MiniGhiduri AFA BRAN-MOECIU-RUCĂR [pg.5/5]

Unul dintre obiectivele punctate in „Vacanta in tara mea - 2012”, care merita adus in discutie si promovat asa cum se cuvine, este Cetatea Rasnov, reper turistic important pe harta celor mai renumite cetati fortificate din Transilvania. S-au povestit foarte multe despre aceasta cetate pe AmFostAcolo si probabil se vor povesti in continuare, de aceea rog sa-mi fie scuzate eventualele repetitii, in ton cu celelalte review-uri, insa n-am avut suficient timp sa le citesc pe toate, separand [...]citește review
- scris de pepsi70ro în 11 Oct 2012 în rubrica Cetatea Râșnov [ 38 voturi, 33300 PMA, 2435 viz.]
“Natura: totul este enigma si totul este cuvant.”Victor Hugo Zona Rasnov a fost ceva timp vaduvita de disparitia locurilor turistice prin inchiderea Cetatii ce a fost in renovare, dar iata ca de ceva timp pe langa Cetatea Rasnov, s-a deschis si Pestera Valea Cetatii intr-o forma accesibila tuturor. Pestera se afla pe partea stanga a drumului ce vine dinspre Poiana Brasov si imediat la vreo 300m pe partea dreapta a drumului se afla bazarul si intrarea spre Cetatea Rasnov. Drumul e [...]citește review
- scris de floryelbog în 11 Oct 2012 în rubrica Peștera Valea Cetății (ex Fundata) [ 19 voturi, 13950 PMA, 1558 viz.]
Anul acesta am fost pentru a doua oara in satul Pestera, dar de aceasta data mi-am dorit sa vizitez castelul Bran, de revelion neavand timpul necesar. Am revenit la Castelul Bran dupa ani buni, dornica sa vad modificarile aparute dupa retrocedarea castelului. Pretul unui bilet este de 20 lei pentru adulti si 5 lei pentru copii. Fara indoiala, Castelul Bran este unul din cele mai vizitate obiective turistice din tara noastra, situat in Pasul Branului, punct de trecere intre Transilvania si Tara [...]citește review
- scris de biancuta în 13 Nov 2011 în rubrica Castelul Bran [ 27 voturi, 23400 PMA, 10242 viz.]
Cred ca aveam 14 ani cand am vizitat pentru prima data Cheile si Pestera Dambovicioara, foarte multe nu-mi amintesc de atunci, insa stiu ca de-a lungul anilor mi-am facut obiceiul de a vizita periodic aceste locuri, pentru simplul fapt ca m-am indragostit de ele si imi erau la-ndemana, o parte a rudelor fiind din Campulung Muscel, deci foarte aproape (aprox. 25 km). Usor, usor chiar mi-am facut prieteni alaturi de care exploram pestera, dar si locurile din vecinatate, catre Brusturet si cascada [...]citește review
- scris de pepsi70ro în 03 Nov 2011 în rubrica Peștera Dâmbovicioara [ 36 voturi, 31950 PMA, 28674 viz.]
Ne-am propus o tura in Piatra Craiului la Vf. La Om (2238m) sau Piscul Baciului cel mai inalt varf din muntii Piatra Craiului. Acesta se afla cam la jumatatea crestei si ne-am gandit sa-l abordam din partea sudica, adica dinspre culoarul Rucar-Bran nu dispre Zarnesti cum facem de obicei. Asa cum am citit in ghidul turistic despre Piatra Craiului pe aici ajungi in creasta stabatand mai intai un lant de chei ce au fost sapate in stanca de raul ce izvoraste de sub Vf. La Om, care poarta trei [...]citește review
- scris de Lumis66 în 19 Jul 2011 în rubrica Descoperă zona Dâmbovicioara - Brusturet [ 25 voturi, 22050 PMA, 4291 viz.]
Acum doua week-end-uri, aflandu-ne in zona Brasov-Cristian-Rasnov am aflat de existenta unei pesteri nu de mult deschise si nici n-am stat pe ganduri si ne-am propus sa o vizitam. Am ajuns in Rasnov in centru si ghidati de semne, foarte bine amplasate, la vreo 3 km de Rasnov pe drumul ce merge spre Poiana Brasov ne-am si parcat in primul loc special amenajat pentru parcare (pietruit). Imediat dupa primul loc de parcare de la sosea, pe partea stanga se mai afla amenajat inca un loc de parcare [...]citește review
- scris de cintus în 05 Jul 2011 în rubrica Peștera Valea Cetății (ex Fundata) [ 13 voturi, 9900 PMA, 16725 viz.]
Week-endul nostru la Moieciu de Jos a debutat așa cum am povestit cu cazarea la Pensiunea Pitic. Firește, chiar dacă poposisem acolo cu gândul unei odihne binemeritate, pentru noi acea odihnă înseamnă, de regulă, … odihnă activă, adică eliberare de stresul și rutina obligațiilor și problemelor existențiale de zi cu zi și înlocuirea lor, cât se poate, cu mișcarea, fie ea plimbare, ascensiune, explorare, vizitare sau chiar experimentare a unor noi provocări. Bineînțeles, [...]citește review
- scris de mariana.olaru în 13 Apr 2011 în rubrica La pas prin Moieciu și împrejurimi [ 26 voturi, 22050 PMA, 8934 viz.]
In luna decembrie a anului trecut auzisem ca s-a deschis spre vizitare o pestera in apropiere de Rasnov. Nu stiam exact locatia dar aflasem ca era vorba despre o pestera ce fusese concesionata unei firma private, care in perioada februarie-decembrie efectuase lucrari de amenajare, investitia ridicandu-se la suma de 300000 de euro. Aceasta firma se ocupase de curatarea si conservarea pesterii, iluminarea si montarea de scari, pasarele, elemente care sa asigure o deplasare usoara vizitatorului. [...]citește review
- scris de urjanclaudiu în 07 Mar 2011 în rubrica Peștera Valea Cetății (ex Fundata) [ 16 voturi, 14400 PMA, 5886 viz.]
urmare a review-ului "Ascensiuni si jocuri la Bran" A doua zi dimineata m-a trezit, cine altcineva, decat sotul meu, mult mai fresh decat eu una mi-as fi dorit sa fie... "Scoala-te repede toata lumea e jos... s-au trezit deja" Arunc un ochi la ceas... nu-l vad, lucru deloc ciudat, pentru ca oricat as incerca, nu pot vedea prin pleoapele inchise... E mai comod sa intreb cat e ceasul... asa o sa castig cateva secunde pretioase de trandaveala cu ochii inchisi... Nu mi se raspunde, drept [...]citește review
- scris de liviadavidescu în 27 Nov 2010 în rubrica Descoperă zona Bran [ 10 voturi, 4000 PMA, 2692 viz.]
Ironia sorţii face să ajungem mai uşor în locuri mult mai îndepărtate de casă, astfel că dorinţa mea de a revedea Cheile şi Peştera Dâmbovicioarei a rămas multă vreme o prioritate doar pe hârtie. Dar asta până de Rusalii, anul acesta, când, după un weekend prelungit la Moeciu împreună cu @ileanaxperta şi @trandafir1970 am hotărât să dăm o fugă până aici. Traseul prin culoarul Rucăr-Bran este de o frumuseţe aproape ireală: şoseaua şerpuieşte de o parte şi de [...]citește review
- scris de krondia* în 14 Jul 2010 în rubrica Peștera Dâmbovicioara [ 12 voturi, 4450 PMA, 5117 viz.]