ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.01.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Wien
ÎNSCRIS: 08.01.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JAN-2015
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
15.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Un hotel lipsit de respect fata de clienti

TIPĂREȘTE

Am stat o noapte in la Hotel Cristalin, Arieseni si am ales acest hotel pentru ca au promovat pe site ca exista un spa.

Sejurul a fost o dezamagire totala. La sosire am fost urlati de proprietar si aceasta atitudine a proprietraului si a sotiei sale a ramas pe tot sejurul.

Ne-au pus sa platim camerele la inceputul sejurului.

Camerele sunt amenajate ieftin, uneori cu arsuri de tigare pe covor. Baia noastra n-a fost curatata bine. A fost nisip in dus si faianta a fost inca stropita de pasta de dinti.

Camera a fost extrem de calda, aproape ca nu ai putut dormi.

Seara am luat cina la hotel. Am asteptat cel putin 45 de minute pana cand am primit felul 1. Chelnerii au lucrat dimineata, seara si noapte si au fost numai doi si in continuare au fost agresati de proprietar.

La cina am intrebat de un ceai. Au spus ca nu se poate bea ceai ca daca se incalzeste apa la expresor pica curentul. Si atunci te intrebi de ce nu se poate incalzi apa la aragaz si ca rezultat - esti urlat din partea proprietarului.

Am cerut sa folosim sauna hotelui. Proprietara ni a promis ca in 30 min e gata. Dupa o ora si jumatate sauna inca era rece si personalul s-a certat cine e devina. Am anulat excursia la spa. In plus am fost urlati din partea dnei. proprietari ca doar facem probleme.

Micul dejun a fost groaznic. Cafeaua nu este inclus si trebuie platit extra. Daca vrei ceai, exista doar un singur fel de ceai, deja pregatit. Mezelurile sunt de calitate inferioara si tot aranjamentul de mancare este scarcit si non-igienic.

Per total: nu este de recomandat. Daca toate locurile in Arieseni sunt pline mai bine nu mergeti acolo decat sa luati o camera la Hotel Cristalin, Arieseni.


[fb]
---
Trimis de christianp in 08.01.15 15:37:20
Validat / Publicat: 08.01.15 17:20:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VÂRTOP [AB / BH]. A mai fost în/la: Cam peste tot
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1485 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (christianp); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Calitate in camere
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[08.01.15 15:55:08]
»

@christianp: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

alinfz6
[29.01.15 20:25:18]
»

Buna seara.

ne cerem scuze daca am gresit dar era fair play sa nu m-ai pozati cabina de dus dupa ce ati facut baie ca si cum nu ar fi curatata, sa nu pozati micul dejun dupa ce ati mancat ca si cum acesta nu ar fi fost aranjat. sa nu pozati clientii fara acordul acestora, ati pozat scarile pe care se circula non-stop de la 08:00 la 23:00 si care se sterg mereu.

Daca a fost prea cald in camera se putea opri din panoul de comanda dar dvs nu aveati cum sti asa ceva.

Daca ar fi fost o problema de la inceput trebuia sa ne sesizati de la inceput si am fi luat masuri vi-am fi schimbat camera astfel incat sa fie ok pentru dvs.

Clienti ca dvs. distrug camerele ca si cum ar fi proprietatea lor, ard mocheta si scrie clar la receptie caci nu e voie sa se fumeze in camere, intra cu clapari si scrie clar pe usa ca nu au voie cu acestea in incinta restaurantului, aduc pe ascuns animale de companie fara sa stim, distrug cabine de dus, fac o mizerie de nedescris oara asa fac si acasa.

Va multumim si va dorim toate cele bune.


NB alinfz6 este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alinfz6
Alte impresii din această RUBRICĂCristalin Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033888816833496 sec
    ecranul dvs: 1 x 1