ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.09.2009

AUTORUL NU ar recomanda
ARTICOL ARHIVAT

Groaznic

Am fost la Pensiunea Casa Noastra (Bulevardul Republicii Nr. 9, Sinaia) in septembrie 2009, din fericire am luat pentru inceput doar o noapte. Niste prieteni de-ai nostri s-au cazat acolo, au zis ca au dat 60 lei pe camera, ne-am dus si noi si am solicitat o camera identica, langa ei. Nu mare ne-a fost mirarea cand pretul era de 70 lei pentru noi, pt ca luasem doar o noapte, iar ei 2 nopti.

Am ajuns in camera, care era murdara, pahare murdare, ne-au zis ca se va face curat. Am aruncat bagajele si am iesit (in jurul orei 12) sa ne plimbam prin Sinaia. Camera ni s-a parut f. mica, dar ne-am gandit ca asa sunt toate in acea pensiune. Spre seara ne-am intors si de curiozitate am intrat in camera prietenilor nostri: era mult mai mare si ei platisera mai putin! Pe langa asta, am mai observat ca la noi in camera pernele erau f patate, cu pete de diverse culori, iar pe cearsaf tronau pete de sange sau ceva maroniu, deci lenjeria era f murdara! Am cautat receptionera, dar nu mai era la receptie decat un barbat care a spus ca nu se ocupa de cazare. Fara exagerare, camera era de 1,5 m lungime, iar pe latime era patul f mic de altfel si mai avea si o baie de juma de metru. Doua persoane nu se puteau misca in camera, una trebuia sa se urce in pat pentru ca celalalta sa treaca prin camera. Nu am putut dormi noaptea ca nu am avut loc si noi suntem slabi, dar oare ce faceau 2 persoane mai plinute putin?!

A doua zi dimineata am povestit la receptie, dar mi s-a spus ca am vazut camera de la inceput (desi o vazusem dupa ce am platit-o) si ca aia era camera care a mai ramas, dar ne putea zice ca e fff mica si nici macar nu se deranjeaza sa o curete dupa cei de dinainte pentru motivul ca noi am luat doar o noapte. Nu aveai cu cine sa te intelegi, bine ca nu am luat mai multe nopti. RUSINE MARE SA VA FIE!!!

Trimis de ionmirela in 25.09.09 11:24:02

VIZUALIZĂRI: 8222 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ionmirela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".

ionmirelaAUTOR REVIEW
[25.09.09 11:27:00]

am uitat sa mai zic: vizavi de pret, am solicitat o lista cu preturi si mi s-a spus ca nu au, ca preturile le fac dupa cum vor ele ~~

ionmirelaAUTOR REVIEW
[25.09.09 11:39:13]

Si sa nu va pacaliti ca toate camerele hotelului sunt ca-n pozele de pe site, pesemne sunt cateva care arata asa, dar daca aveti "norocul" sa nimeriti o camera cum ne-a dat noua, ca n-am stat "decat o noapte"!!! incat nici nu s-au obosit sa schimbe earceafurile dupa ceilalti! oricum a fost camera single, de o persoana, nu dubla cum am cerut, ca eram doar 2 persoane, doar taxarea s-a facut la camera dubla!!!

Aish*
[25.09.09 11:43:56]

Apa marii cum era, erau sezlonguri libere pe plaja? Ce distanta era de la hotel la plaja? ... observ aici 0% satisfactie la capitolul plaja si mare-)).

[bineinteles era o gluma... sa iti mai descretesc fruntea ].

mathilda
[25.09.09 12:49:53]

: D

Faza cu cearsafuri neschimbate dupa altii e fenomenal... pai e contrar tuturor regulilor de igiena personala...

Cristian_h*
[25.09.09 13:43:34]

citeam impresii din Turcia parca, ale unui manager de hotel de la noi, concluzia dansului era ca nu o sa-i ajungem pe turci in ceea ce priveste turismul, probabil dansul stie cel mai bine!!!

Admin
[25.09.09 13:50:12]

corectat notele de la plaja si marea, din "0%" in "Nu sunt in masura sa ma pronunt".

kelly_kelly56*
[09.11.09 19:46:43]

Cea mai proasta formatie din cate am auzit intr-un restaurant.

In septembrie am hotarat cu prietenii sa petrecem weekend-ul pe Valea Prahovei si ne-am oprit in Sinaia la Casa Noastra. Ce sa va spun... timp de 4 ore ne-au torturat asa zisi "muzicanti" ai localului, (care nu cred ca au studii legate de muzica si care habar nu au ce se mai canta in ziua de azi prin restaurante), cu un fel de "muzica populara". Isi bat joc pur si simplu de folclorul romanesc... este inadmisibil asa ceva. Nu inteleg cum un patron poate angaja asa ceva, sa tortureze clientii (nu mai zic de volum si de aspectul fizic al lor... nu vreau sa fiu rasista). Am fost aproape in toate restaurantele din Sinaia dar muzica mai proasta ca la Casa Noastra nu am intalnit. Va sfatuiesc sa va opriti la alt restaurant.

Nota webmaster: am mutat aici randurile lui kelly_kelly, postate initial ca review independent

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):