurului se va returna contravalorea sejururlui cu o penalizare de 10%, fără a putea preciza data restituirii.

Eu doresc să anulez sejurul.

Care sunt pașii următori în cazul în care doresc restituirea banilor?

Se emite factura storno?

Să auzim de bine!!!


  • PERIOADA: iunie
  • BUGET: 400 euro
  • ADULŢI: 1

Răspunsuri

AndoxPACONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA1r[23.04.20 11:11]

Urmatorul pas este sa suni sau sa trimiti mail la agentia de turism de unde ai luat sejurul si sa-i intrebi. Ei sunt singurii in masura sa-ti raspunda corect la intrebare.

N.B.: Andox este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA

nrs †SE42r[23.04.20 12:58]

eu nu inteleg cum adica s-a amanat pentru 19.09 fara sa intrebe.


Dragoș_MDAU[23.04.20 13:42]

Teoretic (nu știu ce cuprinde contractul pe care-l ai cu ei), nu ar trebui să fii tu penalizat dacă ei nu-s în stare să ofere ceea ce ai contractat să primești. Dar repet, asta trebuie să citești atent în contractul pe care îl ai.

Pe de altă parte, tot teoretic, cred că prețurile pe septembrie (după prima jumătate) ar trebui să fie mai mici față de cele pentru perioada plătită de tine; așadar, ar fi normal să ofere o compensație (zile în plus, cameră superioară etc.). Părerea mea. Adică în oricare dintre situații, nu tu ar trebui să fii cel ce pierde.

Contactează agenția și vezi ce anume poți obține de la ei. Apoi, în funcție și de ce anume scrie în contractul tău, poți să te adresezi ANPC dacă nu primești serviciul sau compensația cuvenite în conformitate cu contractul sus menționat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

hlliSRAUTOR SOL[24.04.20 20:49]

@Andox, nu ai cititi cu atentie ce am scris. Anterior mesajului am luat legatura cu agentia de turism si mi-au spus ceea ce am scris mai sus.

@nrs, asa este, nu au consultat pe nimeni (din cei 20 din grupul meu) privitor la amanarea sejurului

@Dragos, in conditiile acuale nu cred ca ne mai putem preleva prea mult de clauzale contractuale.

Eu nu mai doresc sub nici o forma nici un sejur anul acesta. Ca atare, am anulat. Mi se parea firec sa mi se faca factura storno. Aceasta era intrebarea mea, pentru cei ce sunt in situatii similare, vi s-a facut factura storno?

Sa auzim de bine!!! ​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

M'LiviuPA48r[25.04.20 08:57]

Salutare dacă tot s a început o discuție cu aceasta tema vin și eu cu o precizare.

​Am bilete în Turcia începând cu 19 august.

​Am sunat la agenție și mi a comunicat faptul ca au avut discuții cu agenția locala din Turcia și sunt convinși ca vor da drumul mult mai devreme undeva prin iulie.

​Ați mai avut astfel de răspunsuri din partea agenției?

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nuvreauGD2r[25.04.20 11:39]

@m liviu:  Eu aveam rezervare pentru 28 iunie in Antalya. Tinand cont de brambureala actuala, am sunat la agentie sa intreb ce se poate face daca nu va fi posibila vacanta din motive independente de mine.

​Am avut ca variante oferite amanarea calatoriei sau un voucher valabil timp de un an. Nu s-a pus problema unei penalizari procentuale. Pana la urma am schimbat data de plecare pentru sfarsitul lunii august cu o mica majorare a pretului rezervarii.

​Mai mult, dupa confirmarea rezervarii am avut brusca revelatie ca plodul cel mic face 12 ani pana atunci. Desi in conditiile astea ar fi trebuit sa intre la alt tarif conform politicii hotelului, cei din Turcia ne-au transmis ca nu este nici o problema si ca vor face o exceptie pastrand acelasi tarif.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[25.04.20 12:18]

@hlli:  

Eu nu mai doresc sub nici o forma nici un sejur anul acesta. Ca atare, am anulat. Mi se parea firec sa mi se faca factura storno. Aceasta era intrebarea mea, pentru cei ce sunt in situatii similare, vi s-a facut factura storno?

Da şi nu

Am avut un sejur cu plecare din 12 mai anulat nu de către mine, ci automat din cauza imposibilităţii desfăşurării acestuia (stare de urgenţă, zboruri anulate etc.). ​​

Conform contractului, era posibilă şi restituirea banilor​ în anumite condiţii, respectiv la un anumit număr de zile după primirea acestora înapoi de la furnizori, însă, în contextul actual, nu mi-au mai oferit această variantă.

Opţiunile mele au rămas replanificarea sejurului anul acesta la o altă dată sau un "voucher" de valoare utilizabil oricând până la sfârşitul lunii septembrie anul viitor. Am optat pentru a doua variantă, neavând date certe.

​Mi s-a emis factură storno​​ pe întreaga sumă contractată iniţial şi o factură de avans pentru sumele efectiv plătite până la data anulării, fără reţineri de comisioane sau alte penalităţi. Suma respectivă constituie avans la o viitoare rezervare acum sau până în 30 septembrie 2021 pentru orice destinaţie operată de agenţie, dar tot pentru un pachet de servicii cu zbor charter inclus.

​Decizia finală o voi lua în funcţie de preţurile pentru 2021 după planificarea concediului de odihnă pentru anul viitor.

Mă deranjează blocarea pentru încă un an a banilor plătiţi încă din noiembrie 2019, dar nu am avut o variantă mai bună. ​

=

Bănuiesc că pentru tine nu emiterea facturii storno este importantă, ci recuperarea banilor plătiţi, operaţiune dificilă şi de durată, cât timp în această perioadă aproape nimeni nu face noi rezervări, aşteptând, firesc, stingerea pandemiei.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 4200 PMA (6 voturi)

hlliSRAUTOR SOL[25.04.20 13:05]

@nicole33:  da, asa este, vreau banii înapoi. Stiu ca este de durată.   Insist pentru întocmirea facturii storno, prin aceasta constituindu -se debitul agenției către  mine.    

Am mai pierdut ​contravaloarea unui bilet de avion pentru Canada.  

Sper ca pe aceștia, cu Turcia, sa-i recuperez măcar parțial.

Multumesc pentru sugestii. ​​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

resita2009SE4r[27.04.20 10:39]

Eu am bilete pt. Grecia incapanad cu 3 iulie, am vorbit la agentie si mi-au oferit 2 solutii daca pana in iulie nu se poate merge si anume, reprogramarea vacantei in luna septembrie la acelasi hotel sau un voucher cu suma platita valabil 1 an de zile.  

O sa astept pana in luna iunie si daca nu se poate merge o sa optez pentru voucher. ​​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

dianameaSE3r[29.04.20 10:05]

@resita2009: Si eu am bilete in Grecia incepand cu 5 iulie.

​Din cate am citit pe net, Grecia, Bulgaria si Croatia deschid sezonul turistic la 1 iulie, dar va fi necesar un "pasaport de sanatate", despre care inca nu se stie cine il va emite si ce trebuie sa contina.

​De asemenea, Grecia a spus ca va publica o lista a tarilor din care vor putea primi turisti, respectiv tari mai putin afectate de coronavirus.

​Ramane de vazut cum se va putea face deplasarea pana in Grecia, daca vor circula avioanele, daca inghesuiala turistilor din autocar va fi permisa, si se preconizeaza posibilitatea stabilirii unor coridoare de drum prin tarile in tranzit.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

resita2009SE4r[29.04.20 18:37]

@dianamea: mai sunt doua luni pana in iulie, pana atunci o sa aflam exact ce inseamna pasaportul de sanatate si de unde se poate obtine.

Eu chiar nu-s disperat, chit ca n-am asigurare storno... timpul o sa le rezolve pe toate, nu realizam nimic daca ne panicam de pe acum, avem timp atunci .

Chiar sunt curios de-un aspect, cei care aveti rezervate concedii pt. Turcia, nu aveti asigurare storno? De doua ori am fost in Turcia si-am luat bilete din ianuarie si de ambele ori am primi cadou asigurarea din partea firme, atat de sanatate cat si storno, de aceea intreb

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

dianameaSE3r[29.04.20 20:33]

@resita2009: Nu sunt un specialist in asigurari, dar,  din cate am citit, asigurarea storno nu acopera starea de urgenta cauzata de pandemie, si nu poate fi folosita decat daca ar avea o clauza de anulare "indiferent de motiv".

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[29.04.20 22:08]

@resita2009:  

De doua ori am fost in Turcia si-am luat bilete din ianuarie si de ambele ori am primi cadou asigurarea din partea firme, atat de sanatate cat si storno, de aceea intreb

Pură coincidenţă. Nu este deloc o regulă ca agenţia să-ţi ofere gratuit asigurare storno. Depinde de agenţie. La fel cum nici destinaţia Turcia nu este o regulă. Eu am primit asigurare gratuită şi pentru o vacanţă în Turcia, dar şi pentru una în Egipt​, cu touroperatori diferiţi.

Chiar sunt curios de-un aspect, cei care aveti rezervate concedii pt. Turcia, nu aveti asigurare storno?  ​​

Indiferent de destinaţie, asigurarea storno NU asigură riscul de pandemie, dar poţi folosi clauza de stornare în cazul în care te îmbolnăveşti grav în preajma plecării, indiferent de diagnostic, dacă nu este o boală cronică recidivată. ​

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

rudySR13r[30.04.20 23:21]

Din câte știu Comisia Europeană tocmai ce s-a pronunțat ferm împotriva ideii de a obliga clientul sa accepte un voucher în dauna sumelor plătite ca avans sau integrale pentru un pachet turistic.

Cu alte cuvinte clientul trebuie sa aibă opțiunea de a alege el ce cale urmează în cazul în care sejurul ori călătoria nu se poate efectua din motive independente de vointa sa și nu sa fie obligat a alege o reprogramare sau un voucher fără a i se oferi banii înapoi.

Dealtfel chiar asta prevede orice contract de comercializare a pachetelor de servicii turistice, contract care este în concordanta cu legea interna in domeniu si anume OG 2/2018, ordonanta ce transpune în practica o directiva europeana.

Tot legea europeana obliga nu doar agențiile ci și operatorii aerieni la restituirea sumelor plătite interzicând companiilor aeriene sa impună pasagerilor vouchere în contul sumelor plătite urmând ca pasagerii sa aibă posibilitatea de a alege banii înapoi sau voucher.

Deși operatorii aerieni și agențiile de turism sunt încurajate sa recomande vouchere clienților tocmai din lipsa de lichidități, aceasta practica nu poate fi impusa fiind contrara legii și contractului de transport (biletul de avion) / contractului cu agenția.

Așadar nici statele nu pot adopta legi interne contrare legii europene care stipulează foarte clar dreptul clientului de a opta fie pentru restituire fie pentru voucher/reprogramare iar statele care au adoptat aceste legi de ex. Germania sunt obligate sa reconsidere o atare legislație.

Pe de alta parte o cerere de restituire fie pe cale amiabila fie în instanta poate avea un rezultat neprevazut în sensul în care restituirea poate dura cel puțin doi ani pana la o solutie definitiva (asta dacă castiga clientul), caz în care am fi putut reprograma/voucher iar pe cale legala o soluție în favoarea clientului nu poate fi garantata suta la suta instanta putand lua în considerare contextul global ce a determinat ca banii sa nu poata fi restituiti clientului, neretinand așadar culpa agenției/companiei aeriene.

Este însă o realitate ca agențiile/operatorii aerieni nu pot restitui sumele plătite în termenele legale și contractuale agreate, din lipsa de lichidități și nu din rea vointa, asa încât încurajez pe toată lumea sa accepte fie o reprogramare fie un voucher tocmai pentru a sprijini industria care și asa e în colaps dacă mai vrem sa plecam și altădată.

Nu sunt de acord totuși cu practica unor agenții de a impune un voucher cu durata de 1 an pe același pachet de servicii contractat inițial, clientul trebuind sa poată alege, dacă a plătit un avans, un alt pachet de servicii, chiar mai ieftin decât cel initial in suma achitata ca avans, asa încât sa nu poată fi obligat sa achite restul sumei pana anul viitor.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 5600 PMA (8 voturi)

Maricica40GD[01.05.20 12:14]

@rudy:  

Cu alte cuvinte clientul trebuie sa aibă opțiunea de a alege el ce cale urmează în cazul în care sejurul ori călătoria nu se poate efectua din motive independente de vointa sa și nu sa fie obligat a alege o reprogramare sau un voucher fără a i se oferi banii înapoi.

Dacă nu dorește replanificarea sejurului sau un voucher, turistul poate solicita restituirea banilor cu o penalizare mai mică sau mai mare, dar lipsa evidentă de ljchiditati poate conduce la întârzieri mari sau foarte mari.

Dacă recuperarea banilor durează un an sau mai mult mie mi se pare o alegere proastă. De ce sa stau cu banii blocați atata vreme si sa trebuiască sa scot alți bani din buzunar pentru a merge în altă vacanta atunci când se va putea,  când pot să accept un voucher si sa plătesc doar eventualele diferențe de preț? 

Dealtfel chiar asta prevede orice contract de comercializare a pachetelor de servicii turistice, contract care este în concordanta cu legea interna in domeniu si anume OG 2/2018, ordonanta ce transpune în practica o directiva europeana.

Deja faimoasa OG 2 se refera doar la pachetele turistice, nu si la sejururile individuale. Nu toți merg în Turcia doar cu avion charter. Cei care merg cu masina proprie si ca mine sunt destui nu sunt acoperiți de prevederile Ordonanței, în vigoare, dar care oricum nu se aplica.  

Pentru aceasta categorie de turiști eu cred ca reprogramarea vacanței este cea mai sigura variantă.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 4900 PMA (7 voturi)

ovy2k5PM1r[08.05.20 12:48]

La Susesi Luxury Resort Belek am citit pe pagina FB măsurile luate pentru protecție!

Se cam reduc unele facilități și apare disconfortul! ​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

YodaPA16r[16.05.20 00:03]
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ovy2k5PM1r[29.05.20 19:57]

Așteptăm cu nerăbdare primele impresii ale celor care vor pleca în Turcia


ageaferUC[01.06.20 00:11]

@nuvreau: și eu am cerut aminarea sejurului și am fost refuzat total! Oare ce se poate face? Menționez ca am asigurare turist premium și storno! Am menționat ca din cauza pandemiei sint în șomaj tehnic și tot nimic

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nuvreauGD2r[01.06.20 18:47]

@ageafer: Ciudat. Poate depinde si de agentie sau de partenerii acesteia din Turcia.

Eu n-am avut probleme​, in doua zile am avut raspunsul si voucherul pentru noua perioada.

Dupa cum merg treburile in Turcia, cred totusi ca puteam pleca si in perioada initiala de la sfarsitul lui iunie.​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

adn marGD2r[02.06.20 20:35]

@ageafer: am intalnit si eu refuzul agentiei. Mi s-a raspuns ca se pleaca in Turcia in luna iulie si nu am motiv sa aman.

Dar eu nu m-am multumit cu raspunsul agentiei si am sunat la sursa adica la tour operator. Acestia au confirmat ca se accepta amanare pt anul acesta sau anul viitor, la alegerea mea.

Revenind la agentie, i-am comunicat raspunsul tour operatorului. A incercat sa se scuze ca nu a inteles, ca da, se poate, trebuie sa fac eu o cerere si sa semnam un alt contract.

Deci nu renuntati, mergeti mai sus. ​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

ageaferUC[02.06.20 20:46]

@adn mar: dacă nu deranjez prea mult cum pot sa aflu care este tour operatorul? Va mulțumesc mult!!  


webmaster45[02.06.20 22:02]

@adn mar&ageafer:  

​Aşa cum scrie în mai multe locuri pe aici, referirile la agenţii (sau alte entităţi comerciale) care activează în România (sediu / sait etc) sunt interzise explicit (şi) pe acest sait. Vezi, de exemplu, avertizarea ATENȚIE - scrisă cu roşu, mai jos (imediat sub „SCRIE RĂSPUNS”).

Aceste informaţii se pot însă trimite fără probleme prin mesaje private (vezi mai jos, la finalul textului scris cu roșu, cum).

Răspunsurile voastre au fost şterse.

Acesta este un avertisment. Urmează cartonaşe


dianameaSE3r[03.06.20 23:37]

@m liviu: Am aflat acum de la agentia de unde am luat bilete, ca se reiau plecarile pe litoral: in Romania 1 iunie, Bulgaria 15 iunie, Grecia 1 iulie, Turcia 6 iulie. Nu vor fi scaune neocupate in avion si autocar.

​In avion nu se serveste masa sau bauturi. Check-in cu 3-4 ore inainte de zbor.

​In autocar se urca pe usa din fata si se coboara pe usa din mijloc. Vor fi recipiente cu dezinfectant la urcare. Mastile sunt obligatorii pe toata durata transportului.

​In Bulgaria mesele vor fi tip bufet, dar cu acces din mai multe locuri, in Turcia vor servi chelnerii la masa. Mesele distantate, sezlonguri distantate, distanta intre check-in si check-out la hotel de 4 ore. In lift o singura persoana, exceptand familiile. Nu se va mai face curatenie in camere, decat la cerere.

​Daca aveti bilete cumparate dupa datele mentionate, in general vorbind, nu se reprogrameaza, daca nu vreti sa mergeti pierdeti banii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

M'LiviuPA48r[07.06.20 21:17]

@dianamea: Mulțumesc de info. Noi avem după 15 august. Nici în martie nu ma gândeam sa renunț mai ales acum. Sa speram ca lucrurile vor evolua pozitiv.

​Noi mergem cu mașina cu opriri intermediare. Am găsit cazare în Izmir cu 35 euro 2 adulți 2 copii... Nu sunt condiționat de zbor sau de autocar.

​Cred ca niciodată nu am așteptat vacanta asa de mult. Ca toata lumea de altfel. Sa ne bucuram de orice moment când vom fi în vacanta ca știm prin ce am trecut. Toate cele bune la toată lumea.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

hlliSRAUTOR SOL[13.06.20 20:29]

Conform solicitarii mele de a mi se restitui contravaloarea sejurului in Antalya, dupa doua luni de la data cererii am primit banii.  Asa cum mi s-a precizat de la inceput a fost perceputa o penalizare de 10%. Am primit factura storno pentru suma recuperata. Nu am cont in euro, asa ca banii i-am ridicat de la sediul agentiei de turism.  

Mi s-a spus ca pacat ca am renuntat, ca a crescut pretul cu 40% pentru un astfel de sjur. ​Eu sunt bucuroasa ca am recuperat banii.

​Nu stiu ce voi face in viitoarele vacante de anul acesta. Stiu sigur ca vor fi in RO, la mici distante de casa.  

Vacante frumoase tututror si sa auzim de bine !!! ​ 

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

hlliSRAUTOR SOL[11.07.20 19:05]

Va spuneam anterior ca am renuntat și la zborul Timișoara-Toronto si retur. Zborul era pentru 14 martie și eu am facut solicitare de rambursare în dada de 13 martie. Banii i-am primit în cont zilele acestea fără nici o penalizare. Lufthansa se dovedeste a fi o companie serioasă.  

Vacanțe frumoase tuturor!!! ​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[11.07.20 19:56]

@hlli:  

Felicitări! Ai fost norocoasă

Eu am două luni şi jumătate de când am solicitat rambursarea contravalorii biletelor de Madrid pentru zborul anulat de TAROM, dar "minunata" companie aeriană românească mă tot duce cu vorba, şansele de a-mi recupera banii scăzând pe zi ce trece.

​M-am plictisit câte telefoane le-am dat pentru a primi doar promisiuni neonorate şi încercări de a mă "aburi" .

​La mailurile trimise nici măcar nu au avut bunul simţ de a răspunde. ​​

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

hlliSRAUTOR SOL[11.07.20 20:11]

@nicole33:  din martie și până la mijlocul lunii mai am purtat corespondența. După care am primit răspuns că cererea mea au dat-o serviciului de plăți pentru rambursare. A mers foarte încet cu pauze mari între răspunsuri la mail -urile mele. În toate imi spunea ca se rezolva și să am răbdare pentru că au multe solicitări.  

Eu cred ca pana la urma și Tarom va trebui să onoreze cererile de rambursare.

Succes!!! Să ne ții ca curent!!! ​​

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[11.07.20 20:33]

@hlli:  

Eu i-am sunat şi le-am spus clar că vreau banii înapoi, deoarece variantele lor de replanificare a călătoriei până la mijlocul lui noiembrie anul acesta când se împlinea un an de la data emiterii biletelor iniţiale nu mă interesau, eu nemaiavând nicio intenţie de a ajunge în Spania anul acesta şi nici zilele de concediu necesare.

De la prima convorbire telefonică mi-au spus că au direcţionat solicitarea mea către departamentul financiar pentru a face plata în acelaşi cont bancar din care le-am plătit eu şi că voi primi banii înapoi în termen de 30 zile. Ulterior acest termen s-a tot modificat la 45 zile, apoi la 60 zile, apoi la 90 zile şi în ritmul acesta poate creşte la infinit. Le mai dau mâine un telefon să văd cum mă mai mint . Cred că sunt masochistă, dar mă enervează minciuna şi faptul că TAROM-ul, puternic subvenţionat de stat, a gestionat situaţiile de zboruri anulate mai prost decât companiile low cost, aşa că nu am de gând să renunţ la banii mei munciţi.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1750 PMA (3 voturi)

  • [30] total răspunsuri, până acum
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.34393191337585 sec
    ecranul dvs: 1 x 1