ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2016
STATUS: GOLD
JUL-2016

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

Cazare ideala Lefkada, ruta bine de stiut

Salutare,

Review-ul meu contine si detaliile despre drum astfel incat sa nu ma suprapun in 2 post-uri cu acelasi rezultat

In Grecia am mai fost de 4 ori, de fiecare data Thassos, cum anul acesta am ales sa schimbam putin meniul, am mers pe varianta Lefkada, dat fiind faptul ca, cu un an in urma am avut ceva prieteni care au fost si laudat insula destul de mult.

Cum distanta din Bucuresti-Lefkada este destul de mare (1100km) si eu unul nu sunt adeptul sa conduc mai mult de 800km fara oprire, ne-am hotarat sa ne luam o cazare intermediara undeva aproape de Thessalonik, cazare care sa nu coste mult si care sa fie mai mult de relaxare si doar somn pentru 1 noapte.

Aflat la 35km de Thessalonik, pentru cei care nu vor sa faca drumul dintr-o bucata pana in Lefkada, dupa parerea mea este cazarea ideala (camera dubla fiind undeva la 20E/noapte)

Am tot citit pe forum despre unde ma pot caza in Grecia, iar daca alegeam sa merg pe ruta Bucuresti-Sofia-Lefkada, eu unul nu am gasit nimic sub 30-40E/noapte

Cum am ales varianta sa ne cazam aproape de Thessalonik, drumul cel mai ok a fost prin Makaza, distanta Bucuresti-Loutra Volvis fiind de aproape 750km, nu am facut mai mult de 8ore 30min, iar de aici pana in Lefkada, mai sunt doar 500km care-i faci 90% numai pe autostrada

Am tot fost in dilema ce ruta sa alegem pentru drumul Bucuresti-Lefkada iar se pare ca pentru mine ca sofer drumul prin Makaza a fost ideal, dc!? la intoarcere din Lefkada dupa ce am fost cazati din nou in Loutra Volvis am ales pentru intoarcerea in tara varianta prin Sofia.

Tot citisem ca prin Sofia risti sa fie aglomerat, etc..., si cam asa a si fost, am prins o coloane de tiruri pe drumul lor european de mi s-au lungit urechile (problabil ca este mai intens circulat decat varianta Makaza, dat fiind faptul ca toti cei care merg pe brate, Lefkada, Albania opteaza sa mearga prin Sofia)

Este adevarat ca pe varianta Sofia ai mult mai multi km de autostrada, dar nu conteaza extrem de mult daca stai si mergi cu 60km/h o buna bucata de traseu

Mai pe scurt, pentru varianta Bucuresti-Lefkada sunt 2 mari rute dupa parerea mea:

Fara oprire:varianta Bucuresti-Sofia-Lefkada

Cu oprire:varianta Bucuresti-Makaza-Thessalonic-Lefkada

Acum sa vb putin si despre cazare ca tot postul este in legatura cu cazarea :)

Cum bine stiti Greci nu pot foarte mare accent pe lux (nu va ganditi ca am stat numai la hoteluri de 5stele in concediile mele), iar cand zic ca nu pun accent pe lux, ei se limiteaza la un pat, un frigider si o masa

Cazarea de la Matinas Residence (matinasres.gr)dupa parerea mea a fost perfecta, erai la 50m de plaja (este adevarat cu pietre plaja), dar de dimineata sau seara la apus, privelistea iti taia orice rasuflare

Camerele sunt extrem de mari, noi am fost 22 de persoane si am avut luat cam 90% din vila

Daca faceti o rezervare timpurie si discutati direct cu proprietarul Ioannis, veti obtine preturi foarte ok

Apartamentele sunt de lux si complet utilate (masina de spalat, farfuri, oale, strachini si tot tacamul)

Tinand cont de faptul ca apartamentele luxury cu 2 camere, au 2 dormitoare si 1 living open space cu bucatarie, apartamentul poate caza 2 cupluri fara prea mari batai de cap tinand cont de faptul ca are 90m2

Cazarea este situata in Lygia si este foarte aproape de portul din Lefkada, Nidri si unele hypermatket-uri astfel incat sa va faceti viata mai usoara

Ligya dupa parerea mea este zona ideala de stat in Lefkada, zona este linistita, fara tambalaul din partea de vest, sud-est

Cum probabil o sa cititi si in alte review-uri, Lefkada este destul de scumpa la mancare si bauturi, mult mai scumpa decat Thassos-ul, dar faptul ca ajungi in Lefkada si ca esti dispus sa faci cei 1100km din Bucuresti pana aici, drumul si experienta Lefkada merita toti banii, ai ce vedea si sunt unele locuri dupa parerea mea unice in Europa

Insula este extrem de frumoasa, dar pentru a evita ne-placerire si cautatul de bezmetici, va recomand sa va scoateti top plaje din Lefkada si daca se poate cu coordonate gps ar fi perfect

Fata de alte insule, aici indicatoarele lipsesc cu desavarsire si plajele le gasesti destul de greu (vorbesc de plaje mai pustii, cu mult mai putina lume pe ele nu cum ar fi Kathisma sau Vassiliki)

Noi am avut foarte mare noroc cu gazda greceasca, care si-a luat rolul foarte in serios si in fiecare zi ne trimitea noi plaje sau restaurante unde putem manca

Recomand cu ardoare Matinas Residence, cat cu privire la cum ajungeti pana in Lefkada, tine strict de voi ce varianta alegeti :)

Bafta!

Trimis de alexandru1988 in 01.08.16 16:17:16
Validat / Publicat: 01.08.16 18:23:36
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.

VIZUALIZĂRI: 2288 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alexandru1988); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P05 [fără descriere]

[01.08.16 18:17:21]

Mutat în rubrica "Matina's Residence Luxury Apartments [Lygia - Katouna], LEFKADA" (nou-creată pe sait)

===

@alexandru1988, pe viitor n-ar fi rău să desparţi recomandările despre cazare de cele referitoare la zona vizitată - în două articole distincte, unul de tip "de cazare" şi unul de tip "de călătorie".

S-ar obţine astfel o structurare mai bună a informaţiei utile - despre cazare, respectiv despre zonă sau împrejurimi (vezi mai jos) şi, deloc în ultimul rând, notele acordate ar reflecta mai bine gradul de recomandare al celor două "obiective" distincte (se întâmplă câteodată să stai într-un hotel pe care nu doreşti să-l recomanzi, dar zona sau localitatea ar merita cu totul altă medie - sau viceversa).

În plus, cine încearcă să aleagă o cazare în zonă - o gaseşte mai uşor, parcurgând doar lista rubricilor de cazare (fără a mai fi nevoit să citească - în acel moment - informaţii despre zonă); cine se documentează despre zonă - va găsi toate informaţiile căutate într-o singură rubrică (cea dedicată impresiilor "de călătorie"), fără a mai fi nevoit să "baleieze" toate rubricile de cazare (unele poate nu-l interesează, sau poate nu doreşte deloc cazare în zonă).

===

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

===

''In urma cererii facute pe site in legatura cu cazarea intermediara, am primit info de la useri in legatura cu hotelvoutsas.com dintr-un sat pescaresc pe nume Loutra Volvis. ''

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

adryana
[01.08.16 19:07:57]

@alexandru1988, uitandu-ma la fotografiile tale am revazut locuri dragi prin care am ajuns si eu cu aproape o luna in urma: plaja Agiofili, Milos, am vazut ca ati fost si la petrecerea ,,beach party'' si sunt convinsa ca ati avut o vacanta frumoasa. Totusi, acest articol este despre cazarea voastra si fiindca inca nu sunt poze de la Matina's Residence, daca ati facut, ar fi bine sa pui si niste fotografii de aici, ca sa ajuti si pe altii care doresc o cazare in Lefkada.

Cesere
[01.08.16 20:25:00]

Foarte bine ca nu sunt găsite plajele pustii... sa rămână neatinse de om...

alexandru1988AUTOR REVIEW
[01.08.16 21:12:22]

@webmasterX: Salut admin,

Voi tine cont de cele spuse de tine mai sus la urmatoarea calatorie astfel incat sa incerc o structurare mai buna

Coordonatele gps sunt cele corecte si voi revenii si cu ceva poze de la cazarea celor de la Matinas Residence

Ca idee pozele cele din site-ul grecesc se aseamana cu realitatea 100%, dar voi pune si eu ce am facut in concediu

Multumesc

calatorul
[03.08.16 15:43:22]

@alexandru1988 - Felicitari pentru frumoasa vacanta greceasca si multumim pentru informatiile oferite si impresiile impartasite. Eu si pe taseul prin Sofia prefer sa fac o pauza de o noapte pe drumul spre Igoumenitza, pe care l/am parcurs, la cativa ani distanta, intai pe drumul vechi prin Valea Tempi langa Larissa si pasul Metsovo spre Ioannina, iar apoi pe noua autostrada Egnatia.

Acum e mult mai scurt ca timp prin Grecia dar distanta e prea mare si nu ma consider tren sau metrou, prefer sa ma plimb si sa admir locurile pe unde merg, daca am ce vedea. Si cred ca ati facut foarte bine ca v/ati oprit pe drum, pentru a mai respira si vedea locurile strabatute, pana in frumoasa insula Lefkada.

alexandru1988AUTOR REVIEW
[04.08.16 13:13:40]

@adryana - Gata si cu pozele.

Recunosc ca la cazare nu am stat cu aparatul in mana pentru a evidentia vila, m-a interesat mai mult insula

Sper ca din pozele din attach sa va puteti face o idee de ce se numeste si "luxury"

Pentru orice alte detalii legate de cazare, drum, insula, va stau la dispozitie

Bafta!

adryana
[05.08.16 18:18:05]

@alexandru1988 - buna, am vazut pozele, este frumos inauntru si spatios. Din pacate se afla unde nu trebuie pentru mine. Ligia este o statiune mult prea retrasa, nu ai ce face seara, e prea pustiu si plictisitor. Daca mai merg in Lefkada aleg doar cazare in Nidri, nicaieri altundeva.

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):