MiniGhiduri AFA ROMÂNIA [pg.184/188]

După îndelungi şi grele lupte, atât la propriu cât şi la figurat, Cavalerii s-au întors pentru trei zile în Cetatea Sighişoarei. Spun la propriu pentru că anul acesta, după 18 ediţii, s-a pus problema pentru prima oară ca Festivalul Medieval de la Sighişoara să nu mai aibă loc din motive financiare. Mi se părea de neînchipuit, acest festival identificându-se, practic, cu bătrâna urbe. Citeam pe forumuri în limba engleză mesajele turiştilor străini care vroiau să vină [...]citește review
- scris de krondia* în 30 Jul 2010 în rubrica Festivaluri, evenimente sighişorene [ 20 voturi, 9000 PMA, 3451 viz.]
Incep sa scriu acest review, cu zambetul pe buze! Cu ceva timp in urma, mai exact pe la inceputul lunii mai, citeam un review despre Valea Avrigului, curioasa fiind, deoarece in ultimii 3 ani pasii m-au purtat cam des prin zona Sibiului! Si culmea, am mai scris si un ecou de admiratie acolo, care suna cam asa: ''Foarte util si acest review, mi-am notat si Valea Avrigului in carnetelul meu cu ''dorinte''! Felicitari! '' Si de ce zambesc acum cand scriu? Veti intelege... pentru ca ceea [...]citește review
- scris de georgiana în 26 Jul 2010 în rubrica La pas prin Avrig şi împrejurimi [ 37 voturi, 14250 PMA, 7928 viz.]
Prima dată am venit la Techirghiol din curiozitate, în urmă cu doi ani. Şi pentru că mi-a făcut bine, m-am întors şi vara aceasta. Este un loc mai liniştit, mai puţin aglomerat, o adevărată oază de sănătate, apreciată îndeosebi de persoanele vârstnice care revin regulat pentru cura cu soare, nămol şi apă sărată. Lacul este situat la marginea localităţii Eforie Nord şi se poate ajunge uşor atât cu maşina dar şi pe jos. În limba turcă denumirea este Tekirgöl şi [...]citește review
- scris de krondia* în 23 Jul 2010 în rubrica Lacul Techirghiol [ 13 voturi, 5050 PMA, 20644 viz.]
Pentru ca in weekend am vrut neaparat sa ajungem la Vama Veche, plimbare despre care am scris aici: Vama Veche acum a venit randul copiilor sa-si exprime dorintele si intentiile, astfel incat am acceptat sa mergem la Delfinariu sa-I intalnim pe cei trei noi delfini adusi recent la Constanta. Aglomeratie foarte mare, mai ales pentru ca spectacolele au loc de trei ori pe zi, seara fiind cel mai aglomerat datorita temperaturilor relativ acceptabile pentru a scoate copii mici din casa. Am [...]citește review
- scris de pepsi70ro în 22 Jul 2010 în rubrica Delfinariu / Planetariu / Vivariu Constanța [ 24 voturi, 8402 PMA, 11055 viz.]
Ironia sorţii face să ajungem mai uşor în locuri mult mai îndepărtate de casă, astfel că dorinţa mea de a revedea Cheile şi Peştera Dâmbovicioarei a rămas multă vreme o prioritate doar pe hârtie. Dar asta până de Rusalii, anul acesta, când, după un weekend prelungit la Moeciu împreună cu @ileanaxperta şi @trandafir1970 am hotărât să dăm o fugă până aici. Traseul prin culoarul Rucăr-Bran este de o frumuseţe aproape ireală: şoseaua şerpuieşte de o parte şi de [...]citește review
- scris de krondia* în 14 Jul 2010 în rubrica Peștera Dâmbovicioara [ 12 voturi, 4450 PMA, 5123 viz.]
Cu ceva vreme în urmă, m-au frapat nişte impresii (click aici) în care acest minunat parc era pe nedrept inadecvat prezentat. Încă de atunci am dorit să îndrept acest fapt, dar mereu am amânat acest demers. Până azi. Iată cum îl prezintă pe scurt Wikipedia: "Parcul Herăstrău sau Parcul Naţional Carol al II-lea a fost construit în 1936 pe malurile Lacului Herăstrău (74 ha) şi este cel mai mare parc al Bucureştiului. Lacul din centrul parcului face parte din lanţul de [...]citește review
- scris de Dragoș_MD în 27 Jun 2010 în rubrica Parcuri bucureștene [ 18 voturi, 4406 PMA, 4192 viz.]
La început de iunie, într-o duminică cu mult soare, ne propunem, după câteva schimbări de planuri, să facem o ieşire în Masivul Piatra Mare. Piciorul meu se prezenta bine, trecuse aproape un an de când îl luxasem la Cascada Tamina, o aştepare destul de lungă. Cu mult entuziasm, propun să urcăm de la Dâmbul Morii prin Şirul Stâncilor până la Peştera de Gheaţă, traseu pe care eu îl mai parcursesem cu ani buni în urmă, dar coborând de la Cabana Piatra Mare. Lăsăm [...]citește review
- scris de krondia* în 24 Jun 2010 în rubrica La pas prin munţii Piatra Mare [ 17 voturi, 7700 PMA, 18011 viz.]
Din cauza jobului, cu greu gasesc timpul necesar pentru a-mi scoate fetele la bronz si baie in mare, de foarte multe ori dupa ora 16-17. 00 cand ajung acasa. « Lasa ca este mai sanatos » ar spune unii, insa eu prefer sa ma parpaleasca putin soarele pentru a ma racori suficient de bine in marea noastra. De fiecare data fetele mele cu pretentii de litoral autohton imi spun: « Hai la Mamaia! » sau « Hai la Eforie! ». Le satisfac mofturile, mai ales ca si mie imi plac zonele alese de ele, [...]citește review
- scris de pepsi70ro în 21 Jun 2010 în rubrica Plajele de pe litoralul romanesc [ 40 voturi, 19900 PMA, 72128 viz.]
La sfârşitul lunii trecute, aflat cu treburi prin Capitală, dar ajuns cu câteva ore prea devreme, m-am hotărât să le petrec vizitând (a câta oară?) Grădina Botanică. Pentru cine nu ştie, aceasta se află pe şoseaua Cotroceni, vizavi de Palatul Cotroceni, intrarea fiind în apropierea intersecţiei cu strada Dimitrie Brândză. Aflată în administrarea Universităţii Bucureşti, Grădina botanică împlineşte anul acesta, în noiembrie, 150 de ani de la înfiinţare. De-a [...]citește review
- scris de Costi în 18 Jun 2010 în rubrica Grădina Botanică Dimitrie Brândză [ 8 voturi, 2500 PMA, 3613 viz.]
Mica statiune din apropiere de Oradea a reprezentat una dintre destinatiile de top de la noi din tara alaturi de litoral, Valea Prahovei si Baile Felix. Cine a fost aici inainte de 1990 nu va uita poate "marea" de oameni si de masini, care le gaseai vara aici si nu numai, furnicar de oameni de prin toate colturile tarii. Cand eram mic aici am invatat semnificatia celor doua litere de pe tablitele de inmatriculare de la masini, nu de alta dar era locul perfect pentru asa ceva. Si in primul rand [...]citește review
- scris de danoradea în 22 May 2010 în rubrica Descoperă Băile '1 Mai' [ 7 voturi, 2200 PMA, 5793 viz.]