MiniGhiduri AFA SUD [pg.4/9]

Exact... am fost acolo! Din pacate, am stat foarte putin in Regensburg pentru ca am fost acolo in interes de servici. Efectiv prin oras am mers maxim 2 ore, asa ca n-am vazut mare lucru. Dar ce am vazut m-a impresionat si mi-a placut. Am fost cazata la Altstadthotel Arch Hotel care e chiar in centrul Regensburg-ului. Am plecat din Sibiu cu avionul spre Muenchen (care are un aeroport IMENS). Aeroportul acela ar putea fi un oras in sine (bine... exagerez si eu un pic pentru a da un efect [...]citește review
- scris de AleDia în 05 Oct 2014 în rubrica Descoperă Regensburg [ 20 voturi, 15300 PMA, 4756 viz.]
Pentru ca nu am gasit nimic pe AFA despre aceasta cunoscuta zona turistica din Bavaria unde am petrecut o saptamana la mijlocul lunii mai 2012, m-am gandit sa scriu cateva randuri. Atractia principal o reprezinta lacul Chiem (Chiemsee) cel mai mare din Bavaria, cu o suprafata de aproape 80km patrati si cele 3 insule ale sale : Herreninsel, Fraueninsel (care se pot vizita) si Krautinsel. O excursie cu barca din Prien, Chiming sau Gstadt, vizitarea celor 2 insule locuite si a castelului [...]citește review
- scris de osna în 30 Sep 2014 în rubrica Descoperă Rosenheim și împrejurimile [ 26 voturi, 22050 PMA, 5319 viz.]
Cu ocazia sejurului din Elveţia (iulie 2014) am făcut rezervare de tranzit pe teritoriul Germaniei încă de anul trecut. Ca să profit de acest lucru din plin am ales Bavaria , o regiune care pe mine m-a încântat şi-mi doresc mereu să o revăd. Cum acum doi ani colindasem zona din jurul Passau-ului, ”oraşul celor trei râuri” din Bavaria Inferioară, anul acesta am ales să mă delectez cu frumuseţile Bavariei Superioare. La ducere, presaţi de timp, am vizitat un [...]citește review
- scris de traian.leuca în 11 Sep 2014 în rubrica Castelul Herrenchiemsee (Schloss Herrenchiemsee) [Chiemsee] [ 52 voturi, 45450 PMA, 6921 viz.]
Aflat pe malul raului Ammer, oraselul iti lasa impresia unui adevarat muzeu: la tot pasul case cu fatade pictate cu scene din povesti sau religioase, ferestre impodobite cu sculpturi din lemn, strazi ingrijite si flori la fiecare balcon si casa. Oberammergau s-a facut cunoscut in lume si prin „Passionspiele“ (Passion Play) care incepind din 1633 se joaca la fiecare 10 ani (cand ciuma a lovit satul in acel an, 1633, oamenii au promis ca daca dumnezeu ii cruta, drept rasplata ei vor juca [...]citește review
- scris de osna în 29 Aug 2014 în rubrica Descoperă Oberammergau [ 15 voturi, 13050 PMA, 1994 viz.]
Pentru o prima vizita in Germania am ales orasul Munchen. M-au impresionat in mod deosebit cladirile, oamenii, curatenia, traficul, promptitudinea cu care vin trenurile, retelele de metrou si cale ferata care se interconecteaza perfect, universul BMW (in special showroom-ul si fabrica) ! Avionul a aterizat Munchen la 9.35, la 10.00 am iesit din aeroport si la 11.00 eram la hotel. In aeroport am avut un prim contact cu lucrurile “facute nemteste” din Munchen: am iesit cu bagajele si doream [...]citește review
- scris de andromeda în 06 Feb 2014 în rubrica Descoperă Munchen și împrejurimile [ 34 voturi, 29250 PMA, 17069 viz.]
Se zice ca odata ce ai pasit intr-un parc de distractii ai luat microbul distractiei si de acum incolo nu te vei mai putea abtine sa vizitezi cat mai multe! Sunt total de acord cu acesta afirmatie si daca in primavara am petrecut cateva zile in Disneyland, a venit randul parcului Europa Park in septembrie, iar in octombrie am ajuns in Siam Park din Tenerife. Promit sa revin cu reviewuri pentru fiecare in parte! Ne-am hotarat sa petrecem 5 zile in Europa Park, dar pana la urma au ramas doar [...]citește review
- scris de Muffin2009 în 03 Dec 2013 în rubrica Europa Park & Rulantica Park [Rust] [ 25 voturi, 22500 PMA, 16092 viz.]
Padurea Spessart este situata in nordul Bavariei si sud estul landului Hessen, fiind imprejmuita de raurile Main, Rhoen si Kinzig. Desi nu contine niciun mare oras german, fiind situata doar in triunghiul Wurzburg, Aschaffenburg, Hanau aceasta regiune din centrul Germaniei a fost pusa pe harta turistica a tarii de... Fratii Grimm, evident. Se spune ca povestea Albei ca Zapada isi are originile in Spessart, mai precis la Lohr un micut si cochet orasel tipic german. Asadar, povestea incepe de [...]citește review
- scris de giuliani în 15 Aug 2013 în rubrica Descoperă Pădurea Spessart [ 15 voturi, 11700 PMA, 2244 viz.]
Bamberg Am discutat despre Wurzburg, Dortmund, Rothenburg si Frankfurt, acum a venit randul unui alt oras francon, si anume Bamberg. Am sosit asadar la Bamberg, cu trenul din directia Wurzburg; asa cum am mai spus si in alte articole, cu Deutsche Bahn poti ajunge aproape oriunde, deci Bamberg-ul nu lipseste cu siguranta din calendarul lor. Ziua ce ne-am ales-o noi, n-as zice ca a fost cea mai inspirata. Afara erau vreo -2 sau -3 grade, dar batea vantul intr-un asemenea hal incat ne simteam [...]citește review
- scris de giuliani în 12 Aug 2013 în rubrica La pas prin Bamberg [ 24 voturi, 18000 PMA, 5140 viz.]
Aveam de mult timp in plan sa mi fac un cont pe site-ul asta, in special pentru a-mi relata impresiile despre calatoriile mele la Rothenburg ob der Tauber. Dar mi-am dat seama ca e foarte greu... oraselul asta m-a fascinat in asemenea hal incat stau de o saptamana si ma uit la poze, scriu cate un paragraf... fiindca nu vreau sa uit nimic. Oricum, indiferent de modul in care voi relata experienta mea, indiferent de calitatea si numarul pozelor sunt constient ca nu pot sa imprim nimanui in minte [...]citește review
- scris de giuliani în 31 Jul 2013 în rubrica La pas prin Rothenburg si imprejurimi [ 18 voturi, 15300 PMA, 6753 viz.]
M-am hotarat in cele din urma sa scriu acest review, considerand ca cele 9 luni petrecute la Wurzburg sunt mai mult decat suficiente pentru a indruma pe cineva inspre cele mai importante obiective turistice ale acestui frumos oras francon. Da, francon, nu bavarez fiindca oamenii de acolo se considera ca locuitori ai Franconiei (Franken in germana), nu ai Bavariei, la care au fost alipiti in timpul domniei lui Napoleon. Daca aruncati o privire peste stema Bavariei, in coltul din dreapta sus se [...]citește review
- scris de giuliani în 24 Jul 2013 în rubrica Descoperă Wurzburg [ 17 voturi, 13950 PMA, 3308 viz.]