Solicitare CMR / TURCIA

autor Licurici10GD [Bucureşti]
» VIZUALIZĂRI: 3220

Buna ziua,

Vrem sa mergem in luna septembrie in Antalya si, pentru ca suntem conditionati de un voucher pe care l-am primit, nu stim ce hotel sa alegem din lista de mai jos (acestea se incadreaza in bugetul mentionat).

Orice alte recomandari sunt bine venite:

- Crystal Palace Luxury Resort

- Papillon Belvil sau Ayscha

- Club Asteria

- Alva Donna Exclusive

- Maritim Pine Beach

Imi doresc ca resortul ales sa aiba facilitati pentru copii, plaja cu nisip si intrare lina in apa, fresh-uri din fructe, entertaiment, muzica live.

Multumesc.

• PERIOADA: Septembrie -- NOPŢI CAZARE: 7
  • BUGET: 2000 [euro, probabil] -- TRANSPORT: Avion
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 1 -- VÂRSTA: 4 ani

Răspunsuri — pag 2 / 2

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA79r[20.07.19 16:26]

@Licurici10:

Club Asteria are un concept ultra all inclusive interesant, cu multe băuturi de import incluse, o grădină superbă, cazarea se face la viluţe. Probleme ar fi cu cazarea, deoarece ultima renovare pare să fi avut loc în 2014, iar hotelul este destul de vechi (1994). Intrarea în mare este cam abruptă, mie mi-a plăcut, cu ceva pietricele, care pe mine nu m-au deranjat.

Papillon Belvil mi se pare cea mai bună variantă din lista enunţată, pentru plaja cu nisip fin, intrarea destul de lină în mare şi aproape exclusiv cu nisip fin pe fundul mării. Serviciile şi facilităţile pentru copii sunt deosebite. În prima jumătate a lunii septembrie nu cred să te încadrezi în buget pentru o cazare în clădirea principală. Eu am stat în 2012 într-o cameră club, renovată chiar în acel an, totul era nou, totul funcţiona impecabil. Am avut un pat dublu şi unul single, iar camera mi s-a părut suficientă pentru cazarea a doi adulţi sau doi adulţi şi un copil. Camera mea era mai frumoasă şi mai cochetă decât camerele din clădirea principală, mult mai mari, dar totul VECHI.

Pe Aysha l-am văzut doar de pe plajă, nu pot să mă pronunţ. La fel în cazul hotelului Maritim Pine Beach, care mi-a lăsat impresia unui low cost, nu m-a interesat.

O altă sugestie ar fi Papillon Zeugma la care am stat în urmă cu doi ani. Eu am beneficiat de o cazare excepţională la luxury pool suite, dar şi camerele deluxe din hotel sunt ok, hotelul fiind renovat în urmă cu câţiva ani şi arată mai bine decât cele de la Belvil din hotel. Şi Zeugma beneficiază de un aquapark destul de nou, mai nou, dar nu la fel de interesant precum cel de la Belvil. Activităţile pentru copii erau şi aici numeroase şi mi-a plăcut sistemul de "premiere" al celor mici, seară de seară, care aducea multă bucurie pe feţele acestora. Intrarea în mare este însă mai abruptă ca la Belvil. Şi spectacolele de seară au fost mai bune decât mă aşteptam.

=

Cred că ştii că TOATE hotelurile de pe listă sunt dintr-o categorie mai slabă decât Gural Premier Belek, astfel că şi aşteptările tale trebuie să fie pe măsură.

Alegere inspirată şi vacanţă plăcută!

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA79r[20.07.19 16:52]

@EufimiaTorok:

da am fost la toate resorturile Crystal

Sunt absolut convinsă că aşa este .

Nu este nevoie să-mi trimiţi vreo dovadă.

Să te cazezi la toate aceste hoteluri, unele bunicele, altele jalnice, ca turist plătitor este o dovadă suficientă... de masochism, dar gusturile nu se discută.

I plus nu sti ce lucrez sau in ce domeniu lucrez si nici nu am specificat cum am ajuns la toate aceste hoteluri, dar daca insisti,

Nu ştiu şi nici nu mă interesează .

Dacă ai ajuns pe acolo pentru circa 15 minute la fiecare în vreun infotrip, părerea ta este oricum nerelevantă, deoarece în scurtul timp avut la dispoziţie nu ai cum să-ţi formezi o opinie pertinentă despre toate serviciile oferite (mâncare, băutură, intrare în mare, animaţie, spectacole) doar văzând câteva camere, special alese şi prezentat totul pe fugă. Deci, nu am motive să insist .

M-am lămurit perfect citind recenzia ta de la hotelul de anul acesta (vezi impresii) . Într-adevăr, experienţa şi-a spus cuvântul

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

Licurici10GDAUTOR SOL4r[20.07.19 17:47]

@nicole33: Iti multumesc foarte mult pentru toate informatiile pretioase care m-au ajutat de fiecare data sa fac alegerea buna.

Stiu ca toate hotelurile din lista sunt sub Gural Premier si nu am aceleasi asteptari. Anul trecut am fost la Delphin Deluxe si nu am facut comparatii pentru ca era constienta ca nu va fi la fel tinand cont si de diferenta de pret dintre cele 2.

webmasterX[21.07.19 11:32]

@EufimiaTorok: pt mesajele (personale) trimise altor utilizatori, folosește PM (”mesaj personal”)

Rsp anterior a fost șters

cezartutSV4r[21.07.19 21:38]

@Licurici10: bună seara

Țin să-l contrazic pe dl/dna teosic79 despre sucurile la dozator și papucii ptr apa. Din experientele noastre de pana acum, la ic santai family îți făceau fres în fata ta din fructe sau legume, iar la plaja nu aveai nevoie de papuci, asa ca puteți sa va orientați și către acest hotel - vezi impresii

Succes

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

teosic79JR1r[21.07.19 22:01]

@cezartut: draga Licurici, eu nu am fost la ic sa tai family, deci nu ma contrazici.

Eu am zis doar despre experienta mea legata de Alanya, hotel Aydinbey Gold Dreams și plaja lor + ale vecinilor lor (am mers seara pe plaja pt aerosol și între cele 2 diguri - 2 limbi de ciment intrate în mare, nu am găsit 1mp de nisip curat, ci doar cu pietre...).

dragalexeCH[22.07.19 10:57]

@Licurici10: salut! Pentru o intrare lina in apa, cu nisip si fara pietricele as recomanda hotelurile din zona Belek. (sunt mai scumpe, ce-i drept, dar si servicile sunt pe masura).

Am fost la Alva Donna acum ceva timp, prin 2013, si pot spune ca a fost de vis.

Intre timp au renovat, si au si in corp nou, pe partea opusa si se face legatura printr-o pasarela peste drum. Pentru copii au de toate:spectacole, piscine au si concerte si multe zone verzi cu terase si fantani ambientale, numai bine de stat seara la un pahar.

Corina70SR9r[22.07.19 11:14]

@Licurici10: Din cate am citit pe site-ul si pagina FB a resortului Papillon Belvil, anul trecut au fost renovate 200 dintre cele 366 camere existente in bungalouri (vile). Daca te decizi sa mergi la acest resort, poti incerca sa le transmiti pe mail solicitarea de alocare a unei camere renovate. Adresa de mail de contact este belvil@papillonhotels.net.

Am fost si la Zeugma, insa e bine sa stii ca zona dedicata celor mici (clubul de activitati si parcul acvatic) sunt situate la foarte mare distanta de plaja (practic in extremitatea opusa a teritoriului resortului), mi s-a parut total nefericita aceasta dispunere de la Zeugma, in comparatie cu Belvil.

Daca la Belvil teritoriul este generos, cu multa verdeata, alei si o larga deschidere spre tarm, la Zeugma teritoriul este mult mai inghesuit, are o deschidere mai ingusta spre tarm, dar se intinde pe lungime, perpendicular pe acesta. Cauta pe net pozele de ansamblu/de la inaltime pentru ambele resorturi si vei intelege ce incerc sa explic.

Belvil mi se pare mult mai potrivit pentru o vacanta reusita, cu un copil de 4 ani.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA79r[22.07.19 12:50]

@EufimiaTorok:

Deoarece ai confundat mesageria privată AFA cu o hazna in care sa-ti verși propriile dejectii, te informez ca poti fi sancționată ȘI pentru jignirile aduse prin PM și voi solicita Admin sancționarea ta.

Am făcut anunțul public pentru a avertiza astfel și alti eventuali amatori.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

EufimiaTorokUC1r[22.07.19 12:56]

@nicole33: te rog sa postezi si ce am scris, nu am jignit cu nimic iar PN am scris la indrumare wenmasters. Asta ca sa inveti sa te comporti si sa respecti parile celorlati si sa nu ii mai faci " indirect dar cu tenta mincinosi" ! Poate sa ma sanctioneze oricine, nu am gresit nimic, ti-am spus doar sa inveti sa te comporti si sa accepti parerile altor fie ca iti place sau nu! Invata sa te comporti si sa vb tu frumos (app in vocabularul meu nu apare cuvantul dejectii, poti sa mi-l dezvolti?). Zi buna si fa-ti de lucru cu lucruri constructive!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + -1 PMA (1 voturi)

webmaster2r[22.07.19 13:32]

@EufimiaTorok: ”galben” și 2 zile supendare pentru jigniri prin PM

carmenmarsSV3r[19.08.19 20:23]

@Licurici10: Bună, clasamentul este:1. Papilon oricare dintre cele doua2. Alva DonnaRestul acceptabile, dar nu la nivelul celor de mai susLa 2.000 buget încearcă un Delphin Diva în Lara aproape de aeroport sau Deluxe în Alanya, osa ai Freshuri toată ziua.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

TuristBmJR1r[19.08.19 20:48]

@Licurici10: Noi am fost in aceeasi formula 2 ad, 1 copil 4 ani, anul trecut la Asteria, anul acesta Papillon belvil... mi - a placut cel mai mult la Papillon belvil, cu conditia sa fie camera in corpul central... mult mai mare, mocheta pe jos (f imp pt un copil care sare in pat), dus walk - in... tot la fel, imp pt copii mici... mancarea f buna, multe chestii prajite la gratar, 6- 7 bucatari afara... intrarea lina in apa!!! La Asteria intrarea in apa brusca, total neindicat copiilor mici... cam atat

Teo2018GD1r[21.08.19 07:52]

@Licurici10: Eu as recomanda Crystal Palace Luxury Resort. Am fost anul acesta in iunie cu un copil de 6 ani si a fost totul ok. Dimineata la micul dejun erau fresh-uri de portocale, iar mancarea era foarte diversificata si buna. Intrarea in mare era lina cu nisip fin iar seara erau spectacole de diverisment atat pentru copii cat si pentru adulti. Eu zic ca se incadreaza perfect in cerintele solicitate de voi.

Licurici10GDAUTOR SOL4r[21.08.19 09:17]

Multumesc tuturor pentru recomandari si informatii.

• AFIȘATE rsp [31-45] — din total 45 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

Abonament

• NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos