ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.05.2010

AUTORUL NU ar recomanda

Londra, fascinant...

Ilustrație video-muzicală

M-am intors din Londra ieri, 5. mai. 2010. Pot sa spun ca as fi vrut sa raman acolo... dar din pacate trebuia sa ma intorc la servici si la viata reala:)))

Am plecat din Romania pe 2. mai. 2010 si am petrecut 4 zile superbe acolo. Am luat cazare de pe net, si biletele de avion la fel, inca din luna februarie. Biletul de avion a costat 30 de euro dus-intors cu toate taxele incluse la low-cost, si cazarea a fost 55 euro de pers. (in camera tripla - 3 nopti). Am fost cazati la Hotel Park, si am luat 2 camere triple. Camera este f f f mica, la fel si toaleta... dar trecand peste asta, si tinand cont ca ne trezeam la 8 dimineata, plecam si ne intorceam la ora 20, nu am avut de suferit f mult din cauza conditiilor de cazare, mai ales ca a fost un pret mai mult decat ok, pentru 3 nopti, si zona centrala a hotelului (Victoria Station).

In prima zi, ploua... dar ne asteptam consultand conditiile meteo pe internet inainte de a pleca. Am ajuns la hotel, cu ajutorul autobuzului (cam intr-o ora si jumatate) care ne-a transportat de la Luton (mentionez ca ne-am luat bilete la acest autobuz din Romania de pe net: click aici).

Primul obiectiv vizitat a fost Big Ben si House of Parliament, apoi am mers catre London Eye (18 lire), am vrut sa intram si la acvariu ca era aproape de London Eye dar biletul era 33 lire pt. adulti si am zis pas... Apoi am vizitat Westminter Cathedral, Oxford Street, Picadilly Circus si cartierul Soho (China town).

Ziua a doua, am inceput-o cu British Museum, un muzeu minunat si f f f mare care se deschide la ora 10 (noi am ajuns acolo la ora 9).

Am continuat cu Trafalgare Square si National Gallery (unde nu se fac fotografii), Tate Modern, St. Paul Cathedral (12 lire intrarea, nu se fac fotografii-daca ajungi la ora 17. 00 poti sta la slujba gratis), London Bridge si Tower of London (19 lire intrarea).

Ziua a treia, am vizitat National History Museum, Science Museum si Victoria and Albert, sunt unul langa altul, si merita vazute toate trei (intrarea e gratis).

Apoi am luat autobuzul si am fost la Harrods, apoi am vizitat si Buckingham Palace si parcul de langa palat St James Park (unde am avut o experienta minuntata cu veveritele indraznete-vezi foto).

Ca si mijloc de transport am folosit metroul f mult si autobuzul. Ne am cumparat one day travel card, care a costat 5, 6 lire si are valabilitate o zi pe metrou (zona 1 si 2 si autobuze).

Mancare intr-adevar este f scumpa, noi mancam de la supermarket, sau fast food, si o data am mancat fish and chips:) care a fost destul de scump:)

Per total, am fost impresionata de farmecul Londrei, de cladiri, de oameni, de felul lor de a fi si vorbi... Acolo vei gasi tot felul de oameni, toate natiile, nu vei stii care sunt sau nu turisti, vei gasi oameni imbracati in toate felurile... este fascinant... merita mers si batuta aceasta minunata capitala la pas... mentionez ca picioarele mele au avut mult de suferit insa a meritat... pentru ca am ramas cu niste amintiri superbe...

Trimis de baypkee in 06.05.10 23:26:53
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MAREA BRITANIE

VIZUALIZĂRI: 3814 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (baypkee); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 Big Ban

lizuk
[06.05.10 23:34:19]

Eram sigura ca o sa va placa Londra :-) Ati avut cateva zile pline, din ce ne povestesti aici, felicitari!

[07.05.10 00:00:17]

baypkee, am atasat aceasta melodie, insa daca ai alta propunere putem schimba!

Admin
[07.05.10 00:03:47]

- titlu: "Londra, fascinant... "

- media review-ului: 55% satisfactie...

Ceva parca scartaie, nu? Cum poate fi 'fascinant' ceva la care ai doar 55% satisfactie??

Ei bine, problema vine de la faptul ca s-au amestecat notele acordate hotelului cu notele obiectivului in sine si a iesit o partiala-varza (in sistemul de notare).

MULT mai bine era daca scriai doua reviews-uri distincte - unul dedicat cazarii (hotelul si facilitatile sale) si unul pentru recomandarile si impresiile de calatorie din Londra...

Pe viitor tine te rog seama de aceasta recomandare.

baypkeeAUTOR REVIEW
[07.05.10 00:11:38]

o sa tin cont, nu am stiut ca pot scrie doua reviews-uri pt aceasi excursie... sorry!

pepsi70ro
[07.05.10 07:13:43]

Poti scrie cate impresii vrei despre calatoria ta acolo, insa doar primele 3 obtin puncte atribuite automat. De multe ori este mult mai bine sa scrii despre fiecare obiectiv in parte, astfel notele nu se vor amesteca.

Am remarcat si eu notele slabe despre servicii si cazare si m-am intristat un pic. Parca Londra n-ar merita note asa slabe.

Un vot mic pentru un oras superb!

georgiana
[07.05.10 12:23:44]

Un vot si din partea mea.

Nu stiam ca in Catedrala St. Paul, dupa ora 17 este gratuit, chiar eram curioasa cum fac britanicii cand intra la slujba, daca pentru vizitatori este o asemenea taxa!

Mi se pare ciudat sa fie taxata intrarea la o biserica si inca cu un pret, care nu e... de forma!

Poate ca ma voi duce si eu, cand voi mai ajunge sa o vad, dar dupa ora 17

Si pozele tale sunt tot fara soare, offf, e trist sa fii la Londra si sa nu prinzi zile senine!

Ma bucur ca ai venit cu impresii placute. Preturile la cazare si la transport au fost foarte bune!

Mai scrie-ne, cand iti mai amintesti ceva interesant!

dom
[18.06.10 19:39:13]

spune-mi te rog de pe ce site ti-ai luat bileletele avion low cost si hotelul?

TraianS
[01.02.11 16:09:07]

Foarte frumoase pozele cu veverita si porumbeii. Parca ar fi dintr-o poveste de desene animate, marca Disney.

Frumos.

5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):