ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2014
STATUS: PARTENER
JUL-2014
2 AD. + 1 COPII -- v: 1 an

Hotel perfect, păcat de stațiune

Am fost cazat în acest hotel în a doua jumatate a lunii iulie 2014, având unele mici rezerve dupa ce am studiat review-urile despre el. Dar să începem cu prima zi...

Am ajuns la hotel în jurul orei 12.30 și deși știam că ziua de cazare începe mai târziu, dacă nu mă înșel la ora 16 sau 18, ne-am îndreptat către recepție și am prezentat voucherele. O doamnă de la recepție (e drept destul de plictisită) ne-a informat că nu are în acest moment 3 camere alăturate, cum doream noi și care să fie la etajul 1 sau 2, dar în aproximativ 1 ora ne poate oferi 2 camere la etajul 2, iar o camera ne-o poate oferi imediat. Am fost de acord, așa că ne-am dus toate bagajele în camera pe care am primit-o, după care am început să căutăm un loc unde să luăm prânzul.

Despre recepție pot spune ca am observat în permanență 3 domnișoare/doamne, pe tot parcursul sejurului, una dintre ele amabilă, săritoare și în general cu zâmbetul pe buze și două mai "acre" dacă pot spune așa. Dar având în vedere că erau non stop acolo..., nu le judec, pe de alta parte ni s-a răspuns prompt la solicitari fără a le stimula în vreun fel :)).

După cam o ora ne-am întors la hotel și am primit imediat cardurile de acces în camere și cardurile de acces pe plajă hotelului.

Camera/ele

Am avut rezervare pentru două camere cu pat matrimonial și una cu pat matrimonial plus un pat suplimentar. Camerele au fost însă cu paturi duble (nu aveau camere cu pat matrimonial libere care să fie alaturate), dar sincer, deși 2 cupluri am fost cu copii nu ne-a interesat prea tare acest aspect, 2 pături au rezolvat prompt această problemă de, ingeniozitatea românului.

Camerele au fost extrem de curate când le-am preluat, singurul aspect semnalat a fost lipsa unui pahar din camera noastră, lucru pe care l-am adus la cunoștiința fetelor de la recepție dupa vreo patru zile (atunci l-am observat), dar spre surprinderea mea nu a fost nici o.

Curațenie s-a făcut zilnic - aspirat, stâns gunoiul din camere și din baie, curățată baia, înlocuită hârtia igienică când se termina. Într-una din camerele primite, capacul de la WC era rupt, am anunțat una din femeile care asigurau curațenia și în mai puțin de jumătate de ora a fost înlocuit. Din nou menționez că nu am oferit nici un stimul personalului, dar am fost întotdeauna mulțumiți de curățenia făcută - și trebuie să specific că datorită locului meu de muncă sunt foarte exigent în acestă privință. Un aspect lăudabil din punctul meu de vedere este că reușeau zilnic să îndepărteze tot nisipul din baie, pe care eu recunosc că nu reuțeam să-l fac să dispară în totalitate, iar lipsa perdelei de la duș ajuta la raspândirea lui necondiționata.

Revenind la camere, în ele veți găsi tot confortul unei camere de hotel de 3 stele, singurul minus semnalat de noi a fost mărimea răcitorului, care a fost ocupat în totalitate doar de mâncarea fetiței noastre, nelasându-ne loc în rest pentru nimic.

Camera era cu vedere laterală spre mare (mai mult spre lac) și către parcarea hotelului, având un mic balcon/loja cu 2 scaune de plastic și o masuță, și un uscător pentru rufe (câteva sârme întinse, dar foarte utile). Televizorul l-am utilizat în general pentru fetiță, programele cu desene, însa la aerul condiționat am apelat aproape zilnic, deși camerele aveau soare doar la răsărit și la apus, temperaturile foarte ridicate din acea perioada ne-au obligat să apelăm la el zilnic seara pentru a mai răcori aerul. Exista un geam prevazut cu plasa de țânțari, dar îl deschideam doar înainte de culcare, deoarece pâna noaptea târziu aerul nu circula de loc.

Seiful nu l-am folosit, dar nici lucrurile noastre nu au fost atinse pe toată perioada sejurului, prosoapele s-au schimbat de fiecare data când le-am lăsat jos. Un alt aspect pe care doresc să-l menționez este că, nu am fost deranjați de către personalul care efectua curațenia dacă eram în cameră, acestea reveneau dupa ce plecam.

Micul dejun

Pe tot parcursul sejurului nu am avut nimic de obiectat în ceea ce privește micul dejun, chiar dacă felurile sunt repetative, se pot combina astfel încât noi în 7 zile nu ne-am plâns deloc, șunca și salamul nu erau aceleași zilnic, existau 3 sortimente din fiecare pe care le primeam prin rotație. Cu excepția primei zile, am avut și fructe alternativ - o zi piersici, una lebeniță. E drept cafeau era extrem de slabă, dar este o regulă pe care o respectă 99% din resorturile care au în incintă bar unde se comercializează și cafea (trebuie să vândă și ei ceva, iar dimineața se consumă cea mai mare cantitate).

Nu am avut probleme cu locurile la mese, deși resortul era plin, e drept noi mergeam devreme imediat după deschidere, dar nu am vazut să fie problemă cu locurile nici mai târziu. Debarasearea și înlocuirea platourilor goale se făcea rapid, se mișcau mai greu doar când venea vorba de pahare și căni, dar nu le puteau lua din față celor de la mese.

O notă în plus voi da brânzei și măslinelor, foarte bune, cel puțin din punctul meu de vedere.

Parcarea

Parcarea propriu-zisă a hotelului are puține locuri, dar există posibilitatea de a parca pe spațiul verde printre pomi. E drept m-am trezit și eu cu surprize lipicioase de la ei pe mașină, și care se dau jos foarte greu, dar măcar am avut mașinile la umbră. Nu am sesizat să existe persoane care să nu aibă unde parca mașina.

Plaja

Plaja hotelului este întradevăr destul de departe de hotel, cam 10 minute de mers pe jos, noroc că în general distanța se poate face pe la umbră. Șezlongurile nu sunt la fel de înghesuite cum am observat în restul plajei și am avut loc tot timpul, indiferent că era dimineață sau după amiază. În general bătaia se dă pe cele de la mal, dar am prins loc și acolo de vreo două ori. În dreptul plajei se găsesc pietre la intrare in apă, aproximativ 3-4 metri, după care este nisip fin. Noi intram în apă pe partea dinspre Jupiter unde era nisip fin peste tot în apă.

Spațiul de joacă pentru copii este contra cost și mi s-a părut ușor obosit, dar e politica hotelului și nu o judec, am știut acest lucru încă de când am luat biletele.

Nu am observat purtări preferențiale ale personalului de pe plajă, dar dacă nu lăsai mizerie după ce plecai sau șezlongurile întoarse în toate direcțiile erau și ei mai săritori. Oricum de fiecare dată am găsit-o curată, poate chiar mai curată decât altele. Nu ni s-au impus anumite locuri pe plajă niciodată.

Prețurile de la barul de pe plajă așa cum au spus și ceilalți în impresiile lor, în general aceleași peste tot.

Noi ne-am simțit foarte bine aici, probabil dacă vom mai reveni la mare la noi, o vom face tot aici sau la Sanda în Venus.

Trimis de danoradea in 03.09.14 21:50:07
Validat / Publicat: 03.09.14 23:31:54

VIZUALIZĂRI: 2646 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danoradea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P01 Intrarea în Hotel Sara

[04.09.14 00:10:28]

... şi-un review... precum turcu' . -... adică la fel de perfect.

Mi-era dor de-un articol semnat "danoradea"

/dac-ai mai scris, cumva, şi nu m-am "sesizat" eu - scuze

danoradeaAUTOR REVIEW
[04.09.14 00:17:38]

Din păcate cu timpul stau cam prost în ultima perioadă, dar mă voi strădui, sper cât mai curând, să lămuresc și cei cu „păcatele” din titlu .

Cei drept ar mai fi multe de scris, locuri vizitate în ultimul timp și care merită să fie amintite aici.

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):