ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.02.2010
SEP-2008

Satisfăcător
Nici nemulțumit, nici mulțumit

Cam scump, dincolo era mai ieftin

Mi-am dat seama ca e cam scump dupa ce am vazut cate vile sunt disponibile la fata locului. Dar pentru prima oara in Grecia, nu e o teapa prea mare (sa nu zic nimic de cei aproape 200 euro platiti pentru excursiile optionale, la agentia partenera cu nume predestinat MITA Travel).

Sejurul m-a convins [o agentie de turism] sa-l iau de la ei, dar printr-o agentie locala, [.......] din Brasov. Drumul la dus a decurs fara incidente, cu intarziere la plecare din Bucuresti 1 ora, plus la benzinarie 30 min. alimentarea la pompa normala a autocarului, asadar sutele de litri "galgaiau" pe gatul rezervorului cam cum bea sugarul de 3 luni dintr-o tetina marimea S (cine are si stie, cunoaste). Dar nu mai conta, am trecut peste... peste o noapte nedormita, n-am inchis geana pe geana, nu mi-au placut sforaiturile vecinilor, A. C. turbosuflant la cap, mirosul de pui in folie de aluminiu al pasagerului din spatele meu... Poate sunt eu prea pretentios... S-a dus si Bulgaria, cu opririle de rigoare in locurile unde au agentiile susta lor, dar unde romanii fugeau pe campuri ca iepurii, sa scape de presiunea fiziologica adunata la cate 4 ore.

Grecia m-a intampinat in zori de zi cu un peisaj putin selenar (Serres), dar, la gandul ca ne apropiem de Marea Egee, am infruntat cu stoicism scandalul provocat de o tanti care isi pierduse cutia cu trufe cumparata pe bani grei la o oprire din Bulgaria.

Iate-ne asadar ajunsi, dupa numeroase curbe si invaluiri romulane ale autocarului, in Salonic, unde am stat, ca de obicei, mai mult decat trebuia, asteptandu-i pe cei carora nu le pasa ca se depaseste timpul alocat. Nu regret, e un oras frumos, atat portul, cat si restul cladirilor.

Apoi, dupa glumitele soferilor, care, in plin camp, spuneau unora sa se pregateasca sa coboare, ca au ajuns la vila X, hotel Y... si apoi radeau cu pofta, am intrat in Paralia Katerini, am lasat o parte din turisti si am purces mai departe spre Olympiaki Akti, the final destination.

Se facuse ora 11, dar camerele nu erau gata de preluare. Dupa cum poate stiti, la receptie trebuie lasata cate o C. I. de fiecare camera, grecoaica, sotia patronului (un neamt ramolit, mai hatru, dar sever), tinand cu grija si evidenta telecomenzilor. Am ajuns in camera, luminoasa, placuta, totul ca in descrierea pe net, iar primul lucru a fost sa despachetez si sa merg sa salut marea... marea de turisti de la alte autocare, care ajunsesera mai tarziu. Paharelul umplut pe jumatate cu ouzo, de bun venit, nu mi-a placut deloc, mai buna a fost gelatina de la micul dejun din fiecare dimineata. Daca tot am ajuns la masa, recomand, pe cat posibil, la acest hotel, nu zic de altele, sa nu luati sejur cu masa inclusa, poate nu va incanta supa de peste sau feliutele mici si subtiri de cascaval si salam, scoase de sub tejghea, daca ai avut inspiratia sa te apropii de finalul mesei unde erau insirate "bunataturile", si grecoaica de acolo, vazand ca vii infometat si mai cauti ceva, sa i se faca mila si sa scoata din "seif" merindele cu pricina. Oricum, daca veneai devreme, sa zicem ora 8, mai prindeai gelatina, un suc de portocale, eventual fulgi de porumb cu lapte praf, dar la ora 10, in ultima zi, cineva a cerut omleta, si i s-a raspuns sec: omlet finişt. Sa nu uitam de pachetele... daca pleci in excursii (optionale) devreme, inainte cu o seara primesti pachetel in loc de micul dejun... Un scolar de clasa a II-a nu s-ar fi saturat, dar ce, ai venit in Greţia (pardon, neamtul patron pronunta Crihănland, probabil din cauza verbului din germana: kriechen = printre altele, a se umili...) sa te imbuibi in moneda Euro la valoare de RON???

Poate am fost prea incisiv, cert este ca voi reveni in Grecia (si cu alte detalii privind plaja si regiunea, ce nu fac obiectul acestor impresii), dar nu cu autocarul, nu la acest hotel si nici cu mic dejun continental inclus in pret. Kalimera tuturor, doamnelor şi domnilor.

Trimis de limac in 18.02.10 10:56:24
  • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA

VIZUALIZĂRI: 5467 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (limac); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P03 Asa-zisa receptie, unde la sosire sta...ati ghicit: grecoaica cu telecomenzile, in rest, lipsea cu desavarsire.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

[18.02.10 11:09:11]

Nu te supara...nu cumva e vorba despre hotelul Pantheon? cel de pe plaja? ca e cam mare coincidenta ca la Olympic sa fie 2 cu nume asemanator...nu ai facut cumva confuzie si ai deschis un nou topi pentru hotel Parthenon in loc de Pantheon? vezi la review la Pantheon, acolo sunt si ceva poze, poate recunosti ceva si este acelasi hotel...

[18.02.10 11:10:49]

Nu, nu este acelasi hotel, sunt 2 asemanatoare: Pantheon si Parthenon...Si acolo se faceau confuzii la imbarcarea in autocare pentru excursii optionale.

webmasterXY*
    [18.02.10 11:20:42]

@limac and @all,

renuntati va rog la TOATE trimiterile catre agentii de turism, fie bune, fie rele, fie... "in treacat"!!!

(au fost scoase din contextul impresiilor de mai sus numele celor doua agentii de turism)

[18.02.10 11:25:18]

So sorry, will never happen again.

ileanaxperta*
    [18.02.10 11:26:08]

limac, in primul rand, Bine ai venit in comunitatea noastra AmFostAcolo!!!

Ti-am citit prima impresie de la Olympic beach si mi-ai reamintit de vacanta reusita din 2006 pe care mi-am petrecut-o acolo. Daca-ti face placere, poti citi si impresiile mele din Olympic Beach.

Ai dreptate, asa se fac drumurile cu autocarul, nu intotdeauna este excelent drumul, opririle, colegii de scaun, etc. Iar in ceea ce priveste intarzierea unor turisti pt.ora stabilita de plecare, aici, clar tine de bunul simt al fiecaruia. Eu am "simtit" aceasta lipsa a "common sense"-ului de multe ori, dar asta e!...

Oricum, pt incurajare dar si pt. sinceritatea ta din aceste randuri, eu te premiez. Succes in continuare!

[18.02.10 11:32:28]

Sarutmanusitele, regret ca n-am facut cont mai repede, ca de cautat impresii inainte de concedii am tot profitat in acest loc. Multumesc de intampinare si la mai multe...review-uri cat mai bune.

laurentiucapac
    [18.02.10 11:33:36]

Agentia din Grecia, partenera celei de la noi, este a nasului de cununie al patronului agentiei cu care ai fost in Grecia.

Este una si aceeasi daca nu stiati.

Autocarele sunt bune si noi am fost cu ei.

Am si eu o mare experienta cu optionale de la aceasta agentie in Halkidiki.

Si acum incerc sa dau de unul Alex, ghid la aceasta agentie din Grecia partenera.

Aveti grija cu ei.

[18.02.10 11:51:37]

limac, scuze pentru confuzie...deci am dedus ca nu sunt singurul... :-)

referitor la cei din autocar, asta tine de educatia fiecaruia...in mod normal insotitorul de grup trebuia sa anunte (sau sa fie un afis la intrarea in autocar) ca nu se pot consuma in autocar alimente de nici un fel, numai lichide. Se fac pauze destul de dese (cam una la 3-4 ore din cate stiu eu) si in timpul acestuia poti manca linistit. Probabil vecinul tau vroia sa arate ca are cu ce...am patit si eu asa ceva, iti dai seama cam cum putea sa miroasa in autocar cand unii mincau sandwichuri cu salam, altii chipsuri, altii giros..duhnea mai rau ca la o cantina publica...Deci eu cred ca trebuia sa se sesizeze insotitorul de grup si sa-i atraga atentia civilizat, sa-i explice ca nu moare de foame in 3-4 ore...Dar cum spuneam...tine de educatie.Mirosul se simtea cel mai puternic cand te intorceai in autocar dupa o pauza...iti da o senzatie de lesin... :-))

almona CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [18.02.10 11:56:00]

Bine ai venit in club. Ma bucur ca experienta neplacuta nu ti-a taiat de tot cheful de Grecia. Daca vrei, poti sa citesti ecoul meu la review-ul magdalenei, Hotel Alexandra Beach - Potos/Insula Thassos. Poate vei gasi informatii folositoare pentru urmatoarele vacante.

In ceea ce priveste autocarul... Daca n-ai de ales (masina proprie, prieteni cu masina), asta e. Macar cei din autocar erau tot turisti. Daca mergeai cu autocar de linie (cursa regulata) puteai avea companie oameni care mergeau la munca sau... STUDENTI GRECI care plecau acasa.

Si iesea o distractie cu ultimii, de nu stiai cand ai ajuns...

[18.02.10 11:57:13]

Exact. Si eu la intoarcere am luat la pachet gyros, dar am mancat afara, langa autocar. S-a anuntat la inceput ca nu e voie inauntru sa se desfaca alimente cu miros patrunzator. Apropo, in 2002 am fost in Germania cu o companie sibiana "cunoscuta" si un domn beat a varsat berea pe mocheta, 25 ore am stat in miros pestilential, eram ca la o fabrica de procesare a hameiului.

In orice caz, daca anul asta ajung, dupa cum vreau, in Thassos, mai bine merg cu masina personala, fac oprire la un motel in Bulgaria si continuu drumul spre Grecia, ma opresc cand vreau, mananc in masina daca vreau, si cu asta Generalul Basta. Platesc mai mult, dar am ce-mi doresc.

[18.02.10 11:59:04]

Iti foarte multumesc, Almona. Nici gand sa renunt la Grecia, doar ca o sa caut sa merg printre straini si o sa vorbesc in engleza cu sotia ...Ca parca ti-e si rusine sa iesi dincolo sa spui ca esti din Romania.

[18.02.10 12:03:07]

Si sbacau, oricum insotitorul de la agentia aia condusa de tipul ala cu par lung in coada, despre care nu avem voie sa ne exprimam, era tinerel pispirel, nu impunea respect in niciun caz.

[18.02.10 12:07:09]

limac, stiu despre ce agentie vorbesti; parerea mea e ca omul (insotitorul de grup) trebuia sa anunte, nu sa impuna respect...crezi ca daca era unul de 100 kg si spunea ca nu e voie cu mancare...femeile s-ar fi aratat intimidate? doar nu o sa se apuce omul de pocnit pe acolo...dupa cum ti-am zis, parerea mea e ca toata treba tine de educatie, nu de inaltimea si greutatea insotitorului.

ileanaxperta*
    [18.02.10 12:12:01]

Eu, una, nu am alta alternativa decat autocarul "en gross" (cu 44 de "colocatari"mai educati sau mai in lipsuri de asta) si m-am invatat cu toate sau sunt unsa cu toate alifiile, cum se mai spune... dar pt. cei ce aveti auto propriu, ar fi si pacat sa nu va faceti propriul vostru program lejer, in functie numai de dorintele si nevoile voastre.

Ah, ce va invidiez!!! (glumesc, normal...smile)

Si mergi in Thassos, este cea mai apropiata destinatie de Romania unde vei gasi un colt de rai...insular grecesc...go to thassos!

almona CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [18.02.10 12:24:16]

@ ileanaxperta

compatimim impreuna. Si eu sunt in aceeasi situatie. La inceput ma enervam, dar acum m-am "imunizat". Imi propun sa nu las nici un mitocan sa-mi strice vacanta si le dau IGNORE.

[20.02.10 20:19:47]

Draga webmaster, am incarcat din greseala de 2 ori aceeasi poza (cu iesirea din hotel), rog stergerea aceleia care nu are comentariu. Multumesc anticipat.

webmasterXY*
    [21.02.10 20:54:51]

Done!

5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    almona, ileanaxperta*, laurentiucapac, limac, sbacau