ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 30.08.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Multumit dar si nemultumit

TIPĂREȘTE

am fost la acest hotel si anul trecut si mi-a placut foarte mult, cu totul ca avea numai doua stele, am hotarat sa ne intoarcem si anul acesta. anul acesta s-a clasificat la trei stele.

dupa parerea mea in afara de receptia hotelului, spatiul de joaca pentru copii si terasa restaurantului nu s-a schimbat nimic, doar pretul s-a marit.

din punctul de vedere al hotelului nu pot sa spun nimic rau, personalul politicos, camerele curate, se schimbau zilnic prosoapele, merita toata aprecierea.

am avut insa cateva dezamagiri : cand am ajuns in fata hotelului cu masina erau doua locuri de parcare libere la umbra in fata hotelului, dar omul de la firma de paza care supraveghea parcarea ne-a comunicat, ca acele locuri sunt rezervate si sa ne parcam masinile in spatele hotelului. nu era o problema acest lucru, fiindca nu s-a umblat la masina si pe nimeni nu am auzit sa se planga ca i s-a furat ceva din parcare, dar deranjant a fost insa faptul, ca avand camera tocmai spre partea din fata a hotelului am observat, ca cine i-i dadea bani la omul cu pricina putea sa parcheze masina in locurile rezervate de el. lucrul acesta strica prestigiul hotelului, mai ales ca paza nu este al hotelului.

a doua nemultumire a fost pretul foarte ridicat la sezlonguri, cred ca este una dintre cele mai scumpe din statiune. dar daca tot dai 20 de lei in cursul saptamanii si incepand de vineri (ei considera ca vineri este deja week-end), 30 de lei, ma asteptam sa fie macar tot la a doua sau a treia ubrela un cos de gunoi, deoarece mucurile de tigara toata lumea le arunca in nisip. pentru toate aceste lucruri nu putem sanctiona hotelul Bicaz si personalul din acest hotel, dar din pacate, le poate afecta bunul renume.

al treilea lucru care vreau sa remarc, este legat de turistii din hotel, cei care cu nesimtire i-si faceau pachetele (i-si umpleau sacosele) dimineata la

micul dejunj (sandvici, croasante, prajituri, sucuri golite in flacoane, etc), si le duceau pe plaja, oameni, care ar trebui sa-si analizeze propriile comportari.

in rest totul este de apreciat, recomand acest hotel, mai ales familiilor cu copii mici.


[fb]
---
Trimis de istvan0630 in 30.08.16 14:39:21
Validat / Publicat: 30.08.16 15:14:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: si la munte si la mare, si in delta

VIZUALIZĂRI: 1756 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (istvan0630); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [30.08.16 15:06:14]
    »

    @istvan0630: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 49&ridAnt=72938

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂBicaz Pirates Resort Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048947095870972 sec
    ecranul dvs: 1 x 1