DIN: Iaşi

SCRIS ÎN: 05.07.22 23:42
RUBRICA: Sfaturi utile pentru vacanța în Albena
SATISFACȚIE: 100.00%
Jun-2022Intrarea in staiunea Albena se face dintr-un mare sens giratoriu. La intrare sunt 3 benzi: banda 1 care duce la parcarea de la autogara, banda 2 si 3 sunt pentru a intra in statiune. Daca alegi sa intri cu masina in statiune, primesti un ticket cu data si ora iar masina este fotografiata de [...] citește
  • SB - a depășit pragul minim de voturi pentru a primi superBONUS
  • PA - Punctaj Adițional Actualizare Rubrică

Foarte bine pentru o familie cu copii

SCRIS ÎN: 05.07.22 23:01
RUBRICA: Mura Hotel [Complex Gergana]
SATISFACȚIE: 91.00%
Jun-2022Criterul dupa care am ales hotelul a fost pozitia sa pe plaja. Hotel-plaja-mare. Gata cu caratul jucariilor la plaja si inapoi :) Nu toti angajatii stiu engleza (sau romana) dar mereu ne-au ajutat cand am avut nevoie de ceva. Curatenia in camere a fost buna, prosoapele schimbate la timp. Am ales [...] citește

Un fel de team-building

SCRIS ÎN: 03.01.16 12:37
RUBRICA: Pensiunea Le Baron
SATISFACȚIE: 100.00%
Dec-2015La mijlocul lunii decembrie, firma unde lucreaza sotia a organizat un fel de team building cu sotii si sotiile angajatilor. Am vazut in alte comentarii ca au existat experiente neplacute cu acesta locatie insa in cazul meu a fost total diferit. In primul rand, acesta pensiune se afla in zona [...] + 3 poze citește

Revelion la Hotel Cosmos

SCRIS ÎN: 03.01.16 12:06
RUBRICA: Cosmos Hotel
SATISFACȚIE: 96.00%
Dec-2015Impreuna cu sotia si cu inca un cuplu de prieteni am decis sa facem ceva inedit de revelion 2016 si am plecat spre Chisnau. Asa ca pentru noaptea dintre ani ne-am cazat la hotel Cosmos. Recunosc ca principalul motiv pentru care am ales acest hotel a fost pretul, mai mult decat decent, in comparatie [...] + 3 poze citește

Hotel de 3 stele+

SCRIS ÎN: 27.09.15 11:13
RUBRICA: Roman Hotel
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2015Hotelul este situat in inima statiunii, foarte de aproape de telescaunul care duce si la Cascada Cailor. Conditiile de cazare au fost de calitate, de 3 stele +. Ce m-a distrat a fost regulamentul din baie, cu privire la prosoape, scris si in italiana, deh... probabil pentru romanii "como se [...] + 2 poze citește

Un altfel de hotel

SCRIS ÎN: 27.09.15 10:58
RUBRICA: Trenul-Hotel Carpatia Express
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2015Recunosc, de cand am planificat vacanta in Maramures mi-am dorit sa ma cazez si la acest hotel, deoarece este inedit. Am fost cazat doar o noapte, pentru a prinde plecarea de dimineata cu Mocanita. Fiind vorba de un vagon de dormit, nu este foarte mult spatiu iar lipsa unui aer conditionat, [...] + 3 poze citește

Un hotel foarte cochet

SCRIS ÎN: 27.09.15 10:48
RUBRICA: Villa Royal Hotel
SATISFACȚIE: 100.00%
Aug-2015Am stat doua nopti la acest hotel, impreuna cu sotia mea, la sfarsitul lui august. Am ramas foarte placut impresionat de hotel. Este situat fix in centrul vechi al Sighetului; aveam impresia ca suntem in centrul vechi al unui oras occidental. Serviiciile au fost de calitate si angajatii foarte [...] + 1 poze citește

Hotel Virginia 3* Rodos

SCRIS ÎN: 05.07.15 20:09
RUBRICA: Virginia Hotel
SATISFACȚIE: 88.00%
Jun-2015Salutare! Va prezint impresiile dupa o saptamana de concediu in care am fost cazat la Hotel Virginia, Kalithea, din insula Rodos. Sejurul a fost in regim all inclusive. Amplasare hotel vs puncte de interes Acest hotel se afla pe coasta de est a insulei, la 5 km de centrul orasului Rodos. [...] + 3 poze citește

Week-end la Borsec, o reintalnire frumoasa

SCRIS ÎN: 19.12.14 12:52
RUBRICA: Vila Borsec
SATISFACȚIE: 98.00%
Dec-2014Tin sa mentionez ca e a treia oara cand m-am cazat la aceasta vila; am mai fost in decembrie 2012 si ianuarie 2013. Am sa ma refer la week-end-ul din acest an, cu mici comparatii cu sejurile anterioare. In cadrul peisajului statiunii Borsec, unde se gasesc vile vechi, ambandonate si constructii [...] + 4 poze citește

Week-end reusit

SCRIS ÎN: 29.11.14 10:29
RUBRICA: Pensiunea Stejarul [Mierea, BZ]
SATISFACȚIE: 99.00%
Nov-2014Impreuna cu 9 prieteni am inchiriat 6 camere pentru doua nopti la aceasta pensiune. Cazarea: Camerele erau foarte spatioase, foarte curate (m-am uitat de curiozitate si in zonele "ascunse") cu dotari de 4*, desi pensiunea are 3 Margarete. Toate camerele pe care le-am inchiriat aveau balcon, de [...] + 2 poze citește

Mini vacanta la Genius Delta Resort

SCRIS ÎN: 12.05.14 17:43
RUBRICA: Gulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]
SATISFACȚIE: 86.00%
May-2014Am achizitionat o mini vacanta de pe un site de vouchere si din motive legate de job, am ales sa mergem in perioada 4-8 mai in delta. Pentru a ajunge acolo am calatorit cu 2 autobuze (Iasi-Tulcea si apoi Tulcea-Murighiol). In caz ca nu veniti cu masina personala trebuie de stiu ca de la statia de [...] + 4 poze citește

Raport calitate/pret foarte bun

SCRIS ÎN: 17.07.13 16:11
RUBRICA: Topola Skies Resort & Aquapark [Topola]
SATISFACȚIE: 98.00%
Jul-2013Salutare Tocmai ce m-am intors din Topola Skies unde am stat 5 nopti si am sa structurez putin experienta. Transportul: daca nu optati la masina personala aveti la dispozitie transport din bucuresti sau din constanta. Din constanta practic sunt 2 curse dus si 2 retur, in ciuda a ceea ce gasiti [...] citește

total 12 articole încărcate de acest utilizator

2. Ecouri scrise // 10 total

09.08.21 13:28In ce parte a plajei ati fost? In "nord" spre Albastru Bar sau spre Popasul pescarilor?
LA REVIEW Departe de stațiunile aglomerate... - scris de Mihnea-Alexandru în rubrica Descoperă zona / plaja Corbu
27.09.15 19:19@webmasterX - e ok pozitionarea
LA REVIEW Un hotel foarte cochet - scris de andreichis în rubrica Villa Royal Hotel
29.04.15 23:09@nila moromete: e buna libertatea de expresie cat timp nu e contrara convingerilor noastre; acest site e unul cu impresii si nu procuratura...
LA REVIEW 1 Mai de cosmar la Genius Delta Resort - scris de George.I în rubrica Gulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]
29.11.14 20:51@webmasterX - da, este corecta harta, acum exista un semn ce marcheaza aleea spre pensiune
LA REVIEW Week-end reusit - scris de andreichis în rubrica Pensiunea Stejarul [Mierea, BZ]
29.11.14 19:42@webmaster28: 25 euro/noapte/camera dubla... probabil nu am înțeles respectiva rubrica
23.05.14 20:35@George. I: Daca va ajuta cu ceva, puteti sa luati legatura si cu diferite site-uri care vand oferte de cazare (booking, cupoane) pentru aceasta locatie, Eventual puteti sa le aduceti la cunostinta ca ofertele nu sunt corect prezentate (diferentele pe care cu toti le-am sesizat). Facand [...]
LA REVIEW Mini vacanta la Genius Delta Resort - scris de andreichis în rubrica Gulliver Delta Resort [ex Safo, ex Genius]
21.05.14 00:49ca sa va intorc amabilitatea... de ce nu ati reclamat la autoritatile competente? ... aici o sa primiti maxim un "ne cerem scuze"...
21.05.14 00:28@George. I: Salutare, Am sa va raspund la “acuzele” dvs. Pastrandu-mi buna dispozitie. Acest site este de impresii personale si trebuie luat ca atare. Asa cum dvs. Va indoiti de bunele mele intentii, asa as putea sa fac si eu. Dar nu o fac. As dori insa, ca la final sa ne impartasiti [...]
22.07.13 12:53In primul rand, mentionez ca restaurantele erau cotate cu 3 stele, deci automat la acest standard poti sa faci referire. In perioada cat am fost eu, mancarea a fost ok (nota 8.50), nu am nimerit mancare rece, micul dejun si gustarea de dupa amiaza aveau cam acelasi meniu in fiecare zi, insa [...]
LA REVIEW Raport calitate/pret foarte bun - scris de andreichis în rubrica Topola Skies Resort & Aquapark [Topola]
18.07.13 08:29@dandana: e adevarat ca e mai aproape Kavarna insa in Balchik ai ce sa mai vezi... gradina botanica, eventual...
Afișate 10 ecouri

3. Solicitări CMR trimise // 1 total

ROMÂNIA Colibita

07.07.18 11:43Salutare. M-am gandit sa vad Colibita luna aceasta. Am mai citi reviewuri de anul trecut si nu sunt lamurit... Pentru cine a fost mai recent... Cum este drumul in partea de sud a lacului? In afara de o plimbare pe lac se mai poate face ceva? Se merita o noapte de cazare sau e suficient o [...] // 12 răspunsuri // citește
Afișate 1 solicitări

4. Răspunsuri scrise // 7 total

11.07.18 13:18Va multumesc tuturor pentru info!
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
07.07.18 12:49@simona. : Sotie gravida in trim 3 e mai greu cu activitatile fizice. Plecam dinspre Sighisoara. Si tot citeam ca drumul dupa baraj, in zona de sud e impracticabil. Vreau doar sa fiu sigur ca nu raman in drum :)
07.07.18 00:24Am fost de cateva ori in Chisinau si de cele mai multe ori m-am cazat la Hotel Cosmos. vezi impresii Stiu, e in zona gari insa a fost mereu liniste. Hotel curat dar pastreaza nostalgia comunismului (gen telefon cu disc). Micul dejun inclus si ok. Masina o lasam in parcarea hotelui si mergeam pe [...]
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați REP. MOLDOVA
25.04.17 15:27O varianta ar fi hotel Dorobanti hoteldorobanti.ro/tarife-cazare Zona e aprope de mall-uri, aeroportul e relativ aprope si tariful ok. taxi: Euro Taxi 0232 217217 PS. Cu 5 ani de stat in Bucuresti, pot spune ca taximetristi din Bucuresti sunt mult mai jegosi :)
ÎN RUBRICA Ce-mi recomandați ROMÂNIA
06.02.16 22:21@Adellayde - Iti voi descrie locurile din Bucovina pe care le-am vizitat si mi-au placut. Insa fara masina personala iti va fi mai greu, pentru ca sunt multe drumuri secundare. Sa incepem... dinspre Iasi (de unde sunt eu) mai intai este Gura Humorului. Acolo gasesti M. Voronet, M. Humor (putin [...]
ÎN RUBRICA Circuite / mini-circuite "Mănăstiri bucovinene"
29.04.15 23:11@dan pana - da, se merita pe ansamblu
ÎN RUBRICA Topola Skies Resort & Aquapark [Topola]
28.06.14 22:44Era mai bine sa sunati inainte... asta suna a fortare la maxim de reguli :)
Afișate 7 răspunsuri

3. Solicitări OFERTE personalizate

Nu a trimis (încă) nicio SOL.OFERTĂ.