ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.08.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 17.05.17
STATUS: JUNIOR
LUNA
AUG-2018
la PMM* = 31 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Buna ziua stimata doamna MCA

În primul rand va multumim pentru faptul ca ati ales sa petreceti o vacanta la hotelul nostru si pentru amabilitatea pe care ati avut-o atunci cand ati decis sa ne impartasiti impresiile dumneavoastra despre sejur.

Din pacate, insa, nu putem sa nu observam ca, pe langa unele impresii asupra carora putem discuta si care, consideram noi, ne pot ajuta sa ne imbunatatim serviciile, exista o serie de afirmatii care nu va avantajeaza sau care sunt la limita calomniei. Redam mai jos, pe scurt, cateva dintre observatiile noastre:

- cu privire la plata taxei de ponton: taxa de ponton este reala si se refera la folosirea pontoanelor PRIVATE ale hotelului, in cazul in care nu informati personalul despre acest lucru si nu aveti un acord in acest sens. Ea este adusa la cunostinta fiecarui turist prin mai multe mijloace inainte de inceperea vacantei, inclusiv prin informarea specifica pe care o primiti in scris, in momentul check-inului in hotel. Din acest motiv, asa cum spuneti si dumneavoastra, barcagiul care v-a luat la 6 dimineata v-a intrebat, la telefon, daca poate folosi pontonul privat al hotelului. Si dumneavoastra, in momentul in care v-ati exprimat acordul, in mod normal v-ati exprimat acordul si cu privire la taxa respectiva. In concluzie, firesc, normal si de bun simt era sa intrebati in ce conditii se poate plati aceasta taxa si cum trebuie procedat. Pentru noi este evident faptul ca v-a interesat, de fapt, sa folositi un serviciu fara sa achitati plata acelui serviciu. In concluzie, consideram ca inca ne datorati acei bani. La orice hotel din lumea asta, daca dumneavoastra consumati un serviciu fara sa-l platiti si personalul hotelului accepta acest lucru, atunci serviciul respectiv se retine din salariile angajatilor, indiferent de pozitia lor in firma!

- asadar, legat de relatia cu personalul: in momentul in care fortati angajatii sa achite din salariul lor serviciile consumate de catre dumneavoastra, probabil ca e dificil sa aveti o relatie foarte cordiala cu ei. Dar de aici si pana la tipul de comportamanet al angajitilor hotelului, descris de dumneavoastra cu lux de amanunte este o cale foarte, foarte lunga si echipa de management are indoieli profunde cu privire la veridicitatea aspectelor extreme pe care le-ati prezentat in review.

- date fiind toate aceste considerente, revenim cu urmatoarea rugaminte: daca aveti orice dovada (vorbeati ceva de filmari, martori din afara cercului dv de rude – prieteni etc.) din care sa reiasa ca personalul nostru a servit alcool minorilor, a avut comportamentul necuviincios – aratatul fundului etc sau v-a agresat in vreun fel (fizic sau verbal) va rugam mult sa ni le puneti la dispozitie pentru a lua masurile necesare. Mentionam ca, in acest caz, costurile intregii vacante va vor fi rambursate integral pentru efortul dumneavoastra. In plus, renuntam si la recuperarea taxei de ponton de 1.000 de ron, pe care inca ne-o datorati. Daca nu doriti sau nu puteti sa aduceti probe in sprijinul afirmatiilor ”spectaculoase” facute de dumneavoastra, va rugam respectuos sa va limitati in review-ul pe care l-ati postat pe amfostacolo.ro strict la observatiile privind serviciile turistice in esenta si sa renuntati la atacurile la persoana, care pot fi mai mult decat subiective si pot leza nu atat imaginea hotelului, cat imaginea personala a persoanelor despre care amintiti.

In caz contrar atat Hotelul cat si persoanele despre care pomeniti si pe care le mentionati foarte explicit isi rezerva dreptul de a va cere in instanta daune pentru lezarea imaginii cat si recuperarea taxei de ponton.

Multumim mult de intelegere, asteptam cu interes punctul dumneavoastra de vedere la acest mesaj folosind serviciul de mesagerie privata al portalului amfostacolo.ro si pe (...)

Cu stima,

Echipa de Management Gulliver Delta Resort


[fb]
---
Trimis de managergulliver in 03.08.18 09:13:26
Validat / Publicat: 03.08.18 09:23:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în UZLINA.

VIZUALIZĂRI: 1130 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (managergulliver); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 31.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [03.08.18 09:22:53]
    »

    Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (ori click pe username, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers").

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    managergulliver
    Alte articole din această RUBRICĂGulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035073041915894 sec
    ecranul dvs: 1 x 1