MiniGhiduri AFA GRECIA [pg.5/82]

Acum 7 ani, mai precis în 2015 am mai fost la Lindos. Atunci am vizitat și castelul, acropolele. Revenind pe insulă, mi-am dorit să văd din nou Lindos, dar altfel... fără să mai urc la acropole, de aceea nu-i invidiam nici pe cei care o făceau. Erau cam 35 de grade când am ajuns noi acolo. Am vrut de data asta să mă pierd pe străduțele înguste, să admir florile de bouganvillea, să admir ușile și porțile, absolut speciale, arhitectura cicladică, iar finalul zilei să fie [...]citește review
- scris de maryka în 02 Aug 2022 în rubrica Descoperă Lindos [ 46 voturi, 59100 PMA, 1972 viz.]
Una din cele mai frumoase zile petrecute în insula Rhodos a fost cea în care am vizitat Mânăstirea Filerimos. De ce? Pentru că a fost un efort mai deosebit, am petrecut timp în natură, într-un cadru foarte frumos, a fost o plimbare pe jos, așa că nu-mi rămâne decât să vă povestesc și să vă invit și pe voi acolo, măcar și virtual! În vacanța precedentă din Rhodos din 2015, a fost marele nostru regret, că nu ajunsesem aici la mânăstire, iată deci acum aveam un motiv [...]citește review
- scris de maryka în 25 Jul 2022 în rubrica Vacanța în insula Rhodos [ 40 voturi, 35550 PMA, 3841 viz.]
Excursia la Sanctuarul Delphi din ultima zi a anului 2021 a fost un de„tip rezerva” , asa cum am specificat in review-ul „Sfarsit si inceput de an pe taramul zeilor” scris in 23.01.2022. Initial, in programul circuitului, era o croaziera in insulele Golfului Saronic: Hydra, Poros si Egina, insa aceasta s-a anulat din cauza restrictiilor pandemice. Consiliul Medical de Urgenta Elen a luat masuri pentru protectia locuitorilor acestor insule din cauza exploziei cazurilor de infectari cu [...]citește review
- scris de ovidiuyepi în 23 Jul 2022 în rubrica Descoperă Delfi și împrejurimile [ 30 voturi, 38300 PMA, 1186 viz.]
S-a dat deja startul vacantelor de vara 2022, iar eu de-abia acum reusesc sa-mi fac putin timp pentru a va impartasi cateva impresii din vacanta noastra din vara lui 2021. Acest review va fi o continuare a celor scrise de mine incepand din 2014 (vezi impresii), atunci cand am descoperit frumusetea si ineditul vacantelor petrecute in campinguri cu cortul, cu rulota sau camperul si voi scrie despre campingurile prin care am trecut vara aceasta in periplul nostru prin Peloponez. Va fi vorba [...]citește review
- scris de dana2104 în 05 May 2022 în rubrica (Alte) Campinguri în Peloponez [ 31 voturi, 39600 PMA, 540 viz.]
Cum spuneam și cu alte ocazii îmi plac muzeele și peste tot pe unde merg încerc să le văd; așa am făcut și în Heraklion, despre unele din ele voi spune câte ceva acum. După ce ne-am cazat la Athinaikon Hotel, vezi impresii, am plecat repede spre Muzeul de Artă Creștină care se închidea la ora 18, aflat la aproape un kilometru și jumătate, unde am ajuns pe la 16:30. Este cunoscut și sub numele de Colecția Bisericii Agia Aikaterini deoarece este adăpostit în vechea [...]citește review
- scris de mprofeanu în 11 Mar 2022 în rubrica Muzee în Heraklion [ 40 voturi, 52000 PMA, 664 viz.]
Atena, Atena Bucuria pamantului Si a zorilor Micut crin azuriu... Intr-o noapte Pe plaja, Voi deveni a ta scoica. Asa suna refrenul melodiei„Athina" lansata in 1984, de catre legendara Nana Mouskouri. Atena nu poate fi pe deplin explorata intr-o singura zi, o saptamina sau o luna. Iti trebuie timp, ca sa bifezi fiecare obiectiv in parte. Si, va rog sa ma credeti, sunt destule. Am avut onoarea sa ma aflu in Atena la finalul anului trecut si inceputul anului in curs. In [...]citește review
- scris de ovidiuyepi în 19 Feb 2022 în rubrica Vacanța în Atena [ 33 voturi, 42200 PMA, 5177 viz.]
Toate drumurile din insulă duc inevitabil către capitală, este un lucru cert. Dacă prin sud, drumurile sunt mai largi și destul de aerisite, pe măsură ce ne apropiem de malul mării, pe coasta de est, încep stațiunile și indiscutabil-se aglomerează semnificativ, creându-se chiar blocaje la orele de vârf. Desigur asta se datorează și faptului că se îngustează mult și drumul. Poate și din această cauză, dar și din comoditate, am convenit că vom merge în oraș cu Green [...]citește review
- scris de maryka în 15 Feb 2022 în rubrica Descoperă zona Kerkira (Corfu Town) [ 46 voturi, 59100 PMA, 1369 viz.]
În vacanța din Karpathos am avut asigurat prin cazare doar micul-dejun, în rest toate mesele le-am luat la taverne, acolo unde ne aflam în momentul când ne-a luat foamea. S-a întâmplat să fim în capitală, dar și pe cine știe ce coclauri, pe unde ne-au purtat pașii. Din acest punct de vedere, cred că aș fi avut nevoie de câteva articole în care să povestesc propriile experiențe culinare, însă cum nu am de gând să mai scriu și altul, voi încerca să rezum în acesta tot [...]citește review
- scris de irinad în 29 Jan 2022 în rubrica Unde mâncăm? Taverne în Karpathos [ 39 voturi, 50700 PMA, 620 viz.]
În plină iarnă, vă invit la plajă! Cel puţin virtual vorbind, căci faptic mai avem de aşteptat câteva luni bune până să vină vara la noi, iar dacă vorbim cumva de locuri exotice, atunci problema se pune diferit. Când suntem în vacanţă, pentru noi, plajele reprezintă adevărate destinații turistice, de aceea unul dintre primele subiecte pe care le-am abordat în informarea mea despre insulă a fost despre plajele acesteia. Din acest punct de vedere, Karpathos este un [...]citește review
- scris de irinad în 19 Jan 2022 în rubrica Vacanța în insula Karpathos [ 44 voturi, 39600 PMA, 1350 viz.]
Câteva cuvinte despre Kasos și cum am ajuns acolo De micuța insulă Kasos știam încă de pe vremea când am fost în Rhodos, cu ocazia trecerii în revistă a insulelor dodecaneze pe un mozaic stradal, bine ilustrate pe acesta. Văzusem chiar și locul ei pe hartă, adică undeva între Creta și Karpathos, negândindu-mă că voi ajunge vreodată s-o văd, așa mi se părea de îndepărtată. După ce am antamat vacanța în Karpathos, la o privire mai atentă pe hartă am observat că [...]citește review
- scris de irinad în 13 Jan 2022 în rubrica 'Opționale' din Karpathos [ 39 voturi, 50700 PMA, 796 viz.]