Solicitare CMR / TURCIA - MEDITERANA // ANTALYA

Cazare la un hotel pe plajă în Antalya

Trimisă în 14.10.17 22:57
autor EmilyaSV [Galaţi]
» VIZUALIZĂRI: 5470

Buna.

Este prima data cand doresc sa merg in Turcia (Antalya) si doream sa imi fac rezervare la hotel.

Suntem 2 adulti si un copil de 3 ani, vom pleca cu masina si ne dorim un hotel dedicat copiilor, sa aiba aqua-park, locuri de joaca, plaja cu nisip fin si intrare lina in mare.

Imi puteti recomanda si mie un hotel frumos??

Va multumesc


  • PERIOADA: iunie -- NOPŢI CAZARE: 7
  • BUGET: 600-1000 euro -- TRANSPORT: Auto
  • ADULŢI: 2 -- COPII: 1 -- VÂRSTA: 3

Răspunsuri — pag 1 / 2

moraru marianPM12r[14.10.17 23:47]

@Emilya:

Am fost de patru ani în Turcia și doar la două hoteluri Galery Resort din Alanya și Papillon Belvil din Belek două hoteluri de cinci stele dar diferite mult intre ele.

Distanta de aeroport dar asta am înțeles că nu ar fi o problemă deoarece mergeți cu mașina personală diferența între cele două hoteluri mai constă în prețul sejurului și în ce privește plaja intrarea în mare toate în favoarea lui Papillon BELVIL, la cel din urmă hotel toate sunt aproape de superlativ puteți vedea și pe postarea mea la acest hotel este ideal ptr familiile cu copii este ok în privința mâncării care este pe toate gusturile chiar dacă acestea sunt pretențioase, hotelul are grădini foarte frumoase locuri ptr copii piscine ptr copii și bineînțeles și ptr adulti sală de mese ptr baby cu mâncare adecvată lor curățenie desăvârșită peste tot cameră de hotel, plajă alei restaurant etc etc băuturi diversificate atât ptr barbati cât și ptr doamne intrare în mare lină și cu nisip fin fără pic de pietre așa Cum am avut parte pa Galery Resort, plajă foarte mare cu șezlonguri destule saltele si umbrele așa că are tot ce trebuie să vă simțiți bine inclusiv aqua park.

Sper să vă fi fost de folos informațiile mele, am fost la acest hotel în acest an și anul trecut și cred că vom merge și la anul.

Recomandare rezervați din timp sejurul beneficiind de reducere substanțială și atenție la agenție să fie serioasă și cu stare vechi în domeniu eu aș putea să vă dau exemplu dar nu mi se permite. Dacă în final veți alege acest hotel și vă veți simții bine m aș bucura mult. E foarte greu să te iei după părerile celor ce postează ptr că foarte multe sunt anapoda, spun ăsta că de foarte multe ori ele nu sunt reale.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

adelosSV1r[15.10.17 00:01]

Buna, in bugetul specificat va incadrati lejer la Crystal Paraiso Verde, unde copilul se va simti extraordinar...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

RossoNerroPA35r[15.10.17 00:12]

Buna seara, nu doresc a va dezamagi dar bugetul alocat este foarte mic pentru perioada amintita - Iunie 2018, mai ales ca turismul in Turcia a început sa își revină din criza evenimentelor din 2016, pentru un resort dedicat pentru familii (Aqua parc).

La bugetul Dvs. alocat de 45 - 70 € / persoana / zi cu cerințelor enunțate mai sus varianta optima ar fi la Silence Beach - Side.

Mărind bugetul de minim 100 € ați putea accesa și unul din hotelurile lanțului Papilon. Pentru un hotel dedicat pentru familii (gen: Royal; Rixos, etc.) bugetul trebuie sa fie mult mai generos, in genere serviciile din Antalya costa.

Fiind prima oară in Turcia de ce nu alegeți localitatea/stațiunea Kusadasi? Veți evita mai târziu deceptiile fata de serviciile din Antalya.

O opțiune pentru Kusadasi o reprezintă complexul "Aquafantasy ", cu cel mai mare parc tematic in zona.

Suces in alegerea Dvs.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[15.10.17 00:40]

@RossoNerro:

La bugetul Dvs. alocat de 45 - 70 € / persoana / zi cu cerințelor enunțate mai sus varianta optima ar fi la Silence Beach - Side.

O fi Silence Beach varianta optimă pentru tine, dar pentru Emilya sigur nu este . Tu ai fost la Silence Beach?

Hotelul este pe plajă, deşi distanţele pot fi foarte mari în funcţie de corpul de clădire în care ai cazarea, are aquapark, are chiar şi LunaPark, dar contra cost, însă de la plajă până la aquapark mănânci o pâine . Dacă alegi o cameră club ai de parcurs distanţe măricele până la restaurantul principal şi până la mare, dar eşti aproape de aquapark.

În opinia mea, tocmai cerinţele mai importante NU sunt îndeplinite:

1. plaja nu este cu nisip fin, ci cu nisip amestecat cu pietriş;

2. chiar la intrarea în mare este un brâu de pietricele mai mari şi destul de deranjante care se continuă şi în apă;

3. intrarea în mare nu este deloc lină, ci chiar destul de abruptă, oricum total nepotrivită şi periculoasă pentru un copil de doar trei ani. Unii zic că ar fi şi pietre mari în mare, dar eu nu le-am văzut.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2450 PMA (4 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[15.10.17 00:49]

@moraru marian:

E foarte greu să te iei după părerile celor ce postează ptr că foarte multe sunt anapoda, spun ăsta că de foarte multe ori ele nu sunt reale.

Te-ai gândit cumva, măcar o secundă înainte de a face o asemenea afirmaţie la faptul că oamenii sunt diferiţi şi au gusturi şi aşteptări diferite, iar de aici şi opiniile diferite despre acelaşi hotel?

Faptul că un user postează o părere diferită de a ta nu înseamnă deloc că acea impresie nu ar fi reală. La fel de bine şi acela ar putea crede exact acelaşi lucru despre părerile tale şi nu cred că ţi-ar conveni.

Corect şi civilizat este să respecţi şi un alt punct de vedere, chiar dacă este diferit de al tău, nu crezi?

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3500 PMA (5 voturi)

roraSR8r[15.10.17 05:12]

@Emilya:Sunt o clienta cu "state" vechi in Turcia, unde am inceput sa mergem din 2009 si am intrerupt doar anul trecut, reluand cu multa nerabdare in acest an. Puteti citi review-rile diferitelor zone si hoteluri in care am fost.

Si recomandarea mea este ca, deoarece mergeti cu masina, indicata este regiunea Kusadasi, insa ar fi bine sa luati in considerare ca drumul il veti face in 2 zile (avand si un copil mic), cu cazare, de obicei in Canakkale. Deci ar trebui sa faceti o rezervare de o noapte si acolo.

Ca principiu, hotelurile in Tucia nu sunt efectiv pe plaja, este o distanta, mai mica, sau mai mare, deoarece in fata hotelului sunt piscina, locurile de joaca, amfiteatrul. Unele hoteluri au mai multe cladiri, si de aceea este o oarecare distanta pana la cladirea cu restaurantul principal si plaja.

Turcii acorda o atentie deosebita turistilor si una in plus familiilor cu copii. In aceasta privinta sa nu va faceti probleme. De la amenajarea camerei, pana la meniu, locuri de joaca si distractia de zi si seara, acolo veti gasit tot ce este necesar pentru a va simti bine, atat dvs, ca adulti, cat si copilul.

Puteti vizualiza diverse hoteluri din zona si, in functie de impresia pe care v-a facut-o, asa, la prima vedere si review-urile pe care le are, sa va orientati.

Pentru alte amanunte, aveti la dispozitie, pe aces site PM (mesaj personal) unde puteti discuta cu cei care posteaza despre ceea ce nu poate fi postat direct (reconamdari de agentii eventual)

Mai tarziu, cand veti merge cu avionul, zona Side este renumita pentru plajele cu nisip si intrarea lina in mare.

In ceea ce priveste review-urile, sunt intru totul de acord cu nicole33, impresiile fiecaruia sunt in functie de gradul in care hotelul respectiv i-a satisfacut asteptarile.

Va doresc o intuitie buna in luarea unei decizii care sa fie in armonie cu ceea ce va doriti!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

moraru marianPM12r[15.10.17 07:26]

@nicole33: Îmi mențin afirmația cum că unele comentarii nu sunt reale deoarece nu este vorba doar de Turcia ci și de alte hoteluri din alte țări unde părerile sunt foarte diferite chiar diametral opuse.

Ex, în minibarul nu au pus și ceva sărățele ' sau baia avea cadă și nu cabină de duș netinand cont că hotelul respectiv per total este OK.

Părerile sunt împărțite așa că și părerea mea că unele informații sunt, „anapoda” trebuie respectată dacă vorbim de respectul opiniilor!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

RossoNerroPA35r[15.10.17 08:03]

@nicole33: Buna dimineața, nu, recunosc ca nu am fost la Silence, am cochetat acum "N" ani cu aceasta varianta dar am abandonat-o din cauza impresiilor de pe AFA.

Ce am vrut sa subliniez in ecoul anterior este faptul ca in Antalya serviciile costa, nu sunt deloc ieftine. Pot emite pretenții de servicii / condiții de 7 * doar dacă am un buget corespunzător, altfel e un nonsens.

Toți dorim servicii excepționale (cazare, masa, entertainment, SPA, Aqua/luna park, etc.) - turismul din Turcia chiar le oferă turiștilor aceste servicii - la un cost cât mai scăzut, dar nimeni nu este obligat sa le ofere in funcție de suma pe care o avem disponibilă. Vacanta ideală este cea pe care bugetul nostru ne-o permite.

Personal, precum și mulți utilizatori ai siteu-lui AFA alegem varianta "câștigătoare" in funcție de servicii oferite dar măcar suntem conștienți ca acestea costa, altfel vorbim vorbe.

Am vrut sa dau o mâna de ajutor userului Emilia, prin susținerea principiului mai sus enunțat (vreau calitate/conditii? ... atunci măresc bugetul) precum și prin schimbarea locației, se pare ca nu am fost înțeles. Sunt doar un turist oarecare... nu pot oferi consultanta de specialitate. Atât.

Vacante frumoase sa avem. Spor in toate.

-

@ Moraru Marian , sunt de acord cu cele afirmate in ecourile Dvs.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

meehiPM3r[15.10.17 08:47]

@Emilya: Hotel Fulya in Side, noi am fost mulțumiți. Poti citi recenziile.

Plaja e cu nisip fin, intrare lina in apă, curățenie, piscină pt copii.

Poți vedea pozele pe site, sunt multe recenzii.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

maria55 †SECONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA21r[15.10.17 08:55]

Cu @Rosso Nerro sunt intru' totu' de acord! Ori schimba destinatia, ori mareste bugetul!

Cu @Nicole33 idem????! Nici nu mi-as permite s-o contrazic????????!

@Rora????

@Adelos, da, recomandarea mea ar fi fost tot Cristal Parayso Verde!

@Moraru Marian! Or fi "anapoda" nu zic "nu"! Adică in sensul "de-a valma", dar asta nu inseamna ca nu sunt reale!

Un user isi rupe din timpul sau pt a ne scrie, descrie, informa si nu pt a ne dezinforma!

N.B.: maria55 † este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 4200 PMA (6 voturi)

bumbu100SV1r[15.10.17 10:13]

la banii astia, sensitive premium and spa...

am mai vazut acolo in parcare masini din RO

am scris despre ei aici vezi impresii

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (2 voturi)

deaGD5r[15.10.17 10:45]

@Emilya: Buna, din pacate nu ati precizat perioada in care doriti sa mergeti si cate nopti. Pretul difera. De asemenea, nu-mi dau seama daca bugetul este de persoana (ma refer la adulti)

Anul acesta (vara trecura) pretul la hotelurile din Turcia a fost mare, iar la un hotel de 5 stele bun va incadrati cu acest buget doar de persoana.

Alegerea unui hotel in Turcia porneste da la buget, plaja (cu nisip sau pietricele), servicii, bauturi import sau locale, mancare

Pretul pe care il platiti pe hotel reflecta acest lucru.

La bugetul propus de dumneavoastra (pe familie) va incadrati la hoteluri de 3-4 stele, ceea ce nu va recomand sa mergeti in Turcia, chiar si cu masina.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[15.10.17 19:33]

@maria55:

Cu @Nicole33 idem????! Nici nu mi-as permite s-o contrazic????????!

Merci, Maria

Bine că am ajuns sperietoarea site-ului, dacă nici tu nu îndrăzneşti să mă contrazici

Domnul Marian continuă să-şi susţină părerea, fără argumente ca de obicei şi fără să realizeze că asemenea insinuări nefondate pot ştirbi credibilitatea site-ului pe care toţi îl folosim când ne alegem viitoarele destinaţii de vacanţă.

Iar despre dezinformări, intenţionate sau nu, nu ştiu, dar nu vreau să-mi mai aduc aminte de porcii mâncaţi de respectivul la Belvil , evident doar în vis.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

moraru marianPM12r[15.10.17 19:46]

Este totuși un progres, ați folosit persoana a3a dar nu este deloc frumos să amintiți o eroare sau o greșeală recunoscută de cineva ca și o unealtă de a vă, scoate ''.

Îmi pare rău că se folosește acest sait nu ptr a ne fii de folos unii la alții ci de a profita de anumite avantaje de care alții nu știu.,

Domnul Marian'' încearcă să informeze așa Cum se pricepe, dar nu și amintește de TRECUT așa Cum își amintește Nicole33 după părerea mea de, cărnița de porc'' adevărat o greșeală recunoscută.

Atenție bumerangul totdeauna sosește acolo de unde a fost aruncat! ☺

ACEST COMENTARIU ESTE PTR NICOLE 33!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

moraru marianPM12r[15.10.17 20:02]

@nicole33: Urât comentariu la adresa cuiva indiferent cine ar fi! Nu știrbește cu nimic site ul acesta cred că stilul unora ca dvs face mai mult rău decât, PORCII MÂNCAȚI ÎN VIS DE MINE LA BELVIL'

'Cred că ar trebuii să vă gândiți când aruncați cu cuvinte doar de a vă a atinge anumite ținte.

Este a doua oară când faceți comentarii răutăcioase asupra comentariilor mele. Cred că dacă am fi față în față nu veți mai permite să fiți așa de răutăcioasă!

Sunt sigur că pe viitor îi veți lăsa pe oameni să și expună părerile și greșelile să le fie corectate mai puțin agresiv!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[15.10.17 20:12]

@RossoNerro:

Buna dimineața, nu, recunosc ca nu am fost la Silence, am cochetat acum "N" ani cu aceasta varianta dar am abandonat-o din cauza impresiilor de pe AFA.

Mi-am dat seama imediat că nu ai fost la Silence, pentru că altfel nu ai fi făcut recomandarea respectivă din motivele pe care le-am enumerat mai devreme. Eu am fost acolo cu nişte ani în urmă, dar unele lucruri nu se schimbă prea uşor în timp.

Nu am comentat sugestiile tale legate de destinaţie, pentru că, şi în opinia mea, pentru prima vacanţă în Turcia cu maşina personală Kuşadasi este alegerea perfectă atât prin prisma bugetului, preţurile fiind sensibil mai mici ca în Antalya, cât şi prin avantajul distanţei mai mici şi mai uşor de parcurs, 350 kilometri mai puţin, dus-întors 700 kilometri nefiind deloc de neglijat.

Vacanta ideală este cea pe care bugetul nostru ne-o permite.

Corect. În final, toţi alegem varianta optimă pentru noi în funcţie de bugetul disponibil, mai mereu trebuind să facem anumite compromisuri, în sensul că atunci când nu le putem avea pe toate la o anumită sumă de bani, mai tăiem din pretenţii/cerinţe astfel încât să ne încadrăm în buget.

Categoric, bugetul de 600 de euro este unul nerealist, dar un buget de 1000 de euro alocat strict pentru hotel îi poate permite să aleagă în Antalya un hotel chiar bun, dacă va alege să plece în vacanţă chiar la începutul lunii iunie.

În aceste condiţii, s-ar încadra în buget la Royal Seginus Lara (dar hotelul nu este chiar pe plajă, ci la vreo 250-300 metri), la Royal Alhambra, Dragon şi Taj Mahal din Side. Nu întâmplător am recomandat hotelurile lanţului Stone, acestea având facilităţi deosebite pentru familiile cu copii, animaţia, aquaparkul şi LunaParkul gratuite nefiind deloc de neglijat. În plus, toate cele trei hoteluri din Side beneficiază de o plajă de vis.

Tot într-un buget de 1000 euro şi tot la început de iunie există şi hoteluri mai ieftine, dar bunicele pentru o primă experienţă turcească, gen Miracle Resort sau Adalya Elite, ambele din Lara.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2100 PMA (3 voturi)

EmilyaSVAUTOR SOL2r[15.10.17 20:56]

@nicole33: Mulțumesc frumos, am sa tin cont de sfat.

Din pacate am cam gresit la exprimare... doresc un hotel cu plaja privată, nu ma deranjează nici la distanță de 350 m.


adrianbogdanAU100r[16.10.17 08:29]

Buna!

Eu zic ca ai timp suficient sa faci o alegere buna, antevorbitori mei ti-au dat o garmada de sfaturi utile,

In materie de antalyantologie sa sti ca si eu anul acesta am urmat sfatul lui @nicole33 - spaima saitului si pot spune ca am facut o alegere foarte buna in legatura cu zona Antalyei in care am stat, acum poti sa-ti dau si io o sugestie, cere si oferta de aici de pe sait.

Alegere inspirata va doresc!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 3150 PMA (6 voturi)

simona19JR1r[16.10.17 11:07]

@Emilya: Buna ziua, hotelurile ok sunt cele din lantul Delphin iar nisip fin gasiti numai in statiunea Lara.


roraSR8r[16.10.17 11:10]

@simona19-Scuze, dar trebuie sa va contrazic: nisip fin nu este doar in Lara, ci si in Side - si (încă) plaja foarte lata.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

adrianbogdanAU100r[16.10.17 11:16]

@simona19: Buna!

Chestiune cu nisipul fin in toata zona Antalya este relativa nu atat de categorica precum spui tu.

Eu am stat acum cativa ani in Lara dar pe o plaja gen ponton ancorat de stanci asa ca nu cred ca asta este regula.

De exemplu Alanya are plaja buna, Belekul are plaja buna, Side, din ce am avzut eu anul acesta Konaikli - Antalya are o plaja buna asa ca depinde...

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1050 PMA (2 voturi)

elyutzaa89*GD5r[16.10.17 13:11]

@Emilya: Recomand Adalya Elite in Lara Kundu - vezi impresii

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

adelinatGD2r[16.10.17 19:38]

Buna seara!

Nisip fin gasiti in Kusadasi si este mai aproape cu masina, dar singurul resort cu aqua park din cate stiu, este Aqua Fantasy, care e scump. Restul resorturilor au cate 1-2 topogane.

In regiunea Antalya ne-a placut foarte mult Kamelya Holiday Village Side. Are plaja cu nisip si piscina de copii langa cea de adulti si un bar cu gustari, fructe, sucuri... langa ele. Daca rezervati din timp, cred ca va incadrati in buget.

Alegeri inspirate!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] (0 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[16.10.17 23:49]

@simona19:

Buna ziua, hotelurile ok sunt cele din lantul Delphin iar nisip fin gasiti numai in statiunea Lara.

Nu este deloc aşa. Te grăbeşti să generalizezi şi greşeşti, iar realitatea te contrazice.

Zona Lara are plajă cu nisip şi intrare lină în mare, dar nisipul nu este neapărat cel mai fin.

Mie personal mi se pare mai bună şi mai frumoasă plaja din Belek. Nu şi cea din Bogazkent .

Însă nici măcar toate hotelurile din Belek nu beneficiază de o asemenea plajă, ci doar câteva şi acelea sunt hoteluri scumpe şi foarte scumpe.

Însă cele mai frumoase plaje din Antalya le vei găsi în zona Side, în Evrenseki şi Colakli.

Zona Kemer este singura unde nu vei găsi nisip fin şi nici intrare lină în mare.

=

În plus, să ştii că nici Delphinii nu mai sunt cum erau şi oricum bugetul este prea mic pentru orice Delphin din Lara în iunie.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

nicole33APLCONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA86r[17.10.17 00:01]

@adrianbogdan:

Chestiune cu nisipul fin in toata zona Antalya este relativa nu atat de categorica precum spui tu.

Corect. Zona Antalyei este împărţită în subzone/staţiuni, iar hotelurile sunt grupate generic pe aceste staţiuni, chiar dacă distanţele sunt uneori şi de câteva zeci de kilometri. Din acest motiv, chiar în cadrul aceleiaşi staţiuni, un hotel poate avea o plajă bună sau foarte bună, iar altul, aflat la distanţă de kilometri să aibă o plajă foarte proastă.

Eu am stat acum cativa ani in Lara dar pe o plaja gen ponton ancorat de stanci asa ca nu cred ca asta este regula.

Cum naiba ai reuşit să găseşti în Lara un asemenea hotel practic fără plajă, când eu nu aş fi crezut să existe aşa ceva?

De exemplu Alanya are plaja buna, Belekul are plaja buna, Side, din ce am avzut eu anul acesta Konaikli - Antalya are o plaja buna asa ca depinde...

Alanya are în marea majoritate a cazurilor plaje proaste, cu pietre şi intrare abruptă în mare. De trei ori am stat în Alanya şi numai din astea am găsit. Bine, că am ştiut dinainte cum este plaja şi am acceptat acest compromis pentru alte avantaje care atunci au contat mai mult pentru mine.

Eu în zona Alanyei nu ştiu decât două plaje cu nisip: Cleopatra, care este chiar în oraş şi nu mă interesează şi încă una la un resort al cărui nume nu mi-l amintesc acum, dar care nu se prea vinde în România.

N.B.: nicole33 este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

nrs †SE42r[17.10.17 09:32]

@adelinat:

nu e chiar singurul,

putin mai aproape de Romania, intre Izmir si Kusadasi este Club Yali Gumuldur plaja cu nisip fin si aquapark gratuit, vezi reviewul scris de mine.

mai este si SunConnect Atlantique in Kusadasi cu acces gratuit la Tortuga Water& Theme Park


webmasterX[17.10.17 10:09]

@adelinat:

In regiunea Antalya ne-a placut foarte mult Kamelya Holiday Village Side. Are plaja cu nisip si piscina de copii langa cea de adulti si un bar cu gustari, fructe, sucuri... langa ele

Dacă ați fost cazți acolo: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinații.

Poți folosi linkul SCRIE REVIEW (îl găseşti şi în pagina 1 a saitului)


adrianbogdanAU100r[17.10.17 13:40]

@nicole33:Buna!

Noi am vrut in oras, practic in zona Lara veche, aia de dinainte de sistematizarea zonei Lara Kundu. Club Falcon este bagat mai in oras si avea (are) teren de volei pentru fimea, iar io vroiam neaparat in oras pentru ca urasc traficul din Antalya, acum daca ma intrebi unde as vrea in Antalya, tot in zona Kemer as dori, dar nu pentru mare.

Da, in Alanya , Cleopatra Beach este foarte buna, dar si plaja publica din interiorul orasului este foarte buna, exceptie niste pietricele de la intrarea in mare. Eu am stat acum 10 ani la un hotel de la iesirea din Alanya , Club Diana daca nu ma insel , avea 4 stele si am fost foarte multumiti si de plaja si de hotel in sine.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

maria55 †SECONSILIER ONORIFIC AFA / TURCIA21r[17.10.17 14:50]

@adrianbogdan: asa este, din ceea ce am văzut in Alanya, venind dinspre Side pe centrul Alanyei mi- a placut mult plaja aceea Kleopatra!

Cred ca pe toata distanta de la intrare in oras si pâna la Haydarpasha Hotel, aproximez a fi fost 10km sper sa nu gresesc, in dreapta plaja am vazut' o super aranjata! Nu stiu daca toata bucata aceea se numea Kleopatra, ceea ce stiu este ca era numerotata de la 1 la 14 si fiecarui numar ii corespundea o bucată de aprox 800m lungime, poate mai putin, cu intrari direct din sosea si una mai aranjata ca cealalta! Beach bar, sezlonguri, umbrrlute!

Asadar, daca alegi un hotel fix in Alanya oras, ai si plaja buna, si maazine si o faleza de 10km sa tot te plimbi! Singurul lucru care pe multi nu-i incanta ar fi lipsa resorturilor aici in plin centru! Dar hoteluri de 4 stele am vazut! Ai avantajul clar, sa fii pe malul marii, chiar daca traversezi pt plaja!

Si Haydarpasha este peste drum, trecerea se facea prin pasaj, pasaj atat de bine "camuflat" cu grafitty cu standuri cu te miri ce, cu narghilea, de nici nu stiai cand aungi pe plaja! Plaja nu era grozava, nisip dar si bolovani la intrare in apa! Dar hotelul l-as recomanda!

N.B.: maria55 † este CONSILIER ONORIFIC AFA pe destinația TURCIA
EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 1400 PMA (2 voturi)

  • AFIȘATE rsp [1-30] — din total 44 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU

    Abonament

  • NU sunteți abonat/ă la acest fir de discutie - [NU primiți înștiințări când se scrie un răspuns] -- vă puteți însă abona mai jos
  • #G#9
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.4588770866394 sec
    ecranul dvs: 1 x 1