ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.12.2015
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 14.12.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 1 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
67.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Prima impresie mi-a fost schimbata de personal

TIPĂREȘTE

Am preferat sa-mi relatez impresiile acum, ca sa nu slabeasca intensitatea lor asupra acestui hotel. A trecut o zi de cand m-am intors, durata a fost scurta, dar impresia puternica.

Ajunsesem duminica la hotel si imaginea din fata mea mi-a impus sa admir cladirea si peisajul cateva minute bune. Un edificiu impunator, frumos localizat, am zis ca-si merita banii.

Mi-am primit camera si m-am grabit sa ma acomodez. Am preferat sa nu astept liftul si am urcat scarile pana la etajul 9. Totu-i frumos pana acum: curat, organizat, conditii bune.

Camera nu m-a dezamagit, iar privelistea m-a lasat fara cuvinte. Se merita...

Dar pe ultima suta de metri au dat-o in bara... Trebuia sa luam micul dejun si faceam parte din a doua serie, deci 8 jum. Ajungem de la etajul 9 pana jos, intram in restaurant, la care o femeie ce aranja masa ni se adreseaza intr-un ton sever sa iesim, ca nu este inca gata, sa revenim la 8:45. Ne uitam pe usa unde era scris programul: seria a doua 8:30. Iesim, ne pierdem timpul un sfert de ora, la care suntem anuntati chiar cand trebuia sa intram in restaurant, bineinteles cu scuzele de rigoare, ca micul dejun se va servi la 9. Am sperat doar sa nu ne amane mai mult.

Intre timp, cat sa se mai reduca nemultimirea de pe chipurile noastre, am convenit sa ne eliberam camerele. Pe drum, dam de niste cameriste foarte nepoliticoase care, tratandu-ne cu spatele, au inceput sa vorbeasca despre cat de solicitanta le este munca, mai ales acum cand am venit noi, un grup considerabil.

Ne luam bagajul, iar in drum spre lift, alte menajere ne intreaba daca ne-a verificat camerele. Dam din umeri, caci nu stiam ce facusera ele cat timp noi asteptasem jos deschiderea restaurantului. Ele: A, nu? Pai, veniti sa le verificam. Bateam in retragere, nu stiam daca vorbesc serios, mai ales pe tonul ala. Parca nu eram clienti. Vazand ca stateam pe loc, au insistat: Veniti, ce asteptati? ... Trebuia sa merg cu dansele sa-si faca treaba, ce voiau? Parca eram vinovati de ceva si ele voiau sa ne prinda.

Am ignorat aspectul si am mers la micul dejun. Totul bine si frumos (a ramas totusi, tonul acela neprietenos), pana cand am zis sa-mi beau ceaiul. Observ pliculetul de ceai, apa, cana, zaharul/mierea, dar nu aveam lingurita. I-am cerut, politicos, ospataritei sa-mi aduca o lingurita sa amestec, dar primesc o privirea ciudata, ca aceea data unui om care cere o delicatesa de la un restaurant de o stea. Pleaca femeia, nu-mi raspunde si ma lasa sa amestec cu o coada de furculita. Toti colegii mei au procedat la fel.

La plecare mi-a ramas un gust amar, impresia pe care o avusesem la inceput fusese distrusa de un personal neprimitor, nepoliticos chiar, care nu s-a jenat sa se comporte badaran cu noi. (mai ales menajerele)


[fb]
---
Trimis de Floren in 14.12.15 19:01:08
Validat / Publicat: 14.12.15 19:33:28
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4057 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Floren); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[14.12.15 19:13:57]
»

@Floren: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar ilustra perfect textul, fiind mai mult decât binevenite. Sunt întotdeauna căutate şi apreciate de cititorii interesaţi în această destinaţie...
Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=3746

webmaster
[14.12.15 19:23:35]
»

@Floren: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

Mulțumesc.

eelena*
[16.10.16 10:44:05]
»

Suntem acum la Traian, nu s-a schimbat nimic, suntem in hol asteptam masa, personalul este dezlantuit cand clientii stau cumintei pe fotolii in fata wc-urilor care miros a septic și urina, cu usile larg deschise.

O femeie de serviciu trage de un aspirator cat un troleibuz cu zgomotul aferent, este ora 8,30, o alta spala pe jos, pensionarii aluneca ca muștele.

Hotelul are 3 stelele.Camera inghesuita, mocheta cu pete de mancare (s-a descoperit detergentul). Sala de mese stil CAP. Liftul nu vine, o luam pe scari, pana unde putem, suntem cazati la 7.

Personal de izbeliste, nu se face curatenie la ora la care clientii merg la masa!!! Manageriat zero.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmasterX
[16.10.16 10:53:53]
»

@eelena: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
eelena*
Alte impresii din această RUBRICĂTraian Hotel [Căciulata]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037337064743042 sec
    ecranul dvs: 1 x 1