ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2019
2 AD. + 2 COPII -- v: 11/7

încărcat de pe telefon!

Superrr

Ne-am reantors in acest hotel deoarece anul trecut ne-am simtit bine iar acest an pot spune ca ne pare bine ca am revenit.

In mare parte hotelul este la fel doar ca sala a fost impartita in 3 zone de servit mada si astfel au dimimuat mult zgomotul facut de cei de la masa. Din cele 3 zone 1 este special pentru cei fara copii.

La plaja am remarcat ca se incearca scoaterea pietrelor din partea dreapta a plajei petru a nu se mai buluci toata lumea spre stanga.

Nu am gasit nici anul asta ceva sa reprosez cuiva din hotel si cu siguranta as reveni.

Recomand si masajul jos la spa, insa nu uitati sa negociati.

## end review sc

Trimis de bogdan78 in 24.08.19 20:37:39
Validat / Publicat: 24.08.19 22:53:23
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Am scris deja

VIZUALIZĂRI: 1375 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bogdan78); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Apusul in mare vazut de la a la carte
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

calatorul
    [25.08.19 23:11:22]

Multumim pentru informatiile oferinte si impresiile impartasite, chiar si asa zgarcite si fugitive, dar utile cu siguranta, mai ales pentru detaliile precizate. Alegeri inspirate si vacante frumoase pe mai departe!

[20.09.19 10:26:57]

Buna ziua, am fost in acest resort in anul deschiderii respectiv in 2016. Voiam sa va intreb daca acum exista bauturi straine de import (whiskey, votca etc) intrucat in 2016 toate bauturile erau turcesti. Puteti sa imi spuneti si daca lobby barul avea program non-stop?

De asemenea, as vrea sa va mai intreb daca mancarea era diversificata si suficienta... pt ca in anul in care am fost eu... tavile de friptura se cam goleau dupa o ora si nu se inghesuia nimeni sa le reumple.

Si ultima intrebare: cum era distractia seara si aici nu ma refer la spectacolele de la amfiteatru si daca erau seri dansante cu muzica live la POOL BAR?

Multumesc anticipat pt raspunsuri.

bogdan78AUTOR REVIEW
    [20.09.19 14:37:37]

@gioko: salut

La bar gasesti jb, balantines, long john, garone vreo 3 feluri, vodca era straina dar imi scapa numele

Mancare diversificata si am gasit mereu noi ajungand mai mereu spre finalul mesei

Iar la lobby sunt seri cand canta un domn la pian, iar la piscina in fiecare seara a fost muzica live

Georgicaru1
    [26.09.19 20:28:56]

Aș vrea să știu o părere personală despre distanța până la plajă - am văzut și păreri cum că s-ar merge chiar și 5 km de la cameră până la plajă.

Ce metodă de călătorie îmi recomandați: mașina personală sau avion. La mașina personală, unde este mai bine să opresc pe drum pt odihnă? Mulțumesc!

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [26.09.19 20:42:13]

@Georgicaru1:

Pentru că şi EU am fost acolo, crede-mă, povestea cu distanţa de 5 kilometri din cameră la plajă este o exagerare. Nu faci 5 kilometri într-o zi nici măcar cumulat cu două drumuri până la plajă şi înapoi în hotel.

Resortul se întinde pe o suprafaţă foarte mare, este adevărat, însă teritoriul acestuia nu este folosit integral.

Eu estimez o distanţă de câteva sute de metri de la hotel la plajă.

Dar dacă drumul până la plajă te sperie atât de mult, poţi alege să te cazezi la camerele terrace sunset, singurele aflate foarte aproape de plajă, unde scapi de lift, ai propria terasă cu propriile şezlonguri de plajă, eşti aproape de snackrestaurant pentru prânz şi de amfiteatru pentru spectacolele de seară, însă eşti mai departe de restaurantul principal şi de aquapark.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [26.09.19 20:49:03]

@Georgicaru1:

Ce metodă de călătorie îmi recomandați: mașina personală sau avion.

Eu am ales mereu maşina personală şi recomand oricui această variantă.

Dacă totuşi vei opta pentru avion, este bine să ştii că avioanele nu aterizează în Didim, ci pe aeroportul Milas din Bodrum, urmând să faci transferul la hotel.

La mașina personală, unde este mai bine să opresc pe drum pt odihnă?

Eu am făcut drumul dintr-o bucată atât la dus, cât şi la întors, a fost obositor mai ales pentru că am circulat noaptea şi probabil a fost pentru ultima dată când am mers fără cazare intermediară.

În funcţie de cât de devreme doreşti să ajungi a doua zi la hotel, alegi cazarea intermediară. Eu aş opri undeva în zona Aliaga sau Bergama. Dacă nu te grăbeşti, poţi opri la Canakkale, unde ai numeroase variante de cazare, dar şi posibilitatea de a vizita oraşul.

bogdan78AUTOR REVIEW
    [27.09.19 13:05:11]

Distanta din lobby spre plaja cred ca e de 350 metri dar fiind complex imens e acceptabil iar ca drum am ales mereu masina cu cazare in Canakkale hotel Grand Anzac

[27.09.19 14:19:01]

@Georgicaru1: youtu.be/hP1fsfNR4sM - prezentare camera Junior Suite

Ti-am trimis mai sus un link postat de mine pe youtube dar si la reviewul meu pe AFA cu drumul de la hotel la plaja. Asa poti sa realizezi singur cum sta treaba... dar nu e deloc departe

[27.09.19 14:22:34]

@gioko: mai pun linkul din nou

youtube

[27.09.19 14:26:52]

@gioko: din pacate se pare ca linkul nu poate fi accesat din aceasta sectiune de ecouri... astfel ca daca doresti poti citi reviewul meu din 2016 pe AFA - vezi impresii, iar la finalul lui vei gasi mai multe linkuri cu filme printre care si drumul de la hotel la plaja. Toate bune.

Georgicaru1
    [27.09.19 22:38:20]

@gioko: mulțumesc mult pentru filmare!

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):