ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.06.2010

Satisfăcător

AUTORUL NU ar recomanda

Vila Alex, Benitses...

Atunci cand am stat aici, la vila Alex, am fost pentru prima data in Corfu... si am ramas placut impresionata!

Am fost cu autocarul, era unul de 4 stele, cu televizor, toaleta, tot dichisu', drumul a fosr placut, fara incidente, drumul bun, mai laes autostrazile din grecia, nu mai zic!

Benitses e o staiune pe partea de sud a insulei (sper sa nu gresesc, ca nu mai stiu sigur...) diametral opusa fata de Agios Gordios, unde am fost in 2009.

Vila era situata pe o straduta care se ramifica din drumul principal, chiar dupa intrarea in staiune. Avea 3 etaje, iar noi am stat la 3, aveam o panorama superba!

Camera era mare, spatioasa, cu 2 balcoane, televizor, frigider, baie cu dus, AC, mobilier nou etc

Masa am servit-o in regim bufet suedez demipensiune, la restaurantul aflat la 100 m de vila. Mncarea era gustoasa, cu multe preparate mediteraneene, peste, scoici, calamari etc. Bauturi la dozator, vin si tuica la masa de seara.

Plaja era cam naspa, cu pietricele atat pe plaja cat si in apa, erau necesari pantofi speciali, eu in prima zi m-am dus fara si m-am taiat in colturile ascutite ale bolovanilor... 3 zile n-am mai putut intra in apa!

Statiunea in sine nu e mare lucru, cateva magazinase, 2-3 tarabe, 2 restaurante si cam asta e tot.

N-am facut nicio excursie optionala in primul sejur aici, si asta pentru ca trebuia inchiriata o masina, iar asta costa cam 40 de euro pe zi.

Vila nu avea nici piscina, nimic inafara de restaurant, dar ce pretentii poti avea la 3 stele? Ma asteptam la asta, deci n-a fost o surpriza sa ceva de genuA fost frumos, dar se putea si mai bine, mult mai bine!

Trimis de belissima in 02.06.10 16:44:39
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.

VIZUALIZĂRI: 1816 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (belissima); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

Diaura*
[02.06.10 23:16:30]

Un vot pentru sinceritate si pentru informatii. Oricand m-as duce cu drag in Corfu. Cat a costa nu mai conteaza, oricum s-au schimbat cam mult preturile de atunci pana azi.

almona CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[03.06.10 08:15:55]

Bun venit in comunitatea AFA si felicitari pentru review!

Vad ca ai fost cam in aceeasi perioada cu mine in Benites, dar cu siguranta n-am fost in acelasi autocar.

Intr-adevar, statiunea nu ofera prea mult la capitolul plaja si mare, dar la "viata de noapte" mie mi s-a parut ca ofera chiar prea mult pentru gustul meu.

Am stat in celalalt capat al statiunii, la iesirea spre Moraitika unde erau vreo doua discoteci pline de nordici super galagiosi.

Desi plecam dimineata si ne intorceam seara, ne placea sa ne plimbam pana pe la mizul noptii prin centru si sa bem un cokteil intr-un barulet care nu mai stiu cum se numeste, dar imi aduc aminte ca aveau internet. Am plecat total nepregatita la capitolul card-uri de memorie pt camera foto si doar acolo am reusit sa-mi transfer fotografiile pe CD.

Pacat ca n-ati facut excursii. Chiar daca nu inchiriati masina, va puteati servi cu succes de transportul public.

Oricum, chiar si "pe plan local" aveati ce vedea. Muzeul Scoicilor era la o aruncatura de bat, iar "orasul vechi" e un muzeu in aer liber.

belissimaAUTOR REVIEW
[03.06.10 10:06:54]

Multumesc, @almona si @diaura pentru voturi.

@almona, sa stii ca ai dreptate, erau niste discoteci p-acolo, dar nu am fost decat intr-una si am plecat dupa 20 de minute, dar nu mai stiu de ce! Oricum, poate ne-am intalnit p-acolo si noi nici n-am stiut... cine stie! In comparatie, cu Agios Gordios, aceasta din urma e mult mai frumoasa, in primul rand datorita plajelor cu nisip si fara pietre in apa...

ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[05.06.10 21:38:44]

Si mie mi-a placut foarte mult in Agios Gordios si plaja si statiunea , desi mica dar plina de taverne si baruri. Dar... consider ca daca duci un roman prima data in Grecia in Agios Gordios nu-i va place. Noi romanii suntem obisnuiti cu plaje largi cu nisip fin si intrare lina in apa, si pe acestea le consideram frumoase. Adevarul insa e cam altul, acele plaje sunt doar plaje bune de facut baie si atat, cu adevarat frumoase sunt plajele salbatice si greu accesibile, cu apa curata si de culoarea cerului, cu stanci in apa sau cu versanti de munte in spate, iar nisipul... ce e ala?

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):