ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.12.2013

Extrem de nemulțumit
Sub orice critică

AUTORUL NU ar recomanda

Cea mai mare teapa hoteliera

Am avut inconstienta sa ignor review-urile negative la adresa acestei locatii si am regretat amarnic. Singurul lucru pozitiv a fost calitatea mancarii, restul... nu exista cuvinte cu care sa pot descrie in detaliu calitatea serviciului hotelier. Incepand cu nesimtirea si aroganta receptionerului care in clipa in care i-am spus ca nu-mi merge internetul (care e disponibil doar in zona receptie cateodata) mi-a raspuns ca acolo nu e Internet Cafee.

Am avut amici de calatorie care si-au luat regim All Inclusive si si-au luat cea mai mare teapa. Cafea se serveste doar pana la ora 17:00 de ex. inghetata este si ea cu program. De asazisii animatori nici pomeneala, piscina jalnica. Locatia desi se prezinta a fi la 150m de plaje, accesul se face printr-un tunel subteran la o plaje impracticabila cu stanci. Parerea mea este sa cititi review-urile altora si sa le dati crezare.

Parcarea este ceva extrem de dificil, iar daca prindeti o casuta sus pe deal va trebui sa folositi masina si pentru mersul la masa. M-am asezat intr-o seara la o masa libera langa piscina (nu era aglomerat, deci am avut de unde alege) si aveam o bere cumparata din afara hotelului. In mai putin de 5 minute a aparut receptionerul care mi-a spus ca pot consuma bauturi din afara hotelului doar in camera la mine si la "lobby bar". I-am spus ca regulile nepublicate nu pot fi impuse.

Am multe intamplari de acest gen, a fost cea mea urata experienta hoteliera de cand mergem noi in Thassos (4 ani). Nu recomand!

Trimis de raresn in 25.12.13 21:37:12
Validat / Publicat: 26.12.13 07:30:39
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Thassos-Potos

VIZUALIZĂRI: 2822 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (raresn); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

[25.12.13 22:22:30]

@raresn: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

ufoman
[26.12.13 08:05:05]

Salut si bun venit in aceasta comunitate.

Nu inteleg cum de esti asa nemultumit? Ai platit 400 Euro pentru 4 persoane, demipensiune, o saptamana. Ai primit exact cat ai platit. Cand o sa inteleaga turistii ca nu poti primi cele mai bune conditii la un pret mic (chiar foarte mic) in Grecia sau oriunde altundeva.

Am spus-o si o repet, Grecia este o destinatie ieftina doar pentru cei care chiar isi permit o vacanta in strainatate.

Citeste ultimul meu review si poate ai sa intelegi mai bine.

Toate bune si vacante mai inspirate.

raresnAUTOR REVIEW
[26.12.13 09:23:20]

@ufoman: Prietene... ceea ce zici tu e putin cam deplasat. Eu nu m-am tocmit la pret. Mi s-a spus de la agentie ca este Hotel de 3 stele si am luat-o de buna. Am fost in Grecia si in locuri super-decente la pret asemanator. Am fost in Bulgaria si Spania la preturi decente si asemanatoare. Am fost in Grecia si la 2 stele si am gasit locatie mai buna ca aici. Iar nesimtirea celui de la receptie nu se poate incadra la servicii hoteliere. Iar, pana la urma acesta este scopul acestui site, sa ne informam unii pe altii de lucrurile bune sau rele. Ceea ce zici tu e ca si cum eu ti-as spune ca sa nu te plangi de Loganul tau ca s-a stricat ca e Dacie si e mai ieftina decat un Mercedes.

adryana
[26.12.13 15:41:45]

din moment ce de dinainte ai citit despre locatie, despre unde este amplasata, chiar nu inteleg ce ai mai cautat acolo. Desigur ca doar pretul te-a atras, deoarece stiai ca e cocotata pe stanci si plaja este asa cum este si mai ales unde este. Eu una never nu ma voi caza in asa locatii chiar gratis sa fie. Poate dai cateva exemple de locatii cu conditii si pret asemanator, despre care ai pomenit, ca m-ai facut curioasa.

raresnAUTOR REVIEW
[27.12.13 10:47:56]

@adryana: calatorind destul de mult am invatat sa nu aplec urechea la toti pretiosii care scriu un review negativ doar din cauza ca n-au avut varietate mare de fructe la micul dejun.

Locatii bune am gasit in Potos, iar pretul este similar. Nu am cautat un chilipir, nu am negociat, nu am tras de pret, pur si simplu am gasit oferta agentiei de turism, mi-a placut si am luat-o.

Oricum, parerea mea despre acest site (AFA) era ca aici ne exprimam impresiile de calatorie ca cei interesati sa traga concluzii si sa aleaga in cunostinta de cauza, nicidecum criticile cu iz parental ce le-am primit de cand am postat mesajul. Se pare ca nu citeste cine trebuie acest site. Oare cand o sa invete romanii sa renunte la arogantele acestea?

Ma retrag din "combinatie"... nu-l voi mai urmari.

Succes!

... over&out!

Bogdan888
[26.04.14 12:29:04]

sal

Unii greci au tendinta sa adopte metoda pe afara e vopsit gardul inauntru-i leopardul... adica... spoiesc povestea despre locatie si pun poze care cateodata nu au legatura cu realitatea.

Plus ca daca rezervi de pe booking unele review-uri sunt falsuri doarece dau note foarte bune unor locatii in care sunt evidente minusurile, iar unii dintre proprietarii greci au prieteni romani care posteaza inclusiv aici pe AFA review-uri foarte pozitive si asta se intampla mai ales dupa note proaste acordate, la un post de peste 100 de randuri negativ, se da replica strict la cea ce nu a convenit in acel post de vreo 20-30 randuri ex. "daca spui ca ai urcat scarile pana la locatie si nu este indicat pentru copiii mici, doarece proprietarul a spus ca sunt 100 de trepte dar de fapt sunt 150-175 trepte, postul replica iti va spune ca sunt exact 123 de trepte iar urcatul este o placere", daca spui ex. ca "apa calda nu ajungea pana la etajul 2 decat foarte rar, postul replica iti va spune ca a fost o problema cu centrala solara, dar acum sa rezolvat chiar in timpul sejurului lor" si povestile continua in acelasi ton.

cel mai bine luatii intai in calcul review-urile negative si apoi cele pozitive.

Trypiti Bungalows are o pozitionare foarte buna si arata foarte bine de afara, pesemne ca inca nu a dat peste niste romanasi binevoitori care sa le dea niste note foarte bune pe AFA, dar timpul nu este pierdut.

Eu am stat anul trecut la Rodon Aparthotel, vecin cu Trypiti Bungalows, si am postat pe AFA parerea mea in dreptul acestuia iar la fiecare postare negativa venea cate un user abia creat in acea zii si imi dadea replica si ridica hotelul in slavi, verificand pe useri apoi dupa luni de zile accea a fost singura postare, deci userul a fost un fals.

consultati si Rodon ApartHotel si va veti convinge

bye

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):