ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2014

Foarte nemulțumit
Extrem de nemulțumit

AUTORUL NU ar recomanda

Mura asa cum am vazut-o eu

Vineri dimineata am plecat spre Albena, hotel Mura cu inima indoita dupa ce am citit ultimul review scris.

Initial facusem rezervare la Viva in Nisipuri unde am fost in urma cu o luna, apoi m-am gandit ca vreau un hotel aproape de plaja, am anulat rezervarea de la Viva (mare greseala) si am rezervat pe booking, nerambursabil 2 camere cu vedere la mare la Mura, constienta oarecum de diferenta de stele, statiune, mi-am asumat acest risc.

Am ajuns la Mura pe la 13.30, prima impresie a fost de hotel comunist, invechit, la receptie un tanar dragut in 5 minute ne-a dat cheile de la camere si o pagina cu ce contine all inclusivul la acest hotel.

Imediat am luat bagajele si am urcat la etajul 8, doua camere frumoase, alaturate cu vedere superba la mare. In camere nu mirosea urat, prima impresie a fost buna, am ridicat asternuturile sa caut gandacii morti (asa cum vazusem in pozele altui turist), nu erau, asternuturi curate, prosoapele din baie, in schimb cu dare de mizerie, dar frumos aranjate :). M-am linistit. In camera ai tot confortul, un uscator de par, consumabile la baie, aer conditionat, tv lcd, minibar plin dar care nu e in all inclusive.

Am coborat la masa, aici nu am mai fost la fel de incatata, o debandada totala, era spre sfarsitul mesei de praz, am zis ca e scuzabil. Sotul a fost primul care a observat ca tacamurile nu erau curate, le-a sters si am trecut peste, chiar si peste faptul ca farfuriile erau cam ciobite. Am zis: nu-i nimic, noi sa ne simtitm bine, dar prima impresie despre restaurant chiar si despre mancare a fost cam proasta.

Am mers la plaja, plaja super, curata, apa calda, am uitat repede de restaurant.

Bautura slaba ca la orice all inclusive, cu un mare minus fata de altele la vin, oribil, si un plus la sucul de mere natural, restul erau groaznice.

La terasa unde se servesc gustari gaseai fructe, inghetata la discretie, sucuri, bere, cafea (proasta) si cartofi la cuptor, doua coaste la gratar (atat am vazut in tava) si un sfert de pizza, slab, foarte slab pentru ca daca altcineva lua pizza tu trebuia sa astepti pana facea alta, nu aveau pregatit inainte, totul se facea in cantitati foarte mici, insuficiente pentru capacitatea hotelului.

Impresia despre restaurant nu mi-am schimbato, aspect de birt de capat de linie de autobuz, harmalae, personal insuficient si nepregatit, aceeasi vesela unsuroasa si ciobita, mesele vesnic nesterse, turistii isi scuturau singuri fetele de masa vechi si decolorate.

Mancarea este asa si asa, ca pentru 3 stele, dar cozile la diverse mancaruri te descurajau, supele nu m-au impresioant, erau facute din ce mai ramanea la celelalte mese, orezul facut salate, la fel si cartofii, fructele cam trecute, batute, prajiturle cu mici exceptii aceleasi si proaste, e drept ca la o masa am vazut minieclere si baclava, dar in rest vesnicele foi cu creme colorate.

Cea mai mare problema din punctul meu de vedere e restaurantul, nu, nu bucatarul ci restul personalului, cei care strangeau de pe mese apareau rar si atunci cu o lipsa totala de implicare, unuia i-au curs zoaie din farfurii adunate de la alte mese, pe masa noastra, pe pantofii lui, pe jos, a facut dara da nici ca ii pasa, in alte parti nu am vazut asa ceva.

Totul a culminat cu ultimul mic dejun cand am incercat sa imi aleg o farfurie curata, ba erau unsuroase, ba aveau urme de mancare pe ele, atunci m-am enervat, si cand am incercat sa iau o ceasca pentru cafea am avut aceeasi surpriza, asa ca mi-am pus in pahar de unica folosinta si am luat aparatul foto sa imortalizez cateva lucruri care m-au enervat.

Nu m-am dus la acest hotel sa vanez neregulile, din contra am vrut sa ma simt bine, ceea ce s-a si intamplat, dar mizeria din restaurant nu am putut sa o trec cu vederea.

Alta problema e apa calda la ceas de seara, daca dimineata era fierbinte si cu presiune foarte mare, la orele 6-7-8 seara era jale, ori calaie, ori fara presine pana se oprea de tot, am ramas cu samponul in cap si m-am clatit cu apa rece.

In acest hotel nu am simtit linistea si relaxarea, starea de bine intalnita la alte hoteluri.

In concluzie nu a fost rau, hotelul nu e cel mai prost de pe litoralul bulgaresc, dar cu siguranta e cel mai prost la care am fost eu in Bulgaria, cu ocazia asta spun adio Albenei, e a doua incercare, pacat de plaja Albenei care e foarte frumoasa.

Hotelul nu l-as recomanda prietenilor, mai ales ca la aceeasi bani mergeam la alte hoteluri superioare din punct de vedere al serviciilor, poate nu fix pe plaja, dar pana la urma faptul ca e pe plaja nu te face sa te simti mai bine.

La barul de la Gergana doi barmani tineri si draguti fac cocktailuri foarte bune contra cost.

Piscinele de la Mura nu se pot numi piscine, mici si cam murdare, dar nici piscina de la Gergana nu mi-a inspirat incredere, marginea era cam galbena si apa cam tulbure, asa ca am preferat marea, mult mai curata.

Prin acest review am dorit sa imi prezint impresia personala, nu vreau sa fac reclama negativa, dar pentru cei care au incercat si altceva in Bulgaria si sunt mai pretentiosi nu incercati Mura, o sa fiti dezamagiti, e un hotel pentru "prima data in Bulgaria".

Daca imi mai amintesc ceva o sa completez.

Trimis de elee in 18.08.14 19:25:52
Validat / Publicat: 18.08.14 20:36:48
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 2894 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (elee); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P07 piscina de la Gergana
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

• Niciun abonat la acest review, încă...